-
Zakupy online. Jak kupują Europejczycy?
... najczęściej odbieramy w domu – mówi Rafał Nawłoka, Prezes Zarządu DPD Polska. Duzi nabywcy nadal napędzają rynek e-commerce Osoby dokonujące częstych zakupów w sieci („duzi klienci”) reprezentują 1/3 nabywców online w Europie i dokonują 86% wszystkich zakupów internetowych. Konsumenci wykazują lojalność wobec e-sklepów. Zakupy online dokonywane ...
-
Internetowe zakupy za granicą to już standard?
... Na przestrzeni ostatnich sześciu miesięcy internetowe zakupy za granicą zrobiło 41% kupujących w sieci. Niemal 6 na 10 z nich przyznało, że takiej transakcji dokonuje minimum raz w miesiącu. ... zakupy za granicą. Biorąc pod uwagę, że 53% osób, które kupują w sieci, ufa zagranicznym sklepom w takim samym stopniu, jak tym krajowym, można wnioskować, ...
-
Polska zaściankiem e-commerce?
... zza oceanu, że digital transformation staje się faktem, a Adobe poprzez zakup Magento będzie koncentrować się na tak zwanym mid-markecie, czyli rynku firm ... koncentracja rynku (dominacja wielkopowierzchniowych sklepów) oraz przyłączanie się sklepów do sieci franczyzowych detalistów. To samo będzie dotyczyło branży e-commerce. Narzędzia martech ...
-
4 zagrożenia specjalnie na Black Friday
... . Cyberprzestępcy przygotowują się do tego wyjątkowego weekendu niemal równie pieczołowicie jak sprzedawcy – w ich przypadku oznacza to jednak np. budowanie botnetów (sieci komputerów zombie przeznaczonych do ataków) oraz infekowania popularnych stron internetowych. Jakich zagrożeń związanych z Czarnym Piątkiem mogą w takim razie spodziewać się ...
-
Komu udał się Black Friday?
... się jedynie o 0,5 proc. W przypadku Samsunga Galaxy S9 SM-G960F 64GB był to wzrost o 5,1 proc. a Huawei P20 PRO 128GB spadek o 3,8 proc. Duże sieci bardziej elastyczne Eksperci Deloitte przeanalizowali również politykę cenową największych detalistów internetowych, którzy przy okazji Black Friday prowadzili szeroko zakrojone działania ...
-
Zakupy online - jak nie stracić?
... i reklamacji – radzi Mirosław Sędłak. Chroń swoje dane, bo stracisz pieniądze Kupowanie w sieci może nas narazić na innego rodzaju ryzyko – utraty danych osobowych, ... klientów, to co może się dziać w tysiącach małych sklepów handlujących w sieci. – Niestety takie sytuacje będą się zdarzały coraz częściej – mówi Anna Marcinkowska, ekspert z ...
-
Przedświąteczny koszmar, czyli o (nie)bezpieczeństwie danych
... z kontrolą danych uwierzytelniających płatności po tym, jak zostały użyte na innych platformach e-commerce oraz szeroki wachlarz dostępnych sposobów płatności. Zakupy w sieci są czymś na kształt odwiedzenia gigantycznego centrum handlowego, w którym można zakupić produkty oferowane przez przeróżne platformy handlu elektronicznego. Nie jest ...
-
Rozszerzona rzeczywistość - rozszerzone możliwości
... się tym, że nieprzerwanie funkcjonuje w sieci, a granica pomiędzy światem wirtualnym, a rzeczywistym, zaciera się. Decydując się na zakup nie kierują się oni ceną czy ... nowy paradygmat wynikający z niezliczonych źródeł danych, takich jak: transakcje, internet, sieci społecznościowe, urządzenia i wszelkiej maści czujniki. - “Zebrane informacje trzeba ...
-
Jak zwiększyć sprzedaż w e-sklepie? Co działa, a co nie?
... , tradycyjnego kanału sprzedaży, czyli sklepów stacjonarnych. Wraz z rozwojem nowych technologii, zwłaszcza tych wykorzystujących Internet, sytuacja zmieniła się diametralnie. Dostęp do sieci sporo zmienił w naszym życiu, ale zasadnicze reguły prowadzenia biznesu - to jeden z wniosków, jaki nasuwają odpowiedzi udzielone przez sklepy internetowe na ...
-
Nowe technologie zmieniają zachowania konsumentów. 4 kluczowe trendy
... dla nich większe znaczenie niż przed rokiem. Walka o klienta odbywa się w sieci Konsumenci mają dziś dostęp do wielu kanałów zakupowych online. Pod względem ... z zakupami. Klienci (i sprzedawcy) wykorzystują nowe metody zakupów Dziś niemal co dziesiąty zakup (9%) dokonywany jest poprzez nowe kanały, nienależące do sprzedawców i marek. Zakupy w tych ...
-
Zakupy online: 3 nowe zachowania konsumenckie
... napędową rynku Mimo lokalnej specyfiki i odmiennych nawyków można wskazać trendy wspólne dla e-konsumentów w całej Europie i są to: Dynamiczna aktywność w sieci i mediach społecznościowych. Zakupy online to tylko jeden z aspektów internetowej aktywności dzisiejszych e-konsumentów — miłośników nowoczesnych technologii. Są oni użytkownikami urządzeń ...
-
Sklepy internetowe: 5 trendów, które pozostawi pandemia
... w górne obszary piramidy potrzeb, powinny dostosować ją do nowych oczekiwań klientów w sieci. Niektórzy już to robią - zauważa Artur Halik. 5 trendów w polskim handlu internetowym ... infolinią. Sklepy więcej inwestują też w promocję online, dzięki czemu reklamy w sieci intensywniej niż dotąd będą przypominać nam, by wrócić do rozpoczętych już zakupów ...
-
Black Friday w pandemii - wielkie okazje czy karykatura wielkich wyprzedaży?
... Cyber Monday (odpowiednik Black Friday dla e-commerce). Ograniczenia w handlu stacjonarnym z pewnością wywróciły plany promocyjne wielu sieci handlowych, przygotowane z myślą o Czarnym Piątku. W przypadku niektórych sieci widoczny jest pewien chaos komunikacyjny – w jednym czasie w swoich przekazach posługują się hasłami z użyciem zwrotów: Black ...
-
E-commerce w 2021 roku: abonamenty, ekologia i nowe technologie
... kątem ich przyjazności dla środowiska. Według badań już nawet 87% kupujących w sieci dostrzega nieekologiczne zachowania sklepów i dostawców. Świadomość konsumentów rośnie. Coraz częściej w ... kluczowa będzie spersonalizowana obsługa. Wysłanie maila o treści „Dziękujemy za zakup” lub „Zapraszamy ponownie” nie wystarczy, aby klient poczuł się ważny. ...
-
Zakupy online: jakie prezenty świąteczne najpopularniejsze?
... platformę Shoper pokazała, że w tym roku upominki kupowaliśmy przede wszystkim w sieci. Jakie kategorie zdominowały zakupy online? Co znajdziemy pod choinką? Shoper przyjrzał się ruchowi ... darmową wysyłkę. W tym roku częściej niż w ubiegłych kupujemy świąteczne prezenty w sieci - mówi Oliwia Tomalik, Marketing Manager Shoper. Moda na mobilne zakupy ...
-
E-commerce przegania handel tradycyjny dzięki seniorom?
... wzbudzają wyprzedaże, które też w dużej mierze przeniosły się do sieci – co 5. z nas, planując okazyjne zakupy, myśli o nich wyłącznie w kontekście e-commerce ... proc.). Wzrastający trend zakupów online widać również po odpowiedziach ankietowanych dotyczących wyprzedaży w sieci. Już co piąty ankietowany przez Santander Consumer Bank planując okazyjne ...
-
Rewolucja w e-commerce. Oto, jak ostatni rok zmienił zakupy
... do zakupów, który szybko odnalazł się w świecie wirtualnym i kupuje w sieci czy korzysta z usług cyfrowych, a to dlatego, że jest to dostępne. ... – odsetek kupujących internautów wyniósł 72%, w tym 14% badanych zadeklarowało, że kupuje produkty spożywcze w sieci z powodu pandemii. Teraz – w połowie roku 2021 – aż 84% kupuje w e-commerce, a zakupy ...
-
Bezpieczne zakupy w Black Friday i Cyber Monday. Na co uważać?
... produktu do wirtualnego koszyka dokładnie sprawdzić czy danej stronie można zaufać. W sieci można napotkać wiele sklepów online, których właściciele są nierzetelni lub ... mamy czynienia z uczciwym sprzedawcą czy zwykłym oszustem. Musimy pamiętać, że w sieci czyha wiele zagrożeń i nie należy ich bagatelizować. Opanowanie i wzmożona czujność w ...
-
5 trendów w e-commerce w 2022 roku
... sprzedażowych. Przyszłością są płatności mobilne: usługa skonfigurowana tak, że pozwala rozliczyć zakup niemal jednym kliknięciem. Uwagę należy zwrócić też na płatności odroczone. ... ofertę. Czasami widzi jakiś produkt w sklepie internetowym, a potem szuka go w sieci lub w sklepie stacjonarnym. Z pomocą przychodzi wszechmocny Google. To sprawia, że ...
-
Polacy pokochali paczkomaty i inne automaty paczkowe
... uruchomiło w zeszłym roku usługę logistyczną One Box by Allegro opartą na sieci własnych automatów paczkowych. Na razie firma ma ich 1000, za rok ... w sklepach Żabka, na stacjach PKN Orlen oraz w kioskach i salonikach prasowych sieci Ruch. 2020 rok to też inauguracja sieci aparatów paczkowych AliExpress obsługiwanych przez logistyczną odnogę giganta – ...
-
Cyberprzestęptwa: bezpieczeństwo zakupów online zagrożone
... większa - mówi Patryk Perliński, Departament Sprzedaży i Relacji z Klientami Biznesowymi z Santander Consumer Banku. – Tymczasem z badania banku wynika, że nad naszym bezpieczeństwem w sieci przydałoby się popracować. 63 proc. ankietowanych używa programu antywirusowego, a 54 proc. posługuje się silnym hasłem ze znakami specjalnymi. Do tego ...
-
Opera wprowadza Shopping Corner
... kliknięcie, aby znaleźć najlepsze oferty na rynku, bez konieczności spędzania wielu godzin w sieci. Starczy po prostu wpisać nazwę i markę produktu, przewijać propozycje i wybrać ... i unikalne okazje od lokalnych partnerów. Nie trzeba już przeszukiwać całej sieci, aby znaleźć najlepsze kody promocyjne — są one już dostępne w specjalnej sekcji ...
-
Nowe technologie 2023. Oto najnowsze prognozy Cisco
... której łączność będzie zasilana przez samoregenerujące się sieci, które mogą się uczyć, przewidywać i planować. Sieci te będą wykorzystywały analizy predykcyjne, oparte o ... Applications w Cisco. Zasoby ludzkie jako kluczowy czynnik wpływający na wybór i zakup nowych technologii Praca w środowisku hybrydowym zmieniła dynamikę wielu rzeczy w naszym ...
-
E-commerce na szczycie. Zakupy online robią już wszyscy Polacy
... . Zakupy mobilne to must-be Biorąc pod uwagę ostatni zapamiętany zakup internautów, z użyciem urządzenia mobilnego zostało zrealizowanych 51% zakupów, a z ... znacznym wzrostem efektu ROPO. Aż 74% (+9 p.p.) badanych zadeklarowało, że informacje znalezione w sieci zachęcają ich do wizyty w sklepie stacjonarnym. Wzrósł również znacząco odsetek kupujących ...
-
Logistyka e-commerce rośnie trzy razy szybciej niż rynek kontraktowy
... sektora e-zakupów, szczególnie w wybranych kategoriach. Kto w Unii robi zakupy w sieci? Według najnowszych danych Eurostatu aż 92,35% populacji UE w wieku 16-74 lata korzystało ... i akcesoriów do e-sklepu Shein trafiło 6,05 mln użytkowników, czyli 20,38% korzystających z sieci. To niewiele mniej niż wizyty na Amazon, który w styczniu przyciągnął ...
-
Cyberhigiena na Black Friday, czyli bezpieczne zakupy online
... czy informacji o kartach płatniczych. Oszuści wykorzystują również popularność mediów społecznościowych i aplikacji czatowych, by docierać do potencjalnych ofiar. Przeglądanie sieci bez reklam Reklamy w sieci nie tylko mogą śledzić każdy ruch użytkownika i zbierać spore ilości informacji o jego nawykach, ale także są jednym z głównych źródeł ...
-
Zakupy na Wielkanoc 2025. Jakie wydatki Polaków na żywność?
... regularnych, pokazuje, iż rynek promocyjny w Polsce ma się dobrze. Natomiast dla sieci handlowych oznacza to konieczność jeszcze bardziej przemyślanych i atrakcyjnych ofert w okresie ... osób jest otwartych na nowości (16,2%). Z kolei 8% sięgnie po marki własne sieci handlowych (rok temu – 10,1%). Dla 4% respondentów ta kwestia jest bez znaczenia ( ...
-
Nowa aplikacja Koszyk Zakupowy: sprawdź, gdzie zrobisz taniej zakupy spożywcze w największych sieciach
... , udostępniła nową aplikację mobilną o nazwie Koszyk Zakupowy. Narzędzie pozwala użytkownikom na porównywanie cen koszyków produktów spożywczych oferowanych przez największe sieci handlowe w Polsce. Aplikacja została opracowana z myślą o konsumentach, którzy chcą monitorować poziom wydatków oraz analizować, gdzie poszczególne artykuły są dostępne ...
-
Sklepy convenience na fali, dyskonty w odwrocie? Nowe trendy zakupowe
... 2024 roku, z wykluczeniem świąt oraz niedziel niehandlowych. Analiza obejmuje zachowania konsumentów odwiedzających dyskonty spożywcze, supermarkety, hipermarkety i sieci typu convenience (łącznie 25 sieci handlowych). Wielkość próby wyniosła blisko 1,4 mln konsumentów. W sumie obserwowano ponad 40,6 tys. placówek, których lokalizacje zostały ...
-
Rewolucja AI w handlu: zakupy sterowane przez sztuczną inteligencję
... konsumenckich, ale także oszczędność czasu i energii. AI znosi zatem niektóre tradycyjne ograniczenia. Wyszukuje, ocenia i proponuje produkty z całej palety dostępnej w sieci, globalnie, czego konsumenci i konsumentki nie byliby w stanie wykonać samodzielnie. W efekcie rekomendacje zakupowe tworzone z udziałem AI obejmują zarówno dobrze znane ...
-
Siła nabywcza Polaków - gdzie sprzedawać?
... tego nie można również pominąć przy planowaniu strategii sprzedaży, rozwoju sieci punktów handlowych, dystrybucji ulotek czy selekcji lokalizacji dla billboardów ... kwotę ponad 3500 zł, jaką przeciętne gospodarstwo domowe może wydać na zakup towarów i usług miesięcznie (w tym zaspokajających potrzeby podstawowe). Oczywiście ciągle trzeba mieć w ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe 2009/2010
... zakupowych klientów a także oceny produktów, które są kupowane w sieci. W związku z ogromną ilością sklepów internetowych dla kategorii "Komputery", "Fotografia", "RTV" oraz ... że większość sklepów dostarcza opony gdyż właśnie one stanowią główny zakup polskich e-kierowców. Kierowcy to ludzie dobrze zorientowani, przywiązani do konkretnych marek ...
-
Internet a zakupy artykułów spożywczych
... Badanie wskazuje także, że Internet ma także duży wpływ na sam zakup. Dla co trzeciej badanej osoby jest kanałem nabycia (szczególnie kawy/herbaty, zdrowej ... ) i planowaniu zakupu (prawie połowa). Z punktu widzenia producentów żywności i ich obecności w sieci, duże znaczenie ma także informacja, iż w oczach badanych Internet jest dobrym miejscem, ...
-
Shopping clubs przyszłością e-handlu?
... przedstawiciele Bao.pl, ubiegłoroczny obrót klubu to ponad 2 milionów złotych. Zakupy w sieci stają się w Polsce coraz popularniejsze. Wyniki badań „E-commerce w Polsce 2010 ... po zakończeniu sprzedaży. W ten sposób to klienci de facto finansują zakup towaru. Jest to z oczywistych względów bardzo atrakcyjny model dla operatorów klubów zakupowych ...
-
Świąteczne wydatki Europejczyków 2011
... Niemcy, Grecja, Polska i Czechy. Tam największą popularnością będzie się cieszyła strategia, która zakłada zakup w obu kanałach sprzedaży jednocześnie, czyli zarówno online jak i w handlu tradycyjnym. ... sprzedawanych we wszystkich kanałach detalicznych to produkty wyprodukowane na potrzeby konkretnej sieci detalicznej i tylko w niej dostępne, tzw. ...