-
7 nowych trendów w zakupach online po pandemii
... znanych im doświadczeń zakupowych także w internecie. Co więcej, doceniają oni też, kiedy w sieci, podobnie jak bywa w salonie, sprzedawca poleci im artykuł pasujący do nich, ... wzmocniło ten mobilny trend w ostatnich miesiącach są aplikacje zakupowe. Dla wielu sieci handlowych uruchomienie własnej apki w czasie pandemii było wyraźnym sygnałem, że ...
-
Tinder na oku cyberprzestępców
... . Eksperci ESET podsumowują metody działania oszustów i podpowiadają, jak zadbać o bezpieczeństwo randek w sieci. Prawda jest bolesna – żadna platforma cyfrowa nie może w pełni ochronić przed ... wybrać się do kina lub teatru. Wysyła link do spektaklu z prośbą o zakup biletów, ponieważ jej karta nie działa przy zakupach online. Bez mrugnięcia okiem ...
-
Najwyższe wydatki w e-commerce na artykuły spożywcze, najniższe na kulturę
... raportu "E-commerce w Polsce". Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Ile polscy internauci wydają w sieci? Na co wydajemy online najwięcej? Jak płacimy za zakupy ... zachowania zakupowe e-konsumentów, rozpoznawalność marek, czynniki, które zachęcają internautów do zakupów w sieci, ale też napotykane przez użytkowników problemy. Raport przygotowała ...
-
W T-Mobile nowa oferta Magenta Dom
... zakup kolejnych usług, takich jak Wi-Fi Extra oraz Bezpieczne Wi-Fi. Dzięki nim można zwiększyć zasięg internetu i bezpieczniej łączyć się z siecią. Sieć od piwnicy aż po dach Dzięki udostępnieniu wzmacniaczy Wi-Fi Extra, użytkownicy internetu światłowodowego mogą skutecznie zwiększyć zasięg sieci ... dostępem do sieci domowej na konkretnych ...
-
Internauci preferują aparaty cyfrowe
... sieci deklaruje posiadanie cyfrowego aparatu fotograficznego. Rośnie także popularność specjalistycznych sklepów ze sprzętem fotograficznym - ... po aparaty ze „średniej półki cenowej”. Co drugi badany nabywca cyfrowego sprzętu fotograficznego deklarował zakup aparatu w cenie od 500 do 1300 złotych. Dość liczną grupę stanowią fani profesjonalnego ...
-
Smart shopping - Polacy i sprytne zakupy
... jakości. Umiejętność korzystania z okazji i zakup dobrej jakości produktów w atrakcyjnie niskich cenach to tzw. „Smart shopping” czyli „Sprytne zakupy” – idea zapoczątkowana w Stanach Zjednoczonych, ale rozpowszechniona już na całym świecie. W Polsce rozwinęła się wraz z pojawieniem się u nas sieci outletów i super – oraz hipermarketów. Według ...
-
Zakupy online: jak być bezpiecznym?
... podejrzanie wyglądającą witrynę, to prawdopodobnie w sytuacji, gdy już postanawiasz wydać pieniądze przez internet, oczekujesz, że istnieje jakiś rodzaj ochrony konsumenta w sieci. Niepokojący wzrost liczby oszustw internetowych został przez niektóre rządy powiązany z faktem, że prawo mające służyć ochronie kupujących jest nadal za ...
-
E-turystyka: gdzie na wakacje?
... Kenii i Etiopii oraz porażka Kuby i dyskwalifikacja Brazylii. Polacy kupujący wakacje w sieci postawili na wcześniejsze, droższe i lepsze jakościowo rezerwacje. Enovatis S.A. operator ... piszą klienci. To właśnie te, klienckie rekomendacje, bardzo często wpływają na zakup oferty tego czy innego operatora. Rok temu liderem w sprzedaży była opolska ...
-
Polscy internauci a kupno mieszkania
... kupujemy i jak kupujemy? - odpowiedzi na to pytanie Instytut Monitorowania Mediów szukał w sieci w ramach projektu Kompas Social Media. Bohaterem roku 2011 niewątpliwie był frank ... gorsze – kiedy okazało się, że zaostrzone zasady przyznawania pomocy pozwalają na zakup mieszkań tylko w mało atrakcyjnej lokalizacji, a w Warszawie „załapanie się” na ...
-
Świąteczne wydatki Europejczyków 2012
W tym roku na bożonarodzeniowe prezenty, jedzenie oraz spotkania z najbliższymi polska rodzina wyda ok. 1 280 zł, a to oznacza, że w porównaniu z wydatkami na Gwiazdkę 2011 Polacy planują zwiększyć swój budżet o prawie 12 proc. Jesteśmy coraz bardziej otwarci na nowe technologie - częściej niż inni Europejczycy zrobimy zakupy świąteczne przez ...
-
Smart shopping po polsku
... wypadają zakupy w Internecie. Dobrych ofert szuka tam aż połowa badanych. Część z nich internetowe zakupy realizuje od początku do końca on-line. W sieci oglądają produkty, szukają najlepszych ofert, a następnie dokonują zakupu. Reszta najpierw ogląda produkty w sklepie stacjonarnym i dopiero potem kupuje najtańszy produkt w Internecie ...
-
Zakupy online w wykonaniu Kowalskiego
... TGV, a Polacy wydają w sieci coraz więcej pieniędzy, nie trzeba przekonywać chyba nikogo. Zwyczajom zakupowym internautów postanowił przyjrzeć się ... ze stron producentów lub porównywarek cen, ale także z forów internetowych. Przykładem może być zakup sprzętu RTV/AGD ‒ aż 44% badanych powołało się na porównywarki cen, jako główne źródła wiedzy ...
-
E-commerce: dlaczego klienci porzucają koszyk?
... takie mogą być rozumiane jako wstrzymywanie klientów przed dalszymi zakupami. Na handel w sieci można spojrzeć pod tym względem jak na handel stacjonarny. Zapraszanie ... z nich widząc zawartość koszyka lub podsumowanie zamówienia wychodzi z założenia, że ich zakup jest na tym etapie pomyślnie zakończony. Jednocześnie warto wyeliminować ze strony ...
-
Aż 37 proc. budżetu na prezenty świąteczne popłynie przez sieć
... opinii, sięgamy także po nie. To może tłumaczyć dużą popularność blogów i forów, gdy potrzebujemy informacji na temat nowoczesnych technologii, których zakup wiąże się przeważnie z większym wydatkiem i bardziej przemyślaną decyzją. Osiemnaście procent Polaków pytanych, co zrobią, jeśli prezentu nie znajdą w sklepie tradycyjnym ...
-
W e-sklepie na prezenty świąteczne wydajemy 190 zł
Polacy są jednymi z liderów w zakupach świątecznych online. Z badania „Zakupy Świąteczne 2017”, przeprowadzonego przez firmę doradczą Deloitte, wynika, że pod tym względem wyprzedzają nas jedynie Holendrzy, Brytyjczycy i Niemcy. W zakupach internetowych cenimy najbardziej dowolność pory dnia, w której możemy je robić. Z kolei za handlem ...
-
Programmatic to już 80 proc. reklamy display
... o 5,4 proc rdr i wyniosą 460,3 mln dolarów, podczas gdy środki przeznaczone na zakup powierzchni reklamowej w modelu programmatic sięgną 193 mln dolarów, co oznacza wzrost o 91 ... celu z niespotykaną dotąd precyzją i reagować na bieżącą aktywność użytkowników sieci – przekonuje Piotr Prajsnar, Prezes Zarządu Cloud Technologies, do której należy jedna ...
-
Czy klienci galerii handlowych kupują prezenty online?
... na ostatnią chwilę? To kobiety w okresie przedświątecznym są częstszymi klientami centrów handlowych i stanowią ok. 55% wszystkich odwiedzających. Często ich finalny zakup w sieci, jest poprzedzony wizytą sklepie stacjonarnym, gdzie na żywo sprawdzają wybrany w aplikacji produkt. Przy okazji badania zachowań konsumentów okazało się, że ...
-
Chcemy biometrii zamiast kodów jednorazowych
... transakcji online 2017 vs. 2018 r. ), to jednak respondenci potrafią wymienić kilka czynników, które zachęciłyby ich do jeszcze częstszego płacenia kartą w sieci. Wśród najpopularniejszych odpowiedzi znalazły się: specjalne oferty lub zniżki (51%), a także jeszcze większe bezpieczeństwo na etapie płatności (46%). Ważne według ...
-
Sklepy internetowe. Intensywny rozwój i co dalej?
... regionach jest najwięcej sklepów internetowych w Polsce? Kiedy co roku przypada szczyt zakupów w sieci? W jaki sposób za nie płacimy za e-zakupy? Autorzy raportu ... to wszystko wpłynęło na sprzedaż? Z danych Shoper wynika, że co czwarty zakup w internecie realizowany był w 2019 roku w sklepach z branży “dom i ogród”. Popularne były również sklepy ...
-
Czy pandemia to powód, żeby kupować polskie produkty?
... jakości samych produktów i usług, ale również w zakresie ekologii czy wizerunku marki w sieci. Ten sam świadomy i wymagający konsument zdaje sobie sprawę, że jakość ... Nic dziwnego, skoro aż 73,1 proc. ankietowanych, mając możliwość wyboru, deklaruje zakup polskich produktów. Tylko 9,2 proc. respondentów było przeciwnego zdania. Zachowania konsumentów ...
-
6 sposobów na Customer Experience w sklepie internetowym
... przyjazne rozwiązania stosowane w e-sklepach. To szczególnie istotne teraz, gdy konkurencja w sieci wzrosła, a sporą część klientów stanowią osoby, które zaczęły regularnie ... lojalnościowe i subskrybcje W wybranych segmentach e-handlu można z dużym prawdopodobieństwem założyć, kiedy zakup nie jest jednorazowy, więc za pewien czas klient będzie ...
-
Teraz Polska: jak kupują polscy konsumenci?
... jakości samych produktów i usług, ale również w zakresie ekologii czy wizerunku marki w sieci. Ten sam świadomy i wymagający konsument zdaje sobie sprawę, że jakość ... dziwnego, skoro aż 83,4 proc. ankietowanych, mając możliwość wyboru, deklaruje zakup produktów polskiego pochodzenia. Tylko 5,1 proc. respondentów było przeciwnego zdania. Porównując ...
-
Czy łatwo sprzedać i warto kupić odnowiony smartfon?
... zaczną funkcjonować jako zapasowe lub też przekażemy je dzieciom, przyjaciołom albo sprzedamy w sieci. Ostatnia z opcji okazuje się problematyczna ze względu na zużycie telefonów. ... słyszało o takiej opcji. Jednak aż 61 proc. zapytanych, czy rozważyliby zakup odnowionego urządzenia w przyszłości odpowiada “tak” lub “być może”. 12 proc. badanych ...
-
E-commerce: jakie zakupy online preferują Polacy?
... niż wcześniej. Jakie zachowania konsumenckie towarzyszą zakupom online? Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jakie czynności wykonują Polacy przed złożeniem zamówienia w sieci? Czy podczas zakupów online dbamy o zachowanie ostrożności? Co w największym stopniu warunkuje decyzję o zakupie w e-commerce? Co jest dla nas najważniejsze przy ...
-
Sztuczna inteligencja ma usprawnić zakupy online
... z finalizacją zamówień Użyteczność i zapotrzebowanie na rozwiązania sztucznej inteligencji wydają się wynikać z trudności, które młodsze grupy konsumentów napotykają podczas zakupów w sieci. Według badania, niemal trzy czwarte (73%) Zetek doświadcza problemów podczas finalizacji transakcji, co powoduje, że aż 40% rozważa rezygnację z zakupów ...
-
Świąteczne prezenty: jakie i za ile?
... się już w wir przedświątecznych przygotowań. Ich nieodłączną częścią jest wybór i zakup świątecznych prezentów. PayPo postanowiło przyjrzeć się, jak Polacy podchodzą do ... naturalną czynność. Tylko 1% ma inne zdanie na ten temat. Chętnie kupujemy w sieci (54%) i w sklepach stacjonarnych (42%). Upominki przede wszystkim mają odpowiadać potrzebom ...
-
Zakupy online nie wyparły tradycyjnego handlu
... zakupowe Polaków", co trzeci Polak w minionym roku stacjonarnie kupował równie często jak w sieci. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jakiemu stylowi zakupów hołdują ... znaczeniu. Natomiast technologie takie jak showroomy – oglądanie produktów na żywo i zakup online (9 proc), rzeczywistość rozszerzona (AR) (7 proc.) czy personalizacja dzięki AI (6 ...
-
Bezpłatna baza danych dla NetWare
... Btrieve. Zdobyła ona popularność głównie w mniejszych firmach, dla których jednoczesny zakup platformy sieciowej, bazy danych oraz korzystającej z niej aplikacji (np. magazynowej ... serwerów. W systemie Nakoma, użytkownicy będą mogli włączyć się do sieci z dowolnego urządzenia podłączonego do Internetu, a wszystkie zasoby dostępne będą z ...
-
Kandydaci do UE i e-zakupy
... badań dotyczyło poziomu zakupów online w krajach kandydujących. Niezwykle istotnymi w tej kwestii okazały się m. in. przyzwyczajenia kulturowe – otóż brak popularności zakupów w Sieci na Cyprze, związany jest z zamiłowaniem mieszkańców tego kraju do targowania się. Z kolei w niektórych krajach, gdzie doceniono już łatwość i wygodę zakupów ...
Tematy: kraje członkowskie ue, ue -
Promocja urządzeń 3Com
Firma 3Com, dostawca rozwiązań i usług przeznaczonych do pracy w sieci, rozpoczyna akcję promocyjną na zakup urządzeń sieciowych przeznaczoną dla autoryzowanych partnerów handlowych. Promocja trwa w dniach 19 kwietnia – 31 maja 2004 r. i obejmuje urządzenia serii: 3Com® SuperStack® 3 ...
-
Zakupy online na Dzień Matki
... automatycznych wyszukiwarek internetowych (ang. webcrawler), nieustannie przeszukujących cały internet i klasyfikujących napotkane treści, odnalazł 451 512 internetowych serwisów oferujących zakupy w sieci. W ubiegłym roku natomiast przed Dniem Matki wyszukiwarki systemu analitycznego ISS znalazły 309 479 stron WWW oferujących zakupy. Analitycy ISS ...
-
Rynek odzieżowy w Polsce wart 15 mld zł
... 30 proc.), modę (powyżej 20 proc.), wysoką jakość (mniej niż 20 proc.). Zakup nietypowej lub markowej odzieży deklaruje mniej niż 10 proc. odpowiedzi ... odzieżą z Europy Zachodniej, polscy producenci stawiają na jakość wyrobów, inwestują w promocję swoich marek i tworzą sieci sprzedaży detalicznej pod własnym logo. Kładą również nacisk na wzrost ...
-
G DATA: bezpieczne wirtualne zakupy
... . W okresie Świąt Bożego Narodzenia e-sklepy osiągają zawsze rekordowe obroty. Wzmożoną aktywność wykazują jednak nie tylko klienci, ale i przestępcy grasujący w sieci, którzy stosują wymyślne techniki w celu kradzieży pieniędzy internautów. Wykorzystują do tego phishingowe e-maile, trojany infekujące komputery przez strony internetowe, a także ...
-
Rośnie chiński rynek detaliczny
... analizy PMR. Sam też ciągle ewoluuje, głównie na skutek ekspansji zagranicznych sieci, częstych przejęć oraz zmian w nawykach zakupowych chińskich konsumentów. Według szacunków ... detalicznego zdominowany jest przez lokalne firmy, prowadzące zazwyczaj bardzo liczne sieci mniejszych sklepów, jednak niektórzy zagraniczni gracze, tak jak np. Wal-Mart ...
-
Europa: uzależnienie od Internetu rośnie
... po kliknięciu aparatem a 81% respondentów powiedziało, że wgrywali do sieci cyfrowe zdjęcia w minionym roku. Ta tendencja zachowań klientów i dzielenia się treścią w Internecie ... notebooków przez klienta oznacza, że ludzie postrzegają je teraz jako poważny zakup a decyzję zakupu opierają na różnych czynnikach. Ponieważ portfele w Europie stają się ...