-
Koronawirus ogranicza budżet domowy, ale nie na zakupy online
Wprawdzie co czwarty Polak deklaruje, że wraz z wybuchem pandemii nie ograniczył skali nabywania artykułów niespożywczych, to już jednak w deklaracjach pozostałych widać zmiany. Większość z nas dokonała w tym zakresie mniejszych lub większych ograniczeń, co przeważnie było następstwem obaw o budżet domowy. Rzadziej wychodzimy m.in. do restauracji ...
-
Tylko zakupy online? Co 4. konsument rezygnuje ze sklepów stacjonarnych
Pandemia doprowadziła do istotnych zmian w zachowaniach i oczekiwaniach konsumentów i już dziś wiadomo, że niektóre z nich z pewnością się utrwalą. Z badania Capgemini wynika, że co czwarty kupujący jest przekonany, że w przyszłości na zakupy w sklepach stacjonarnych decydować się będzie znacznie rzadziej niż dotychczas. Czego jeszcze sprzedawcy ...


2035 rok coraz mniej realny? Europa traci tempo w wyścigu o elektromobilność