-
Długi i cyberataki, czyli podwójny cios w bezpieczeństwo seniorów
... bank lub dostawcę Internetu. Największa grupa (56 proc.) ograniczyła reakcję do zmiany hasła. Jeszcze bardziej niepokoi, że aż 12 proc. seniorów, pomimo ... (120 mln zł). Badanie na zlecenie serwisu ChronPESEL.pl i Krajowego Rejestru Długów pt. „Cyberbezpieczeństwo Polaków w Internecie” zostało przeprowadzone w pierwszej połowie 2025 r. metodą CAWI na ...
-
Ceny w sklepach rosną mimo spadającej inflacji
... , które szczególnie mocno odbijają się na produktach świeżych. W lipcu wyraźnie widać, że żywność i chemia gospodarcza pozostają podatne na skokowe zmiany - herbata czy szampon ... dla przedsiębiorców i detalistów; E-grocery - sklep prowadzący działalność wyłącznie w Internecie; Dark Store - wirtualny sklep oferujący szybką dostawę do domu; ...
-
Algorytmy Google zmieniają zasady gry: jak pisać, by wygrywać z AI?
... albo zgiń Technologiczna rewolucja oparta na AI nie jest już zaskoczeniem, jednak zasięg jej wpływu poszerza się o coraz to nowe obszary. Zmiany nie ominą również sklepów ... i powielania tego, co już widnieje w internecie, warto jest poświęcić czas na przygotowanie autorskiej treści, celem zwiększenia szansy na jej wyszukanie. W dobie Google AIO oraz ...
-
Kaspersky Lab: szkodliwe programy I 2010
... Internecie Drugie zestawienie Top20 przedstawia dane wygenerowane przez moduł ochrona WWW, odzwierciedlające krajobraz zagrożeń online. Zestawienie to zawiera szkodliwe programy wykryte na stronach internetowych oraz pobrane na ... trzecia. Ogólnie, nie nastąpiły poważniejsze zmiany w trendach. Szkodliwe oprogramowanie rozprzestrzenia się aktywnie ...
-
Wakacyjne noclegi: średni koszt to 43 zł
... Na podstawie ofert, zamieszczonych w Internecie i w dedykowanym ofertom krótkookresowym serwisie SzybkoWakacje, policzone zostały koszty zakwaterowania jednej osoby na jedną noc w różnych rejonach Polski. W zestawieniu tym nie znalazły się hotele, lecz przede wszystkim pensjonaty, kwatery agroturystyczne i prywatne a także mieszkania wynajmowane na ...
-
Rynek telekomunikacyjny w Polsce 2010
... planów taryfowych. Perspektywy rozwoju rynku Rok 2010 przyniósł kolejne zmiany na rynku telekomunikacyjnym. Rosła dostępność i wykorzystanie usług, spadały ... Internecie, głównie przez VoIP. Dalszy rozwój telefonii internetowej zdominują usługi świadczone za pomocą komunikatorów głosowych oraz dostarczane przez przedsiębiorców telekomunikacyjnych na ...
-
Prawo do odstąpienia od umowy: ile tracą sklepy?
... internecie towaru. Tymczasem branża e-commerce to jedna z najszybciej rozwijających się branż w Polsce i konieczne jest wypracowanie jednolitych standardów, nie tylko w kontekście polityki zwrotów. Dlatego popieram wszystkie inicjatywy, mające na ...
-
Najcenniejsze marki świata 2013 - finanse
... zmiany banku, niezbędne jest odnalezienie „znaczącej różnicy”, która odróżni banki od konkurencji i na ... na świecie wycena wartości marek, w której uwzględnia się nie tylko rygorystyczną analizę danych finansowych, wyceny rynkowe, raporty analityczne i profile ryzyka, ale również opinie o poszczególnych markach. Raport badawczy (dostępny w Internecie ...
-
Firmy kurierskie w epoce 2.0
... Przed Doręczeniem, powiadomienie odbiorcy o nieudanej próbie doręczenia, jak eAwizo, możliwość zmiany terminu doręczenia, czy też doręczenie w godzinach wieczornych pomiędzy 18-ą a 22-ą, ... ich więcej, ponieważ zmniejszając koszty, więcej osób zdecydowało się na zakupy w Internecie. Skutki tej metamorfozy odczuwamy do dziś. Z racji dynamicznego ...
-
O czym marzy Roman Kluska?
... czyli słoneczną. Ostatnio dowiedziałem się, że muszę ją wyłączyć, bo na skutek zmiany przepisów stała się ona nielegalna. Przepisy zmieniono bowiem tak, ... stworzyć przedsiębiorstwo, które było drugą spółką na rynku podstawowym warszawskiej giełdy, liderem polskiego rynku w trzech branżach: w internecie, produkcji komputerów i kas fiskalnych, miało ...
-
Mistrzostwa Europy w Piłce Ręcznej zdominowały media
... Francją nie spowodowało wzrostu medialności ME w Polsce. Tego dnia pojawiło się jednak więcej materiałów w mediach o większym zasięgu, co przełożyło się na najwyższy wskaźnik dotarcia w badanym okresie. Sportowo w social media W analizowanym okresie w źródłach społecznościowych odnotowano ponad 62,7 tys. wpisów i komentarzy dotyczących wydarzenia ...
-
Upadłości firm II 2016
... częste jeszcze w ub. roku Nadal upadają firmy prowadzące sprzedaż bezpośrednią za pośrednictwem swoich agentów – efekt konkurencji handlu w internecie (nawet żywnością). Produkcja przemysłowa i usługi – na tle całej gospodarki wypadają gorzej niż inne sektory W lutowej statystyce upadłości brak jest firm z przeżywającego trudne chwile sektora ...
-
Nieruchomości komercyjne: Polska liderem Europy Środkowej
... internecie dodatkowo napędza ten sektor rynku nieruchomości – mówi Anna Kicińska. W ubiegłym roku oddano do użytku 980 tys. m2 magazynów – nieco mniej niż w 2014 roku. Na krajowej mapie inwestycji na znaczeniu zyskują Rzeszów, Lublin, Bydgoszcz oraz Opole. W 2016 roku na ... banku na sprzedaż lokalu bez obciążenia hipoteką, należy uznać za zmiany ...
-
Politycy i partie w mediach IV 2016
... . O przywódcy Prawa i Sprawiedliwości najczęściej informowały TVN24, Polsat News, Superstacja i TVP Info. Kaczyński pojawił się w 165 materiałach na pierwszych stronach gazet oraz w 1813 tytułach publikacji w prasie i internecie. Więcej o Kukiz’15, mniej o Kukizie Dziennikarze w kwietniu więcej pisali o stowarzyszeniu Kukiz’15 – wzrost o 55 proc ...
-
Rynek nieruchomości komercyjnych w I kw. 2020: są wygrani i przegrani
... zapewnienie klientom bezpieczeństwa, gdy restrykcje zostaną zmniejszone. Zmiany, które na pewno będą widoczne na rynku, to wzrost udziału sektora e-commerce w handlu i rozwój nowych ... na zakupy online nie minie wraz z pandemią. Wzrost popularności e-commerce odnotowały nie tylko branże, które wcześniej z sukcesem prowadziły sprzedaż w Internecie (np. ...
-
Czy pandemia COVID-19 trwale zmieni zwyczaje zakupowe Polaków?
... promocje dostępne online. Nowym kryterium decydującym o skorzystaniu z zakupów w internecie, które osiągnęło ważność równą aspektom cenowym, jest bezpieczeństwo, na które większą uwagę zaczęli zwracać konsumenci podczas pandemii COVID-19. Pandemia COVID-19 spowodowała zmiany zachowań zakupowych w wyniku których ponad 1/3 konsumentów zaczęła kupować ...
-
Handel 2030: czy centra handlowe usuną się w cień?
... co było dotychczas możliwe głównie w internecie. Rozwój technologiczny w 2030 roku pozwoli również na dokonywanie tradycyjnych zakupów z wykorzystaniem możliwości rzeczywistości ... przyrost nastąpił na początku lat dwutysięcznych oraz w latach 2007-2009. Aktualnie rynek w naszym kraju jest dojrzały i w wielu miejscach nasycony, dlatego zmiany, które ...
-
Prywatność w sieci: strony www wiedzą o nas za dużo
... się na nich każda usługa, z której korzystamy. Ustawienia cookies często są prezentowane tak, by skłonić użytkownika do zgody na przekazanie wszystkich danych. Istotne zmiany ... na samą liczbę różnych punktów danych, wyraźnie widać, że obawy respondentów co do wścibskich stron internetowych są uzasadnione. Ilość danych osobowych krążących po internecie ...
-
Czy streaming zupełnie wypiera kino?
... o unikalną ofertę filmów i premier. Jest to tym istotniejsze, że wywołane pandemią Covid-19 zmiany w branży filmowej wiążą się z tym, że pandemia przyczyniła się do rozwoju produkcji filmów przeznaczonych do eksploatacji w Internecie jako na pierwszym polu eksploatacji. – podsumowuje dr hab. Magdalena Sobocińska, prof. UEW. Informacja ...
-
Internet i Mobile 2003
... zmiany na rynku - szczególnie na rynku reklamy. Jak czytamy w raporcie, w tej właśnie kwestii Internet i technologie mobilne zyskują na znaczeniu. Dowodem jest 45% wzrost w 2003 roku wydatków na reklamę internetową w Polsce w porównaniu z rokiem poprzednim. Prezentowany materiał rozpoczyna wnikliwa analiza wydarzeń na ...
-
Internauci planują kupno samochodu
... na ten cel ponad 70 000 PLN. Pierwsza połowa roku 2006 przyniosła duże zmiany na rynku motoryzacyjnym. Polacy częściej niż w latach ubiegłych decydują się na zakup używanego samochodu. Presja rynku wywołana postępującym zmniejszaniem się popytu na ... salonach dealerów (69 proc.) lub w internecie (56,3 proc.). Na kolejnych miejscach znalazły się takie ...
-
Przeglądarka Browzar to adware?
... Internecie zostało skrytykowane przez ekspertów i społeczność blogów internetowych. Aplikacja o nazwie Browzar została przez ... niż twierdzą jego autorzy.” – pisze. „Zapytaliśmy go o szczegółowe informacje na temat swojego odkrycia, abyśmy mogli poczynić konieczne zmiany.” – wyjaśnia Ahmed. „Przeprowadziliśmy obszerne testy, ale przyczyną kłopotów ...
-
Cebra 2010: znane osobistości + marki
... na ile dana osoba jest lubiana oraz pomiar „szumu medialnego” (Buzz), tzn. jak dużo się o danej osobie mówi, zarówno w Internecie, jak i poza nim. Te trzy czynniki (tzw. FAB) składają się na ... na przykład wykorzystanie potencjału znanych osób dla podniesienia znajomości marki lub zmiany jej profilu. Łowcy talentów, a także firmy producenckie mogą na ...
-
Jakie są polskie kobiety biznesu?
... strony w Internecie, dla porównania – tylko 23% panów. Z portali społecznościowych, jako kanału komunikacji korzysta aktywnie 23% pań i 16% panów. Kobiety stawiają na nowoczesną ... do potencjalnych klientów. To świadczy o otwartości na zmiany i dużej elastyczności kobiet, która decyduje o być albo nie być firmy na konkurencyjnym rynku”, dodaje Patrycja ...
-
Pośrednicy a wtórny rynek nieruchomości 2010
... na promocję swoich ofert w Internecie, zarówno poprzez własną stronę (17%) jak i portale nieruchomości (48%). Jest to najszybsza i jedna z najtańszych form marketingu nieruchomości. Jest również szansa na ...
-
Rynek nieruchomości w Polsce IX 2011
... WIBOR 3M jest na podobnym poziomie już od kwartału, a Rada Polityki Pieniężnej na razie wstrzymała się od dalszych podwyżek stóp procentowych. Zmiany cen ofertowych ... wzrosła o 22 PLN i wyniosła w sierpniu 5779 PLN. Ogłoszenia coraz dokładniejsze Zamieszczenie w Internecie ogłoszenia o oferowanym do sprzedaży mieszkaniu czy domu jest najtańszym i ...
-
Rynek spożywczy w Polsce 2012-2014
... do bardziej rozwiniętych rynków europejskich, wyzwala i umożliwia dalsze zmiany w sektorze. Największe grupy handlowe na polskim rynku kontynuują proces przejęć. Niedawno ... , nowe sieci, zwłaszcza partnerskie. Detaliści coraz szerzej udostępniają swoją ofertę w internecie. W 2011 roku do grona handlujących online dołączył Auchan, a niedługo startuje ...
-
Pokolenie Y: Internet to wiarygodne źródło informacji
... stają bardziej tradycyjne środki przekazu. - Zmiany w postrzeganiu mediów, ściśle związane są ze wzrostem popularności Internetu, zwłaszcza wśród młodych ludzi. Ludzie starsi często poprzestają na standardowej ofercie programowej, młodsze pokolenie chce połączenia telewizji z ofertą w internecie, czyli informacji o programach i filmach, dostępu ...
-
Kaspersky Internet Security multi-device i Kaspersky Anti-Virus 2015
... „porwanych” plików, dlatego Kaspersky Lab opracował sposób na odzyskanie zablokowanych informacji bez konieczności płacenia okupu ... dokonał zmian w pliku, był szkodliwy, wtedy zmiany zostaną cofnięte. Powiadomienie dotyczące bezpieczeństwa ... pozwala również rodzicom monitorować aktywność dzieci w internecie. OS X – przy pomocy rozwiązania Kaspersky ...
-
Click & collect przyszłością e-commerce?
Zmiany zachowań i oczekiwań współczesnych konsumentów, w połączeniu z popularyzacją zakupów online, mają dziś znaczący wpływ na rozwój polskiej branży e-commerce. Coraz więcej sklepów i sieci detalicznych, w tym z branży FMCG, decyduje się na rozszerzenie dystrybucji w internecie. Z kolei zapracowani i zabiegani klienci coraz częściej doceniają ...
Tematy: Click & collect, handel detaliczny, handel, e-commerce, zakupy online, sklepy online, sklepy -
Rynek dóbr luksusowych: czołowe marki 2015
... prawie sześciu na dziesięciu reprezentantów tej generacji informacji o towarach luksusowych poszukuje w Internecie, a jedna trzecia zbiera informacje o ... na produkty tego projektanta – wyjaśnia Magdalena Jończak. Eksperci Deloitte zwracają także uwagę na stałą ewolucję kanałów sprzedaży dóbr luksusowych, co oznacza, że firmy muszą analizować zmiany ...
-
Najczęściej cytowane media VI 2015
... przez politykę, a w szczególności przez zmiany personalne w rządzie Ewy Kopacz, do ... na podstawie materiałów z monitoringu prasy, radio i telewizji, w których pojawiały się nazwy mediów: prasowych, portali internetowych, stacji radiowych i telewizyjnych lub tytuły ich programów. UWAGA: Badanie nie obejmuje cytowań opublikowanych w internecie ...
-
Sieci handlowe w mediach IV kw. 2015
... podatku od hipermarketów. Według analizy IMM na temat poszczególnych sieci handlowych w IV kwartale 2015 roku, w prasie, internecie, social media oraz radiu i telewizji ukazało ... w tym kontekście pojawiały się dyskusje na temat Biedronki (26% wszystkich publikacji o sieciach handlowych) i Lidla (20%). Jednak ani zmiany podatkowe, ani wybory, ani ...
Tematy: Boże Narodzenie, sieci handlowe, IMM, monitoring mediów, Biedronka, Tesco, Lidl, social media -
Martyna Wojciechowska - wzór dla internautów, ale nie wszystkich
... na postaciach z online’u. Są dla nich bardziej wiarygodne, niezależne, mają ciekawsze treści do przekazania niż znane gwiazdy. Może to wynikać z faktu, że młodzież z mniejszą uwagą i zainteresowaniem śledzi programy czy seriale telewizyjne, a częściej wyszukuje odpowiadający jej rodzaj rozrywki i najczęściej znajduje go w Internecie ...
-
Online czy offline? Czy telekomunikacja może uciec przed cyfryzacją?
... większą rolę na polskim rynku – ich ... internecie. Wynikiem tych złych doświadczeń jest spadek zaufania do obsługi online – mówi Jerzy Kalinowski partner, szef grupy doradczej w sektorze nowych technologii, telekomunikacji i mediów w KPMG w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej. Klient cyfrowy oczekuje zachowania ciągłości obsługi podczas zmiany ...