-
Jednolity rynek UE: trwa walka o konkurencyjność
... dominują najsilniejsze państwa – Francja i Niemcy, a jej skala wykracza ponad ich znaczenie gospodarcze czy potencjał demograficzny. Działania na poziomie UE takie ... zwiększany i ukierunkowany na działania mające zapewnić rozwój rynku wewnętrznego i innowacyjności podmiotów unijnych. Wśród możliwych zmian w planowanych mechanizmach finansowania ...
-
PARP odkrywa jak radzi sobie sektor MŚP
... . Wzrosło znaczenie sektora usługowego – z 42,8% do 55,2% (o 12,4 p.p.) oraz budowlanego (z 9,3% do 15,5%, o 6,2 p.p.). Zmniejszył się za to udział przedsiębiorstw handlowych (z 35,7% do 20,0%, o 15,7 p.p.) i przemysłowych (z 12,2% do 9,3%, o 2,9 p.p.). Na przestrzeni lat obserwujemy także postęp w innowacyjności i działalności badawczo-rozwojowej ...
-
Najlepsze linie lotnicze na świecie 2024 wg Skytrax
... serwis pokładowy. Qatar Airways jest znana z ciągłego dążenia do doskonałości i innowacyjności, co sprawia, że jest preferowanym wyborem dla wielu podróżnych. Inne ... tegorocznym rankingu Skytrax widać wyraźnie, że linie z Bliskiego Wschodu i zdobywają coraz większe znaczenie. Linie te, jak Qatar Airways i Emirates, inwestują w nowoczesne technologie ...
-
BLIX AWARDS 2024: które sieci handlowe w Polsce stawiają na innowacyjność?
... platformy zakupowe, które – w ich ocenie – w ostatnim czasie dokonały największego postępu innowacyjności. W praktyce oznacza to, że wprowadziły w swoich placówkach nowe ... intensywną transformację cyfrową. Innowacje wprowadzane w sklepach mają kluczowe znaczenie, bo przyczyniają się do usprawnienia doświadczeń konsumentów i poprawy efektywności ...
Tematy: sieci handlowe, handel, sklepy, Biedronka, Lewiatan, Auchan Hipermarket, Żabka, Super-Pharm, OBI, Allegro, Maxi Zoo, innowacje, nowe technologie, innowacyjność -
Rynek reklamy wideo nie potrafi zaskoczyć?
... od nas większej elastyczności w planowaniu kampanii reklamowych. W tej sytuacji kluczowe znaczenie zyskuje nasze narzędzie Publicis Groupe ViRO, które integruje dane o widzach ... coraz bardziej złożonym ekosystemie medialnym. Jestem pewna, że dzięki naszej innowacyjności i zrozumieniu rynku, będziemy niezmiennie odgrywać kluczową rolę w kształtowaniu ...