-
34% Polaków chce anulować subskrypcje
... produktów lub usług oferowanych w ramach subskrypcji. To pokazuje, jak cennym są one źródłem przychodu. Firmy muszą nieustannie szukać sposobów na zwiększenie swoich przychodów, a kluczem do tego jest budowanie długofalowych relacji z klientami. Sukces nie zależy już tylko od samej oferty, ale od umiejętności ...
-
Trendy w e-commerce na 2025 rok
... i zwiększać efektywność operacyjną. Sprzedaż subskrypcyjna natomiast zapewnia stabilność przychodów i lojalność klientów. Sklepy internetowe, które chcą utrzymać konkurencyjność i ... optymalizujących procesy operacyjne pozwala na budowanie lojalności klientów, a także zwiększenie sprzedaży. Sklepy, które wsłuchują się potrzeby swoich konsumentów i ...
-
6 zasad skutecznej obsługi klienta
... może wydawać się kosztem, to w rzeczywistości jest jedną z najważniejszych inwestycji w rozwój firmy. Jak wynika z najnowszych danych, zwiększenie retencji klientów o 5% może zwiększyć zyski nawet o 75%, a niemal 65% przychodów firmy pochodzi od powracających klientów. Ci, którzy są zadowoleni z obsługi, wydają więcej, częściej wracają i chętniej ...
-
Eko opakowania w e-commerce to dla logistyki szansa, wyzwanie i dylemat
... jest tym bardziej istotna, że fulfilment to prawie połowa przychodów operatorów logistycznych realizujących usługi na rzecz e-handlu. Według zeszłorocznych kalkulacji ... e-commerce u naszego zachodniego sąsiada o ok. 30 mln euro. Zwiększenie wolumenu wielorazowych opakowań w systemie tworzy także dodatkowe wyzwania dla infrastruktury logistycznej i ...