-
Reklama w motoryzacji IX 2006
00:48 08.11.2006
We wrześniu wydatki producentów i importerów aut osobowych na reklamę w mediach wyniosły w sumie ponad 69,8 mln zł - wynika z danych firmy Expert-Monitor, przytaczanych w raporcie Instytutu Samar. Dla porównania, kwota przeznaczona na ten sam cel rok wcześniej osiągnęła poziom prawie ...
-
Spada bezrobocie
12:57 07.11.2006
Stopa bezrobocia rejestrowanego wyniosła w październiku 2006 roku 14,9 proc. i w porównaniu do września spadła o 0,3 punktu procentowego - podaje Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej. Spadek stopy bezrobocia - w granicach od 0,6 do 0,1 punktu - odnotowano we wszystkich województwach.
-
Korupcja w Polsce i na świecie 2006
02:13 07.11.2006
Indeks Percepcji Korupcji 2006 (2006 Corruption Perceptions Index CPI), ogłoszony przez Transparency International (TI), wskazuje na silne powiązanie korupcji i ubóstwa, a kraje uboższe koncentrują się na dole rankingu.
-
Najpopularniejsze stacje telewizyjne X 2006
01:19 07.11.2006
Tylko TVN, biorąc pod uwagę największych graczy, zwiększył w październiku swój udział w rynku w porównaniu z tym samym okresem 2005 r. Liderem zestawienia pozostaje TVP1 - wynika z najnowszych danych AGB Nielsen Media Research.
-
Nowe zagrożenia dla internautów
01:12 07.11.2006
Najnowsze badania specjalistów z firmy Trend Micro przynoszą niepokojące wnioski: największe zagrożenie dla internautów stanowi obecnie oprogramowanie szpiegowskie i reklamowe. Opublikowany z końcem października raport wskazuje na źródła niebezpieczeństw i tendencje w rozwoju ...
-
Wiadomości SMS nie tracą popularności
14:11 06.11.2006
Podczas gdy sprzedawcy usług mobilnych, producenci muzyczni, sieci telewizyjne i dostawcy sprzętu wypuszczają coraz więcej gadżetów multimedialnych żeby nakłonic konsumentów do wydawania pieniędzy, konsumenci zdają się tego nie zauważać i wysyłają coraz więcej wiadomości.
-
Kim jest statystyczny polski internauta?
00:16 06.11.2006
Polskiego internautę charakteryzuje większa aktywność towarzyska w internecie i częstsze używanie komunikatorów internetowych w porównaniu ze średnią światową - wynika z raportu firmy Ericsson.
-
Ranking wirusów X 2006
00:16 06.11.2006
Kaspersky Lab, producent oprogramowania antywirusowego i służącego do ochrony danych, przedstawił listę "On-line Scanner Top 20" opartą na analizie danych zgromadzonych przez ekspertów z laboratorium antywirusowego przy użyciu skanera on-line w październiku 2006 roku.
-
Reklama w prasie I-IX 2006
00:16 06.11.2006
Podobnie jak w roku ubiegłym, tak i w tym - po trzech kwartałach największe wpływy z reklam wśród tygodników, osiągnęły tygodniki opinii - wynika z najnowszych danych firmy Expert Monitor.
-
Starlink: rynek reklamowy zwolnił
14:49 05.11.2006
Zdaniem domu mediowego Starlink rynek reklamowy w Polsce wyhamował w III kwartale br. Dynamika wydatków po trzech kwartałach osiągnęła poziom 10,4 proc., na reklamę w mediach wydano łącznie w tym roku 3 mld 838 mln zł - wynika z najnowszego raportu.
-
Do którego sklepu po telewizor i lodówkę?
00:43 05.11.2006
Według raportu Acxiom Polska i Radia PiN 102 FM o tym, gdzie Polacy najczęściej kupują sprzęt elektroniczny i gospodarstwa domowego najchętniej wybieranymi przez konsumentów sieciami sklepów są Media Markt, Euro AGD/RTV i Avans. Zdecydowanie rzadziej odwiedzany jest Saturn i Electro World, ...
-
Kim jest polski inwestor giełdowy
00:40 05.11.2006
Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych przeprowadziło po raz czwarty badania dotyczące profilu inwestora giełdowego. Na ankiety odpowiedziało 1342 respondentów, w okresie luty - sierpień 2006.
-
Czas na luksusowe apartamentowce
00:36 05.11.2006
Według raportu agencji Metrohouse poświęconemu rynkowi apartamentów w Polsce, od 3 do 5 proc. społeczeństwa to osoby zamożne, co oznacza, że za parę lat w Warszawie zapotrzebowanie wzrośnie do 1000 nowych mieszkań o wysokim standardzie rocznie.
-
Komu ufają Polacy?
13:44 04.11.2006
Według najnowszego sondażu CBOS Polacy w dalszym ciągu najbardziej ufają Kazimierzowi Marcinkiewiczowi, który pełni funkcję prezydenta Warszawy oraz ministrowi zdrowia Zbigniewowi Relidze. Obu polityków zaufaniem darzy 60 procent ankietowanych.
-
Marketing bezpośredni zwalnia
00:04 04.11.2006
Tempo wzrostu wydatków na marketing bezpośredni w Stanach Zjednoczonych zwalnia - wynika z raportu stworzonego przez Direct Marketing Association. Niemniej jednak sprzedaż związana z tym rodzajem marketingu może utrzymać poziom wzrostu - uważają eksperci.
-
Niepowodzenie wdrożenia a wydajność aplikacji
00:01 04.11.2006
Według badań przeprowadzonych przez firmę Compuware, ponad połowa (52%) ankietowanych dyrektorów ds. informatyki w europejskich firmach uważa, że produkcyjne wdrożenie nowych aplikacji wiąże się z ryzykiem niepowodzenia rzędu 50% lub większym.
-
Polskie finanse publiczne wg Fitch Ratings
00:07 03.11.2006
Według raportu "Zdolność kredytowa to nie sztywne wskaźniki zadłużenia" sporządzonego przez Fitch Ratings, w latach 2004-2006 jednostki samorządu terytorialnego mogły uzyskać ponad 4 mld euro z UE, w nowym okresie programowania 2007-13 dostępne środki z UE będą znacznie wyższe, co ...
-
Internet w Polsce VII-IX 2006
00:05 03.11.2006
Według badania NetTrack przeprowadzonego w okresie lipiec-wrzesień 2006 przez firmę badawczą MillwardBrown SMG/KRC, z Internetu korzysta 37,8 proc. Polaków w wieku powyżej 15 lat. Okazuje się, że najpopularniejszym miejscem, gdzie Polacy najczęściej korzystają z Internetu jest dom (aż ...
-
Wirusy i robaki X 2006
00:04 03.11.2006
Kaspersky Lab, producent oprogramowania antywirusowego i służącego do ochrony danych, opublikował listę dwudziestu szkodliwych programów, które najczęściej atakowały użytkowników w październiku 2006 r.
-
2 mld USD na reklamę internetową
13:51 02.11.2006
Całkowite wydatki na reklamy w serwisach społecznościowych w Stanach Zjednoczonych sięgną w 2007 roku poziomu 865 mln dolarów, co oznacza duży wzrost w porównaniu z 350 mln dolarów wydanymi w roku bieżącym.
-
Internet przez komórkę: kto i jak?
00:38 02.11.2006
Według badań analizujących zainteresowanie korzystaniem z opcji mobilnego dostępu do internetu, jakie przeprowadziła firma comScore, Europejczycy znacznie chętniej sięgają po telefony komórkowe w celu połączenia się z siecią internetową niż Amerykanie.
-
Koniunktura konsumencka X 2006
00:16 02.11.2006
W październiku notowania obu wskaźników ufności konsumenckiej (bieżącego oraz wyprzedzającego) nie odbiegły znacząco od wartości uzyskanych w poprzednim miesiącu - podał Główny Urząd Statystyczny. Nastroje społeczne w obszarze konsumpcji indywidualnej nadal utrzymują się na ...
-
Najczęściej cytowane media IX 2006
00:07 02.11.2006
We wrześniowym rankingu "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce" królują afery. Ponad 15% wszystkich powołań dotyczyło bieżących skandali, a zwycięskie media zawdzięczają swe pozycje właśnie publikacjom o kontrowersjach życia publicznego. Liderem zestawienia IMM we wrześniu ...
-
Europejczycy a telefony komórkowe
01:27 31.10.2006
Prawie wszystkie europejskie gospodarstwa domowe (97%) posiadają dostęp do usług telefonicznych - 61% posiada zarówno telefon stacjonarny, jak i komórkowy, a 18% wyłącznie komórkowy - wynika z badania Eurobarometr zrealizowanego pomiędzy 7 grudnia 2005 a 11 stycznia 2006 przez TNS Opinion ...
-
Wyniki finansowe NFI I-VI 2006
01:24 31.10.2006
Narodowe fundusze inwestycyjne w I półroczu 2006 r. wykazały 119,8 mln zł wyniku finansowego netto (wobec 117,9 mln zł w analogicznym okresie roku ubiegłego) - podał Główny Urząd Statystyczny. Poprawę wyniku zanotowało 8 spośród 14 podmiotów.