-
Employer branding w pigułce
10:53 02.06.2014
Pomimo szerokich zapewnień o strategicznym podejściu do rekrutacji pracowników, wiele firm nie zwraca wystarczającej uwagi na długoterminowe korzyści związane z umiejętnym budowaniem wizerunku dobrego pracodawcy. Tymczasem pośród źródeł dominacji takich gigantów jak Google, Starbucks ...
-
Innowacyjny produkt konieczny, by odnieść sukces rynkowy?
10:11 02.06.2014
Często przedsiębiorcy zadają pytanie, czy mają szansę odnieść sukces na rynku, jeśli nie mają unikalnego produktu w swojej ofercie. Trudno bowiem dzisiaj o takie pomysły na biznes, które są unikalne i trudne do skopiowania. Można mieć wrażenie, że wszystko zostało już wymyślone i ...
-
Spożywcze produkty dla dzieci: bajkowy świat nazw i opakowań
00:26 01.06.2014
Rynek produktów spożywczych dla dzieci to ogromny, warty dziesiątki miliardów tort do podziału dla firm z branży FMCG. Przy rosnącym wpływie najmłodszych na decyzje zakupowe rodziców liczy się nie tyle sama cena produktu, ile jego opakowanie.
-
Savoir-vivre w e-commerce
12:30 30.05.2014
Prowadząc sklep internetowy, można być niemal pewnym, że prędzej czy później znajdzie się klient niezadowolony. I to nie klient w krawacie, który podobno jest "mniej awanturujący się", ale ktoś prawdziwie rozwścieczony. Analiza komunikacji między e-sklepami a internautami pokazują ...
-
Social marketing: Facebook zmusza biznes do wysiłku
08:41 30.05.2014
Jeżeli nie masz jeszcze fanpage’a swojej firmy na Facebooku, to właśnie ostatecznie przespałeś czas, gdy można było szybko i łatwo osiągać zdumiewające rezultaty. Jeśli już go prowadzisz, to wiedz, że widoczność Twoich postów znacznie się ograniczyła wśród Twoich fanów. To ...
-
Banki brytyjskie i arabskie w symbiozie
00:54 29.05.2014
Arabowie zdają się kierować zasadą: „gdzie pieniądze, tam my”, a Brytyjczycy szybko zrozumieli, że stosując arabską logikę, nie zginą.
-
Promocja sklepu internetowego: najczęstsze błędy
10:44 28.05.2014
Sprzedawcy internetowi coraz częściej korzystają z dobrodziejstw, jakie niosą za sobą kampanie banerowe czy też marketing w wyszukiwarkach. Ciągle jednak popełniają wiele błędów, w następstwie których zainwestowane środki nie przynoszą oczekiwanych rezultatów. Najczęściej chodzi ...
-
E-mail marketing: najważniejsze wskaźniki
08:50 28.05.2014
Wiele można powiedzieć na temat tego jak przeprowadzać skuteczne kampanie e-mail marketingowe. Można by też rozprawiać całymi dniami o najważniejszych elementach wiadomości, najczęstszych błędach popełnianych przez marketerów lub przykładach kampanii które osiągnęły ...
-
Identyfikacja wizualna banku nie jest bez znaczenia
09:49 27.05.2014
Pieniądze lubią być ważne i dlatego wymagają specjalnej oprawy. Wiarygodność i gwarancja to wciąż najważniejsze cechy, z którymi łączyć chcemy instytucje finansowe.
-
Wakacje w Polsce
22:15 25.05.2014
Znane powiedzenie mówi, że cudze chwalimy, nie znając swojego. Po zachłyśnięciu się zagranicznymi wakacyjnymi wojażami, coraz częściej zwracamy uwagę na atrakcyjne turystycznie regiony Polski, albo szukamy wytchnienia od codziennego pędu w cichych, oddalonych od wielkomiejskiej ...
-
Inwestowanie na giełdzie: jak wybrać spółkę?
14:05 23.05.2014
Na giełdzie jest notowanych kilkaset firm. Jedne są duże, drugie małe, jedne bardziej, inne mniej dochodowe, działalność niektórych z nich opiera się na sezonowości, innych - wręcz przeciwnie. Jedne są bardziej podatne na zmiany koniunktury w gospodarce, inne mniej. A przede wszystkim - ...
-
Kształtowanie cen w oparciu o konkurencję
11:43 22.05.2014
Kształtowanie cen w oparciu o konkurencję oznacza ustalenie odpowiedniego poziomu cenowego w stosunku do firm konkurencyjnych. Im większa jest konkurencja cenowa na rynku twoich produktów, tym ważniejsza jest analiza cen konkurencji.
-
Tweeter: jak zautomatyzować publikację treści?
13:31 19.05.2014
Jeśli pracujesz w dziale marketingu, niezależnie od Twoich zamierzeń i intencji, nigdy nie będziesz w stanie publikować nowych tweetów każdej godziny, każdego dnia. Jeśli jednak pragniesz znacznie zwiększyć popularność konta na Tweeterze, musisz znaleźć sposób na publikację wielu ...
-
Klienci kontra nieuczciwe praktyki sektora bankowego
00:22 16.05.2014
Nieuczciwe praktyki niektórych banków są nie tylko publicznie piętnowane, ale także coraz częściej przekładają się na ich wymierne straty.
-
Kampania e-mail: co warto wiedzieć?
00:40 14.05.2014
Kampania e-mail to taktyka marketingowa, która wciąż wiąże się z negatywnymi emocjami. Na szczęście, istnieje wiele firm, które wiedzą, jak przeprowadzić profesjonalną kampanię tego typu. Mimo powszechności spamu, "pocztowy" marketing ma się całkiem dobrze i może doprowadzić do ...
-
Pozycjonowanie stron bez pułapek
09:56 09.05.2014
Posiadanie firmowej strony internetowej to dzisiaj niemal obowiązek - pisze SeoFabryka.pl. Ważne jednak, aby internauci do niej docierali. A to możliwe jest dzięki właściwemu pozycjonowaniu. Tego rodzaju usługę świadczy coraz więcej firm. Zanim jednak zdamy się na pomoc jednej z nich ...
-
Konflikt w miejscu pracy: kiedy i jak interweniować?
00:45 09.05.2014
W Polsce w stosunkach międzyludzkich bardzo staramy się nie naruszać swojej sfery prywatnej. „Zajmij się swoimi sprawami i nie wtykaj nosa w cudze” – to powiedzenie jest na porządku dziennym. I rzeczywiście, czasami niewtykanie nosa w nie swoje sprawy może być zaletą. Takie ...
-
Marketing automation czyli prosta droga do klienta
11:41 07.05.2014
Jak poradzić sobie z pozyskaniem internetowego klienta? Warto zacząć od spersonalizowanej reklamy. Inwestycja w nią zwiększy szansę naszego e-sklepu na wzrost sprzedaży.
-
Materiały prasowe: jak napisać tekst ekspercki?
00:55 30.04.2014
Informacja prasowa to nie wszystko. Dlaczego? Ponieważ powinna być stosowana tylko wtedy gdy mamy newsa. W pozostałych przypadkach warto postawić na inne materiały prasowe takie jak: teksty eksperckie, poradniki, komentarze do konkretnej sytuacji rynkowej, relacje, reportaże etc. Jak ...
-
Strona biznesowa na Google+: jak zwiększyć jej popularność?
09:58 29.04.2014
Obecność na Google+, pozytywnie wpływa na pozycję strony w wynikach wyszukiwarek. Działania na tej platformie, pomagają zarówno wypromować markę, jak i pozytywnie podziałają na SEO.
-
Storytelling w biznesie
09:33 28.04.2014
Twoje auto czasy świetności ma już za sobą. Przejechaliście razem długą drogę. Za wami niejedna przygoda i najlepsze w Twoim życiu wakacje. Ruszasz na poszukiwania nowego, niezawodnego samochodu. Takiego, którym dotrzesz do ulubionych miejsc i wyruszysz na ekscytującą eskapadę do ...
-
Innowacyjność przedsiębiorstw a dostępność dotacji unijnych 2014-2020
09:32 24.04.2014
Słowo innowacyjność zmienia swoje znaczenie i uzasadnienie wraz z kolejnymi odsłonami kierunków rozwoju poszczególnych gospodarek. Niewątpliwie budżet, jakim dysponować będzie Polska na lata 2014-2020 będzie już jednym z ostatnich tak dużych „zastrzyków” dedykowanych bezpośrednio ...
-
Budowanie świadomości marki w social media
13:50 23.04.2014
Czy chcesz zwiększyć świadomość Twojej marki w Internecie? Dowiedzieć się jak wykorzystać marketing treści, aby nawiązać lepszy kontakt z widownią w mediach społecznościowych?
-
Czy online marketing warto personalizować?
00:59 18.04.2014
Czy rzeczywiście warto personalizować przekaz w online marketingu? Jeśli tak, to w jakich okolicznościach i jak najlepiej to robić? Staramy się odpowiedzieć na te pytania przez pryzmat naszych doświadczeń z pracy z klientami biznesowymi.
-
Strona mobilna czy responsywna?
10:54 17.04.2014
Smartfony i urządzenia mobilne szturmem zdobyły serca użytkowników. Obecnie szacuje się, że pierwsze z nich posiada już 44 procent Polaków, a na początku przyszłego roku odsetek ten ma wzrosnąć do 60 procent. Ta popularność stawia nowe wyzwania przed właścicielami e-sklepów i ...