-
Strategia marki: Alternative Brand Currencies
13:53 24.05.2013
Alternatywną walutą może być na przykład… pot czy – jak kto woli – spalone kalorie. Może to być publiczna deklaracja dobrego uczynku w mediach społecznościowych… Korzyści zastosowania w strategii komunikacji marki koncepcji Alternative Brand Currencies zależą od konkretnej ...
-
Notebook ASUSPRO P55VA
13:26 24.05.2013
Biznesowe notebooki z serii ASUSPRO – P55VA – są już dostępne w polskich sklepach. P55VA wyróżnia się wzmocnioną konstrukcją i dodatkowymi zabezpieczeniami, które chronią dane zapisane na komputerze. Notebook, wyposażony w procesor Intel Core i5 oraz dysk o pojemności 750 GB, jest ...
-
ESET: zagrożenia internetowe IV 2013
13:07 24.05.2013
Dostałeś wiadomość z serwisu LinkedIn z zaproszeniem do kontaktu lub z informacją o nowej wiadomości od znajomego? Uważaj, to może być pułapka. Eksperci z firmy ESET ostrzegają przed nową falą fałszywych maili, próbujących nakłonić użytkowników serwisu LinkedIn do odwiedzenia ...
-
Hutchinson Poland w ŁSSE
12:15 24.05.2013
Hutchinson Poland Sp. z o. o. otrzymał zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w Łódzkiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej. Oznacza to 250 nowych miejsc pracy w Łodzi oraz wydatki inwestycyjne w wysokości co najmniej 75 mln zł.
-
Zwyczaje zakupowe Polaków: klasa średnia
10:58 24.05.2013
Agencja Rubikom Strategy Consultants, przy współpracy zespołu Movedo Shopper&Trade Marketing, zrealizowały badanie konsumenckie "Jak kupuje nowe pokolenie Polaków", które skupiło się na: zwyczajach, zachowaniach, postawach i oczekiwaniach zakupowych Polaków "nowego pokolenia".
-
Rejestracja domen .pl w I kw. 2013 r.
10:08 24.05.2013
W pierwszym kwartale 2013 roku w polskim rejestrze przybywało średnio ponad 3 tys. nowych nazw dziennie - wynika z raportu instytutu badawczego NASK dotyczącego rynku nazw domeny .pl. Oznacza to, że w ciągu trzech pierwszych miesięcy tego roku zarejestrowano łącznie ponad 270 tys. nazw.
-
Komunikacja z klientem: rośnie popyt na nowe kanały
00:22 24.05.2013
Wyniki badania konsumenckiego, przeprowadzonego na zlecenie firmy Interactive Intelligence wskazują, że polski klient to klient świadomy i wymagający. Oczekuje dobrej obsługi posprzedażowej i jest w stanie za nią zapłacić, a poirytowany chętnie przechodzi do konkurencji. Choć wizyta w ...
-
Legalne oprogramowanie to korzyści ekonomiczne
00:10 24.05.2013
Według nowego badania BSA The Software Alliance oraz INSEAD, jednej z czołowych światowych szkół biznesu wynika, że zwiększenie wykorzystania licencjonowanego oprogramowania miałoby większy wpływ na polską gospodarkę niż podobny wzrost wykorzystania pirackiego oprogramowania.
-
Monitor AOC g2460Pqu
13:07 23.05.2013
AOC wprowadza do sprzedaży 24-calowy (61 cm) monitor o nazwie g2460Pqu. Model ten został stworzony z myślą o graczach, o czym świadczy częstotliwość odświeżania wynosząca 144 Hz oraz 1-milisekundowy czas reakcji (GtG). Wartości te umożliwiają płynne wyświetlanie nawet najbardziej ...
-
Koniunktura przemysłowa V 2013
12:44 23.05.2013
Ogólny klimat koniunktury w przetwórstwie przemysłowym w maju oceniany jest mniej pesymistycznie niż w kwietniu, ale gorzej niż w analogicznym miesiącu ostatnich trzech lat. Bieżący portfel zamówień jest ograniczany w mniejszym stopniu niż w ubiegłym miesiącu, natomiast bieżąca ...
-
Polski konsument w czasie kryzysu
10:15 23.05.2013
Współczesny polski konsument przy rodzinnym stole i w biurze wertuje gazetki z promocjami. Kupuje tańsze marki własne, jednocześnie lubi pozwolić sobie na odrobinę luksusu. Zakupy to coś więcej niż kupowanie produktów – obrazują relacje rodzinne i stanowią narzędzie wychowawcze. Oto ...
-
Trend Micro: zagrożenia internetowe I kw. 2013
09:41 23.05.2013
Właśnie ukazał się przygotowany przez Trend Micro raport dotyczący zagrożeń w pierwszym kwartale 2013 – Security Roundup Report. Autorzy publikacji biją na alarm w związku z zagrożeniami wykorzystującymi luki typu zero-day oraz z obawami wywołanymi przez niedawny zmasowany atak na ...
-
Lepsze promocje niż programy lojalnościowe
00:13 23.05.2013
Polacy nie kupują pod wpływem programów lojalnościowych. Egzamin zdają natomiast stałe promocje i wyprzedaże - wynika z raportu przygotowanego przez Gemius oraz e-Commerce Polska.
-
Co 3 Polak bez ubezpieczenia na podróż
11:45 22.05.2013
Z V Ogólnopolskiego Badania Assistance przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie Europ Assistance Polska wynika, że 59% podróżujących Polaków wykupuje ubezpieczenie podróżne na wyjazd, a 10% posiada je w ramach innych produktów finansowych. Nadal jednak co trzeci polski turysta ...
-
Produkcja w Polsce IV 2013
10:47 22.05.2013
Według wstępnych danych produkcja sprzedana przemysłu w cenach stałych (w przedsiębiorstwach o liczbie pracujących powyżej 9 osób) była w kwietniu br. o 2,7% wyższa niż przed rokiem i o 2,3% niższa w porównaniu z marcem br. Po wyeliminowaniu wpływu czynników o charakterze sezonowym ...
-
Bibby MSP Index V 2013
10:41 22.05.2013
Aż o 10,7 punktów wzrósł Bibby MSP Index w najnowszej, kwietniowej edycji badania. Oznacza to wyraźną poprawę nastrojów w małych i średnich przedsiębiorstwach w Polsce.
-
Bankowość online: trojan Zeus najgroźniejszy
09:10 22.05.2013
Phishing oraz trojany bankowe to najczęściej wybierana metoda przez przestępców do manipulowania transakcjami online. Specjaliści G Data SecurityLabs przeanalizowali pierwszy kwartał 2013 roku ujawniając, że w większości przypadków do ataków tego typu wykorzystywany jest trojan bankowy ...
-
Polscy turyści wybierają podróże na własną rękę
00:20 22.05.2013
W trosce o turystów, w odpowiedzi na wydarzenia minionego roku, który dla branży turystycznej zamknął się serią bankructw, wprowadzono obostrzenia dotyczące sum gwarancji bankowych i ubezpieczeniowych dla touroperatorów. Niestety, ostateczny koszt poniesie podróżny płacąc za wycieczkę ...
-
MR Bank nie istnieje, prezes niezatapialna
14:04 21.05.2013
Osoba, która swoją decyzją spowodowała gigantyczne straty w jednym banku, może współkierować inną instytucją bankową? Jest to możliwe. W Polsce.
-
Zakupy w sieci: kobiety kupują z głową
13:30 21.05.2013
Liczba kobiet kupujących w sieci rośnie z roku na rok, a coraz więcej Polek, również tych nieco starszych, przekonuje się do zakupów w e-sklepach. Ponadto, coraz częściej Polki wybierają produkty w realu, by następnie kupić je w sieci. Mówi się także, że są lepszymi klientami niż ...
-
Ceny produktów rolnych IV 2013
12:03 21.05.2013
Na rynku rolnym w kwietniu 2013 r. w porównaniu z analogicznym okresem ub. r. odnotowano zarówno w skupie, jak i na targowiskach wzrosty cen pszenicy, pszenżyta, ziemniaków oraz żywca wołowego. W produkcji zwierzęcej wzrosły również ceny skupu żywca wieprzowego, drobiu i mleka - podał ...
-
Ranking najcenniejszych marek 2013
10:57 21.05.2013
Apple utrzymuje status lidera w rankingu najcenniejszych marek świata BrandZTM Top 100 za rok 2013. Wartość tej marki wynosi obecnie 185 mld USD. W ciągu ostatniego roku Apple odnotował jednak wzrost na poziomie zaledwie +1%, co uderzająco kontrastuje z sytuacją Samsunga - największego ...
-
Najpopularniejsze lustrzanki cyfrowe IV 2013
10:13 21.05.2013
Prawie 40% internautów, którzy w tym roku szukali aparatu cyfrowego za pośrednictwem porównywarki cen Skąpiec.pl, zainteresowanych było nabyciem lustrzanki. Serwis sprawdził, które modele cieszyły się największą popularnością w kwietniu, a także przygotował zestawienie najwyżej ...
-
Przeloty czarterowe 2013
09:52 21.05.2013
Wylot bezpośrednio z miejsca zamieszkania to jedno z najważniejszych kryteriów wyboru miejsca na wakacyjny wypoczynek. Eksperci portalu Wakacje.pl sprawdzili, dokąd na tegoroczne wakacje wylecimy z naszego miasta, a kiedy trzeba będzie dodatkowo zaplanować dojazd na lotnisko w innym ...
-
Projektory BenQ MX720 i MW721
14:04 20.05.2013
Firma BenQ wprowadza na polski rynek dwa bliźniacze projektory MX720 i MW721 (różniące się rozdzielczością: MX720 - XGA a MW721 - WXGA) przeznaczone dla biznesu i edukacji.