eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościPublikacje › Skuteczne i dochodowe ministrony

Skuteczne i dochodowe ministrony

2003-12-26 00:02



3. KLIK - KLIK - $$$

...żeby Twój odbiorca przechodził zawsze tę samą drogę.

KLIK - wejście na ministronę z wyszukiwarki, reklamy itp.

KLIK - przejście na właściwą stronę sprzedawcy

$$$ - no, zgadnij! ;-)

Twoja ministrona musi prowadzić odwiedzającego szybko i gładko w kierunku formularza zamówienia u "Twojego" sprzedawcy. Zrezygnuj ze wszystkich elementów, które mogą odwracać lub rozpraszać uwagę. Sama strona nie powinna być też za długa - staraj się ją maksymalnie "przyciąć".

Dobra rada: skoro umieszczasz na ministronie ofertę sprzedaży, skieruj odwiedzającego prosto do formularza zamówienia. Nie powinien oglądać dwa razy tej samej (lub nawet podobnej) oferty.

Warto też zastosować którąś z prostych technik maskowania linków partnerskich...



...ale w przypadku ministron otwieraj linki zawsze W TYM SAMYM OKNIE.

4. WYSOKIE MIEJSCA W WYSZUKIWARKACH

Wyszukiwarki są najlepszym (praktycznie jedynym darmowym) źródłem ruchu na ministronach.

Dobre opanowanie technik SEO (pozycjonowania w wyszukiwarkach) pozwoli Ci zdobyć wielu cennych odwiedzających. Pozycjonowanie ministron często jest trudne, wymagające i pracochłonne - ale umiejętnie prowadzone równie często daje dobre efekty.

Warto zacząć od tego kursu "Wszystko co musisz wiedzieć o wyszukiwarkach, by się w nich skutecznie promować", który możesz otrzymać zapisując się na jedną z naszych list subskrybcyjnych

5. SKUTECZNA REKLAMA

Drugie źródło ruchu na Twoich ministronach - ale tym razem płatne. Oczywiście koszty reklamy muszą Ci się zwrócić z nawiązką.

Kilka szybkich porad:

1. Zrezygnuj z bannerów - postaw na reklamę TEKSTOWĄ na stronach www i w e-zinach. Oczywiście zawsze miej na uwadze grupę docelową - MUSI zgadzać się z grupą docelową Twojej ministrony.

2. Zawsze żądaj dostępu do statystyk odsłon i kliknięć. Postaraj się też o "podpięcie" trackera - skryptu, który pokaże Ci, skąd pochodzą wartościowi odbiorcy (tacy, którzy decydują się na zakup).

3. Testuj różne formy i treści reklamy. Zostawaj przy skutecznych, odrzucaj te, które się nie sprawdziły. Każda reklama ZAWSZE może być skuteczniejsza.

4. Negocjuj warunki - czasem możesz sporo zaoszczędzić.

5. Reklamuj się w serwisach tematycznych (nawet tych małych). Ich grupy docelowe często okazują się bardziej atrakcyjne niż w przypadku dużych i bardzo popularnych vortali.

----------

To, co przeczytałaś powyżej, nie wyczerpuje rzecz jasna tematu ministron. Możesz być pewna, że jeszcze do niego wrócę – cały czas pod kątem zarabiania w programach partnerskich.

poprzednia  

1 2

oprac. : Wojciech Spytek / Programy Partnerskie.info Programy Partnerskie.info

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: