-
Customer Experience w czasie pandemii
11:37 10.09.2020
Jeszcze do niedawna Customer Experience był dość bezpiecznym i pozytywnym elementem budowania relacji z klientem w przestrzeni publicznej. Firmy skupiały się głównie na pielęgnowaniu wrażeń klientów, poprzez projektowanie pozytywnej architektury doświadczeń konsumenckich i budowanie ...
-
Logistyka wdroży każdą znaczącą technologię, od Big Data po 5G
13:55 19.08.2020
Robotyzacja, Big Data, Blockchain, Internet rzeczy i 5G wymieniane są jednym tchem, kiedy mowa o technologiach kluczowych dla rozwoju globalnej logistyki. Sektor logistyczny wdrożył już wszystkie te rozwiązania, a nawet napędza rynek, który w ciągu 7 lat ma urosnąć ponad 13-krotnie. Na ...
-
Czym jest Edge Computing i jak to wdrożyć?
06:03 16.08.2020
Przewidywany wzrost zainteresowania rozwiązaniami przetwarzania brzegowego (Edge Computing) w ciągu najbliższych kilku lat oznacza, że coraz więcej firm będzie wdrażać te możliwości do swojej infrastruktury IT. Wpłynie to na dostosowanie wymagań biznesowych i technicznych, które ...
-
Jak skutecznie wypromować program lojalnościowy?
13:30 14.08.2020
Programy lojalnościowe, motywacyjne, czy polecające cieszą się rosnącą popularnością. Warto jednak pamiętać, że skutecznym narzędziem okażą się tylko wówczas, gdy skutecznie trafiać będą do swoich odbiorców, którzy muszą mieć świadomość nie tylko istnienia danego systemu ...
-
Wpływ światowej pandemii na dywersyfikację ryzyka w biznesie. Czy koronawirus zmienił strukturę polskich firm?
10:47 14.08.2020
Od ogłoszenia stanu epidemii w naszym kraju minęło już kilka miesięcy. Większość przedsiębiorców przetrwała ten trudny okres, ale niestety część zmuszona była zakończyć swoją działalność, a w skrajnych przypadkach także złożyć wniosek o upadłość. Mając na uwadze ...
-
Sztuczna inteligencja staje się bezczelna. Kto jest temu winien?
12:53 12.08.2020
Ciężko dziś myśleć o postępie, wykluczając krnąbrne dziecko technologii i kogniwistyki – sztuczną inteligencję. Czy stworzenie syntetycznego życia okaże się największym osiągnięciem człowieka? Być może, jednak zanim zaczniemy sobie wzajemnie gratulować i ściskać dłonie na ...
-
Marketing i komunikacja w trakcie i po pandemii
00:22 29.07.2020
Pandemia odcisnęła swoje piętno na niemal wszystkich dziedzinach życia i gospodarki. Firmy musiały stawić czoła obostrzeniom, zupełnie nowym potrzebom konsumenckim, a niektóre stanęły oko w oko z koniecznością wstrzymania swojej działalności. W tych trudnych warunkach zmianie uległy ...
-
Program poleceń: jak nagradzać klientów, który polecają twoją markę?
00:45 26.07.2020
Konkurs na klienta miesiąca to jedna z możliwych form programu poleceń, za sprawą którego nagradzamy i zwiększamy lojalność obecnych klientów i zwiększamy swoje szanse na powiększenie klienteli. Warto przy tym pamiętać o kilku kwestiach, jak np. o tym, że nagrody za polecenia wcale ...
-
Czy poker online ma przyszłość?
13:26 06.07.2020
Oprócz relatywnie wąskiej grupy zdeklarowanych fanów z pewnością niewiele osób ekscytuje się pokerem w ogóle, a pokerem online w szczególności. Tymczasem jest to sektor, którego obroty sięgają miliardów dolarów. Branża już od kilku lat podlegała wprawdzie pewnym turbulencjom, jako ...
-
Zakazana działalność? Tak, jeśli zyskami podzielisz się z państwem
00:36 28.06.2020
Określone rodzaje działalności gospodarczej, a dokładnie przedmioty tej działalności, są uznawane przez poszczególne państwa za szkodliwe dla społeczeństwa i zakazywane. Przy czym słowo "zakazywane" nie jest w tym kontekście najwłaściwsze. Bardziej pasuje "ograniczane", bowiem ...
-
Co wyróżnia najlepsze programy lojalnościowe?
13:32 25.06.2020
Badania pokazują, że programy lojalnościowe cieszą się wśród Polaków sporą popularnością. I nie ma w tym właściwie nic zaskakującego, skoro najlepsze z nich potrafią rzeczywiście angażować klientów i wzmacniać ich relacje z marką. Wiele z nich bazuje na podobnych pomysłach ...
-
Czy warto prowadzić wojny cenowe?
00:50 24.06.2020
Nieustanne obniżanie cen, wbrew powszechnej opinii, przyczynia się do większej ilości problemów niż korzyści. Wojny cenowe to trudny do powstrzymania szereg negatywnych konsekwencji dla sprzedawców, producentów i konsumentów.
-
Wszystko, co powinieneś wiedzieć o KYC (Know Your Customer)
10:20 16.06.2020
KYC (Know Your Customer) – w Polsce znana jako Poznaj Swojego Klienta jest to często używane określenie w procesie identyfikacji klienta. Jest to proces w którym instytucje finansowe identyfikują i weryfikują tożsamość klientów.
-
Życie w czasie pandemii, czyli zagrożona prywatność
12:02 01.06.2020
Przyszło nam żyć w dziwnych czasach. Ludzie, a nawet całe społeczności, do tej pory niezwykle czułe na punkcie poszanowania swojej prywatności, proszą o jej ograniczenia. Trudno, powiadają, w obliczu zagrożenia epidemicznego odzierajcie nas z intymności, byleby ratować życie! Po ...
-
Jak miliarderzy korzystają z zagranicznych jurysdykcji?
00:30 09.05.2020
To, co w jednym kraju jest zakazane, w innym może być całkowicie dopuszczalne, ba, nawet nieopodatkowane. Z tych też przyczyn twórcy nowych biznesów, przedsiębiorcy, którym jedna jurysdykcja zamyka drogę do prowadzenia działalności, przenoszą ją do innej. I choć może to budzić ...
-
Proaktywność, emocje, wartości. Jak budować swoją siłę podczas kryzysu?
10:22 07.05.2020
Pandemia stanowi zagrożenie dla naszych przyzwyczajeń, utartych schematów, a nawet kondycji psychicznej. Burzy się nasze poczucie bezpieczeństwa, a dotychczasowe normy zachowań i sposoby podejmowania decyzji stają pod znakiem zapytania. Ludzie zaczynają szukać sposobów jak najlepszego ...
-
Bezpłatny poradnik: 4 filary stabilnego e-biznesu, bez marketingowej ściemy. 250+ stron!
11:34 05.05.2020
Pierwszy w Polsce poradnik traktujący o najważniejszych filarach każdego e-biznesu. Dzięki niemu dowiesz się, dlaczego tak wiele e-biznesów upada, zanim zdołają rozkręcić się. Dwieście kilkadziesiąt stron, które pomogą ogarnąć problematykę konsekwencji wyboru rozwiązań, roli ...
-
1MDB: malezyjski skandal korupcyjny o wymiarze globalnym
00:22 21.04.2020
Uwaga świata finansów od pewnego już czasu zwrócona jest na malezyjską stolicę Kuala Lumpur, gdzie były premier i były przewodniczący rady doradczej 1MDB Najib Razak jest sądzony w pierwszej z kilku spraw przeciwko niemu, w związku z tzw. skandalem funduszu 1MDB.
-
Otwarta komunikacja z klientem, czyli budowanie zaufania do marki w czasach pandemii
11:43 17.04.2020
Podczas gdy reklamy i media tracą, na popularności zyskują agencje PR. To one stoją na pierwszej linii działań. Zarządzają takimi kwestiami jak zmiany organizacyjne, utrzymanie ciągłości działalności, czy przede wszystkim są odpowiedzialne za komunikację kryzysową.
-
Jak pisać i publikować artykuły sponsorowane. 6 najczęściej popełnianych błędów
13:19 31.03.2020
Artykuł sponsorowany to skuteczny sposób na przekazanie odbiorcy wielu treści związanych z naszymi produktami. Pozwala także zwiększyć sprzedaż i budować wizerunek naszej firmy oraz dobre relacje z użytkownikami. By jednak było to możliwe, musimy pamiętać o właściwym przygotowaniu ...
-
Areszty i więzienia potencjalnymi epicentrami koronawirusa
00:50 22.03.2020
Amerykanie biją na alarm: areszty i więzienia szybko stają się niebezpiecznym miejscem dla więźniów i personelu – wylęgarnią koronawirusa. Ale to nie tylko problem amerykański, ale również świata, a więc i polski. Nie ma tu miejsca na półśrodki – należy podjąć działania ...
-
5 faz koronakryzysu. Jaki czeka cię scenariusz i po co ci komunikacja?
12:21 20.03.2020
Jesteśmy w końcówce trzeciej fazy kryzysu wywołanego przez koronawirusa, gdy – przy pełnych burzach wewnętrznych – firmy powoli są zmuszone do komunikowania swoich problemów na zewnątrz. To teraz ważyć się będą losy wielu z nich. Komunikacja odegra tu kluczową rolę. Takie są ...
-
Koronawirus (COVID-19). Czym jest i komu zagraża najbardziej?
12:47 18.03.2020
Wirus SARS-CoV-2, wywołujący chorobę określaną przez WHO jako COVID-19, należy do grupy wirusów potocznie nazywanych koronawirusami, które wchodzą w skład konserwatywnie zachowanej ewolucyjnie rodziny wirusów – Coronaviridae. Jest to wirus, którego materiał genetyczny stanowi ...
-
13 najczęstszych błędów przy wysyłaniu mailingu
14:15 17.03.2020
Mailing wciąż jest jednym z najskuteczniejszych sposobów kontaktu z odbiorcami i idealnym narzędziem do zwiększenia sprzedaży. Dlaczego w takim razie nie zawsze uzyskujemy oczekiwane rezultaty? Co robimy źle? Co warto poprawić czy zmodyfikować? Zebraliśmy błędy najczęściej popełniane ...
-
Wprowadzenie produktu na rynek: jak szacować sprzedaż?
11:22 05.03.2020
Wprowadzenie nowego produktu na rynek wiąże się ze sporym ryzykiem po stronie przedsiębiorstwa. Dlatego nowe inicjatywy firm powinny poprzedzać skrupulatne analizy i modele prognostyczne. Oto kilka podpowiedzi jak zrobić pierwszy krok w tej kwestii.