-
Budownictwo w Polsce uzależnione od krajowego popytu
Branże związane z budownictwem w znacznym stopniu odpowiadają za polską gospodarkę. Z raportu opracowanego przez Deloitte i Związek Pracodawców Producentów Materiałów dla Budownictwa raportu wynika, że bezpośredni i pośredni wpływ działalności sektora materiałów budowlanych to nawet 3,5 proc. PKB. Opracowanie dowodzi również, że kondycja ...
-
3 błędy, które mogą przesądzić o porażce inwestycji budowlanej
Jak wynika z najnowszego raportu The Polish Real Estate Guide 2023, opracowanego przez EY, łączny wolumen inwestycji budowlanych w Polsce w 2022 roku osiągnął 5,8 miliarda euro. Mimo ogólnego spowolnienia aktywności inwestycyjnej w Europie, nieruchomości w Polsce pozostają atrakcyjne zarówno dla lokalnych, jak i zagranicznych inwestorów. Niemniej ...
-
Budowanie marki: jakich błędów unikać?
Na drodze, która prowadzić ma do zbudowania silnej marki, często powtarzane są te same błędy. Jeśli jesteś albo planujesz być menedżerem najwyższego szczebla, koniecznie zorientuj się, na jakie pułapki należy uważać inicjując procesy prowadzące do budowania pożądanej dochodowości na podstawie zdolności do zarządzania doświadczeniem klientów. ...
-
Klient złapany w sieć
Który producent wędek nie chciałby, żeby reklama jego produktu trafiała bezpośrednio do osób właśnie poszukujących nowego kijka na ryby? Zapewne każdy. Jednak pomimo dużych możliwości jakie daje Internet, nadal planowanie kampanii reklamowych w sieci, nie różni się zbytnio od budowania ich w pozostałych mediach. Targetowanie behawioralne może to ...
-
Zarządzanie ryzykiem nadużyć coraz trudniejsze
Co roku branże związane ze sprzedażą detaliczną odnotowują straty z tytułu nadużyć w obszarze sprzedaży i obsługi klienta. W Polsce z tego powodu cierpi przede wszystkim branża telekomunikacyjna oraz instytucje finansowe, czyli te sektory, które funkcjonują w silnie konkurencyjnym otoczeniu i posiadają rozbudowane kanały sprzedaży i obsługi swoich ...
-
Działania marketingowe i PR w polskich firmach w 2015 roku
Wygląda na to, że w działach marketingu i PR po kryzysie przyszedł czas na złapanie oddechu. Ich zaangażowanie w sprzedaż niezmiennie pozostaje na wysokim poziomie, jednak nie dominuje już tak ich aktywności. Okazuje się również, że eksperymenty i innowacje nie są tym, co marketing i PR lubią najbardziej, a ewentualna znajomość globalnych ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 44/2017
Budzisz się z bólem gardła, potem przychodzi katar, kaszel i kichanie - to jasne, że złapała Cię infekcja. Niestety, nie ma lekarstwa na przeziębienie, ale warto je poskromić, zanim dojdzie do powikłań np. zapalenia krtani czy płuc. Na szczęście istnieje kilka sposobów, dzięki którym szybciej rozprawisz się z wirusem i wrócisz do pełni sił. Długi ...
-
Black Friday i Cyber Monday - okazje, które czynią złodzieja
Schyłek listopada to jednocześnie początek gorącego okresu zakupowego. Inicjują go Black Friday i Cyber Monday, kiedy to handlowcy kuszą nas zakrojonymi na szeroką skalę akcjami promocyjnymi. Jako że znaczna część transakcji jest dokonywana za pośrednictwem internetu, do działania pobudzani są również cyberprzestępcy. Można śmiało zakładać, że ich ...
-
Colliers: deweloperzy ciągle wierzą w parki i centra handlowe
Deweloperzy pracujący nad obiektami handlowymi nie tylko nie spoczęli na laurach, ale ten rok przynosi wręcz wzmożoną ich aktywność. Potwierdzeniem tego są najświeższe dane opublikowane przez Colliers, z których wynika, że u schyłku III kwartału w budowie znajdowało się prawie 400 000 mkw. nowych realizacji. Dla porównania, roczna podaż z roku ...
-
Inwestorzy w blokach startowych
Rynek nieruchomości nie pozostaje obojętny na wydarzenia na świecie i zmiany w globalnej gospodarce. Nastroje wśród uczestników europejskich spotkań branżowych, w tym zakończonej kilka dni temu kolejnej edycji międzynarodowych targów Expo Real w Monachium, okazują się jednak być całkiem niezłe. Inwestorzy zachowują względny spokój. Weryfikują ...