-
Badanie bezpieczeństwa konsumentów
... wahaniom z kwartału na kwartał. Jednak reklama jest też źródłem informacji – o istnieniu produktu, o jego cechach, przeznaczeniu itd. Ten aspekt konsumenci doceniają: 46 proc. z nich (o 5 punktów procentowych więcej niż w marcu) uważa, że reklamy pomagają dokonać korzystnego wyboru spośród produktów dostępnych na rynku; przeciwną ...
-
Mobilna reklama WP
... odpowiedź, bądź odwiedzając wskazaną witrynę internetową, bądź kupując reklamowany produkt (w najskuteczniejszych kampaniach wskaźnik tego rodzaju pozytywnych reakcji dochodził nawet do 46 proc.).
-
Dialog zwiększa rentowność
... operacyjnej. Zysk operacyjny powiększony o amortyzację EBITDA w styczniu br. wyniósł on ok. 15,2 mln zł, a za pierwszy kwartał tego roku blisko 46 mln zł czyli o prawie 10,1 mln zł więcej od zakładanego w budżecie. Jak podają przedstawiciele spółki ta rosnąca tendencja utrzymuje się ...
-
Opóźnione płatności w firmach
... ubezpieczeń należności i na potrzebę jej przygotowania. Podkreślali, iż w ich przypadku podstawowy wpływ na decyzję o zawarciu ubezpieczenia ma wysokość składki ubezpieczeniowej (46%), proste procedury zawarcia umowy (24%) oraz sprawna obsługa w trakcie całego okresu współpracy (24%).
-
Rynek ubezpieczeń rośnie
... życie wyniosły 41,4 mld zł, a w ubezpieczeniach majątkowych i pozostałych osobowych 30,2 mld zł. Utrzymuje się spadkowa tendencja udziału ubezpieczeń na życie (46,2 procent wobec 48,5 proc. przed rokiem). Składki brutto zebrane z tytułu polis komunikacyjnych (OC+AC) wyniosły 4671,4 mln zł. Najbardziej dynamicznie ...
-
Tydzień 40/2004 (27.09-03.10.2004)
... gospodarkę, chiński wzrost gospodarczy w tym roku jest szacowany na 8%-9%. Ceny ropy na giełdzie nowojorskiej przekroczyły 50 USD/b, a na londyńskiej 46 USD/b. Wzrost ten wywołały ostatnio obawy związane z niestabilnością polityczną w Nigerii i ze zbyt wolnym wzrostem produkcji w Zatoce Meksykańskiej. Arabia Saudyjska postanowiła ...
-
Kosmetyki luksusowe w Polsce
... kosmetyki luksusowe Polacy najczęściej udają się do tradycyjnych perfumerii lub drogerii (42 procent). Zakup w drogeriach lub perfumeriach zdecydowanie preferują kobiety - 46 procent w porównaniu z 36 procentami dla mężczyzn. Drugim pod względem popularności miejscem zakupu kosmetyków luksusowych są sklepy sieci perfumerii Empik (15 ...
-
Internetowe systemy płatności dostępne w Polsce
... integracja sklepu z systemem CitiConnect - 1000 PLN. Bank pobiera również prowizję od każdej przeprowadzonej transakcji - 3,6%. W chwili obecnej do systemu podłączonych jest 46 serwisów [4]. W przypadku gdy karta CitiConnect połączona jest z rzeczywistą kartą płatniczą to pełni rolę swoistego pośrednika - bufora maskującego dane użytkownika. Jej ...
-
Dwa "leżaki" Nokii
... , dzwonki polifoniczne, przeglądarkę internetową WAP 1.2.1 bazującą na protokole xHTML oraz obsługę wiadomości SMS i EMS. Wymiary zewnętrzne Nokii 2650 to 86 x 46 x 22,9mm, a jej waga 97g. Do telefonu producent dołącza baterię litowo-jonową o pojemności 760 mAh, która pozwala na prowadzenie rozmów przez ...
-
Tydzień 42/2004 (11-17.10.2004)
... zainwestowały 24 mld zł, co stanowi wzrost o 9% w stosunku do analogicznego okresu w roku ubiegłym. Ciekawa jest struktura inwestowania. W pierwszym półroczu 46% nakładów ogółem miało miejsce w przetwórstwie przemysłowym, 13% w transporcie, łączności i magazynowaniu, 11,3% w energetyce, wodzie i gazie, oraz 9,5% w handlu. Najszybciej rosną nakłady ...
-
Taniej za granicę w Plus GSM
... .2005 r. dla użytkowników korzystających z usług Simplus, SimplusTeam i mixPlus Plus GSM oferuje w Promocji jednakową stawkę za minutę połączenia głosowego - 1,20 zł (1,46 zł z VAT). Opłaty za połączenia głosowe na stacjonarne bądź komórkowe numery zagraniczne naliczane są za każde rozpoczęte 30 sekund. Nie ...
Tematy: Plus GSM, taryfy, ceny połączeń, rozmowy międzynarodowe, promocja, Simplus, SimplusTeam, mixPlus -
Hosting home.pl - 50% wzrostu
Przychody home.pl po 3 kwartałach bieżącego roku przekroczyły 7 mln złotych i były wyższe o ponad 46 proc. wyższe niż w tym samym okresie ubiegłego roku. O ponad 5 proc. wzrósł również zysk brutto spółki i wyniósł na koniec września 2,28 ...
-
Tydzień 46/2004 (08-14.11.2004)
... w tym zakresie dystans zmniejszył się o połowę. Gdy w 1990 roku poziom życia w Polsce wynosił 29% unijnego, to teraz wskaźnik ten osiagnął 46,9%.
-
Motoryzacyjni reklamodawcy
... ). Trzecia lokata stała się udziałem General Motors Polska (49 mln 690 tys. zł, 10,3 procent), która wyprzedziła firmy Toyota Motor (46 mln 424 tys. zł, 9,6 procent) oraz Renault (44 mln 745 tys. zł, 9,2 procent). W okresie od stycznia do końca października całość ...
-
Palm OS już nie przewodzi
... sztuk, z czego sprzęt z systemem Windows CE stanowił 48,1%. PDA z oprogramowaniem Palma objęły zaledwie 29,8% udziałów w ogólnej sprzedaży. Rok temu było 46,9%. "Spadek sprzedaży urządzeń z systemem Palm OS w trzecim kwartale 2004r. był oczekiwany, ale nie aż w takim rozmiarze" – powiedział Todd Kort, analityk ...
-
Bezrobocie w Polsce - X 2004
... , tj. 8,6%). Z ogólnej liczby wyrejestrowanych 114,8 tys. (42,3%) bezrobotnych podjęło pracę oferowaną przez urzędy pracy (w poprzednim miesiącu 130,2 tys. osób, tj. 46,1%, przed rokiem 126,0 tys. osób, tj. 47,5%), z tego 10,4 tys. osób podjęło prace subsydiowane, m.in. interwencyjne, roboty publiczne ( we wrześniu ...
-
Tydzień 48/2004 (22-28.11.2004)
... w stosunku do września i o 40% w stosunku do października 2003 roku. Od początku roku wyprodukowano 438 tys. aut, z czego ponad 80% wyeksportowano, a 46,6 tys. samochodów sprzedano w kraju. W 2003 roku wartość polskiego eksportu na Ukrainę przekroczyła 6mld zł. Polskie bezpośrednie inwestycje wyniosły 100-150 mln ...
-
Tydzień 48/2004 (22-28.11.2004)
... do 40h pozwoliłoby zwiększyć PKB o 5-5%. Rosja jest winna MFW blisko 11 mld USD, a klubowi Paryskiemu (18 krajów) winna jest 46 mld USD, jednak ogłosiła chęć wcześniejszego spłacenia swoich zobowiązań. Dania obniżyła podatki od firm z 30% do 28%. W styczniu odbędzie się ...
-
Run na samochody dostawcze
... marki w rynku wynosi obecnie 10,5 proc. Na kolejnej pozycji listy najchętniej kupowanych samochodów dostawczych uplasował się Ford, sprzedając 3.222 auta, o 46,3 proc. więcej niż rok wcześniej i wyprzedzając Mercedesa, który jest w listopadowym podsumowaniu piąty. Na zakup pojazdów tego producenta zdecydowało się 3.126 ...
-
Najpopularniejsze wirusy - XI 2004
... - 5,1 Trj/Harnig.N - 4,43 W32/Sasser.ftp - 3,88 VBS/Redlof.A - 3,78 W32/Gaobot.gen.worm - 3,23 Trj/Downloader.GK - 2,99 ŚWIAT (Wirus - % infekcji) Trj/Downloader.GK - 19,46 Exploit/Mhtredir.gen - 6,86 W32/Netsky.P.worm - 4,71 W32/Mabutu.A.worm - 4,62 Trj/Citifraud.A - 4,33 W32/Sasser.ftp - 3,54 W32/Gaobot.gen.worm - 3,27 Trj/StartPage.FH ...
-
Handel zagraniczny I-X 2004r.
... Główny Urząd Statystyczny. W porównaniu z analogicznym okresem ub. roku eksport zwiększył się o 31,1%, a import o 24,7%. Ujemne saldo ukształtowało się na poziomie 46,0 mld zł (w okresie styczeń-październik ub. roku minus 45,5 mld zł). Eksport wyrażony w dolarach USA wyniósł 59,7 mld USD, a import 71 ...
-
Stalowa Nokia 6170
... - modelu 6170. Nokia 6170 zwraca uwagę efektownym wyglądem – "muszelkowa" obudowa wykonana jest z metalu. Po złożeniu telefon ma wymiary 88 mm x 46 mm x 22 mm, wraz z baterią waży 121 g. Wyposażenie aparatu robi nie gorsze wrażenie, niż design. Telefon posiada wbudowany aparat VGA ...
-
Gorączka świątecznych zakupów
... , książki, kosmetyki i zabawki. Kolejność najchętniej wybieranych produktów w sklepach off-line kształtuje się następująco: kosmetyki (68,9 proc.), odzież i dodatki (58,3 proc.), zabawki (46,2proc.) oraz książki (39,6 proc.). Również sposób płatności za prezenty różni się nieco w przypadku zakupów on- i off-line. W sklepach tradycyjnych internauci ...
-
Wyniki finansowe ubezpieczycieli I-IX 2004
... z kapitałem zagranicznym zebrali łącznie 45% składki brutto sektora ubezpieczeń (przed rokiem 41,9%). W dziale I nastąpił wzrost udziału składki brutto tych ubezpieczycieli z 46,9% do 50,2%, a w dziale II z 38% do 40,8% składki całego działu. Składka zarobiona na udziale własnym (pomniejszona o udział reasekuratorów w składce brutto ...
-
Rynek e-finansów w Polsce
... jest dostępność usługi, im większe zaufanie, co do bezpieczeństwa dokonywania transakcji, tym szanse zdobycia klienta rosną." Wyniki badania wskazują, że 46,5 proc. respondentów uznało kanał elektroniczny za mniej bezpieczny od tradycyjnego, a tylko 15,4 proc. twierdzi, że oba kanały są jednakowo bezpieczne ...
-
Zakupy pod wpływem impulsu
... , że kupowanie pod wpływem impulsu jest częściej spotykane wśród ludzi młodych. Zdarza się ono 88% osób w wieku 15-19 lat i tylko 46% ludzi powyżej 60 roku życia. Nieplanowane zakupy częściej zdarzają się ludziom pracującym oraz posiadającym wyższe wykształcenie. Impulsywny zakup jest najczęściej ...
-
Eurodotacje dla MSP
... procent) nie szukała żadnej pomocy. Z ankiet wynika, że 29 procent przedsiębiorców biorących udział w badaniu starało się już o dotację z funduszy strukturalnych, a 46 procent badanych kontaktowało się z bankami w sprawie możliwości finansowania wymaganego przez przepisy UE wkładu własnego przy planowanych inwestycjach. Spośród firm, które ...
-
Tydzień 1/2005 (03-09.01.2005)
... inwestycje zagraniczne (w pierwszych 10 miesiącach roku) wyniosły 19,6 mld zł. To dobry wynik po 12,3 mld zł w 2002 roku i 12,46 mld zł w 2003 roku. Czołówkę inwestorów zagranicznych w Polsce stanowią Niemcy, Holandia i USA. Polskie długi wobec Klubu Paryskiego wynoszą 12,3 mld ...
-
10 największych zagrożeń 2004
... ataków wirusów komputerowych zakwalifikowanych do poziomu ryzyka średniego lub wysokiego. W 2004 r. McAfee AVERT zakwalifikował do poziomu ryzyka średniego lub wysokiego 46 zagrożeń, podczas gdy w 2003 r. liczba wszystkich zagrożeń o tym poziomie ryzyka wyniosła 20. Większość zagrożeń była związana z walką między wirusami Netsky ...
-
Internet każdego dnia
... . Podstawa: Internauci. Dane rolowane 3-miesięcznie. Codziennymi użytkownikami Internetu są częściej internauci w wieku 30-49 lat (56%) niż młodsi, w wieku 15-29 lat (46%). „Codzienni” internauci najczęściej korzystają z Internetu w domu. W tej grupie do korzystania z Internetu w pracy częściej przyznają się internauci w wieku 30-49 lat (36 ...
-
Telefony i multimedia
... i programów telewizyjnych. Wśród najmłodszych ankietowanych – osób w wieku od 18 do 24 lat – wskaźniki te są jeszcze wyższe i wynoszą odpowiednio 60% i 46%. Osoby przyzwyczajone do mediów cyfrowych coraz częściej myślą o korzystaniu z „komórek” jako terminali umożliwiających dostęp do materiałów multimedialnych. Rozwój tego rynku ...
-
Internet w Polsce XI-XII 2004
... strony poświęcone książkom, muzyce i filmowi. Kobiety najrzadziej szukają informacji dotyczących sprzętu RTV/AGD, natomiast mężczyźni – zdrowia i urody. Prawie połowa badanych (46 proc.) korzysta z internetu codziennie lub prawie codziennie. Spośród osób mających internet w domu codziennie korzysta z sieci 64 proc. ankietowanych. Najczęściej ...
-
Najpopularniejsze wirusy - I 2005
... - % infekcji) - Trj/Downloader.GK - 8.49% - W32/Sdbot.ftp - 5.66% - Exploit/Mhtredir.gen - 5.24% - W32/Netsky.P.worm - 4.10% - Trj/Shinwow.E - 3.70% - Trj/HideProc.B - 3.39% - Trj/WmvDownloader.A - 2.46% - Trj/Qhost.gen - 2.45% - W32/Gaobot.gen.worm - 2.44% - W32/Sasser.ftp - 2.37% Łączna liczba przeskanowanych komputerów na świecie wynosi 574 585 ...
-
Jaka jest statystyczna Polka
... się pochwalić 20% (z czego 12% deklaruje korzystanie z łącza stałego). Wśród kanałów sprzedaży „na odległość” Polki najchętniej korzystają z katalogów wysyłkowych – aż 46% pracujących kobiet w wieku 25-35 lat i co czwarta Polska w wieku 35-50 lat przynajmniej raz dokonało zakupu tą drogą. Coraz większym zainteresowaniem ...
-
Wirusy w MSN Messenger
... zawarte w ich kodach źródłowych stały się swoistym forum komunikacji pomiędzy ich autorami. WORM_KELVIR.B dociera do użytkownika jako plik o wadze 46 KB, WORM_FATSO.A - 17 KB. Wirusy atakują komputery działające w systemach operacyjnych Windows 95, 98, ME, NT, 2000 oraz XP ...