-
Zmęczenie luksusem i wzrost cen. Jak zmienia się rynek premium?
... cenową, która w ostatnich latach była jednym z głównych motorów wzrostu. Dane pokazują, że od 2019 roku ceny wiodących produktów wzrosły średnio o 54% (przy skumulowanej inflacji dwa razy niższej), a 80% wzrostu wartości rynku w latach 2019–2023 wynikało właśnie z podwyżek cen, nie ze wzrostu ...
-
Polska w czołówce. Rynek reklamy rośnie szybciej niż PKB
... na poziomie 10,3%. Commerce będzie odpowiadać za 15,6% globalnych przychodów reklamowych w 2025 r., osiągając 178,2 mld dol. Łączna reklama OOH osiągnie 54,7 mld dol. w 2025 r., co oznacza wzrost o 6,3% rok do roku. Reklama kinowa wzrośnie o 5,5% do 2,2 mld dol. w 2025 r. Największe 3 rynki walnie przyczyniły ...


Chińskie auta: Od niskiej jakości do globalnego lidera. Co pokazuje raport EFL?