-
Rezerwacje wakacji przez Internet V 2011
Już w maju zaczyna się wielkie letnie odliczanie. Sezon masowych wyjazdów wakacyjnych dosłownie za progiem. Branża lekko spięta, ale w pełni gotowa. Klient otwarty na nowe propozycje i słoneczne doświadczenia. Dokąd, z kim i za ile polecimy na tegoroczne wakacje? Czy kryzys Egiptu i Tunezji przełożył się na plany urlopowe Polaków? Czy Turcja i ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne IV 2011
... (10). Największy wzrost odnotowała witryna kwejk.pl, która znalazła się na miejscu 12 z 20. Z zestawienia wypadła witryna e-darling.pl. Na pozycji 20 uplasowała się, nienotowana w ... zasięgiem 17,94 proc. Na miejscu 10 witryna search-results.com – awans z 12. Na miejscu 12 nienotowana w marcu witryna gimble.pl. Grupa Wirtualna Polska – Orange spadła ...
-
Rynek nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych 2010
W 2010 r. na rynku nieruchomości mieszkaniowych oraz w sektorach z nim związanych (w tym sektor finansowy i deweloperski) miały miejsce procesy, które można określić, jako przesuwanie się rynku w kierunku nowego punktu równowagi w sektorze, przy słabszym oddziaływaniu czynników fundamentalnych oraz wyższym poziomie stóp procentowych, co oznacza ...
-
Najczęściej cytowane media X 2011
Mimo wielu przeszkód rynkowych, prasa jest nadal silna jeśli chodzi o jej wartość informacyjną i opiniotwórczą. Z najnowszego rankingu Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że to właśnie tytuły prasowe są nadal ważnym źródłem informacji dla innych mediów, materiały dziennikarzy prasowych są najczęściej cytowane przez pozostałe media, a artykuły i ...
-
Komunikacja wewnętrzna w firmie 2011
W 2011 to pracodawcy komunikowali się z pracownikami. W nadchodzącym roku chcą odwrócić role i inspirować pracowników do tego, by ci chętniej dzielili się z nimi pomysłami i rozwiązaniami. Dzięki temu ma się poprawić efektywność - to wnioski badania GFMP i portalu PRoto.pl. Badanie trendów i wyzwań dla komunikacji wewnętrznej jest badaniem ...
-
Najczęściej cytowane media XII 2011
W grudniu 2011 roku pierwsze miejsce wśród najbardziej opiniotwórczych mediów przypadło Rzeczpospolitej. Druga pozycja należy do Gazety Wyborczej. Na podium jest też radio RMF FM, a tuż za nim: Dziennik Gazeta Prawna i telewizja TVN24 - wynika z badania Instytutu Monitorowania Mediów. W ścisłej czołówce najbardziej opiniotwórczych mediów znalazły ...
-
Najczęściej cytowane media I 2012
Pierwsze miejsce wśród najbardziej opiniotwórczych mediów stycznia 2012 roku należy do Rzeczpospolitej. Drugą pozycję zajęła Gazeta Wyborcza. Na podium jest też Dziennik Gazeta Prawna, a tuż za nim: telewizja TVN24 oraz radio RMF FM - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. W mediach najczęściej komentowano sprawę katastrofy smoleńskiej. ...
-
Najczęściej cytowane media II 2012
W lutym 2012 roku pierwsze miejsce wśród najbardziej opiniotwórczych mediów zajęła Rzeczpospolita. Druga pozycja należy do Gazety Wyborczej. Na podium jest też radio RMF FM. Za nimi Dziennik Gazeta Prawna oraz telewizja TVN24 - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. W mediach najczęściej komentowano sprawy związane z polityką wewnętrzną ...
-
Reklama wielkoformatowa I-III 2012 r.
Szacowana wartość rynku reklamy wielkoformatowej w Polsce w I kwartale 2012 roku wyniosła 20,64 mln zł. W porównywalnym okresie 2011 roku szacowana wartość tego rynku wyniosła 19,17 mln zł, natomiast w 2010 roku - 18,2 mln zł. Daje to wzrost wartości rynku o 4,7% - podaje raport opracowany przez CAM Media. W porównaniu z I kwartałem 2010 roku ...
-
Najczęściej cytowane media V 2012
W maju 2012 roku pierwsze miejsce wśród najbardziej opiniotwórczych mediów zdobyła Rzeczpospolita - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Drugą pozycję zajęła Gazeta Wyborcza, a trzecią: Dziennik Gazeta Prawna. Tuż za podium uplasowały się: Radio ZET, Radio RMF FM oraz TVN24. Majowe media zdominowała tematyka związana z ekonomią i ...
-
Polskie media a Euro 2012
... incydentach z meczu Rosja–Czechy, a mianowicie o pobiciu stewardów przez rosyjskich kibiców. 12 czerwca to nadal głównie opisy sytuacji przed meczem Polska–Rosja ... Krakowska, „Koncerty, mecze i zwiedzanie, czyli sposób na nowe areny”, 29.06.12). To największy typowo piłkarski obiekt tych Mistrzostw („jedną z największych inwestycji był Stadion ...
Tematy: Euro 2012, kibice, piłka nożna, kluby piłkarskie, futbol, sport, internet, monitoring mediów, stadiony, prasa -
Najczęściej cytowane media VIII 2012
Amber Gold - pod tym pojęciem kryje się nie tylko parabank Marcina Plichty. Ważnym wątkiem są tu też powiązania Michała Tuska ze sprawą, a stąd już blisko do udziału samego premiera - tym żyły media w sierpniu, wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. W tym czasie najczęściej cytowanym medium, również w kontekście Amber Gold, była Gazeta ...
-
Reklama wielkoformatowa VII-IX 2012 r.
Po trzech kwartałach 2012 roku szacowana wartość inwestycji w segmencie reklamy wielkoformatowej wyniosła 66,5 mln zł. W porównywalnym okresie 2011 roku szacowana wartość tego rynku wyniosła 62,39 mln zł. Daje to wzrost wartości rynku o 6,6% - podaje raport CAM Media. Decydujący wpływ na wartość sprzedaży po trzech kwartałach miał wynik osiągnięty ...
-
Loty z Polski - lato 2013
W niedzielę 31 marca 2013 wraz ze zmianą czasu zimowego na letni zmieniły się siatki lotów z polskich lotnisk. Do rozkładów wraca wiele połączeń sezonowych, pojawiło się też kilka nowych kierunków. Centrum Rezerwacji Tanie-Loty.pl przyjrzało się siatce połączeń lotniczych z Polski i przygotowaliśmy dla Was krótki raport, dokąd i w jakie dni ...
-
Najczęściej cytowane media IV 2013
Nadszedł czas politycznych solistów: w centrum zainteresowania znalazł się Jarosław Gowin, jego opinia na temat zarodków oraz dymisja, następnie podejrzany przez tygodnik Newsweek o lobbing Aleksander Kwaśniewski, dalej minister Sławomir Nowak i kolekcja zegarków będąca solą w oku dziennikarzy tygodnika Wprost, po piętach zaś deptał mu (nie) ...
-
Rezerwacje wakacji przez Internet VI 2013
... biur podróży najczęściej wyjeżdżali do Grecji (25,5 proc.), na drugim miejscu w rankingu popularności znalazł się Egipt (19,7 proc.) dalej Turcja (12,8 proc.), Hiszpania (11,8 proc.) i Bułgaria (8 proc.). Urlop najczęściej rozpoczynamy w weekend. Najwięcej osób wyleciało na wakacje w sobotę (18,1 proc.), niedzielę (17 ...
-
Zimowe wyjazdy Polaków: na stok czy na plażę?
... wszystkich turystów. Na drugim miejscu znalazły się Wyspy Kanaryjskie, gdzie tej zimy wyjechało 16,2 proc. wyjeżdżających. Egzotyczne kierunki wybrało z kolei 12 proc. osób. Wyjazd pod palmy coraz droższy Za wymarzony odpoczynek trzeba było niestety zapłacić więcej niż w poprzednim sezonie. Przeciętnie, za ...
-
Gospodarstwa domowe a ochrona zdrowia 2013
Już po raz siódmy Główny Urząd Statystyczny przeprowadził badanie analizujące kwestie ochrony zdrowia w polskich gospodarstwach domowych. Analiza jego wyników dowodzi m.in., że zdaniem Polaków najważniejszy wpływ na zdrowie ma własne zachowanie. Respondenci wskazali również, że największym problemem w dostępie do opieki medycznej jest zbyt długi ...
-
Wyjazdy turystyczne 2014
Polscy turyści, którzy zdecydowali się w minionym roku na kupno wycieczki na Travelplanet.pl, wybierali przede wszystkim Grecję. Popularnością cieszyły się również Egipt, Turcja i Hiszpania. Travelplanet.pl, sprzedający oferty renomowanych touroperatorów zarówno w Internecie jak i w tradycyjnej formule, podsumował dokąd wyjeżdżali w minionym roku ...
-
Małe firmy - prognozy I kw. 2015
Przedstawiciele małych firm wykazują się umiarkowanym optymizmem - niemal połowa (47 procent) przebadanych przez Idea Bank nie spodziewa się, aby w nadchodzących miesiącach gospodarka przyspieszyła. Jednocześnie jednak większość mikroprzedsiębiorców prognozuje, że tegoroczne obroty będą wyższe od ubiegłorocznych. Optymizmem mogą napawać też ...
-
Koniunktura przemysłowa XII 2015
... koniunktury sygnalizują przede wszystkim producenci odzieży (minus 12,6 w grudniu, minus 13,2 w listopadzie), skór i wyrobów ze skór (minus 6,3 w grudniu, plus 0,4 w listopadzie), ... (plus 6,0 w listopadzie). Poprawę koniunktury sygnalizuje 15,4% badanych przedsiębiorstw, pogorszenie – 12,7% (przed miesiącem odpowiednio 16,6% i 10,6%). Pozostałe ...
-
Wyjazdy turystyczne 2015
Jeśli zagraniczne wakacje, to zdecydowanie w Grecji. Tak przynajmniej wynika z analizy zeszłorocznych wyjazdów Polaków przeprowadzonej przez Travelplanet. Popularnością wśród wyjeżdżających cieszyła się również Turcja, a także Bułgaria i Hiszpania, które skorzystały na zawirowaniach związanych z zamachami terrorystycznymi. Jak odpoczywaliśmy ...
-
Wakacje 2016 według polskiego podróżnika
Wakacje 2016 mamy już dawno za sobą. Można zatem dokonać podsumowań - Travelplanet.pl zaprezentował najnowszy, coroczny raport poświęcony preferencjom urlopowym Polaków. Z opracowania dowiadujemy się m.in., że w minionym roku statystyczny Kowalski na wypoczynek udawał się w lipcu, podróżował samolotem, zabierał ze sobą jedną bądź dwie osoby i ...
-
Wydatki reklamowe w kwietniu. Kto i co reklamował?
Instytut Monitorowania Mediów przyjrzał się kwietniowym wydatkom reklamowym w pięciu branżach. Po lupę wzięto farmację, finanse, handel, motoryzację i telekomunikację. Analiza dowiodła m.in. ciągłego wzrostu wydatków w branży handlowej. Wiosna sprzyjała również działaniom promocyjnym sklepów meblowych i sieci budowlanych, które zachęcały do ...
-
Wydatki reklamowe w czerwcu. Kto i co reklamował?
Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował czerwcowe wydatki na reklamę w pięciu branżach. Przeprowadzona analiza dowodzi, że na promocję ostatnio nie szczędzono. Najhojniejszym reklamodawcą okazała się branża handlowa, która odpowiadała za aż 38% ogółu analizowanych wydatków. Okazuje się również, że wszystkie sektory postawiły przede wszystkim ...
-
Wydatki reklamowe w lipcu. Kto i co reklamował?
... 34 proc. wydatków we wszystkich analizowanych branżach. W tym razem handel zdołała jednak dogonić farmacja (także 34 proc.) Podium zamknęła telekomunikacja (12 proc.), a na kolejnych pozycjach uplasowały się finanse (10 proc.) i motoryzacja (10 proc.). W lipcu tego roku na promocję w telewizji, prasie i radio ...
-
Wydatki reklamowe w sierpniu. Kto i co reklamował?
Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował sierpniowe wydatki na reklamę w pięciu branżach. Przeprowadzona analiza dowodzi, że na promocję ostatnio nie szczędzono. Najhojniejszymi reklamodawcami okazały się branże handlowa oraz farmaceutyczna, które odpowiadały łącznie za 70% ogółu analizowanych wydatków. Okazuje się również, że wszystkie ...
-
Wydatki reklamowe we wrześniu. Kto i co reklamował?
... proc. wydatków we wszystkich analizowanych branżach. Nieco mniejszy poziom zdołała osiągnąć farmacja (25 proc.). Podium zamknęły motoryzacja, finanse i telekomunikacja (po 12 proc.). W dziewiątym miesiącu tego roku na promocję w telewizji, prasie i radio branża handlowa wydała ponad 396 mln zł, a goniąca ją branża ...
-
Ferie zimowe 2019: wreszcie lepsza sprzedaż wycieczek
... . W tym, co ma jednak dla turystów największe znaczenie, a zatem w bezwzględnym poziomie bieżących cen wycieczek, czyli na pierwszym lub drugim miejscu w 12 zimowych destynacjach oraz w trzech kategoriach hoteli, to liderem było TUI Poland (17 ofert) przed biurem Itaka (13 ofert) oraz biurami ...
-
Wydatki reklamowe w styczniu 2019 r. Kto i co reklamował?
... wydatkach reklamowych W styczniu na pierwszym miejscu w zestawieniu marek o największych wydatkach reklamowych w branży telekomunikacyjnej znalazł się Plus, który wydał prawie 12 mln zł i wyprzedził Play, T-Mobile, Orange oraz NJU Mobile. Telekomunikacja: typy reklamowanych usług W branży telekomunikacyjnej większość styczniowych reklam dotyczyła ...
-
Wydatki reklamowe w lutym 2019 r. Kto i co reklamował?
Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował lutowe wydatki na reklamę w pięciu branżach. Przeprowadzona analiza dowodzi, że na promocję ostatnio nie szczędzono. Najhojniejszymi reklamodawcami okazała się branża farmaceutyczna, które odpowiadała za 44% ogółu analizowanych wydatków. Okazuje się również, że wszystkie sektory postawiły przede ...
-
Wydatki reklamowe w I kw. 2019 r. Kto i co reklamował?
Instytut Monitorowania Mediów po raz kolejny przyjrzał się wydatkom reklamowym w pięciu branżach. Po lupę wzięto farmację, finanse, handel, motoryzację i telekomunikację. Analiza dowiodła m.in., że liderem wydatków w Q1 okazała się branża farmaceutyczna. Największe budżety, tradycyjnie już, przeznaczono na reklamę w TV. Wydatki reklamowe w ...
-
Najczęściej cytowane media: Onet liderem 2019
... . Na miejscu drugim TVN z 20,4 tys. cytowań. Na trzecim miejscu znalazł się Polsat News (13,8 tys.), na czwartym TVP Info (12 tys.), a na piątym TVP1 z wynikiem 5,3 tys. Radio Liderem pod względem liczby cytowań wśród stacji radiowych w 2019 roku było RMF FM ...
-
Work Service: obawy o utratę pracy, Polacy gotowi na przekwalifikowanie zawodowe
Jeszcze przed wybuchem pandemii o rynku pracy mówiło się głównie w kontekście dobrej sytuacji pracowników - pikującego bezrobocia, rosnących wynagrodzeń oraz pogłębiających się deficytów kadrowych. Pandemia zmieniła nieco rozkład sił, ale trzeba przyznać, że Polacy nie tracą optymizmu - wprawdzie obawy o utratę pracy są dziś największe od 2017 ...
-
Najczęściej cytowane media VIII 2022. Rzeczpospolita wraca na miejsce lidera
W sierpniu 2022 Rzeczpospolita wraca na miejsce lidera w rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów autorstwa Instytutu Monitorowania Mediów. Na podium znalazły się także TVN24 i Onet. Rzeczpospolita była w sierpniu cytowana 2 tys. razy. Na stację TVN24 powoływano się 1,9 tys. razy, a Onet był cytowany 1,8 tys. razy. Rzeczpospolita zawdzięcza ...


Chińskie auta: Od niskiej jakości do globalnego lidera. Co pokazuje raport EFL?