-
Polskie media a Euro 2012
... incydentach z meczu Rosja–Czechy, a mianowicie o pobiciu stewardów przez rosyjskich kibiców. 12 czerwca to nadal głównie opisy sytuacji przed meczem Polska–Rosja ... Krakowska, „Koncerty, mecze i zwiedzanie, czyli sposób na nowe areny”, 29.06.12). To największy typowo piłkarski obiekt tych Mistrzostw („jedną z największych inwestycji był Stadion ...
Tematy: Euro 2012, kibice, piłka nożna, kluby piłkarskie, futbol, sport, internet, monitoring mediów, stadiony, prasa -
Najczęściej cytowane media VIII 2012
Amber Gold - pod tym pojęciem kryje się nie tylko parabank Marcina Plichty. Ważnym wątkiem są tu też powiązania Michała Tuska ze sprawą, a stąd już blisko do udziału samego premiera - tym żyły media w sierpniu, wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. W tym czasie najczęściej cytowanym medium, również w kontekście Amber Gold, była Gazeta ...
-
Reklama wielkoformatowa VII-IX 2012 r.
Po trzech kwartałach 2012 roku szacowana wartość inwestycji w segmencie reklamy wielkoformatowej wyniosła 66,5 mln zł. W porównywalnym okresie 2011 roku szacowana wartość tego rynku wyniosła 62,39 mln zł. Daje to wzrost wartości rynku o 6,6% - podaje raport CAM Media. Decydujący wpływ na wartość sprzedaży po trzech kwartałach miał wynik osiągnięty ...
-
Loty z Polski - lato 2013
W niedzielę 31 marca 2013 wraz ze zmianą czasu zimowego na letni zmieniły się siatki lotów z polskich lotnisk. Do rozkładów wraca wiele połączeń sezonowych, pojawiło się też kilka nowych kierunków. Centrum Rezerwacji Tanie-Loty.pl przyjrzało się siatce połączeń lotniczych z Polski i przygotowaliśmy dla Was krótki raport, dokąd i w jakie dni ...
-
Najczęściej cytowane media IV 2013
Nadszedł czas politycznych solistów: w centrum zainteresowania znalazł się Jarosław Gowin, jego opinia na temat zarodków oraz dymisja, następnie podejrzany przez tygodnik Newsweek o lobbing Aleksander Kwaśniewski, dalej minister Sławomir Nowak i kolekcja zegarków będąca solą w oku dziennikarzy tygodnika Wprost, po piętach zaś deptał mu (nie) ...
-
Rezerwacje wakacji przez Internet VI 2013
... biur podróży najczęściej wyjeżdżali do Grecji (25,5 proc.), na drugim miejscu w rankingu popularności znalazł się Egipt (19,7 proc.) dalej Turcja (12,8 proc.), Hiszpania (11,8 proc.) i Bułgaria (8 proc.). Urlop najczęściej rozpoczynamy w weekend. Najwięcej osób wyleciało na wakacje w sobotę (18,1 proc.), niedzielę (17 ...
-
Zimowe wyjazdy Polaków: na stok czy na plażę?
... wszystkich turystów. Na drugim miejscu znalazły się Wyspy Kanaryjskie, gdzie tej zimy wyjechało 16,2 proc. wyjeżdżających. Egzotyczne kierunki wybrało z kolei 12 proc. osób. Wyjazd pod palmy coraz droższy Za wymarzony odpoczynek trzeba było niestety zapłacić więcej niż w poprzednim sezonie. Przeciętnie, za ...
-
Gospodarstwa domowe a ochrona zdrowia 2013
Już po raz siódmy Główny Urząd Statystyczny przeprowadził badanie analizujące kwestie ochrony zdrowia w polskich gospodarstwach domowych. Analiza jego wyników dowodzi m.in., że zdaniem Polaków najważniejszy wpływ na zdrowie ma własne zachowanie. Respondenci wskazali również, że największym problemem w dostępie do opieki medycznej jest zbyt długi ...
-
Wyjazdy turystyczne 2014
Polscy turyści, którzy zdecydowali się w minionym roku na kupno wycieczki na Travelplanet.pl, wybierali przede wszystkim Grecję. Popularnością cieszyły się również Egipt, Turcja i Hiszpania. Travelplanet.pl, sprzedający oferty renomowanych touroperatorów zarówno w Internecie jak i w tradycyjnej formule, podsumował dokąd wyjeżdżali w minionym roku ...
-
Małe firmy - prognozy I kw. 2015
Przedstawiciele małych firm wykazują się umiarkowanym optymizmem - niemal połowa (47 procent) przebadanych przez Idea Bank nie spodziewa się, aby w nadchodzących miesiącach gospodarka przyspieszyła. Jednocześnie jednak większość mikroprzedsiębiorców prognozuje, że tegoroczne obroty będą wyższe od ubiegłorocznych. Optymizmem mogą napawać też ...
-
Koniunktura przemysłowa XII 2015
... koniunktury sygnalizują przede wszystkim producenci odzieży (minus 12,6 w grudniu, minus 13,2 w listopadzie), skór i wyrobów ze skór (minus 6,3 w grudniu, plus 0,4 w listopadzie), ... (plus 6,0 w listopadzie). Poprawę koniunktury sygnalizuje 15,4% badanych przedsiębiorstw, pogorszenie – 12,7% (przed miesiącem odpowiednio 16,6% i 10,6%). Pozostałe ...
-
Wyjazdy turystyczne 2015
Jeśli zagraniczne wakacje, to zdecydowanie w Grecji. Tak przynajmniej wynika z analizy zeszłorocznych wyjazdów Polaków przeprowadzonej przez Travelplanet. Popularnością wśród wyjeżdżających cieszyła się również Turcja, a także Bułgaria i Hiszpania, które skorzystały na zawirowaniach związanych z zamachami terrorystycznymi. Jak odpoczywaliśmy ...
-
Wakacje 2016 według polskiego podróżnika
Wakacje 2016 mamy już dawno za sobą. Można zatem dokonać podsumowań - Travelplanet.pl zaprezentował najnowszy, coroczny raport poświęcony preferencjom urlopowym Polaków. Z opracowania dowiadujemy się m.in., że w minionym roku statystyczny Kowalski na wypoczynek udawał się w lipcu, podróżował samolotem, zabierał ze sobą jedną bądź dwie osoby i ...
-
Wydatki reklamowe w kwietniu. Kto i co reklamował?
Instytut Monitorowania Mediów przyjrzał się kwietniowym wydatkom reklamowym w pięciu branżach. Po lupę wzięto farmację, finanse, handel, motoryzację i telekomunikację. Analiza dowiodła m.in. ciągłego wzrostu wydatków w branży handlowej. Wiosna sprzyjała również działaniom promocyjnym sklepów meblowych i sieci budowlanych, które zachęcały do ...
-
Wydatki reklamowe w czerwcu. Kto i co reklamował?
Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował czerwcowe wydatki na reklamę w pięciu branżach. Przeprowadzona analiza dowodzi, że na promocję ostatnio nie szczędzono. Najhojniejszym reklamodawcą okazała się branża handlowa, która odpowiadała za aż 38% ogółu analizowanych wydatków. Okazuje się również, że wszystkie sektory postawiły przede wszystkim ...
-
Wydatki reklamowe w lipcu. Kto i co reklamował?
... 34 proc. wydatków we wszystkich analizowanych branżach. W tym razem handel zdołała jednak dogonić farmacja (także 34 proc.) Podium zamknęła telekomunikacja (12 proc.), a na kolejnych pozycjach uplasowały się finanse (10 proc.) i motoryzacja (10 proc.). W lipcu tego roku na promocję w telewizji, prasie i radio ...
-
Wydatki reklamowe w sierpniu. Kto i co reklamował?
Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował sierpniowe wydatki na reklamę w pięciu branżach. Przeprowadzona analiza dowodzi, że na promocję ostatnio nie szczędzono. Najhojniejszymi reklamodawcami okazały się branże handlowa oraz farmaceutyczna, które odpowiadały łącznie za 70% ogółu analizowanych wydatków. Okazuje się również, że wszystkie ...
-
Wydatki reklamowe we wrześniu. Kto i co reklamował?
... proc. wydatków we wszystkich analizowanych branżach. Nieco mniejszy poziom zdołała osiągnąć farmacja (25 proc.). Podium zamknęły motoryzacja, finanse i telekomunikacja (po 12 proc.). W dziewiątym miesiącu tego roku na promocję w telewizji, prasie i radio branża handlowa wydała ponad 396 mln zł, a goniąca ją branża ...
-
Ferie zimowe 2019: wreszcie lepsza sprzedaż wycieczek
... . W tym, co ma jednak dla turystów największe znaczenie, a zatem w bezwzględnym poziomie bieżących cen wycieczek, czyli na pierwszym lub drugim miejscu w 12 zimowych destynacjach oraz w trzech kategoriach hoteli, to liderem było TUI Poland (17 ofert) przed biurem Itaka (13 ofert) oraz biurami ...
-
Wydatki reklamowe w styczniu 2019 r. Kto i co reklamował?
... wydatkach reklamowych W styczniu na pierwszym miejscu w zestawieniu marek o największych wydatkach reklamowych w branży telekomunikacyjnej znalazł się Plus, który wydał prawie 12 mln zł i wyprzedził Play, T-Mobile, Orange oraz NJU Mobile. Telekomunikacja: typy reklamowanych usług W branży telekomunikacyjnej większość styczniowych reklam dotyczyła ...
-
Wydatki reklamowe w lutym 2019 r. Kto i co reklamował?
Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował lutowe wydatki na reklamę w pięciu branżach. Przeprowadzona analiza dowodzi, że na promocję ostatnio nie szczędzono. Najhojniejszymi reklamodawcami okazała się branża farmaceutyczna, które odpowiadała za 44% ogółu analizowanych wydatków. Okazuje się również, że wszystkie sektory postawiły przede ...
-
Wydatki reklamowe w I kw. 2019 r. Kto i co reklamował?
Instytut Monitorowania Mediów po raz kolejny przyjrzał się wydatkom reklamowym w pięciu branżach. Po lupę wzięto farmację, finanse, handel, motoryzację i telekomunikację. Analiza dowiodła m.in., że liderem wydatków w Q1 okazała się branża farmaceutyczna. Największe budżety, tradycyjnie już, przeznaczono na reklamę w TV. Wydatki reklamowe w ...
-
Najczęściej cytowane media: Onet liderem 2019
... . Na miejscu drugim TVN z 20,4 tys. cytowań. Na trzecim miejscu znalazł się Polsat News (13,8 tys.), na czwartym TVP Info (12 tys.), a na piątym TVP1 z wynikiem 5,3 tys. Radio Liderem pod względem liczby cytowań wśród stacji radiowych w 2019 roku było RMF FM ...
-
Work Service: obawy o utratę pracy, Polacy gotowi na przekwalifikowanie zawodowe
Jeszcze przed wybuchem pandemii o rynku pracy mówiło się głównie w kontekście dobrej sytuacji pracowników - pikującego bezrobocia, rosnących wynagrodzeń oraz pogłębiających się deficytów kadrowych. Pandemia zmieniła nieco rozkład sił, ale trzeba przyznać, że Polacy nie tracą optymizmu - wprawdzie obawy o utratę pracy są dziś największe od 2017 ...
-
Najczęściej cytowane media VIII 2022. Rzeczpospolita wraca na miejsce lidera
W sierpniu 2022 Rzeczpospolita wraca na miejsce lidera w rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów autorstwa Instytutu Monitorowania Mediów. Na podium znalazły się także TVN24 i Onet. Rzeczpospolita była w sierpniu cytowana 2 tys. razy. Na stację TVN24 powoływano się 1,9 tys. razy, a Onet był cytowany 1,8 tys. razy. Rzeczpospolita zawdzięcza ...
-
Najczęściej cytowane media IX 2022. Na podium Rzeczpospolita, RMF FM oraz Wirtualna Polska
Rzeczpospolita, RMF FM oraz Wirtualna Polska to podium październikowego rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów autorstwa Instytutu Monitorowania Mediów. Rzeczpospolita swoje zwycięstwo zawdzięcza 2,3 tys. cytowań w innych mediach. Redakcja jako pierwsza poinformowała o zablokowaniu przez KE wypłat funduszy z polityki spójności dla Polski do ...
-
W Plus i Plush kolejne przeceny na smartfony z okazji Black Weeks
... 499 zł, Huawei Nova Y91 8/128GB dostępny w sklepie internetowym za 1 zł na start i w 12 ratach po 108,16 zł/mies. – łącznie 1 298,92 zł. Promocje dostępne w sklepach stacjonarnych i ... zł, Xiaomi 13 Lite 5G 8/256GB dostępny za 1 zł na start i w 12 ratach po 166,50 zł/mies. – łącznie 1 999 zł. Informacje o pozostałych smartfonach biorących udział w ...
Tematy: Plus, oferta Plusa, Plush, smartfony, Black Weeks, abonament Plus, oferta abonamentowa Plus, 5G -
Ferie zimowe 2024, czyli stawiamy na komfort termiczny
Już za kilka dni, 15 stycznia 2024 r., pierwsza grupa dzieci i młodzieży szkolnej z województwa dolnośląskiego, mazowieckiego, opolskiego oraz zachodniopomorskie; rozpoczyna tegoroczne ferie zimowe. Z tej okazji serwis Wakacje.pl postanowił przyjrzeć się, które z kierunków zagranicznych cieszą się tej zimy największą popularnością wśród ...
-
Polacy i wakacje 2025: króluje Turcja w wersji all inclusive
... biuro podróży zdecydowało się 8,7 mln osób – tak wynika ze statystyk Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego. To wzrost o 15 proc. rok do roku i o 12 proc. wobec okresu sprzed pandemii. Co ciekawe, zwiększyła się liczba wyjazdów zagranicznych realizowanych w ramach połączeń czarterowych – tu zmiana na plus ...
-
Ranking lokat i kont oszczędnościowych. Przegląd możliwości dostępnych w sierpniu 2025
... wyłącznie z kontem osobistym otworzonym w ramach promocji. Oferta dostępna do 12.08.2025 r. lub do wyczerpania puli 2200 umów. Warunki otrzymania oprocentowania promocyjnego (za ... kwoty do 1.000.000 zł łącznie: 5,2% na 3 miesiące, 5,1% na 6 miesięcy, 5,1% na 12 miesięcy. Może podlegać austriackiemu podatkowi od zysków kapitałowych (25%), możliwość ...
-
Aktywność ekonomiczna ludności I-III 2005
... ,4% osób). Tyle samo co w I kwartale 2004 r. osób będących jeszcze w wieku w wieku produkcyjnym przestało pracować bo przeszły na emeryturę/rentę (12,8%: 12,2% kobiet i 13,7% mężczyzn). Nieznacznie zmniejszył się odsetek osób zniechęconych bezskutecznością poszukiwania pracy (5,2% ogółu biernych zawodowo w wieku produkcyjnym; 5,9% spośród mężczyzn ...
-
Koniunktura konsumencka II 2006
... miesięcznej wykazały w lutym oba wskaźniki opinii na temat zmian sytuacji ekonomicznej w Polsce. Saldo ocen zmian ogólnej sytuacji ekonomicznej kraju (w ostatnich 12 miesiącach) wzrosło nieznacznie do -22,3 (o 0,6 pkt. procentowego względem stycznia). Oznacza to wysoką i korzystną różnicę zarówno w porównaniu do analogicznego miesiąca poprzedniego ...
-
Gospodarka morska w Polsce 2005 r.
... pasażerskich o łącznej nośności 0,7 tys. ton i o pojemności brutto 4,3 tys., czyli o 12 statków pasażerskich mniej ( w tym o 3 wodoloty) niż przed rokiem. ... morskich wyniosły 136,3 tys. ton (o 21,4% mniej w porównaniu z 2004 r.). Na łowiskach dalekomorskich złowiono 12,0 tys. ton ryb, tj. o 39,1% mniej niż w roku poprzednim, a na Morzu Bałtyckim ...
-
Koniunktura konsumencka VII 2006
... ocen zmian, jakie zaszły w sytuacji finansowej gospodarstw domowych (w okresie ostatnich 12 miesięcy): saldo ocen przyjęło wartość –16,0, a więc wzrosło o 0,9 pkt. procentowego w ... roku. Saldo ocen zmian ogólnej sytuacji ekonomicznej kraju (w ostatnich 12 miesiącach) uległo względem czerwca poprawie o 2,3 pkt. procentowego, przyjmując wartość ...
-
Koniunktura konsumencka VIII 2006
... dwóch lat zaobserwowano w tym zakresie poprawę o 9,4 oraz 16,9 pkt. procentowego. W sierpniu wskaźnik oceny oczekiwanych zmian sytuacji finansowej gospodarstw domowych w najbliższych 12 miesiącach uległ względem lipca obniżeniu o 3,1 pkt. procentowego i wynosi obecnie -7,4. Jednocześnie jest to wynik o 3,2 pkt. procentowego wyższy niż przed rokiem ...