eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościZasoby serwisu시드 마이어의 문명 VII

Znajdź w serwisie

Szukana fraza: 시드 마이어의 문명 VII
Liczba wyników: 395
Dział: Wiadomości

  • Najpopularniejsze wirusy - VII 2003

    Najpopularniejsze wirusy - VII 2003

    Cztery spośród dziesięciu miejsc przypadły przedstawicielom tej rodziny, włącznie z miejscem pierwszym przypadły Bugbearowi w rozmaitych odmianach. Z danych zebranych przez Pandę Software wynika, że wariant 'B' wirusa Bugbear znowu bije rekordy pod względem liczby zainfekowanych komputerów. Już drugi miesiąc z rzędu utrzymuje się on na prowadzeniu ...

    Tematy: internet, wirusy
  • Internet w Polsce - VII, VIII, IX 2003

    Internet w Polsce - VII, VIII, IX 2003

    Jak wynika z badania Interbus przeprowadzonego przez TNS OBOP w lipcu, sierpniu i wrześniu 2003 roku - 27% badanych zadeklarowało dostęp do Internetu, a 5% spośród tych, którzy nie posiadają takiego dostępu planuje go uzyskać na przestrzeni najbliższych 6 miesięcy. W tym okresie 21% badanych korzystało z Internetu raz w miesiącu lub częściej. ...

  • Wskaźnik optymizmu - VII 2004

    Wskaźnik optymizmu - VII 2004

    W lipcu nastroje konsumentów kolejny raz uległy pogorszeniu. Wskaźnik optymizmu konsumentów obniżył się do poziomu 78,95 pkt. (-3,20 pkt.). Najwięcej stracił wskaźnik klimatu gospodarczego, bo prawie 5 punktów, o nieco ponad 2 obniżył się wskaźnik skłonności do zakupów. Pogarszającym się nastrojom konsumentów towarzyszy wzrost obaw o sytuację na ...

  • Najpopularniejsze wirusy - VII 2004

    Najpopularniejsze wirusy - VII 2004

    Na przekór wakacjom lipiec był wyjątkowo niebezpiecznym miesiącem dla użytkowników komputerów w Polsce i na świecie. Pojawienie się dwóch groźnych robaków internetowych - Bagle.AH i Mydoom.N. - nie przełamało dominacji koni trojańskich infekujących komputery podczas przeglądania stron WWW. Poniżej prezentujemy zestawienia najskuteczniejszych ...

  • Reklama w motoryzacji VII 2004

    Reklama w motoryzacji VII 2004

    W lipcu wydatki producentów i importerów aut osobowych na reklamę w mediach wyniosły 40 milionów 282 tysięcy zł. Dla porównania, wydatki na reklamę rok wcześniej wyniosły 25 mln 628 tys. złotych - wynika z monitoringu firmy analitycznej Expert-Monitor. Większość kwot przeznaczonych na reklamę w motoryzacji przypadła telewizji (11 mln 701 tys. zł), ...

  • Bezrobocie w Polsce - VII 2004

    Bezrobocie w Polsce - VII 2004

    W lipcu 2004 roku zarówno liczba zarejestrowanych bezrobotnych, jak i stopa bezrobocia rejestrowanego były nieco mniejsze w porównaniu z czerwcem roku obecnego i lipcem ubiegłego roku - podał Główny Urząd Statystyczny. Bezrobocie w lipcu wyniosło 19,3 procent - o 0,2 proc. mniej niż w czerwcu 2004 r. Spadek stopy bezrobocia w lipcu był wynikiem ...

  • Sprzedaż samochodów VII 2004

    Sprzedaż samochodów VII 2004

    Lipiec był kolejnym miesiącem spadku sprzedaży nowych samochodów osobowych na polskim rynku. Wynik 22.067 aut jest o 4,9 procent mniejszy niż przed miesiącem i o 24,2 procent mniejszy od ubiegłorocznego - podała w raporcie firma analityczna Samar. Wynik lipcowy jest najniższym rezultatem miesięcznej sprzedaży w bieżącym roku. W pierwszej ...

  • Statystyki polskiego Internetu - VII 2004

    Statystyki polskiego Internetu - VII 2004

    W pierwszym miesiącu wakacyjnym mogliśmy spodziewać się zmniejszenia ruchu w Internecie. Jednak wbrew temu oczekiwaniu, w lipcu liczba użytkowników (real users) odwiedzających ponad 500 witryn biorących udział w badaniu gemiusAudience wzrosła w stosunku do miesiąca poprzedniego. W czerwcu wynosiła 6,39 mln, w lipcu - 6,65 mln. Zasięg badania, ...

  • Wskaźnik Optymizmu VII 2005

    Wskaźnik Optymizmu VII 2005

    W lipcu po raz kolejny pogorszyły się nastroje wśród konsumentów. Wskaźnik optymizmu konsumentów (WOK), badany przez Ipsos, stracił ponad 2 punkty i przyjmuje obecnie wartość 85,49 pkt. Najwięcej w tym miesiącu, bo ponad 3 punkty stracił wskaźnik skłonności do zakupów, którego wartość wynosi obecnie 92,15 pkt. Wskaźnik klimatu gospodarczego, po ...

  • Rynek mediów i reklamy VII 2005

    Rynek mediów i reklamy VII 2005

    Wskaźnik koniunktury na rynku komunikacji marketingowej - BriefIndex obniżył się o jeden punkt i obecnie wynosi 74,25 punktów. Badanie zostało przeprowadzone przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie magazynu "Brief" w lipcu br. Poziom BriefIndexu spadł z 75,25 do 74,25 jednak koniunkturę na rynku reklamowym można uznać za stabilną. Nadal rośnie ...

  • GUS: koniunktura gospodarcza VII 2005

    GUS: koniunktura gospodarcza VII 2005

    Ocena ogólnego klimatu koniunktury w przetwórstwie przemysłowym jest w lipcu optymistyczna, nieco lepsza niż w czerwcu, choć gorsza niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku - podał Główny Urząd Statystyczny. Na poprawę koniunktury złożyły się korzystniejsze niż przed miesiącem oceny bieżącego portfela zamówień oraz produkcji. Przewidywania w ...

  • Koniunktura konsumencka VII 2005

    Koniunktura konsumencka VII 2005

    Poziom nastrojów społecznych w obszarze wskaźników ufności konsumenckiej, jaki odnotowano w poprzednim miesiącu, nie uległ w lipcu większym zmianom - poinformował Główny Urząd Statystyczny. Bieżący wskaźnik ufności konsumenckiej wyniósł w lipcu 2005 r. -23,6. W relacji do poprzedniego miesiąca oznacza to niewielki wzrost o 1,0 pkt. procentowy. ...

  • Ranking wirusów VII 2005

    Ranking wirusów VII 2005

    Firma Kaspersky Lab, producent oprogramowania antywirusowego i służącego do ochrony danych, opublikowała listę 20 szkodliwych programów, które najczęściej atakowały użytkowników w lipcu 2005 r. W lipcu 2005 r. byliśmy świadkami niezwykłych wydarzeń w świecie wirusów komputerowych. Niedługo po tym, jak pojawiła się nowa generacja robaków ...

  • Najpopularniejsze wirusy VII 2005

    Najpopularniejsze wirusy VII 2005

    Jak co miesiąc Panda Software opublikowała listę dziesięciu najczęściej wykrywanych wirusów i programów szpiegujących. Dane zostały zebrane przez bezpłatny skaner antywirusowy online Panda ActiveScan. Lista najbardziej rozprzestrzeniających się wirusów nie uległa drastycznym zmianom w stosunku do poprzedniego miesiąca. Poza jednym wyjątkiem. Po ...

  • Sprzedaż samochodów VII 2005

    Sprzedaż samochodów VII 2005

    Lipcowa sprzedaż samochodów osobowych była niższa niż w poprzednich miesiącach - podaje Samar, firma monitorująca rynek samochodowy. Sprzedane w lipcu 19.722 sztuki samochodów osobowych to o 10,75 procent mniej niż przed rokiem i o 15 procent mniej w porównaniu do czerwca tego roku. Skumulowana sprzedaż po siedmiu miesiącach roku wyniosła 149 tys. ...

  • Reklama internetowa VII 2005

    Reklama internetowa VII 2005

    Netmonitoring.pl przeprowadził badania rynku reklamy internetowej. Monitoring, który objął 330 serwisów internetowych, przeprowadzono na terenie Polski w lipcu 2005 roku. Zdecydowanie dominującą branżą na rynku reklamy internetowej w lipcu 2005 była branża „Finanse i marketing”. Okazuje się, że 40,15% reklam emitowanych na stronach WWW to reklamy ...

  • Samochody dostawcze VII 2005

    Samochody dostawcze VII 2005

    Sprzedaż samochodów dostawczych wyniosła w lipcu 2005 roku 2 tys. 662 sztuki, co oznacza czwarty w kolejności wynik w tym roku - podaje Instytut Samar. W stosunku do lipca 2004 roku tegoroczny rezultat był mniejszy o 10,34 procent, a w porównaniu do poprzedniego miesiąca (czerwiec) spadek wyniósł 16,47 proc. Sprzedaż skumulowana osiągnęła poziom ...

  • Inflacja VII 2005

    Inflacja VII 2005

    W lipcu 2005 r. odnotowano spadek cen towarów i usług konsumpcyjnych (o 0,2%), głównie w wyniku obniżki cen żywności - poinformował Główny Urząd Statystyczny. W okresie styczeń-lipiec br. wzrost cen konsumpcyjnych był znacznie niższy niż przed rokiem. Nieco niższy niż przed miesiącem był ich wzrost w skali roku. Ceny żywności obniżyły się w lipcu ...

  • Reklama w motoryzacji VII 2005

    Reklama w motoryzacji VII 2005

    Pierwsze miejsce na liście największych reklamodawców w mediach wśród marek samochodów osobowych zajęła w lipcu firma Toyota Motor - podaje Instytut Samar, powołując się na dane zebrane przez firmę Expert-Monitor. Wydatki na reklamę, poniesione przez tego japońskiego producenta wyniosły prawie 4 mln zł, co stanowi 12,7 procent wszystkich nakładów ...

  • Ceny produktów rolnych VII 2005

    Ceny produktów rolnych VII 2005

    Jak podaje Główny Urząd Statystyczny na rynku rolnym w lipcu br., w porównaniu z czerwcem obniżyły się ceny skupu żyta (o 10%) ziemniaków (o 9,1%) żywca wołowego i mleka (o 1,1%). Wzrosły ceny skupu pszenicy (o 2,3%), żywca wieprzowego (o ponad 8%) i drobiowego (o ok. 3%). Na targowiskach obniżyły się ceny zbóż (pszenicy o ok. 7,5% i żyta o ok. ...

  • Produkcja w Polsce VII 2005

    Produkcja w Polsce VII 2005

    Według wstępnych danych Głównego Urzędu Statystycznego produkcja sprzedana przemysłu po wyeliminowaniu wpływu zmian cen (w przedsiębiorstwach o liczbie pracujących powyżej 9 osób) była w lipcu br. o 2,6% wyższa niż przed rokiem i o 8,0% niższa w porównaniu z czerwcem br. Po wyeliminowaniu wpływu czynników o charakterze sezonowym produkcja ...

  • Bezrobocie w Polsce VII 2005

    Bezrobocie w Polsce VII 2005

    Jak podaje Główny Urząd Statystyczny w lipcu 2005 r., w porównaniu do czerwca br. i lipca 2004 r. zanotowano spadek liczby zarejestrowanych bezrobotnych i stopy bezrobocia. Większa niż przed rokiem była liczba bezrobotnych nowo zarejestrowanych, ale też wzrosła liczba bezrobotnych wyrejestrowanych z ewidencji urzędów pracy. Do urzędów pracy ...

  • Produkcja samochodów VII 2005

    Produkcja samochodów VII 2005

    Miesiące wakacyjne przyniosły w Polsce spadek poziomu produkcji samochodów osobowych - podaje Instytut Samar, analizujący polski rynek motoryzacyjny. Czas ten wykorzystywany jest na modernizację i remonty linii produkcyjnych oraz odpoczynek. Pomimo tego liczba 48 tysięcy 61 aut wyprodukowanych w lipcu jest tylko o 10 procent mniejsza niż w czerwcu ...

  • Produkcja samochodów dostawczych VII 2005

    Produkcja samochodów dostawczych VII 2005

    W lipcu produkcja samochodów dostawczych w Polsce zmniejszyła się w porównaniu do ubiegłego miesiąca i zanotowała najniższy poziom od początku roku - podaje Samar, firma analizująca polski rynek motoryzacyjny. W ciągu lipca wyprodukowano 5 tysięcy 499 aut, o 20 procent mniej w stosunku do czerwca, wciąż jednak o ponad 22 procent więcej niż w lipcu ...

  • Samochody używane VII 2005

    Samochody używane VII 2005

    W lipcu nadal występował spadkowy trend w ilości sprowadzonych do Polski samochodów - podaje Instytut Samar, analizujący polski rynek motoryzacyjny. W lipcu w stosunku do czerwca liczba sprowadzonych do Polski samochodów zmniejszyła się o 11,9 procent i wyniosła łącznie nieco ponad 71 tys. samochodów. Od początku roku ilość samochodów ...

  • Samochody użytkowe VII 2005

    Samochody użytkowe VII 2005

    W lipcu sprzedaż pojazdów użytkowych w Polsce wyniosła 3 tys. 454 egzemplarze, o niemal 13 procent mniej niż w czerwcu i o 18 procent gorzej niż w lipcu roku ubiegłego - podaje Instytut Samar, firma badająca polski rynek motoryzacyjny. Wynik liczony od początku roku wyniósł 25 tys. 312 sztuk, co oznacza spadek o 5,2 procent. Zanotowany w lipcu ...

  • Wyniki Megapanel VII 2005

    Wyniki Megapanel VII 2005

    PBI i Gemius S.A., współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", mierzącego oglądalność witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za lipiec 2005 roku. Pierwsze miejsce w rankingu witryn według zasięgu miesięcznego zajął Onet.pl (72,88%). Na dalszych pozycjach uplasowały się: google.pl (66,12%), Wirtualna ...

  • GUS: koniunktura gospodarcza VII 2006

    GUS: koniunktura gospodarcza VII 2006

    Ocena ogólnego klimatu koniunktury w przetwórstwie przemysłowym jest w lipcu optymistyczna, zbliżona do sygnalizowanej w czerwcu i lepsza niż w analogicznym miesiącu zeszłego roku. Wpływają na to nieznacznie korzystniejsze niż w czerwcu oceny bieżącego portfela zamówień i produkcji oraz optymistyczne - choć nieco ostrożniejsze niż w ubiegłym ...

  • Rynek mediów i reklamy VII 2006

    Rynek mediów i reklamy VII 2006

    25 lipca br. w Polskiej Radzie Biznesu odbyło się ogłoszenie wyników XI fali badania BriefIndex. Wskaźnik koniunktury na rynku komunikacji marketingowej - BriefIndex - wzrósł o 0,75 punkta i obecnie wynosi 75,00 punktów. Badanie zostało przeprowadzone przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie magazynu "Brief" w lipcu br. Utrzymujący się od kilku ...

  • Koniunktura konsumencka VII 2006

    Koniunktura konsumencka VII 2006

    W lipcu 2006 r. notowania zarówno wskaźnika ufności konsumenckiej bieżącego, jak i wyprzedzającego, uległy poprawie w stosunku od wartości uzyskanych w poprzednim miesiącu - podał Główny Urząd Statystyczny. Zaobserwowana korzystna zmiana, po głębokim pogorszeniu w poprzednich czterech miesiącach, jest wynikiem dużej poprawy ocen obecnego ...

  • Wirusy i robaki VII 2006

    Wirusy i robaki VII 2006

    Kaspersky Lab, producent oprogramowania antywirusowego i służącego do ochrony danych, opublikował listę dwudziestu szkodliwych programów, które najczęściej atakowały użytkowników w lipcu 2006 r. Czerwiec różnił się od poprzednich miesięcy: w okresie tym analitycy z Kaspersky Lab odnotowali duże epidemie spowodowane niespodziewanym powrotem robaka ...

  • Ranking wirusów VII 2006

    Ranking wirusów VII 2006

    Kaspersky Lab, producent oprogramowania antywirusowego i służącego do ochrony danych, prezentuje listę "On-line Scanner Top 20" opartą na analizie danych zgromadzonych przez ekspertów z laboratorium antywirusowego przy użyciu skanera on-line w lipcu 2006 roku. Ranking ten daje prawdziwy obraz zagrożeń znajdujących się w komputerach użytkowników w ...

  • Wtórny rynek nieruchomości VII 2006

    Wtórny rynek nieruchomości VII 2006

    Mimo pełni wakacji i tropikalnych upałów na wtórnym rynku nieruchomości trudno mówić o "sezonie ogórkowycm". Z wyjątkiem Poznania wszystkie miasta odnotowały kolejne wzrosty cen. Najwięcej bo o 409 złotych, co daje niemal 10% wzrosły średnie ceny w Gdańsku. Jednocześnie przekroczyły barierę 4 tysięcy za metr kwadratowy - wynika z raportu ...

  • Najpopularniejsze auta używane VII 2006

    Najpopularniejsze auta używane VII 2006

    Jedną z głównych cech odróżniających auta z segmentu premium jest cena, która jest dużo wyższa niż w przypadku innych porównywalnych rozmiarami modeli. Okazuje się, iż najczęściej poszukiwaną marką w serwisie GEpard wśród aut tej klasy jest Audi, a modelem Audi A4. Coraz większa popularność także droższych (w przypadku aut nowych) modeli nie dziwi ...

  • Branża PR w mediach VII 2006

    Branża PR w mediach VII 2006

    Lipcowe przekazy dotyczące public relations najczęściej poświęcone były tematom związanym z polityką: PR-owi Polski i kreowaniu wizerunku osób sprawujących władzę. Jak wynika z najnowszego raportu PRoto w lipcu ukazało się w mediach 131 materiałów o branży PR, czyli o 37 więcej niż w poprzednim miesiącu. Badanie przekazów o branży PR w lipcu 2006 ...

poprzednia  

1 2 3 ... 10 ... 12

następna

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: