-
Kanały tematyczne: reklama VII 2008
... Viva Polska - wynika z badań AGB Nielsen Media Research. Według danych firmy AGB Nielsen Media Research, wpływy stacji z reklam w lipcu przekroczyły 15 mln złotych, co stanowi 52 proc. wzrost w ... więcej niż w lipcu 2007 roku), następne są AXN - 13,17 mln zł (114 proc.), 4fun.tv - 10,87 mln zł (160 proc.), Discovery - 10,44 mln zł (135 proc.) i ...
-
Rusza Onet.tv
... Press, TVN24 i Reuters, France 24, TVN Lingua, n-sport, TMT, Bullseye TV, Fashion TV, Podróże TV, MEG, United Pictures, Hollywood Reporter, 4fun.tv, Pilot Guides i Upside. Dodatkowo w Onet.tv dostępne są produkcje własne, w tym m.in. relacje i wywiady na żywo z gwiazdami, program InterNET24 ...
-
Reklama w TV VII 2007
... r. spośród wszystkich kanałów tematycznych - wynika z najnowszych danych AGB Nielsen Media Research. MTV Polska zarobiła na reklamach w lipcu 2007 roku 13,2 mln zł, czyli o 2,37 ... mln zł (wzrost o 22,88 proc.), Discovery Channel - 4,32 mln zł (wzrost o 3,14 proc.), 4fun.tv - 4,17 mln zł, Jetix - 4,13 mln zł (wzrost o 61,45 proc.), Cartoon Network - ...
-
Rynek reklamy w Polsce 2011 r.
... słabszymi niż przewidywano wynikami czwartego kwartału. W tym okresie inwestycje we wszystkie media poza Internetem i radiem spadły. Największy (liczbowo, nie procentowo) spadek zaobserwowano na rynku ... ta w 2011 roku straciła prawa do sprzedaży czasu antenowego stacji TV Puls, 4fun TV oraz Rebel TV na rzecz grupy TVN. Z uwagi na ograniczenia prawne ...