-
Reklama w internecie, telewizji i w radio II 2024
... ,3 mld kontaktów reklamowych, docierając do 91,56% populacji w wieku od 7 do 75 lat. Share of Voice we wszystkich kontaktach reklamowych w lutym wyniósł dla tej branży 33, ... ona 1,3 mld kontaktów reklamowych, docierając do 84,31% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazł się Orange (1,04 mld kontaktów reklamowych i 83,81% zasięgu ...
-
Zmiana pracy: co nas popycha do poszukiwania zatrudnienia?
... się nasze podejście i oczekiwania wobec pracy na przestrzeni ostatnich lat. Stabilni, ale otwarci na zmiany W ostatnich latach dynamika zmian na rynku ... przestrzeni najbliższych miesięcy charakteryzuje najmłodszą grupę odbiorców. W grupie wiekowej 18-24 lat pracę zamierza w najbliższym czasie zmienić 56% respondentów, a w grupie pracowników w ...
-
Czy firmy działające w sektorze OZE zmienią rynek magazynowy?
... , odpowiedzialny za praktykę OZE w międzynarodowej firmie doradczej Rödl & Partner. Od wielu lat mówiło się o inwestowaniu na Pomorzu w odnawialne źródła energii na ... obecnie na piątym miejscu w UE pod względem wyników ekonomicznych. Od wielu lat rośnie znaczenie połączeń intermodalnych, które stają się priorytetowym sposobem przewożenia towarów w ...
Tematy: OZE, energia odnawialna, farmy wiatrowe, farmy wiatrowe w Polsce, morskie farmy wiatrowe, fotowoltaika, odnawialne źródła energii, energetyka wiatrowa, rynek magazynowy, magazyny, powierzchnie magazynowe, nieruchomości magazynowe, powierzchnie magazynowo-logistyczne, nowe inwestycje, inwestycje -
Reklama w internecie, telewizji i w radio III 2024
... reklamowe online dotarły łącznie do 86,54% populacji Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Średni czas trwania kontaktu z kreacją wyniósł 9,30 sekundy (9,98 sekundy dla kreacji typu ... ,1 mld kontaktów reklamowych, docierając do 93,21% populacji w wieku od 7 do 75 lat. Share of Voice we wszystkich kontaktach reklamowych w marcu wyniósł dla tej branży 22,9%, ...
-
Zadłużenie Polaków: babcia edukuje wnuczka, a wnuczek babcię
... znaczeniu. Dzisiejszy świat finansów jest o wiele bardziej rozwinięty niż jeszcze kilka lat temu. Coraz częściej płacimy BLIKIEM, rzadko odwiedzamy bank, bo przecież ... influencerów), do którego zagląda ponad połowa z nich. W najstarszej grupie respondentów (55 lat i więcej) co trzecia osoba zajrzy do sieci. Zdecydowana większość z nich wiedzy poszuka ...
-
Czas na reindustrializację. Przemysł pomoże rynkowi pracy?
... na zakłócenia operacyjne. Jest to istotne w szczególności po doświadczeniach z lat pandemii COVID-19, gdy brak np. podzespołów elektronicznych sparaliżował wiele gałęzi ... sztuczna inteligencja/uczenie maszynowe, wzrośnie z 31% obecnie do 53% w ciągu najbliższych trzech lat. Będzie to również wymagało od pracodawców podwyższenia płac w przemyśle, ...
-
Co 2. cyberatak ransomware wycelowany w przemysł
... podatności, a jej wykorzystaniem przez cyberprzestępców? Jak dużym problem są od lat niezałatane luki w zabezpieczeniach? O czym rozmawiają cyberprzestępcy na forach dark web? Kluczowe ... dawno temu podatności (N-Day) pozostają niezałatane przez ponad 15 lat –Badania telemetryczne Fortinet wykazały, że 41% przedsiębiorstw wykryło obecność exploitów w ...
-
Kibice nie grają fair play: kwitnie nielegalny streaming i sprzedaż podróbek
... % z nich uzyskało dostęp do treści z nielegalnych źródeł lub korzystało z transmisji strumieniowych (streamingów) w celu oglądania sportu. Jeśli chodzi o młodzież w wieku 15-24 lat, ponad jedna czwarta (27%) przyznaje się do oglądania spotu z korzystaniem nielegalnych kanałów internetowych. João Negrão, dyrektor wykonawczy EUIPO, stwierdził: Tego ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio V 2024
... reklamowe online dotarły łącznie do 85,67% populacji Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Średni czas trwania kontaktu z kreacją wyniósł 8,86 sekundy (9,61 sekundy dla kreacji typu ... mld kontaktów reklamowych, docierając do 91,60% populacji w wieku od 7 do 75 lat. Share of Voice we wszystkich kontaktach reklamowych w maju wyniósł dla tej branży 20,1%, ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio VI 2024
... online dotarły łącznie do 84,61% populacji Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Średni czas trwania kontaktu z kreacją wyniósł 8,73 sekundy (9,48 sekundy dla kreacji typu ... ,2 mld kontaktów reklamowych, docierając do 92,83% populacji w wieku od 7 do 75 lat. Share of Voice we wszystkich kontaktach reklamowych w czerwcu wyniósł dla tej branży 20,3%, ...
-
Euro w Polsce: zapomniany temat?
... w Polsce. Dla ponad połowy badanych (56%) przyjęcie wspólnej waluty w ciągu kilku lat, postrzegane jest w kategoriach zmiany, do której nie są odpowiednio przygotowani. Znacznie ... i edukacyjnych. W ramach projektu „KursNaEuro.pl” chcemy tę lukę wypełnić. W końcu 20 lat temu większość Polaków w referendum opowiedziała się za wejściem do strefy euro – ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio VII 2024
... reklamowe online dotarły łącznie do 85,33% populacji Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Średni czas trwania kontaktu z kreacją wyniósł 8,71 sekundy (9,47 sekundy dla kreacji typu ... ,9 mld kontaktów reklamowych, docierając do 92,22% populacji w wieku od 7 do 75 lat. Share of Voice we wszystkich kontaktach reklamowych w lipcu wyniósł dla tej branży 26,5%, ...
-
Silversi bez kompetencji cyfrowych. Pomoże pokolenie Z?
... 2120 pracujących Polaków, wrzesień 2023) w Polsce aż 4 na 10 osób z grupy wiekowej 55–65 lat planuje kontynuować karierę zawodową po przekroczeniu wieku emerytalnego. 39% z kolei chce ... Pracuj.pl zgadza się z opinią, że osoby z najstarszego pokolenia pracowników (55–65 lat) mogą sporo się nauczyć od osób wchodzących na rynek pracy – ze świeżym ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio IX 2024
... reklamowe online dotarły łącznie do 86,99% populacji Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Średni czas trwania kontaktu z kreacją wyniósł 9,05 sekundy (9,85 sekundy dla kreacji typu ... ,1 mld kontaktów reklamowych, docierając do 89,63% populacji w wieku od 7 do 75 lat. Share of Voice we wszystkich kontaktach reklamowych we wrześniu wyniósł dla tej branży 19 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio X 2024
... online dotarły łącznie do 86,87% populacji Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Średni czas trwania kontaktu z kreacją wyniósł 9,23 sekundy (10 sekund dla kreacji typu ... ,4 mld kontaktów reklamowych, docierając do 91,50% populacji w wieku od 7 do 75 lat. Share of Voice we wszystkich kontaktach reklamowych w październiku wyniósł dla tej branży 22,3%, ...
-
Biurowce w regionach, czyli pustostany, skromna podaż i inwestycje w budowie
... nowych budynkach umowy najmu są coraz dłuższe, są zawierane nawet na 5-10 lat, co związane jest z wysokimi kosztami fit-out. W starszych biurowcach warunki najmu są bardziej elastyczne – renegocjacje często oferują najem na okres 2-5 lat, a nowe umowy na 3-5 lat. Wyzwania dla deweloperów i nowe projekty Jak wskazuje raport „At a Glance – ...
-
Spada konkurencyjność polskich firm. Kosztami pracy już nie wygramy?
... lokalnych rynkach pracy i utrzymujące się skutki szoku inflacyjnego z lat 2022-2023. Płace realne gwałtownie wzrosły w tym roku, z Bułgarią na czele z niezwykłym wzrostem o ... wzrost PKB w regionie był umiarkowany w ciągu ostatnich kilku lat, w Allianz Trade spodziewamy się ożywienia w latach 2025-2026. Dla Polski w Allianz Trade prognozujemy wzrost ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio XI 2024
... online dotarły łącznie do 86,85% populacji Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Średni czas trwania kontaktu z kreacją wyniósł 9,26 sekundy (9,89 sekund dla kreacji typu ... mld kontaktów reklamowych, docierając do 91,51% populacji w wieku od 7 do 75 lat. Share of Voice we wszystkich kontaktach reklamowych w listopadzie wyniósł dla tej branży 21,3%, ...
-
Co czeka rynek alkoholi w Polsce w 2025 roku?
... uznać, że trendy rynkowe zmierzają w dobrym kierunku. W Polsce od kilku lat spada zainteresowanie produktami kojarzonymi często z napojami „do upijania”, rośnie za to sprzedaż ... przez internet? Nastroje wśród producentów i dystrybutorów alkoholi już od kilku lat nie są najlepsze. Spadek zainteresowania napojami z niektórych kategorii, a do tego ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w XII 2024
... reklamowe online dotarły łącznie do 87,04% populacji Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Średni czas trwania kontaktu z kreacją wyniósł 9,11 sekundy (9,76 sekund dla kreacji typu ... mld kontaktów reklamowych, docierając do 93,64% populacji w wieku od 7 do 75 lat. Share of Voice we wszystkich kontaktach reklamowych w grudniu wyniósł dla tej branży 25,8%, ...
-
28% pracowników obawia się zwolnień grupowych
... grupowych. Jednocześnie 19% badanych z tej grupy przyznaje, że w ciągu ostatnich 5 lat ich obecny pracodawca tylko raz przeprowadził takie zwolnienia, a 12% — ... odwlekanie poinformowania załogi o swoich planach do ostatniej chwili. W ciągu ostatnich 5 lat najbardziej narażeni na zwolnienia grupowe byli pracownicy handlu oraz przemysłu i budownictwa ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w I 2025
... reklamowe online dotarły łącznie do 87,57% populacji Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Średni czas trwania kontaktu z kreacją wyniósł 8,94 sekundy (9,54 sekund dla kreacji typu ... mld kontaktów reklamowych, docierając do 92,17% populacji w wieku od 7 do 75 lat. Share of Voice we wszystkich kontaktach reklamowych w styczniu wyniósł dla tej branży 35,5%, ...
-
Mamy najlepsze dotacje dla inwestorów w całej UE?
... projekty na dużą skalę mogą korzystać z pełnego zwolnienia z CIT do 20 lat i usprawnienia procesów administracyjnych. Łotwa nie posiada krajowych programów pomocy regionalnej ... negocjują dotacje gotówkowe i ulgi w podatku CIT do 80% przez maksymalnie 13 lat. Rumunia zapewnia wysoką intensywność pomocy, ale koncentruje się głównie na inwestycjach ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w II 2025
... reklamowe online dotarły łącznie do 86,9% populacji Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Średni czas trwania kontaktu z kreacją wyniósł 8,7 sekundy (9,6 sekund dla kreacji typu display i ... ,3 mld kontaktów reklamowych, docierając do 89,7% populacji w wieku od 7 do 75 lat. Share of Voice we wszystkich kontaktach reklamowych w lutym wyniósł dla tej branży ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w III 2025
... reklamowe online dotarły łącznie do 87,3% populacji Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Średni czas trwania kontaktu z kreacją wyniósł 8,8 sekundy (9,6 sekund dla kreacji typu display i ... ,1 mld kontaktów reklamowych, docierając do 91% populacji w wieku od 7 do 75 lat. Share of Voice we wszystkich kontaktach reklamowych w marcu wyniósł dla tej branży 20 ...
-
Apple najcenniejszą marką świata 2025
... eskalacją sytuacji w zakresie taryf celnych. Na przestrzeni ostatnich 20 lat marki chińskie podwoiły swoją wartość i obecnie stanowią 6% łącznej wartości Global ... przypadł największy wzrost wartości we wszystkich sektorach w ciągu ostatnich 20 lat. Apple utrzymuje czołową pozycję już czwarty rok, a wartość tej marki osiągnęła 1,3 biliona dolarów ...
-
Za co Polacy kochają kolej? Nowy raport ujawnia rekordy i zwyczaje pasażerów
... pasażerów? Jakie nawyki i preferencje towarzyszą Polakom podczas podróży pociągiem? Dlaczego wielu Polaków nadal ma ograniczony dostęp do kolei? Od jedenastu lat liczba pasażerów podróżujących polskimi kolejami systematycznie rośnie (pomijając okres pandemii COVID-19 i lockdownów w latach 2020-2021) – przejazdów przybywa w średnim tempie 12,6 mln ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
... mld kontaktów reklamowych, docierając do 90,73% populacji w wieku od 7 do 75 lat. Share of Voice we wszystkich kontaktach reklamowych w czerwcu wyniósł dla tej branży 23,1%, ... 1,79 mld kontaktów reklamowych, docierając do 83,48% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazł się Media Expert (1,6 mld kontaktów reklamowych i 83,42% zasięgu ...
-
Polacy unikają reklam w telewizji. Ponad 77% sięga po telefon podczas przerw
... CAWI (Computer Assisted Web Interview). Wzięło w nim udział 1004 Polaków w wieku 18-80 lat. – Mamy tu do czynienia ze zjawiskiem multiscreeningu, które polega na ... i z miast liczących od 20 tys. do 49 tys. mieszkańców (81,7%). – Osoby w wieku 25-34 lat, mieszkające w miastach i stosunkowo dużo zarabiające oglądają telewizję w sposób mniej selektywny ...
-
Jak kupuje pokolenie Alfa? Nowe nawyki i trendy wśród najmłodszych konsumentów
... online, ale jeszcze nie są tam sami Dzieci w wieku 10–15 lat coraz intensywniej uczestniczą w środowisku zakupów online. Zakupy internetowe są dla nich czymś ... w formie moderowanej społeczności online, na serwerach Discord Grupa docelowa: All 11 – 17 lat Wielkość próby: n=10 Fieldwork: 1-18 maja 2025 Badanie ilościowe zostało zrealizowane ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w X 2025
... mld kontaktów reklamowych, docierając do 88,7% populacji w wieku od 7 do 75 lat. Share of Voice we wszystkich kontaktach reklamowych w sierpniu wyniósł dla tej branży ... ona 2,5 mld kontaktów reklamowych, docierając do 83% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazła się Media Expert (1,5 mld kontaktów reklamowych i 80,4% zasięgu), ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w XI 2025
... online dotarły łącznie do 88,3% populacji Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Średni czas trwania kontaktu z kreacją wyniósł 7,9 sekundy (9 sekundy dla kreacji typu ... ona 2,1 mld kontaktów reklamowych, docierając do 84,5% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazła się Lidl (1,4 mld kontaktów reklamowych i 82,7% zasięgu), natomiast na ...
-
Tydzień 35/2002 (26.08-01.09.2002)
... gospodarczego, który do dziś nie może znaleźć recepty na trwającą niemal od 10 lat stagnację gospodarczą, Europę ze śmiałą wizją rywalizacji z USA (chociaż chyba nie do końca ... z nich Allan GREENSPAN -szef amerykańskiego Fed-u ustalając na początku roku najniższą od 30 lat podstawową stopę procentową na poziomie 1,75% uznał, że tą decyzją okres ...
Tematy: -
Tydzień 03/2003 (13-19.01.2003)
... Bezrobocie w Wielkiej Brytanii jest na poziomie 3,1% i jest najniższe od 28 lat. Bez pracy jest 930tys. Brytyjczyków. Niepokoje na węgierskim rynku ... w 2001 i w 2000 roku. Z punktu widzenia wzrostu PKB rok 2002 był najsłabszym od prawie dziesięciu lat. Obniżkę zanotowały przede wszystkim branże produkcyjne, a najgorszy wynik uzyskało budownictwo (-6 ...
Tematy: -
Tydzień 19/2003 (05-11.05.2003)
... stworzenie z krajami Bliskiego Wschodu strefy wolnego handlu w ciągu najbliższych dziesięciu lat. To deklaracja integracji gospodarki amerykańskiej krajami tego niespokojnego rejonu, które ... wieloletnich już kłopotów, ale japońscy producenci samochodów odnoszą sukcesy. Od lat są wysoko cenieni na światowym rynku i jest to jedna z najlepszych ...
Tematy:


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem