-
Reklama w internecie, telewizji i w radio VI 2024
... online dotarły łącznie do 84,61% populacji Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Średni czas trwania kontaktu z kreacją wyniósł 8,73 sekundy (9,48 sekundy dla kreacji typu ... ,2 mld kontaktów reklamowych, docierając do 92,83% populacji w wieku od 7 do 75 lat. Share of Voice we wszystkich kontaktach reklamowych w czerwcu wyniósł dla tej branży 20,3%, ...
-
Euro w Polsce: zapomniany temat?
... w Polsce. Dla ponad połowy badanych (56%) przyjęcie wspólnej waluty w ciągu kilku lat, postrzegane jest w kategoriach zmiany, do której nie są odpowiednio przygotowani. Znacznie ... i edukacyjnych. W ramach projektu „KursNaEuro.pl” chcemy tę lukę wypełnić. W końcu 20 lat temu większość Polaków w referendum opowiedziała się za wejściem do strefy euro – ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio VII 2024
... reklamowe online dotarły łącznie do 85,33% populacji Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Średni czas trwania kontaktu z kreacją wyniósł 8,71 sekundy (9,47 sekundy dla kreacji typu ... ,9 mld kontaktów reklamowych, docierając do 92,22% populacji w wieku od 7 do 75 lat. Share of Voice we wszystkich kontaktach reklamowych w lipcu wyniósł dla tej branży 26,5%, ...
-
Silversi bez kompetencji cyfrowych. Pomoże pokolenie Z?
... 2120 pracujących Polaków, wrzesień 2023) w Polsce aż 4 na 10 osób z grupy wiekowej 55–65 lat planuje kontynuować karierę zawodową po przekroczeniu wieku emerytalnego. 39% z kolei chce ... Pracuj.pl zgadza się z opinią, że osoby z najstarszego pokolenia pracowników (55–65 lat) mogą sporo się nauczyć od osób wchodzących na rynek pracy – ze świeżym ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio IX 2024
... reklamowe online dotarły łącznie do 86,99% populacji Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Średni czas trwania kontaktu z kreacją wyniósł 9,05 sekundy (9,85 sekundy dla kreacji typu ... ,1 mld kontaktów reklamowych, docierając do 89,63% populacji w wieku od 7 do 75 lat. Share of Voice we wszystkich kontaktach reklamowych we wrześniu wyniósł dla tej branży 19 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio X 2024
... online dotarły łącznie do 86,87% populacji Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Średni czas trwania kontaktu z kreacją wyniósł 9,23 sekundy (10 sekund dla kreacji typu ... ,4 mld kontaktów reklamowych, docierając do 91,50% populacji w wieku od 7 do 75 lat. Share of Voice we wszystkich kontaktach reklamowych w październiku wyniósł dla tej branży 22,3%, ...
-
Biurowce w regionach, czyli pustostany, skromna podaż i inwestycje w budowie
... nowych budynkach umowy najmu są coraz dłuższe, są zawierane nawet na 5-10 lat, co związane jest z wysokimi kosztami fit-out. W starszych biurowcach warunki najmu są bardziej elastyczne – renegocjacje często oferują najem na okres 2-5 lat, a nowe umowy na 3-5 lat. Wyzwania dla deweloperów i nowe projekty Jak wskazuje raport „At a Glance – ...
-
Spada konkurencyjność polskich firm. Kosztami pracy już nie wygramy?
... lokalnych rynkach pracy i utrzymujące się skutki szoku inflacyjnego z lat 2022-2023. Płace realne gwałtownie wzrosły w tym roku, z Bułgarią na czele z niezwykłym wzrostem o ... wzrost PKB w regionie był umiarkowany w ciągu ostatnich kilku lat, w Allianz Trade spodziewamy się ożywienia w latach 2025-2026. Dla Polski w Allianz Trade prognozujemy wzrost ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio XI 2024
... online dotarły łącznie do 86,85% populacji Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Średni czas trwania kontaktu z kreacją wyniósł 9,26 sekundy (9,89 sekund dla kreacji typu ... mld kontaktów reklamowych, docierając do 91,51% populacji w wieku od 7 do 75 lat. Share of Voice we wszystkich kontaktach reklamowych w listopadzie wyniósł dla tej branży 21,3%, ...
-
Co czeka rynek alkoholi w Polsce w 2025 roku?
... uznać, że trendy rynkowe zmierzają w dobrym kierunku. W Polsce od kilku lat spada zainteresowanie produktami kojarzonymi często z napojami „do upijania”, rośnie za to sprzedaż ... przez internet? Nastroje wśród producentów i dystrybutorów alkoholi już od kilku lat nie są najlepsze. Spadek zainteresowania napojami z niektórych kategorii, a do tego ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w XII 2024
... reklamowe online dotarły łącznie do 87,04% populacji Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Średni czas trwania kontaktu z kreacją wyniósł 9,11 sekundy (9,76 sekund dla kreacji typu ... mld kontaktów reklamowych, docierając do 93,64% populacji w wieku od 7 do 75 lat. Share of Voice we wszystkich kontaktach reklamowych w grudniu wyniósł dla tej branży 25,8%, ...
-
28% pracowników obawia się zwolnień grupowych
... grupowych. Jednocześnie 19% badanych z tej grupy przyznaje, że w ciągu ostatnich 5 lat ich obecny pracodawca tylko raz przeprowadził takie zwolnienia, a 12% — ... odwlekanie poinformowania załogi o swoich planach do ostatniej chwili. W ciągu ostatnich 5 lat najbardziej narażeni na zwolnienia grupowe byli pracownicy handlu oraz przemysłu i budownictwa ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w I 2025
... reklamowe online dotarły łącznie do 87,57% populacji Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Średni czas trwania kontaktu z kreacją wyniósł 8,94 sekundy (9,54 sekund dla kreacji typu ... mld kontaktów reklamowych, docierając do 92,17% populacji w wieku od 7 do 75 lat. Share of Voice we wszystkich kontaktach reklamowych w styczniu wyniósł dla tej branży 35,5%, ...
-
Mamy najlepsze dotacje dla inwestorów w całej UE?
... projekty na dużą skalę mogą korzystać z pełnego zwolnienia z CIT do 20 lat i usprawnienia procesów administracyjnych. Łotwa nie posiada krajowych programów pomocy regionalnej ... negocjują dotacje gotówkowe i ulgi w podatku CIT do 80% przez maksymalnie 13 lat. Rumunia zapewnia wysoką intensywność pomocy, ale koncentruje się głównie na inwestycjach ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w II 2025
... reklamowe online dotarły łącznie do 86,9% populacji Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Średni czas trwania kontaktu z kreacją wyniósł 8,7 sekundy (9,6 sekund dla kreacji typu display i ... ,3 mld kontaktów reklamowych, docierając do 89,7% populacji w wieku od 7 do 75 lat. Share of Voice we wszystkich kontaktach reklamowych w lutym wyniósł dla tej branży ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w III 2025
... reklamowe online dotarły łącznie do 87,3% populacji Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Średni czas trwania kontaktu z kreacją wyniósł 8,8 sekundy (9,6 sekund dla kreacji typu display i ... ,1 mld kontaktów reklamowych, docierając do 91% populacji w wieku od 7 do 75 lat. Share of Voice we wszystkich kontaktach reklamowych w marcu wyniósł dla tej branży 20 ...
-
Apple najcenniejszą marką świata 2025
... eskalacją sytuacji w zakresie taryf celnych. Na przestrzeni ostatnich 20 lat marki chińskie podwoiły swoją wartość i obecnie stanowią 6% łącznej wartości Global ... przypadł największy wzrost wartości we wszystkich sektorach w ciągu ostatnich 20 lat. Apple utrzymuje czołową pozycję już czwarty rok, a wartość tej marki osiągnęła 1,3 biliona dolarów ...
-
Za co Polacy kochają kolej? Nowy raport ujawnia rekordy i zwyczaje pasażerów
... pasażerów? Jakie nawyki i preferencje towarzyszą Polakom podczas podróży pociągiem? Dlaczego wielu Polaków nadal ma ograniczony dostęp do kolei? Od jedenastu lat liczba pasażerów podróżujących polskimi kolejami systematycznie rośnie (pomijając okres pandemii COVID-19 i lockdownów w latach 2020-2021) – przejazdów przybywa w średnim tempie 12,6 mln ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
... mld kontaktów reklamowych, docierając do 90,73% populacji w wieku od 7 do 75 lat. Share of Voice we wszystkich kontaktach reklamowych w czerwcu wyniósł dla tej branży 23,1%, ... 1,79 mld kontaktów reklamowych, docierając do 83,48% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazł się Media Expert (1,6 mld kontaktów reklamowych i 83,42% zasięgu ...
-
Polacy unikają reklam w telewizji. Ponad 77% sięga po telefon podczas przerw
... CAWI (Computer Assisted Web Interview). Wzięło w nim udział 1004 Polaków w wieku 18-80 lat. – Mamy tu do czynienia ze zjawiskiem multiscreeningu, które polega na ... i z miast liczących od 20 tys. do 49 tys. mieszkańców (81,7%). – Osoby w wieku 25-34 lat, mieszkające w miastach i stosunkowo dużo zarabiające oglądają telewizję w sposób mniej selektywny ...
-
Jak kupuje pokolenie Alfa? Nowe nawyki i trendy wśród najmłodszych konsumentów
... online, ale jeszcze nie są tam sami Dzieci w wieku 10–15 lat coraz intensywniej uczestniczą w środowisku zakupów online. Zakupy internetowe są dla nich czymś ... w formie moderowanej społeczności online, na serwerach Discord Grupa docelowa: All 11 – 17 lat Wielkość próby: n=10 Fieldwork: 1-18 maja 2025 Badanie ilościowe zostało zrealizowane ...
-
Tydzień 35/2002 (26.08-01.09.2002)
... gospodarczego, który do dziś nie może znaleźć recepty na trwającą niemal od 10 lat stagnację gospodarczą, Europę ze śmiałą wizją rywalizacji z USA (chociaż chyba nie do końca ... z nich Allan GREENSPAN -szef amerykańskiego Fed-u ustalając na początku roku najniższą od 30 lat podstawową stopę procentową na poziomie 1,75% uznał, że tą decyzją okres ...
Tematy: -
Tydzień 03/2003 (13-19.01.2003)
... Bezrobocie w Wielkiej Brytanii jest na poziomie 3,1% i jest najniższe od 28 lat. Bez pracy jest 930tys. Brytyjczyków. Niepokoje na węgierskim rynku ... w 2001 i w 2000 roku. Z punktu widzenia wzrostu PKB rok 2002 był najsłabszym od prawie dziesięciu lat. Obniżkę zanotowały przede wszystkim branże produkcyjne, a najgorszy wynik uzyskało budownictwo (-6 ...
Tematy: -
Tydzień 19/2003 (05-11.05.2003)
... stworzenie z krajami Bliskiego Wschodu strefy wolnego handlu w ciągu najbliższych dziesięciu lat. To deklaracja integracji gospodarki amerykańskiej krajami tego niespokojnego rejonu, które ... wieloletnich już kłopotów, ale japońscy producenci samochodów odnoszą sukcesy. Od lat są wysoko cenieni na światowym rynku i jest to jedna z najlepszych ...
Tematy: -
Czas na "MP3 złote przeboje"?
... ludzie w wieku poniżej 18 lat. 23% osób pobierających pliki z MP3.com to osoby liczące sobie 18-24 lat. Co czwarty klient to osoba z przedziału 25 do 44 lat. Jednak – i to budzi niemałe zdziwienie - aż 24% klientów MP3.com ma 45 lat i więcej. ...
-
Biznes IT rośnie, jak zarabiać i gdzie kupować? A może eksport...?
... to czynniki ograniczające liczbę potencjalnych klientów. Dolna granice wieku to ok. 25 lat (ukończenie nauki i rozpoczęcie pracy, pewne szersze horyzonty). Określa ją bariera ... Unit). Handel B2B w Europie będzie rósł trzykrotnie rocznie w ciągu najbliższych trzech lat z 4.15 mld w 2003 do biliona w roku 2006 (Computer Economics). Wydatki na IT w ...
Tematy: -
Tydzień 28/2003 (07-13.07.2003)
... dziesięcioleci znakomita marka i wizytówka poziomu włoskiej techniki. Od wielu lat jest symbolem światowego automobilizmu. Dzisiaj Fiat przeżywa kłopoty, chyba największe ... eksperci tracą wiarę, bo jest to już trzeci, kolejny w ciągu dwóch lat plan restrukturyzacyjny, o niewielkich szansach powodzenia. W ramach najnowszych planów ma być zamkniętych ...
Tematy: -
Tydzień 43/2003 (20-26.10.2003)
... elektroniki użytkowej) zatrudnia 161tys. pracowników. Ostatnio zapowiedział zwolnienie w ciągu trzech lat blisko 20 tys. pracowników. Zamierza też przenieść produkcje telewizorów ... , producent sprzętu telekomunikacyjnego zakończył ubiegły kwartał pierwszym od trzech lat zyskiem netto. Drugi pod względem wielkości amerykański koncern chemiczny DuPont, ...
Tematy: -
Tydzień 8/2004 (16-22.02.2004)
... spadek o 0,6%. Ceny miedzi i aluminium nieustannie rosną. Miedź była najdroższa od ośmiu lat, a aluminium od czterech lat. Na południowym zachodzie Iranu udokumentowano złoża ropy naftowej Azadegan, ... okresie wydaje się, że kraj ten znalazł receptę na kryzys ostatnich lat. W czwartym kwartale 2003 roku japońskie PKB wzrosło o 1,7% kw./kw. ...
Tematy: -
Tydzień 18/2004 (26.04-02.05.2004)
... w tworzeniu barier chroniących ten rynek przed producentami spoza Wspólnoty. Unia przez niemal 5 lat blokowała wejście na swój rynek odmian żywności, która powstała w wyniku ... w dotychczasowej klarownej polityce rolnej i znosząc w ten sposób zakaz obowiązujący od blisko 5 lat. Do tej istotnej zmiany dojdzie przy rozpatrywaniu sprawy dopuszczenia na ...
Tematy: -
Tydzień 21/2004 (17-23.05.2004)
... jego sojuszników. Iran podpisał umowę o dostawach gazu do Armenii. Przez 20 lat Iran dostarczy Armenii 3mld m3 gazu w zamian za dostawy elektryczności. Kontrakt ... dla energetyki. Teraz zdecydował o zainwestowaniu miliarda euro, ponieważ chce w ciągu pięciu lat zwiększyć roczną produkcję komórek o 40%, a swoją sprzedaż o 100%. Zawiązał też współpracę ...
-
Tydzień 46/2004 (08-14.11.2004)
... złożyła ofertę odkupienia tych udziałów. Komentarz do wydarzeń gospodarczych W 15 LAT PO ZJEDNOCZENIU NIEMIEC-CZYLI CO DALEJ? Każda rocznica skłania do ... też dla prognoz na dalsze lata. Zjednoczenie Niemiec na przełomie dekady lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych, po kilkudziesięcioletnim powojennym podziale jest pretekstem tak do takiej ...
-
Kardiologia przez telefon GSM
... w 2001 r. wynosiła dla mężczyzn 70,2 lat, a dla kobiet 78,4 lat. I choć od 1991 roku nastąpiło zwiększenie długości życia Polaków o kilka lat, to w stosunku do przeciętnej w krajach ... ona wyraźnie krótsza. Największą zmorą, stanowiącą od lat zdecydowanie najważniejszą przyczynę zgonów, są choroby układu krążenia. W 2001 roku były one przyczyną 47 ...
-
Ulubione komórki Polaków
... aparaty tej marki używane były przez 47% osób w wieku 15 lat i więcej, posiadających telefon komórkowy. Częściej z Nokii korzystają mężczyźni niż kobiety, ... wykorzystywane marki telefonów komórkowych w Polsce. Podstawa: Osoby posiadające telefon komórkowy, w wieku 15 lat i więcej. Grudzień 2004, dane rolowane 3-miesięcznie. Drugą pozycję na rynku ...
-
Internet każdego dnia
... %). „Codzienni” internauci najczęściej korzystają z Internetu w domu. W tej grupie do korzystania z Internetu w pracy częściej przyznają się internauci w wieku 30-49 lat (36%) niż w wieku 15-29 lat (22%). Młodsi natomiast, poza domem, najczęściej korzystają z sieci w szkole oraz u znajomych. Codzienny kontakt z Internetem deklaruje 60% internautów ...


Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei