-
Reklama w motoryzacji XI 2004
... kwotę 553 mln 646 tys. zł. Na uwagę zasługuje w listopadzie reklama Hondy Accord. Mało tego, że spot ten był w ubiegłym miesiącu najdroższy - na jego emisję wydano ... marki (780 razy). Również w podsumowaniu wyników za okres pierwszych jedenastu miesięcy Honda Accord była bezkonkurencyjna - jej reklama była nie tylko najdroższa (8 mln 139 tys. zł), ale ...
-
Czy polskie firmy są gotowe na ochronę cyberbezpieczeństwa?
... (GIFCT), którego celem jest przeciwdziałanie szerzeniu się w sieci propagandy produkowanej przez terrorystów czy inicjatywa The Cybersecurity Tech Accord (Tech Accord) – publiczne zobowiązanie, podpisane przez ponad 80 firm, w ramach którego sygnatariusze deklarują podejmowanie działań zwiększających bezpieczeństwo i stabilność w cyberprzestrzeni ...
-
Zakup samochodu a model rodziny 2+2
... – posiada je ponad 20% badanych. Do często wybieranych aut z tych segmentów należą min.:Citroen C5, Audi A4 i A6, BMW 3 i 5, Honda Accord, Hyundai Sonata, Mercedes-Benz klasy C i E, Nissan Primera i Maxima QX, Opel Vectra, Peugeot 407, Renault Laguna, Saab 9-3, Toyota Avensis, Volkswagen Passat ...
-
Polscy internauci a zakup auta
... mają wciąż identyczną liczbę zarówno forumowiczów, jak i postów. W przypadku Toyoty i Hondy zwrócić warto uwagę na fakt, że fora poświęcone modelom Accord i Avensis mają dwa razy więcej użytkowników niż fora ogólne. Liczba użytkowników nie jest jednak do końca miarodajna – czasem użytkowników jest ...