-
Mass mailing w małym przedsiębiorstwie
... bez wykupienia komercyjnego konta pocztowego, a najlepiej trzech w tym wypadku, tak aby każdy pracownik mógł wysyłać pocztę z imiennego konta, np. jan.kowalski@nazwafirmy.pl, teresa.nowak@nazwafirmy.pl itd. Wbrew pozorom w większości przypadków firma wcale nie musi ponosić dużych kosztów na wdrożenie ...
-
Dojazd do pracy rowerem? Raczej nie
Chociaż Polacy deklarują umiłowanie do aktywnego trybu życia, a nadejście sezonu rowerowego traktują niemal jak błogosławieństwo, to i tak większość z nich najbardziej przywiązana jest do czterech, a nie dwóch kółek. Tak przynajmniej wynika z badań przeprowadzonych przez Ośrodek Badań Opinii Adama Kowalskiego OBOAK na zlecenie parku ...
-
Noc Muzeów - znana i lubiana
... skorzystać z profitów oferowanych w trakcie imprezy, lecz również nie chcą mieć poczucia, że coś stracili, że ominęło ich coś ciekawego.” – mówi Adam Czarnecki z ARC Rynek i Opinia – „Noc Muzeów to też duża szansa dla muzeów i galerii, gdyż stwarza możliwość zaprezentowania się z jak najlepszej ...
-
Obsługa klienta: czy polskie firmy IT są gotowe na obcokrajowców?
Z badania zrealizowanego przez OBOAK, czyli Ośrodek Badań Opinii Adama Kowalskiego), na zlecenie Lizard Media, 40 procent spośród 19 czołowych firm IT w naszym kraju jest w pełni przygotowana na współpracę z klientami z Zachodu. Polacy świetnie wypadają m.in. w kontakcie bezpośrednim. Nieco zaniedbaną kwestią są natomiast media społecznościowe. ...
-
6 kluczowych cech skutecznego marketingu referencyjnego
... możliwość uzyskania podpisu, czy nawet zdjęcia konkretnej osoby udzielającej rekomendacji. Odbiorcy będą przyjaźniej nastawieni, gdy dowiedzą się, że to właśnie Adam Kowalski z firmy "X" wystawił opinię. Cecha 2: celowość Decydując się na wdrożenie marketingu referencyjnego, już na początku odpowiednio zdefiniujmy kluczowe czynniki sukcesu w lejku ...
-
Sondaże: Andrzej Duda wygrywa I turę wyborów
... według IPSOS: Andrzej Duda - 34,8 proc. Bronisław Komorowski - 32,2 proc. Paweł Kukiz - 20,3 proc. Janusz Korwin-Mikke - 4,4 proc. Magdalena Ogórek - 2,4 proc. Adam Jarubas - 1,6 proc. Janusz Palikot - 1,5 proc. Grzegorz Braun - 1,1 proc. Marian Kowalski, Jacek Wilk, Paweł Tanajno zdobyli poniżej 1 procent głosów.
-
Wybory prezydenckie 2015: oficjalne wyniki. Duda i Komorowski w drugiej turze
... 3,26 procent, Magdalenę Ogórek poparło 2,38 proc. wyborców. Adam Jarubas osiągnął wynik w wysokości 1,60 procent, zaś Janusz Palikot zebrał 1,42 proc. głosów. Pozostali kandydaci zdobyli poniżej 1 proc. głosów, w tym Grzegorz Braun - 0,83 proc., Marian Kowalski - 0,52 proc., Jacek Wilk - 0,46 procent, a Paweł ...
-
PESEL Gate: czy czegoś się nauczyliśmy?
... doniesieniami o oszustwie na szeroką skalę. Dlaczego? Otóż okazuje się, że statystyczny Kowalski zwykł reagować na zagrożenie dopiero wówczas, gdy dzieje się coś złego. ... We wrześniu pobrano od nas tyle raportów, ile przez poprzednie 8 miesięcy - mówi Adam Łącki, prezes Zarządu Krajowego Rejestru Długów Biura Informacji Gospodarczej. W 2007 roku ...