-
Polacy i Ukraińcy o Euro 2012
... w ogóle.” - komentuje Norbert Ofmański, dyrektor zarządzający firmy doradczej On Board PR. Blisko 60% Polaków oczekuje po Euro rozwoju gospodarczego dzięki inwestycjom związanym ... także działań promocyjnych.” – uważa Magda Czaja, dyrektor zarządzająca San Markos Agencja Reklamowa. Raport „Euro 2012: Nadzieje i obawy” przedstawia też wyniki badania ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 14/2014
... roku 2013. Międzynarodowa agencja ratingowa Moody's obniżyła rating Ukrainy z Caa2 do Caa3 ze względu na "eskalację kryzysu politycznego w tym kraju". W komentarzu agencja wyjaśnia ... oczekiwań rynku – mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Marta Turska z działu PR Citroen Polska. – Dwie trzecie sprzedaży linii DS przypadało na klientów ...
-
Ranking wyborczy w Epr.pl
... oraz Telefoniczna Agencja Informacyjna - specjalizująca się w monitoringu mediów inaugurują "Ranking wyborczy". Na stronach Epr. ... , ale i poznawczym – powiedziała Anna Brzosko, Główny Specjalista ds. Marketingu i PR Telefonicznej Agencji Informacyjnej - z przyjemnością przystępujemy do jego realizacji. Wyniki kilkumiesięcznej analizy kampanii ...
-
Rozmowy i życzenia świąteczne. O czym mówią Polacy?
... Polaków zamierza zrezygnować z życzeń świątecznych? NIE CHCEMY ROZMAWIAĆ O… Świąteczną atmosferę przy stole mogą łatwo popsuć niewygodne pytania i trudne tematy. Agencja Noise PR postanowiła sprawdzić, jakich tematów rozmów Polacy będą unikać w 2022 roku przy wigilijnym stole. Najwięcej Polaków nie chce rozmawiać o chorobach i dolegliwościach ...
-
Zarządzanie wizerunkiem firmy w Internecie
... mogą stać się e-maile wysłane pod niewłaściwy adres oraz nielojalni pracownicy. To wniosek z badania „Ryzykowny biznes: reputacja online”, które przeprowadziły agencja PR Weber Shandwick oraz Economist Intelligence Unit. Badanie dotyczyło istnienia i funkcjonowania strategii zarządzania wizerunkiem online w firmach. Wywiady przeprowadzono z 703 ...
-
Dla luzaków i sportowców
... wszystkich tych, którzy prowadzą aktywny tryb życia. Oba serwisy przygotowała agencja digital One. W ramach odświeżenia internetowego wizerunku 7UP, dotychczasowy serwis WWW zyskał nowy ... inny serwis Pepsi, wykonany przez digital One (przy merytorycznym wsparciu PR ComPress). Jest on poświęcony wprowadzonemu na rynek polski na początku ubiegłego ...
-
Monitoring mediów: BlogLevel i TweetLevel
Agencja PR Edelman zaprezentowała rozwiązanie BlogLevel oraz wersję 2.0 rozwiązania TweetLevel. To bezpłatne narzędzia umożliwiające identyfikowanie osób (tzw. social media influencers) wywierających największy ...
-
Warszawski Służewiec nadal atrakcyjny dla najemców
... cały czas postrzegają Służewiec jako dobre miejsce do lokowania biznesu – informuje Mateusz Strzelecki. – Nowym najemcą budynku DOP Beta została niedawno agencja PR Multi Communications, którą wspieraliśmy w negocjacjach. Z początkiem 2018 roku firma obejmie w biurowcu powierzchnię 400 mkw. – dodaje. Na zlokalizowanie swojej siedziby przy ...
-
Produktywność pracy po polsku - tanio, długo i mało wydajnie. Jak to zmienić?
... dwóch latach, z pełnym przekonaniem mogę powiedzieć, że była to jedna z najlepszych decyzji w strategii rozwoju firmy – komentuje Honorata Popow Managing Director, Agencja PR POiNTB Skrócenie czasu pracy może więc pozytywnie wpłynąć na produktywność gospodarki – choć w niektórych segmentach, np. produkcji przemysłowej, musiałoby iść w parze ...
-
Etyka w public relations - szansa czy problem?
... PR”. Wynika z tego, że dla polskiego PR-owca kluczowa jest skuteczność komunikacji prowadzonej z otoczeniem zewnętrznym instytucji, która go zatrudnia. – Cieszę się, że jako agencja ... dzisiejszej rzeczywistości, do stołu powinny usiąść nie tylko Związki i Stowarzyszenia ds. PR, ale także pozostali uczestnicy rynku – reprezentanci Klientów, NGO’s, ...
-
Rynek reklamy w I poł. 2014 r.
... , stron plotkarskich, serwisów i forów poświęconych telekomunikacji, Facebooku i Twitterze. Czy PR jest ą-ę? Jak wynika z badań reakcji internautów na nowe kampanie ... tego rodzaju. Budżet kampanii wyniósł 10 tys. zł, a jak zapewnia agencja, koszty związane były z wydatkami typowo technicznymi. Emisja materiałów w ramach kampanii trwała tylko ...
-
Burza w kieliszku wódki, czyli Żytnia Extra i reklamowy skandal
... prawie polskim obowiązuje ogólny zakaz reklamy alkoholi, dlatego specjaliści od marketingu i PR często sięgają po różnego rodzaju zabiegi, aby o promowanej przez nich alkoholowej ... za wizerunek Żytniej Extra, spowodował dyskusję wśród specjalistów z branży social mediów i PR. Cała sytuacja zwróciła uwagę na kilka problemów między innymi na kwestie ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 35/2016
... dalszy. Wszystko wskazuje na to, że agencja ratingowa Moody's opublikuje 9 września nową, prawdopodobnie obniżoną ocenę dla Polski. W maju agencja Moody's utrzymała rating polskiego ... często nie mogą liczyć na wysokie odszkodowanie – mówi Justyna Niebutkowska, PR & Marketing Specialist Europ Assistance Polska. Polisy szkolne przeważnie gwarantują ...
-
Budowanie wizerunku a końcówki domen
... więc w czym wybierać. Ciekawym i jak dotąd niezagospodarowanym rozszerzeniem jest domena .PR, która z powodzeniem może stanowić prawdziwy „domenowy majstersztyk” dla firm działających na rynku szeroko pojętego PR-u (przykładem jest brytyjska agencja Whisper.PR). Niestety w tym przypadku przeszkodą jest cena, gdyż portorykańska końcówka jest jedną ...
-
Kryzys a rynek pracy w I kw. 2009
... O kilkanaście procent zmniejszyła się natomiast liczba ofert w działach HR, transportu i logistyki, marketingu i PR. Profil zatrudnianych pracowników Zdecydowanie najwięcej napływających do Work ... przedstawicieli handlowych (spadek z 32% na 24%). Aż 55% ofert pracy Agencja Work Express kieruje obecnie do handlowców. Spada też liczba kandydatów wśród ...
-
Jakie korzyści przynosi spółce IPO?
... spółki. Agencja Public Relations Skorzystanie z usług agencji public relation przy procesie upublicznia spółki nie jest obowiązkowe, lecz jest bardzo wskazane. Zadaniem agencji PR ... bezpośrednio na sprzedaż akcji w ofercie publicznej. Dobór wysoko wykwalifikowanej agencji PR jest bardzo ważny w przypadku dużych ofert, ponieważ koszt przeprowadzenia ...
-
Kurorty nadmorskie w social media
... przy wykorzystaniu tego kanału komunikacji, zobaczmy zatem jak radzą sobie popularne letnie kurorty. Pomiędzy 8 października 2013, a 8 stycznia 2014 agencja Projekt PR we współpracy z serwisem www.czasnadmorze.pl przeprowadziła subiektywne badanie jakości komunikacji oficjalnych profili internetowych nadmorskich samorządów. W zestawieniu ujęto 17 ...
-
Kryzysowy Public Relations: komunikacja w czasie koronawirusa
... edycji badania „Kryzysometr – komunikacja w czasach pandemii” wzięło udział 101 specjalistów, managerów i dyrektorów komunikacji oraz rzeczników prasowych. Badanie przeprowadziła agencja Alert Media Communications specjalizująca się w komunikacji antykryzysowej i strategicznym PR. Zostało ono zrealizowane w dniach 6-17 kwietnia 2020 roku.
-
Wybory parlamentarne: czy ekologia i klimat są ważne dla młodych wyborców?
... łączą im się bowiem z jakością ich życia - mówi Zuzanna Szybisty z agencji PR Profeina, współautorka badania. Czy(m) w Polsce da się oddychać? Jakość powietrza ... badania jakościowego na czterech grupach fokusowych. Pomysłodawcą badania jest agencja Profeina, realizująca projekt PR “Stimulating demand from young voters for greater action on ...
-
Pierwsze urodziny SARE
... PR i domom mediowym włączyć do swojej oferty działania e-mail marketingowe. Do aktualnych parterów SARE należą m.in.: agencje interaktywne EasyWeb, Madonet, SkanPrint, domy mediowe Click-Ad, IDMnet, sieć reklamowa Q-net, agencja public relations Predomex Relations, portale Media Run, Brief oraz ProBiz.pl oraz agencja wydawnicza ...
-
Internauci rzucają palenie
... oraz na stronie NiQuitin prezentowane będą filmy rejestrujące kolejne etapy walki z nałogiem. Za działania internetowe odpowiada agencja OS3 multimedia, kampanię PR obejmującą media off-linowe prowadzi agencja Open Media. Serwis zawiera sekwencje wideo, interaktywne funkcje oraz odręczne rysunki wykonane ołówkiem. Internet daje możliwość zbudowania ...
-
Osobowość marki a social media
... na Facebooku. Kto będzie go prowadził? Sympatyczny i wiedzący wszystko pracownik działu PR lub wybrana, świetna agencja social media. O czym będziemy na nim pisać? O wszystkim, co jest ... się z nimi spotykać codziennie? Nie. I nie chodzi mi o to, że pracownik lub agencja coś "chlapną". Napisałem przecież, że są najlepsi. Moja wątpliwość jest inna. - ...
-
Tydzień 18/2003 (28.04-04.05.2003)
... uwagę notowania akcji firm w ciągu ostatniego roku i rekomendacje analityków. Na obecnej liście znalazły się między innymi: BHP Billiton (przemysł wydobywczy), agencja reklamowa PR Publicis, UPS (przesyłki ekspresowe i rozwiązania logistyczne) i Adobe Systems (oprogramowanie). W tym roku zabrakło na niej takich światowych liderów jak Coca-Cola ...
Tematy: -
Sposób na e-mail marketing
... mailingowych, czy marketingu wirusowego. Usprawnia zarówno komunikację i działania PR wewnątrz firmy jak i kontakty z kontrahentami. Dostępność narzędzia w modelu ... i ciekawostek oraz chcą zapoznać się z ciekawymi przykładami zagranicznych kampanii mailingowych agencja przygotowała stronę internetową . Serwis stanowi również wyczerpujące źródło ...
Tematy: e-mail marketing, sare -
FITness przez Internet
... instruktorów. Dział "Dobry adres" to baza danych o siłowniach, centrach ćwiczeń i klubach fitness. Dostarczaniem i redagowaniem treści serwisu zajmuje się agencja public-relations PR Kwadrat. Serwis Fit spełnia także rolę poradnika, który rozwieje wszelkie wątpliwości dotyczące psychologii, erotyki i zdrowego trybu życia. Wszystkie problemy możemy ...
-
Systemy CMS w Vel.pl
... ich do konkretnych potrzeb użytkowników. Przy wdrażaniu systemu TYPO3 z Vel.pl współpracuje poznańska agencja interaktywna Mikkom (www.mikkom.pl). - Specjalizujemy się w systemach komunikacji firmy z klientem oraz narzędziach PR. W naszej pracy wykorzystujemy najnowsze technologie i tworzymy autorskie, zindywidualizowane projekty. Umożliwiają to ...
-
Boom na social media trwa
... zaskoczyły wszystkich" – zaznacza Łukasz Holik z Agencji Interaktywnej Agencja Interaktywna Holik.pl. Swoją przyszłość i sposób na klienta w działaniach social media widzą nie tylko średnie przedsiębiorstwa oraz mało rozpoznawane marki ale również prawdziwi giganci z dziedziny marketingu i PR jak chociażby McDonald's, Pepsi, Ford, Toyota czy ...
-
Branża SEO - specjalizacje
... ). Jedynym rozwiązaniem jest w tym wypadku wykształcenie się pewnych specjalizacji SEO. Każda agencja SEO będzie się zajmować pewnym wycinkiem działań wchodzących w skład pozycjonowania. ... w skrócie, content publishing to pisanie profesjonalnych tekstów o charakterze PR i publikowanie ich w imieniu klienta na branżowych portalach internetowych. To ...
-
Facebook w Polsce VII 2014
... 381 tys. Na Facebooku w lipcu ranczo, steki i cuda na kiju Które profile poradziły sobie w lipcu najlepiej? Gdańska agencja Jamel Interactive podbiła kategorię "Agencje interaktywne i e−PR", awansując w zestawieniu pod względem "liczby osób, które o tym mówią" o 124 pozycje. W tym samym zestawieniu, ale w kategorii "E−commerce ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 30/2016
... rynku czeskim i węgierskim w rywalizacji z krajowymi producentami. Czesi walczą z nami czarnym PR. Jaka będzie reakcja Węgrów?... zobaczymy. Na sierpień przewidziano ... Rozwoju w ciągu 3 miesięcy przedstawi nowy model wspierania eksportu. Powstanie Agencja Wspierania Eksportu, która będzie koordynatorem w realizacji tego programu. Nie jest wykluczone ...
-
Innowacje. Klucz do techno-potęgi
... jednym z technologicznych tygrysów. Tyle że na razie to tylko czysty PR i marketing, bo dane statystyczne, a także raporty międzynarodowych organizacji temu przeczą. Z ... systemu koordynującego czy wspierającego innowacje. Dopiero w 2006 r. powstała Duńska Agencja ds. Nauki, Technologii i Innowacji (DASTI), która podlega Ministerstwu Nauki i ...
-
Strefy czystego transportu: Polacy na tak, ale stawiają warunki
... Maria Majewska, New Mobility Manager z Polskiego Stowarzyszenia Paliw Alternatywnych (PSPA). Metodyka badania Badanie zrealizowała w lipcu 2022 r. agencja badawcza Research Collective na zlecenie agencji PR Profeina, w ramach projektu “Rozwój hubu informacyjnego nt. stref czystego transportu w Polsce”, finansowanego przez Clean Air Fund. Wywiady ...
1 2