-
5 trendów, za którymi powinien podążyć współczesny PR
... dotarcia do klienta oraz kierowanej do niego komunikacji. Dział reklamy, agencja PR czy zespół ds. social media pracujący dla danej firmy, nie mogą ... , specjaliści od public relations mogą błyskawicznie przystąpić do rozwiązywania problemu. 3. VIP PR, czyli wizjonerzy potrzebni od zaraz Tłumy potrzebują idoli, a organizacje i firmy przywódców, ...
-
Branża PR w mediach V 2009
... w kontekście PR-u agencji w maju pierwsze miejsce zajęła firma Alert Media Communications, którą wymieniono 4 razy. Na drugim miejscu uplasowała się Społeczna Agencja PR.
-
Nowy serwis o PR
Bezpłatny serwis poświęcony public relations, reklamie, marketingowi, internetowi i dziennikarstwu wizerunek.com udostępniły wspólnie agencja PR goodrelations i firma internetowa net4biz. "Chcemy, by nasz serwis pomagał studentom w zdobywaniu wiedzy, a jednocześnie, aby nasi potencjalni klienci mogli poznać nas z ...
Tematy: pr, wizerunek.com -
Rynek PR w Polsce: firmy w dobrej kondycji
... , aby agencja już kiedyś taki problem zakończyła sukcesem. Marka Wejcherta Według raportu tradycyjne media relations, najbardziej kojarzone w społeczeństwie z PR, już dziś tracą na znaczeniu. Agencje PR przez ostatnie lata zaczęły ewoluować, a dokładniej rzecz ujmując – specjalizować się. Pole do działania jest naprawdę ogromne – PR usługowy ...
-
Media online o branży PR I-VI 2008
... agencja Euro RSCG Sensors (211), która podobnie jak kilka innych firm z branży utworzyła dział relacji inwestorskich. Ponadto, agencja podpisała kontrakt na obsługę PR ...
-
Media online o branży PR V-X 2007
... od czerwca, kiedy agencja poinformowała m.in. o wprowadzeniu usług z zakresu relacji inwestorskich oraz o podpisaniu umowy z firmą OPTeam. Wyraźny efekt intensywnych działań PR agencji jest zauważalny również w sierpniu, wrześniu i październiku. W tym czasie ITBC Communication opublikowała raport na temat działań PR w sektorze nowych technologii ...
-
Branża PR w mediach 2007
... agencja On Board PR, media wspominały o niej 33 razy. 28 razy wzmiankowano w mediach Grupę Eskadra, głównie w kontekście jej prac nad kampaniami promocyjnymi polskich miast i regionów. Agencja Ciszewski PR była wzmiankowana 21 razy, a First PR ...
-
Branża PR w mediach VI 2006
... nich był "Kliencki Raport Agencji PR" magazynu Home&Market, w którym, tak jak w zeszłym roku zwyciężyła agencja Twenty Four Seven PR. Raport wykazał, że ... PR, cytowany czterokrotnie. Najczęściej wzmiankowaną w kontekście PR firmą, organizacją i instytucją była PKPP "Lewiatan". Natomiast w przypadku agencji PR, pierwsze miejsce ponownie zajęła agencja ...
-
6 mitów o PR, w które wierzą polskie firmy
... na temat współpracy z agencjami od kreowania wizerunku. Które mity na temat PR najbardziej szkodzą firmom i dlaczego? Począwszy od mylnego rozumienia terminu Public Relations, przez ... . Mit 4. – Każdy może być PR-owcem Wśród przedsiębiorców pokutuje przekonanie, że działania PR to nic trudnego, każdy w firmie może się nimi zajmować, gdy zajdzie ...
-
Branża PR w mediach II 2006
... w kontekście PR uwzględniono ... PR firmami, organizacjami i instytucjami został Związek Firm Public Relations (10 przekazów) i Instytut Monitorowania Mediów (8 przekazów). Natomiast Fleishman Hillard to najczęściej wzmiankowana agencja PR. W porównaniu z lutym 2005 roku w mediach pojawiło się ponad trzy razy więcej materiałów dotyczących branży PR ...
-
Branża PR w mediach II 2005
... raportu PRoto o wizerunku branży PR w mediach. Najczęściej wzmiankowanymi w kontekście PR firmą i agencją były Instytut Monitorowania Mediów oraz agencja Fleishman-Hillard. Szóstym badaniem przekazów o branży PR objęto 57 lutowych publikacji i programów. Najwięcej materiałów o public relations to teksty dotyczące rynku PR (28%) – publikacje w tej ...
-
Branża PR w mediach X 2008
... w kontekście rozpoczętej współpracy z władzami Płocka. Drugą lokatę uzyskała agencja First PR (6). Choć wśród mediów najczęściej poruszających tematykę PR-owską na ... wydania oraz dodatków regionalnych opublikowała o 6 artykułów, związanych tematycznie z branżą PR, mniej niż miesiąc wcześniej. Natomiast drugie miejsce zajęła Superstacja, którą od ...
-
Branża PR w mediach II 2007
... pierwszy rozróżniliśmy osoby cytowane od wzmiankowanych w kontekście PR-u. Zestawienie pokazało, że najczęściej cytowano Dariusza Tworzydło, a wzmiankowano – Marcina Czyżniewskiego. Najbardziej widoczna agencja PR w mediach to w lutym Euro RSC Sensors.
-
Przegląd wydarzeń PR
... oraz eprasa.com - agencja monitoringu mediów rozpoczynają współpracę. Raz w tygodniu, w oparciu o wyniki monitorowania mediów przygotowane przez eprasa. ... komentowane przez ekspertów i zainteresowane strony. - Inicjatywa Epr.pl i eprasa.com skierowana jest do specjalistów PR, którzy interesują się tym, co dzieje się w ich środowisku. Pod lupą znajdą ...
-
Branża PR w mediach w 2009 r.
... (28) i Witold Michałek (26). Ranking najczęściej cytowanych/wzmiankowanych w kontekście PR-u agencji w 2009 roku zdominowała agencja Glaubicz Garwolińska Consultants (28). Drugie miejsce zajęła agencja Ciszewski PR (25), a następne: Partner of Promotion (23), First PR (20), Liberty Group (16) i Euro RSCG Sensors (15). Pierwsze miejsce wśród firm ...
-
Branża PR w mediach VI 2008
... agencja, w której pracował Ryszard Solski, zwycięzca w tegorocznym konkursie PRotony 2008, zanim założył własną firmę. Agencja wyprzedziła: Liberty Group, On Board PR oraz Solski Burson-Marsteller, które wymieniano po 2 razy. W czerwcu częściej o PR ...
-
Praca w branży PR 2009
... agencja E.C.H.O.(22), On Board (15), Euro RSCG (14) i Partner of Promotion (13). Najwięcej ogłoszeń w 2008 spośród agencji zamieściły zaś kolejno On Board (28), Ciszewski PR (20), Multi Communications (18), 180° PR ... wrocławska agencja E.C.H.O. Informacje o badaniu Analiza ogłoszeń o pracę obejmuje publikacje z polskimi ofertami pracy w branży PR na ...
-
Firmowy PR na zagranicę
... za sprzedaż i wsparcie techniczne. Działania PR są koordynowane przez wewnętrzną komórkę PR znajdującą się w Londynie i obejmują swoim zasięgiem obszar EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka). RSA Security ma w każdym z krajów regionu nawiązaną stałą współpracę z lokalną agencją PR. Agencja jest odpowiedzialna za dostarczenie adekwatnej wiedzy ...
Tematy: pr, Public Relations -
Branża PR w mediach IV 2006
... branży PR. Wśród osób najczęściej wzmiankowanych, pierwszą pozycję zajął Dariusz Tworzydło, organizator Kongresu PR w Rzeszowie, cytowany pięciokrotnie. Najczęściej cytowaną/wzmiankowaną w kontekście PR firmą, organizacją i instytucją było Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Natomiast w przypadku agencji PR, pierwsze miejsce ponownie zajęła agencja On ...
-
Branża PR w mediach V 2006
... agencji On Board PR, cytowany pięciokrotnie. Najczęściej wzmiankowaną w kontekście PR firmą, organizacją i instytucją była Polska Organizacja Turystyczna. Natomiast w przypadku agencji PR, pierwsze miejsce ponownie zajęła agencja On Board, która była cytowana przez media dziewięciokrotnie. Mimo spadku liczby publikacji o PR w maju, ich liczba ...
-
Branża PR w mediach VI 2007
... agencja NBS. Na łamach dodatku do Parkietu napisano o rosnącej roli agencji public relations i firm zajmujących się relacjami inwestorskimi. „Agencję PR ...
-
Branża PR w mediach IX 2008
... i Polska Organizacja Turystyczna (po 6 razy). Drugie miejsce zajęła Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych oraz portal PRoto.pl. Fundacja Batorego ... materiałów związanych z PR-em, głównie politycznym. We wrześniu, co ciekawe, częściej o PR pisały media regionalne, które zamieściły 213 publikacji związanych tematycznie z public ...
-
Branża PR w mediach III 2006
... przekazów o branży PR w marcu 2006 ... PR. Wśród osób najczęściej wzmiankowanych, pierwszą pozycję zajął lobbysta Grzegorz Ziemniak, cytowany aż 16 razy. Najczęściej cytowaną/wzmiankowaną w kontekście PR firmą, organizacją i instytucją zostało Stowarzyszenie Profesjonalnych Lobbystów. Natomiast w przypadku agencji PR, pierwsze miejsce zajęła agencja ...
-
Branża PR w mediach VI 2009
... aż 75 razy. Analiza zakwalifikowanych publikacji wykazała, że zdecydowana większość czerwcowych przekazów (302) o branży PR miała wydźwięk neutralny, 15 materiałów było nacechowanych negatywnie, a tylko 10 - pozytywnie. W czerwcu 169 razy ... zajęła firma Toolbox Creative Communications, którą wymieniono 6 razy. Na drugim miejscu pojawiła się agencja ...
-
Praca w branży PR I kw. 2012
... kilkanaście dużych kontraktów stąd prawdopodobnie rosnąca liczba rekrutacji. - mówi Bartosz Sawicki, redaktor naczelny PRoto.pl - Trzeba pamiętać, że agencja agencji nierówna. Rodzimy rynek PR jest wciąż mocno rozdrobniony, więc obowiązki managera w mniejszych i młodszych z nich są porównywalne z obowiązkami specjalisty w korporacji. A te nauczone ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 5/2013
... rozmowie z Newserią prof. Andrzej Kraszewski, były minister środowiska. Debaty, lekcje i agencja PR Zdaniem profesora zupełnie inne, trudniejsze zadanie stoi przed ... debaty w szkołach, konkursy plastyczne oraz spotkania informacyjne. Spółka wybrała właśnie agencję PR, która wspomoże ją w prowadzeniu tych działań. W ciągu najbliższych dni zostanie ...
-
Dziennikarze kontra specjaliści od public relations
... wynika z badań, istnieją trzy główne modele prowadzenia działalności PR: jeden specjalista zatrudniony w firmie (27% badanych), dział PR (23%) oraz specjalista PR zatrudniony w firmie i agencja zewnętrzna (23%). Niecała połowa (48%) firm mierzy efekty prowadzonych działań PR. Najbardziej popularną metodą jest analiza jakościowa i ilościowa wycinków ...
-
Branża IT: trendy komunikacyjne
... się idealna agencja? Według rozmówców z krajów Europy Środkowo-Wschodniej, powinna ona być nie tylko skuteczna i profesjonalna, ale również przyjazna. Większość PR Managerów z ... sąsiednich – zaledwie co dziesiąty. Obowiązek ten przejmuje dział marketingu, HR lub agencja PR. Za najważniejsze medium społecznościowe został uznany Twitter. Na kolejnych ...
-
Kosmetyki w mediach 2007
Agencja KaMODUS opracowała raport roczny "Kosmetyki w mediach 2007", porównujący aktywności ... i oceny realizowanej strategii działań promocyjnych branży kosmetycznej. Opracowanie adresowane jest do działów marketingu i PR firm kosmetycznych, agencji PR oraz działów reklamy w mediach. Raport za 2007 rok potwierdza dominację marki L’Oreal i całego ...
-
Kosmetyki w mediach I-VI 2007
Agencja Kamodus opublikowała kolejną edycję cyklicznego raportu półrocznego "Kosmetyki w ... Marka Nivea to zwycięzca statystyki pod względem opublikowanych reklam (182). W minionym półroczu najwięcej informacji PR i reklam prezentujących produkty kosmetyczne opublikowano w miesięcznikach Uroda (1319) i Avanti (1301). Na kolejnych pozycjach: Twój ...
-
Kosmetyki w mediach
Agencja Kamodus opublikowała raport "Kosmetyki w Mediach", ukazujący obecność produktów kosmetycznych w ... (315). W drugiej dziesiątce pojawiły się natomiast, Eveline (246) oraz Ziaja (231) i Farmona (217). Ogółem informacje PR i reklamy zamieściło w wybranych mediach w minionym półroczu 676 marek kosmetycznych. Pojawiły się 17962 przekazy, co ...
-
Jak pokolenie Z konsumuje media społecznościowe?
... wchodzi do gry. Konsumpcja treści przez młodych” przygotowała agencja badawcza WiseRabbit na zlecenie Clue PR z okazji 10-lecia agencji na podstawie badania na grupie ... Clue PR: „Więcej treści wideo i nieustanne zanurzenie w mediach społecznościowych” Zleciliśmy badanie, aby lepiej zrozumieć, jak i jakie treści konsumują nasi odbiorcy. Jako agencja ...
-
Kosmetyki w mediach 2008
Agencja KaMODUS PR opublikowała raport podsumowujący roczną aktywność marek kosmetycznych w mediach kolorowych. Liderem rankingu za rok 2008 okazała się marka L'Oreal, która na ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 47/2015
... że przegląd aut, w których doszło do manipulacji, może potrwać wiele lat. Agencja Ochrony Środowiska prognozuje, że niemieckiemu koncernowi może grozić grzywna rzędu ponad 21mld euro ... OGŁOSIŁA ZWYCIĘZCÓW EUROPIONEERS AWARDS 2015 Komisja Europejska, Deloitte, LEWIS PR oraz European Young Innovators Forum nagrodziły zwycięzców tegorocznej edycji ...
-
Leworęczność: informacje online
... .pl. Akcję przygotowała agencja TBWA\PR z okazji Międzynarodowego Dnia Leworęcznych, obchodzonego 13 sierpnia 2006r. Mikrowitryna jest inicjatywą społeczną ... "Wiadomości" TVP1, "Panorama" TVP2, "Wydarzenia" Polsatu), 26 audycjach radiowych (emisja informacji w: Pr I PR, Pr III PR, Radio WAWa, RMF FM, Radio Zet itp.), 32 wydaniach prasy codziennej ...