-
Projekty unijne: jak zadbać o ich marketing?
... tego, czy promocją chcemy zająć się samodzielnie czy zlecimy ją agencji reklamowej. Poniżej znajdą Państwo krótki przewodnik po podstawowych zagadnieniach marketingowych ... które chcemy osiągnąć. Na pewno wymierne korzyści mogą przynieść profesjonalne badania rynkowe, które powiedzą nam więcej o naszej grupie docelowej, czyli potencjalnych klientach, ...
-
Witold Waszczykowski negatywnym bohaterem w social media
... . Ochłodzenie nastrojów? Na medialne doniesienia szybko zareagowały media społecznościowe. Jak wynika z badania IMM, słowa „Bild”, „rowerzyści” lub „wegetarianie” pojawiły się w 59% komentarzy na temat ministra Waszczykowskiego, a słowa kojarzone z wypowiedzią dla agencji Reuters - w 35%. Z analizy wydźwięku wypowiedzi w IMM wynika, że 68% wpisów ...
-
Zakaz reklamy piwa nic nie zmieni?
... piwa, a jedynie 4 proc. – podniesienie jego ceny. Ryzykowne 7 procent Z danych Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych wynika, że zdecydowana większość, bo aż 80 ... 46 proc.) alkoholu spożywanego każdego roku w Polsce. Jak pokazują wyniki badania modeli picia napojów alkoholowych w Polsce przeprowadzonego w tym roku przez CBOS, osoby ...
-
Kim są polscy użytkownicy TikTok?
... i wykorzystujące promowane hasztagi - tłumaczy Magdalena Bliźniak, project manager i ekspert TikTok w agencji GetHero. Zaangażowanie użytkowników przejawia się nie tylko nagrywaniem własnych filmów, ale również w poświęcaniu czasu na ich oglądanie. Z badania wynika, że większość użytkowników odwiedza aplikację wielokrotnie każdego dnia, spędzając ...
-
Prywatny detektyw specjalistą od zdrad?
... oczekują ich klienci, są zdjęcia i sprawność działania. Jak wynika z przeprowadzonego badania, w 34% przypadków detektywi zajmowali się udowadnianiem zdrad, a w 28% – ... ostatnich 5 lat zwolniona dyscyplinarnie z Policji, Straży Granicznej, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencji Wywiadu, Biura Ochrony Rządu, wojska, prokuratury, sądu lub z ...
Tematy: detektyw, usługi detektywistyczne -
Tydzień 9/2009 (23.02-01.03.2009)
... 13,7% Polaków, a w 2011 roku poziom bezrobocia osiągnie 14,5%. Według agencji ratingowej Moody's w 2009 roku polską gospodarkę czeka recesja. Agencja ... ubiegłym. W Europie nakłady firm na badania są znacznie mniejsze w stosunku do tego, co firmy w Japonii i USA przeznaczają na badania i powiększanie wiedzy. Pogarsza się sytuacja makroekonomiczna ...
-
Plany polskich pracodawców XI 2011
... 2009-2010. - mówi Michał Gorzelak, Główny Specjalista Wydziału Informacji Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych. - W latach tych przeciętne wynagrodzenia brutto rosły w ... w listopadzie 2008 roku i odbywa się w cyklu kwartalnym. Każda edycja tego badania jest przeprowadzana na reprezentatywnej ze względu na wielkość firmy i region ...
-
Praca tymczasowa ratuje rynek pracy
... ” przeprowadzonego przez Międzynarodową Konfederację Prywatnych Agencji Zatrudnienia Ciett oraz Boston Consulting Group, trzy czwarte firm korzystających z usług agencji pośrednictwa pracy, lepiej radzi ... Adecco Poland oraz Prezes Zarządu Polskiego Forum HR. Z wyników badania „Adaptacja do zmian” wynika także, że agencje zatrudnienia przyczyniają ...
-
Centra usług: specjaliści i menedżerowie chcą awansu
... Antal International zadeklarowali, że zależy im na większym wynagrodzeniu i szybkim awansie. Antal International opublikował właśnie wyniki badania przeprowadzonego pod patronatem Polskiej Agencji Inwestycji Zagranicznych i ASPIRE „Obraz specjalistów i menedżerów sektora SSC/BPO w Polsce”. Prawie 500 respondentów wskazało najbardziej atrakcyjne ...
-
Jaki będzie weekend majowy 2013?
... wyjeździe W tym roku wyjazd planuje ponad 40% osób – wynika z badania agencji Brainlab przeprowadzonego wśród polskich internautów. Najczęściej wybierają się w odwiedziny do ... w efekcie prowadzi do obniżenia satysfakcji zawodowej i wypalenia – dodaje dr Strzelec. Wyniki badania dotyczącego planów Polaków na tegoroczną majówkę pokazują, że niezależnie ...
-
Polscy specjaliści i menedżerowie wymagający
... podsumowuje Artur Skiba, dyrektor zarządzający Antal International i wiceprezes Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Gotowość do relokacji, czyli jakie lokalizacje pracodawców ... Warszawa (51%), wyprzedzając Kraków (46%) w stosunku do ubiegłej edycji badania. O badaniu Badanie Antal International Aktywność specjalistów i menedżerów na rynku pracy ...
-
Branża wydawnicza a e-mail-marketing
... Żadna z przebadanych agencji literackich w ogóle nie wykorzystuje marketingu opartego na wiadomościach email. Firmy ze wszystkich sektorów (oprócz agencji ... bazą odbiorców czy realizację wysyłek. - komentuje wyniki badania Maciej Górski, Ekspert ds. Edukacji w GetResponse. SZCZEGÓŁOWE WYNIKI BADANIA - wydawnictwa Subskrypcja 68% z przebadanych ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 48/2014
... badania bezrobocia obejmuje osoby w wieku 15-74 lat, które nie pracowały w okresie badania, aktywnie poszukiwały pracy i były gotowe ją podjąć w ciągu dwóch tygodni po przeprowadzeniu badania ... . Marek Banaszkiewicz został powołany na stanowisko prezesa Polskiej Agencji Kosmicznej. Agencja ma przede wszystkim koordynować działania polskiego sektora ...
-
Rynek pracy pracownika tuż tuż?
... pracowników. Ponad połowa z nich (51%) oczekuje wzrostu wynagrodzenia. Rośnie znaczenie agencji zatrudnienia Większość firm, które planują rekrutacje, zamierza szukać pracowników trzema drogami: ... . rynku pracy, Pracodawcy RP. – Bardzo dobre pierwsze półrocze jak i wyniki naszego badania wskazują dosyć jednoznacznie, że na drugą połowę roku możemy ...
-
Pracownicy z Ukrainy już deficytowi?
... Poland Manufacturing. Po Ukraińca do agencji zatrudnienia Prawie połowa firm poszukujących pracowników z Ukrainy zgłasza się do agencji zatrudnienia w celu rekrutacji, ... pracodawców zostało przeprowadzone metodą wspomaganych komputerowo wywiadów telefonicznych w ramach dedykowanego badania CATI Ad Hoc. Próbę pracodawców N=300 dobrano w kwotach dla ...
-
Markowe wydarzenia
... jak Nokia (najbardziej zaufany brand Europy w 2002 roku wg badania Trusted Brands 2002) nie lekceważą znaczenia eventów - Nokia jest organizatorem cyklicznych ... . Dariusz Kolber pracował jako Account Manager w agencji reklamowej, był dyrektorem strategicznym. Obecnie jest wspólnikiem w Agencji Marketingowej TANDEM e-mail: tandem@tandem.pl PRZYPISY ...
Tematy: -
Wynagrodzenia w branży PR
... w życiu branży wśród osób do tej pory bardziej pasywnie nastawionych do podobnych inicjatyw”. Natomiast zestawiając wyniki badania z wiedzą o płacach w agencjach reklamowych Witold Szram, Client Service Director w agencji reklamowej McCann Erickson, powiedział, „że średnia zarobków w branży public relations jest niższa. Wynika to z faktu ...
-
Branża PR w mediach 2007
... uwagi poświęcili raportowi PRoto o miejscach pracy dla PR-owców, a w listopadzie – II edycji badania wynagrodzeń polskich specjalistów ds. komunikacji, przeprowadzonego przez ten sam wortal ... w kontekście public relations w 2007 roku znaleźli się zarówno przedstawiciele agencji PR, jak i niezależni eksperci, to jednak pierwsze miejsce wśród nich zajął ...
-
Branża PR w mediach VIII 2008
... zagadnienia branży PR, którym poświęcono 40 materiałów. Z analizy zakwalifikowanych do badania publikacji wynika, że zdecydowana większość (283) sierpniowych przekazów o branży PR miała ... była wspominana w mediach po 4 razy). Media zainteresowała szczególnie współpraca agencji On Board PR z NSZZ Solidarność. W sierpniowym rankingu osób cytowanych w ...
-
Zakup nieruchomości: pośrednicy za drodzy
... w sumie 8% zadeklarowało, że mogłoby zapłacić za usługę od 4 do 7%. Jednak 8% ankietowanych nie zamierza płacić w ogóle za usługę pośrednictwa. Informacje o badaniu Badania przeprowadzone na zlecenie Metrohouse przez Millward Brown SMG/KRC na podstawie ponad 1500 ankiet telefonicznych i wywiadów face-to-face z osobami w wieku 25-65 lat ...
-
Branża PR w mediach II 2009
... zagadnieniem kondycji PR-u w trudnej sytuacji gospodarczej (7 publikacji). Z analizy zakwalifikowanych do badania publikacji wynika, że tak jak w poprzednim miesiącu zdecydowana większość ... nazwy firm, instytucji i agencji w analizowanych publikacjach były przytaczane 106 razy. W części przekazów cytowano/wzmiankowano po kilka osób, agencji lub ...
-
Branża PR w mediach III 2009
... badania publikacji wynika, że tak jak w poprzednim miesiącu zdecydowana większość (199) marcowych przekazów o branży PR miała wydźwięk neutralny, 33 materiały były nacechowane negatywnie, a aż 20 - pozytywnie. W marcu 128 razy cytowano i 24 razy wzmiankowano osoby w kontekście public relations. Natomiast nazwy firm, instytucji i agencji ...
-
Jak wykorzystano dotacje na e-biznes?
... sobie już popularność wśród internautów (ruch na serwisie i linki). Podczas badania portal TwojaEuropa.pl poddał analizie 100 projektów z najwyższą kwotą dofinansowania przyznaną ... jest to zdaniem ekspertów zastanawiające. Natomiast według Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości zdecydowana większość projektów, które są realizowane w ramach ...
-
Polski rynek mieszkaniowy 2009
... - Popyt i preferencje nabywców" firmy Nowy Adres S.A. Wbrew pozorom, wciąż kupujemy Z badania wynika, że mimo spowolnienia na rynku kredytów hipotecznych, apetyt Polaków ... raczej dziękujemy Mniejszą niż w ubiegłych latach popularnością cieszyły się usługi agencji nieruchomości. W 2009 r. średnio tylko 15 proc. transakcji zostało sfinalizowane z ...
-
Jakie korzyści przynosi spółce IPO?
... , aby badania dokonywał podmiot o uznanej renomie, dysponujący doświadczeniem w dostosowywaniu sprawozdań finansowych do prospektu emisyjnego. Wyboru Biegłego rewidenta dokonuje Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy bądź Rada Nadzorcza, jednak wymaga to stosowanego zapisu w statucie spółki. Agencja Public Relations Skorzystanie z usług agencji public ...
-
Marketing społecznościowy 2010
... managerów uważa, że kłopoty z oceną efektywności to istotna bariera we wdrażaniu działań w mediach społecznościowych”, komentuje Norbert Kilen z agencji marketingu interaktywnego Think Kong, koordynator badania. „Szkoda, bo wbrew obawom marketerów skuteczność działań w mediach społecznościowych da się mierzyć, nawet dość dokładnie.” Inna ważna ...
-
Jest praca w mediach społecznościowych
... w sieciach społecznościowych wzrośnie w 2010 roku o ponad 43 proc. Jak pokazują badania wykonane przez firmę ORIAQ we współpracy z IAB Polska, media ... należy mieć dobrych specjalistów z doświadczeniem, warto też korzystać z pomocy zewnętrznego eksperta czy agencji, gdy taka wiedza jest niezbędna. Natomiast wewnętrzne kompetencje w zakresie ...
-
Monitor Rynku Pracy IX 2013
... wieku 35-44 lat – wynik w tej grupie był dwukrotnie niższy (łącznie 24%). Kajetan Słonina, Dyrektor Zarządzający agencji doradztwa personalnego i pracy tymczasowej Randstad podkreśla: „W przedwakacyjnej edycji naszego badania widzieliśmy pewne przebłyski entuzjazmu w gronie badanych Polaków, jednak to pozytywne nastawienie nie utrwaliło się. Wynika ...
-
Małe agencje marketingowe atakowane przez hakerów
... , jednak angażowani przez nie podwykonawcy często nie przestrzegają tak rygorystycznych standardów. Z badania przeprowadzonego w 2012 r. przez Ponemon Institute wynika, że ... dotyczących ważnego produktu, który klient wkrótce wprowadzi na rynek. Powierzając agencji takie informacje, klient pokłada zaufanie w jej zdolność utrzymania w sekrecie tej ...
-
Monitor Rynku Pracy II 2014
... edycji badania tak wysoki poziom zmian pracodawców miał miejsce dotąd jedynie dwukrotnie. Jak komentuje Kajetan Słonina, Dyrektor Zarządzający agencji doradztwa ... zakres obaw, duża dostępność nowych ofert W porównaniu do poprzedniego badania, aktualny poziom obaw Polaków o możliwość utraty pracy w kolejnych miesiącach nieznacznie wzrósł (31% vs ...
-
Czego potrzebują marki własne?
... w prime time.- komentuje Norbert Kilen, strategy director agencji social media Think Kong Metodologia badania Badanie zostało przeprowadzone w dniach 18.12.2013 - 6.01.2014 metodą internetowych zestandaryzowanych wywiadów kwestionariuszowych (CAWI). Próba badawcza miała charakter celowy. Do badania zaproszono osoby w wieku od 18 do 68 ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 50/2014
... Zachodniej. A polski rynek pracy dla takich osób ciągle jest nienasycony. Według badania GUS 45 proc. dużych firm ma problemy ze znalezieniem odpowiedniego pracownika ... staje się w coraz większym stopniu atrakcyjny dla obcokrajowców – mówi dyrektor zarządzający agencji EWL. Jak dodaje Korkus, uzyskanie pozwolenia na pracę dla pracownika z Europy ...
-
Bez strony mobilnej znikniesz z Google
... ekranów urządzeń mobilnych. Błędnie wprowadzone dane kontaktowe i numery telefonów. Badania pokazują, że bardzo często użytkownik odwiedza stronę z poziomu urządzenia mobilnego w ... opuszcza taką stronę udając się do konkurencji. Tu warto zaufać dobrej agencji interaktywnej, która opracuje całą stronę mobilną. „Wygodne” rozmiary przycisków na stronach ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 19/2016
... , jak czytać metki, ale nie zawsze potrafimy podać szczegóły – mówi agencji informacyjnej Newseria Łukasz Mańko, dyrektor zarządzający Leifheit Polska. – Myślę, że ... np. segregowanie prania według temperatury, już niekoniecznie – mówi Anna Dąbrowska, koordynator badania ARC Rynek i Opinia. Respondenci, którzy zwracają uwagę na instrukcje na metkach ...
-
The Economist: równouprawnienie kobiet w Polsce ma się świetnie
... równouprawnienie kobiet na rynku pracy ma się najlepiej. Najnowsza edycja badania przeprowadzanego przez The Economist wskazuje, że sytuacja pracujących Polek jest ... i pewna siebie – zaimponowała Amerykankom i szybko stała się ich wzorem do naśladowania – dodaje prezes agencji PR Synertime. W sondażu WSJ/NBC w USA otrzymała najwyższą pozytywną ocenę ( ...