-
Rozwój innowacyjności: skąd czerpać inspirację?
... Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) oraz Ministerstwa Rozwoju i Technologii. Opracowanie wskazuje na najbardziej aktualne ... Anna Skowrońska, jedna z autorek raportu. W „Monitoringu…” znajdziemy także informacje na temat wkładu polskich firm w badania kwantowe. Dowiemy się, czemu mają służyć technologie kwantowe oraz w jaki sposób będą mogły ...
-
Branża TSL szuka pracowników przed świętami. Wystarczy jej czasu?
... badania poświęconego kwestiom zatrudnienia w branży TSL. Sektor ten rozwija się w dynamicznym tempie, a nadchodzący koniec roku ... , które będą pracowały w wysokim sezonie. Przez to rekrutacje skumulowały się w jednym czasie. Dla agencji zatrudnienia to spore wyzwanie, ponieważ mają ok. 4 tygodni na znalezienie osób do wielu zespołów logistycznych, ...
-
Allegro, Lidl i Rossmann to najsilniejsze marki roku 2023
... Buzz Top 10 autorstwa agencji badawczej Inquiry, na podium znalazły się Allegro, Lidl i Rossmann. W rankingu marek, które znacząco poprawiły swój wynik w porównaniu z poprzednim rokiem, najlepsze okazały się Revolut, Action oraz Leroy Merlin. W rankingu został uwzględniony wskaźnik Buzz z badania YouGov BrandIndex. Wskaźnik ten ...
-
10 najlepiej i najgorzej ocenionych zawodów 2024
... youtuber, działacz partii politycznej i poseł na Sejm - wynika z 4. edycji badania "Ranking prestiżu zawodów i specjalności" zrealizowanego przez agencję SW Research ... – faktycznego obrazu wyłaniającego się z naszych obserwacji – wyjaśnia Piotr Zimolzak, wiceprezes agencji SW Research. W czołówce i w ogonie bez zmian Polskie społeczeństwo kolejny rok ...
-
Agencje PR w Polsce
... wysyła 39 procent firm; Profil w serwisie społecznościowym posiada 76 procent firm i agencji. To właśnie media społecznościowe święcą w ostatnim czasie największe tryumfy, jeśli chodzi ... w zakresie roli PR i budować jej pozytywny wizerunek. To konieczne, gdyż jak pokazują badania blisko 47 procent badanych deklaruje, że zna termin PR, ale nie jest ...
-
Przemysł kosmiczny w Polsce? - jest potencjał
... Rostowski, ówczesny minister finansów, kręcił nosem na wysokość polskiej składki do agencji, Czesi decydowali o jej podniesieniu. – Nasi południowi sąsiedzi wzorcowo wykorzystali szansę ... . Wolański, który liczy na to, że nowo powstała agencja wesprze dalsze badania i rozwój przemysłu rakietowego, z którym – mało kto dziś o tym pamięta – łączą Polskę ...
-
Dlaczego praca za granicą ciągle nie traci popularności?
... agencji zatrudnienia Trenkwalder przeprowadzone w okresie od 20 czerwca do 3 lipca br. Badanie dotyczyło wyjazdów za pośrednictwem agencji zatrudnienia do pracy za granicą przy prostych pracach fizycznych. 72 proc. ankietowanych kandydatów do pracy planuje wyjazd zarobkowy za granicę - wzrost o 17 proc. względem badania ... za pośrednictwem agencji, ...
-
Reklama kontekstowa 2012
... Badanie eksperckie zostało przeprowadzone metodą CAWI na przełomie kwietnia i maja 2013 roku. Odpowiedzi udzielali przedstawiciele agencji i domów mediowych realizujących kampanie w sieciach kontekstowych. Celem badania było oszacowanie rozmiarów rynku reklamy kontekstowej i przybliżenie jego charakterystyki. Ze względu na celowy dobór próby ...
-
Rynek PR w Polsce: firmy w dobrej kondycji
... agencji, które zmniejszyły się z prozaicznego powodu – podwyżki dla pracowników. – W mojej ocenie, kierunek rozwoju branży nie leży w dalszym specjalizowaniu się. W PR przyszłość to integracja wszelkich kanałów komunikacji rynkowej, której elementem są ATL, BTL, PR i badania ...
-
Trafić z ceną
... cen konkurencji oraz ekskluzywność poziomu cenowego – lecz sposobów ich badania jest wiele. Przedstawiamy ogólny przegląd nowoczesnych narzędzi wspomagających konstruowanie polityki ... na nie odpowiadanie. Nie ma potrzeby każdorazowego zwracania się do agencji badawczej o analizy i doliczenia, a prosta obsługa sprawia, że osoby zajmujące się ...
-
Branża deweloperska a reklama w Internecie
... które zostały wykorzystane w tekście pochodzą z badania przeprowadzonego w marcu 2013 roku na próbie 20 przedsiębiorstw deweloperskich z Warszawy przez CeBRiS. (CATI,). 7 na 10 ankietowanych deweloperów reklamuje się w Internecie Celem działań marketingowych każdej firmy w każdej branży, a więc deweloperów i agencji SEO/SEM także, jest pozyskiwanie ...
-
Influencer marketing 2023: jak go widzą reklamodawcy?
... marketing. #OznaczamyReklamy, czyli regulatorzy, a rynek influencer marketingu Twórcy badania i raportu zapytali też reklamodawców – podobnie jak przed rokiem - jak oceniają ... marketerów, ale także przedstawicieli agencji reklamowych, domów mediowych, agencji digital, platform e-commerce, startupów, agencji PR itp.). Tradycyjnie już, czwarty rok z ...
-
Wyjazdy motywacyjne: najnowsze trendy
... , sformalizowanych briefów do wielu agencji, zapytania są często opracowane przez działy zakupów w danej firmie. Rodzaj badania i metodologia Badanie „Najnowsze trendy w branży spotkań, konferencji, eventów i podróży motywacyjnych” zostało przeprowadzone w dniach 22.07-15.10.2013 roku. Podstawę badania stanowiły wywiady jakościowe ustrukturyzowane ...
-
Szefowie doceniają PR
... Konkurencyjne wynagrodzenie (17%). Najmniejsze znaczenie przy wyborze agencji PR ma według badanych Kilkuletni staż agencji na rynku (istotny dla 14%), Ciekawa prezentacja (10% wskazań), ... przypadkach natomiast rolę szefa PR-owca sprawował Dyrektor Marketingu. Wyniki badania zostaną zaprezentowane 28 listopada br. w Hotelu Sheraton w Warszawie na ...
Tematy: public relations, pr -
Influencer marketing 2022: czy influencerzy nadal sprzedają?
... mniej ankietowanych zadeklarowało wykorzystywanie do tego celu wyspecjalizowanej agencji reklamowej lub domu mediowego (odpowiednio 16,8% i 5,3%) – ale to wynika też z faktu, że dużą część uczestników badania stanowiły właśnie agencje. 23,5% uczestników badania w ciągu ostatnich 6 miesięcy współpracowało z 21-50 influencerami, 19,1% współpracowało ...
-
Dziennikarze kontra specjaliści od public relations
... Rowland Communications wskazało niemal 11% badanych przedstawicieli firm. Pierwsza z tych agencji otrzymała również najwięcej wskazań dziennikarzy (13%) jako najlepsza agencja, co potwierdza jej silną pozycję w sektorze nowych technologii. Informacje o badaniu Badania „Działania Public relations w sektorze nowych technologii” zostały przeprowadzone ...
-
Wydatki na działania PR nie spadają
... i komunikacji kryzysowej, zgodnie z opiniami niemal połowy uczestników badania, obserwujemy brak zmian w bieżących nakładach na ten cel. ... – spadek. Wydatki na usługi agencji PR w ramach współpracy stałej i projektowej: wsparcie agencji PR w ramach współpracy stałej (11,8% – wzrost, 36,4% bez zmian, 20% – spadek), wsparcie agencji PR w ramach ...
-
Pracownicy tymczasowi: co ich motywuje?
... wyniki Przemysław Sienkiewicz, kierownik jednej z agencji Manpower, który koordynował przeprowadzenie badania i opracowanie jego wyników. Czynnikami, które w największym stopniu wpływają na zadowolenie z wykonywanej pracy, okazały się być dobre relacje z przełożonym i konsultantem agencji zatrudnienia (77,1%) oraz perspektywa stałego zatrudnienia ...
-
Rynek pracy specjalistów 2015 i 2016
... menedżerów w kluczowych sektorach w Polsce i na świecie, wynika, że w okresie przeprowadzania tego badania specjalistów i menedżerów rekrutowało aż 70% polskich firm, a 63% miało plany ... miejsc pracy.” – twierdzi Artur Skiba, prezes zarządu Antal, wiceprezes Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Kto był najbardziej pożądany na rynku pracy w 2015 roku? ...
-
Efektywność pracy kuleje przez wielozadaniowość?
... pracy poprzedniego dnia. STRES Z POWODU PRACY KOSZTUJE DROGO NAS WSZYSTKICH Badania Europejskiej Agencji Bezpieczeństwa i Zdrowia w Pracy (EUOSHA) pokazują, że blisko 60% ... mniej trafne decyzje, przeszacowują czas trwania danej czynności/zadania. Inne badania mówią, że przełączanie między zadaniami może spowodować 40% utratę wydajności (źródło ...
-
Plany polskich pracodawców XI 2013
... lub właściciel firmy). Publikacja wyników „Planów Pracodawców” odbywa się w kooperacji z Departamentem Informacji Gospodarczej Państwowej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych. Wywiady bieżącej, dwudziestej edycji badania, zostały zrealizowane w okresie od 17 października do 21 listopada 2013 r. Badanie realizowane przez ekspertów TNS ...
-
Plany polskich pracodawców V 2014
... oferujące usługi dla nieruchomości i firm (27%) oraz zajmujące się handlem i naprawami (26%). Kajetan Słonina, Dyrektor Zarządzający agencji doradztwa personalnego i pracy tymczasowej Randstad komentuje: „Wyniki badania Randstad pokazują, że zwiększenie zatrudnienia nie dotyczy tylko wybranych regionów czy branż, ale całego rynku. Tym samym ...
-
Eksport: należy wesprzeć małe firmy
... ich skłonność do sprzedaży na eksport (potwierdzają to zresztą badania NBP). Natomiast dwa pierwsze czynniki bardzo wyraźnie lokują problem w ryzyku związanym ... formalne przypisanie nadzoru nad działalnością Agencji Ministerstwu Gospodarki; jednak w odniesieniu do placówek zagranicznych Agencji to Ministerstwo Spraw Zagranicznych ma zagwarantowany ...
-
Polski rynek reklamy online 2011
... jak największe grono odbiorców. Raport adStandard 2011 zawiera także omówienie wyników badania polskich agencji interaktywnych przeprowadzonego przez redakcję Internet Standard pod koniec ubiegłego roku. Przedstawiciele agencji odpowiedzieli na kilkanaście pytań dotyczących prowadzonych działań marketingowych w mediach społecznościowych. Jakie ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 26/2012
... , samochodów sportowych, rozwoju napędu elektrycznego oraz lekkich materiałów. Współpraca obejmuje badania nad bateriami litowo-jonowymi nowej generacji, a Toyota od 2014 r. będzie kupować od ... udziału w rynku), Moody's (35 proc.) i Fitch (18 proc). Ta dominacja amerykańskich agencji nie jest wynikiem tylko ich kompetencji oraz skutecznej strategi ...
-
PARP: telepraca wciąż niepopularna
... następnie rozsądnie wykorzystać tę zmianę" – mówi Aneta Wilmańska, Zastępca Prezesa Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będącej pomysłodawcą projektu. Projekt „Telepraca – ... . Badanie zostało przeprowadzone na próbie 800 respondentów dal realizacji każdego z dwóch celów badania. Pierwsza fala badania miała charakter pretestu i została ...
-
Plany polskich pracodawców V 2013
... (powyżej 6,66%). Wyniki badania pokazują jednocześnie, że większość firm nie zatrudnia pracowników otrzymujących minimalne wynagrodzenie (55%), a jeśli sytuacja taka ma miejsce, to dotyczy przede wszystkim pojedynczych pracowników badanych firm (45%). Jak komentuje Kajetan Słonina, Dyrektor Zarządzający agencji doradztwa personalnego i pracy ...
-
Strategia komunikacyjna: istotne wzbudzanie emocji
... masowej funkcjonuje stereotyp, że pracownicy agencji ... agencji badawczej. Na badaniach zwykle takie koncepty odpadają, bo... budzą skrajne emocje. Niezwykły paradoks – teoretycznie tworzymy reklamę, by budzić emocje, ale odrzucam te koncepty, którym się to udaje. Dlatego nie rekomenduję badania konceptów reklamowych na etapie storyboardów. Badania ...
-
Zagrożenia internetowe III kw. 2011
... zasobów, jakie zostały zaatakowane w incydencie DigiNotar, znalazły się zasoby należące do agencji rządowych kilku państw jak również największych serwisów internetowych, takich jak Google ... zmniejszyła się ponad dwukrotnie, z 13 do 4,80 dolarów. W trzecim kwartale badania ekspertów z Kaspersky Lab wykazały, że Facebook, największy na świecie portal ...
-
Tendencje na rynku pracy specjalistów I kw. 2012
... Skiba, dyrektor zarządzający Antal International i wiceprezes Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Tendencje w rekrutacji pracowników średniego i wyższego ... jak i zwalniania specjalistów i menedżerów. Informacje o badaniu Jedenasta edycja cyklicznego badania Antal Global Snapshot została przygotowana na podstawie danych pozyskanych w rozmowach z 17 ...
-
Media społecznościowe w Polsce
... - Facebook i NK.pl, które jako jedyne - według ostatniej, majowej fali badania Megapanel - pochwalić się mogą liczbą realnych użytkowników, przekraczająca 10 ... czołowej dwudziestce największych polskich społeczności. Rosnącą pozycję Google+ potwierdzają badania, przeprowadzone przez SW Research dla agencji Think Kong. Wynika z nich, że w maju konto w ...
-
Plany polskich pracodawców VIII 2012
... się braku zasadniczych zmian w sytuacji gospodarczej (47% sierpień 2012r.). Jak wskazuje Agnieszka Bulik, Członek Zarządu agencji doradztwa personalnego i pracy tymczasowej Randstad: „Wyniki ostatnich kilku fal naszego badania pokazują mało optymistyczny trend nastrojów pracodawców. Od wielu już miesięcy rynek jest pogrążony w apatii. Nawet ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 25/2014
... i zaczął naliczać kary umowne za opóźnienie. W ocenie zagranicznych agencji informacyjnych (w tym agencji ratingowej Moody's) ujawnione przez tygodnik "Wprost" zdestabilizują polską politykę ... w naszym kraju uda się powtórzyć amerykański sukces. Co prawda wstępne badania potwierdzają możliwość występowania znaczących złóż gazu łupkowego. Oceny ...
-
Plany polskich pracodawców X 2014
... zarząd lub właściciel firmy). Publikacja wyników „Planów Pracodawców” odbywa się w kooperacji z Departamentem Informacji Gospodarczej Państwowej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych. Wywiady bieżącej, 24. edycji badania, zostały zrealizowane w okresie od 3 października do 7 listopada 2014 r. Badanie realizowane przez ekspertów TNS metodą ...
-
Firmy rodzinne w opinii Polaków
... pracowitą (54,9%), zaradną (48,3%), kreatywną (44,9%) i odważną (37,8%). Wyniki badania, które przedstawiamy w raporcie napawają mnie ogromnym optymizmem – mówi Katarzyna Gierczak ... na zlecenie Fundacji Firmy Rodzinne na podstawie badań opinii według projektu i pomysłu agencji inACT Public Relations Badanie zrealizowano w dniach 21-28.08.2015 r. ...