-
Świat: wydarzenia tygodnia 39/2013
... bezpośrednie inwestycje zagraniczne. Pogarsza się też poziom życia mieszkańców. Badania wskazują, że obecnie ok. 30 proc. mieszkańców żyje w skrajnym ... Zachodniej, gdzie wspólnie z Rosjanami działają już Shell i ExxonMobil. Według amerykańskiej agencji statystycznej ministerstwa energii EIA (Energy Information Administration), wydobywalne zapasy ...
-
Jak zwalczać antysemityzm?
... sprawozdanie z badania jest publikowane razem z rocznym przeglądem dotyczącym antysemityzmu FRA, w którym gromadzi się dane statystyczne na temat incydentów o charakterze antysemickim pochodzące ze źródeł rządowych i pozarządowych. Łącznie wspomniane dwa sprawozdania stanowią uzupełnienie bogatego zbioru opracowań Agencji poświęconych przestępstwom ...
-
Inteligentna reklama w Internecie zwiększy sprzedaż e-sklepu
... rodzimy e-biznes wykorzysta nadarzającą się okazję do zwiększenia zysków? Według badania, przeprowadzonego na zlecenie Sociomantic Labs, coraz więcej konsumentów odwiedza sklepy internetowe ... co za tym idzie reklama mobilna. Konieczna jest jednak edukacja marketerów, agencji i wydawców, w zakresie działania tego modelu oraz możliwości jakie oferuje. ...
-
BMW zwycięzcą Global Randstad Award 2014
... jak i międzynarodowo. Zarobki równie ważne dla wszystkich krajów Wyniki ogólnoświatowe badania Randstad Award są również spójne z wynikami polskimi w obszarze podstawowych ... van den Broek, Dyrektor Generalny Randstad Holding, jednej z największych na świecie agencji doradztwa personalnego - „Powody, dla których ludzie wybierają pracodawcę różnią się ...
-
Jak postrzegamy marki własne?
... zespołu badań i rozwoju marek On Board PR. Jak zauważa Norbert Kilen, Strategy Director agencji Think Kong: Każdy chciałby kupować najlepsze, najzdrowsze produkty. To, że ... wizerunek, a nie były postrzegane jako np. tani zamiennik dobrych produktów. Metodologia badania Badanie zostało przeprowadzone w dniach 18.12.2013 - 6.01.2014 metodą internetowych ...
-
Czy to już koniec wiadomości sms?
... stworzyć realne zagrożenie dla popularności krótkich wiadomości tekstowych. Aktualne badania preferencji użytkowników i statystyki dotyczące ruchu SMS-owego wykluczają możliwość zdeklasowania pozycji krótkich wiadomości tekstowych. Według amerykańskiej agencji badawczej Nielsen, użytkownicy smartfonów częściej korzystają z SMS-ów niż z przeglądarek ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 45/2014
... że przekażą łącznie 280 mln euro na badania i przyspieszenie testów i produkcji potencjalnych szczepionek. Aktualnie trwają badania kliniczne w USA, Wielkiej Brytanii i ... o poziomie 4 zł za franka. W krótkim terminie to jest niewątpliwe przesadzone – mówi agencji informacyjnej Newseria Inwestor Łukasz Wardyn. – Spokojnie spójrzmy na to, co się ...
-
Pasja = pomysł na biznes
... i przychody, ograniczać koszty czy też usprawniać przepływ środków pieniężnych. Na potrzeby badania „Everyone in Business” Visa Europe opracowała interaktywny quiz, pozwalający osobom ... innowacyjności i kreatywności wśród mieszkańców kontynentu. Organizacja Visa Europe zwróciła się do agencji Populus, która w okresie od 8 do 22 sierpnia 2014 r. ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 4/2015
... tej oceny będą informacje od inwestorów dokonujących odwiertów i prowadzących badania geologiczne. Raport Państwowego Instytutu Geologicznego - Państwowego Instytutu Badawczego z marca ... lata był bardzo trudna, przede wszystkim z powodu szarej strefy – mówi agencji informacyjnej Newseria Magdalena Myszczyszyn, dyrektor oddziału stacji i hurtu paliw ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 11/2015
... strategicznego budowy i eksploatacji elektrowni jądrowej. Zapowiedziała też, że badania lokalizacyjne i środowiskowe dla wyboru lokalizacji przyszłej elektrowni jądrowej zakończą się ... jednego z największych liderów technologii na świecie, którym jest – mówi agencji informacyjnej Newseria Inwestor Dominik Tomczyk, prezes zarządu Polwaksu. – ...
-
Reklama wielką czy małą literą?
... około 55 proc. użytkowników wskazuje, że najczęstszym problemem na stronie jest odnalezienie informacji. Z kolei inne badania donoszą, że aż 30 proc. wszystkich kliknięć w internecie to kliknięcie przycisku „wstecz” – to świadczy najczęściej o ... ? Ponieważ najczęściej czytany jest pierwszy i ostatni akapit tekstu. Michał Hryniszyn, prezes agencji ...
-
Rynek pracy nie powinien wykluczać
... i 57 proc. matek dzieci poniżej 15 roku życia. Wyniki takiego samego badania przeprowadzonego w Polsce, Niemczech, Portugalii, Izraelu i na Węgrzech są podobne – podkreśla Anna ... , która pozwoli im pozostać na rynku pracy. Kobiety z kolei, dzięki usługom agencji zatrudnienia mogą znaleźć pracę bardziej dopasowaną do ich potrzeb życiowych i ambicji, a ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 19/2015
... dni roboczych) o 9,0 proc. wobec wzrostu o 6,0 proc. miesiąc wcześniej (po korekcie). Z najnowszego badania Eurobarometru wynika, że 53 proc. Polaków jest przeciwnych przyjęciu euro, a ... zaczęły dostrzegać to, że wzrosty sprzedaży są już ograniczone – mówi agencji informacyjnej Newseria Inwestor Mateusz Borowiecki, prezes zarządu OptiBuy. – Dużo ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 19/2015
... jeszcze większa, bo mamy otoczenie sprzyjające inwestowaniu w fundusze – mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Monika Szlosek, dyrektor bankowości detalicznej i inwestycyjnej w ... motywator dla Polaków, żeby szukać rozwiązań alternatywnych dla lokat bankowych. Z badania Deutsche Banku wynika, że inwestowaniem w fundusze zainteresowani są głównie ...
-
Jak Internet wpływa na decyzje zakupowe klientów?
... . Na osi szacunku i miłości względem produktów i usług Kevin Roberts, prezes globalnej agencji reklamowej Saatchi & Saatchi, w książce „Lovemarks” opisuje koncept marketingowy, który wykracza poza ... to klientom), po drugie… oferował coś natychmiast za trochę więcej pieniędzy. Badania Amazon pokazują, że jeśli różnica w cenie nie przekracza 10 proc., ...
-
Normcore, czyli Normalność, Nonszalancja oraz Niezmienność
... przez Martę Biercę, badaczkę z CPC oraz Alicję Wysocką-Świtałę, partnera w agencji Clue PR. Zasadniczym celem badania było przyjrzenie się wpływowi, jaki trend Normcore wywiera ... , reprezentujących pięć największych miast w Polsce. Kluczowe wartości Pokolenia 3N Rezultaty badania pokazują, że dla Pokolenia 3N największe znaczenie w życiu mają przede ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 46/2015
... spadły ceny odzieży, około 1,5 proc., głównie odzieży dziecięcej oraz damskiego obuwia – mówi agencji Newseria Biznes Bartosz Radzikowski, ekonomista z Centrum Analiz Społeczno-Ekonomicznych (CASE), niezależnej instytucji badawczej. Z badania wynika, że w sieci najbardziej, bo o 1,9 proc., spadły ceny żywności i napojów bezalkoholowych. Mniej ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 29/2016
... umożliwiają rezerwację tanich noclegów bezpośrednio u osoby oferującej nocleg za granicą. – Z badania przeprowadzonego przez Diners Club Polska wynika, że prawie 68 proc. ... dlatego nie korzysta z biura podróży – mówi agencji informacyjnej Newseria Katarzyna Fatyga, dyrektor generalna Diners Club Polska. Badania pokazują, że grupa wiekowa, która ...
-
Jak e-commerce korzysta z komunikacji mobilnej?
... . Z badania „Komunikacja ... agencji reklamowej Midea. – Stawiam wniosek, że wśród sklepów internetowych jest bardzo dużo amatorów, którzy zaniżają statystyki. Za brak skutecznej komunikacji zapłacą… zamknięciem sklepu. Dobra wiadomość dla marketerów Obecnie co trzeci Polak powyżej 15. roku życia otrzymuje oferty handlowe na telefon komórkowy. Badania ...
-
Influencer marketing, czyli pieniądze łowione w sieci
... prowadzić pierwsze duże szkolenia, przychodzą do niego marketerzy, właściciele agencji reklamowych czy tacy, którzy po prostu widzą potencjał w korzystaniu z aplikacji. O sobie ... śledzić jego poczynania. Dziś każdy może stać się celebrytą, a jak pokazują badania – internetowe gwiazdy mają większy wpływ na podejmowane decyzje zakupowe illenialsów i ...
-
Programy poleceń, czyli jak praca po znajomości zyskała inny wymiar
... tego typu programy są najbardziej popularne, w ubiegłym roku przeprowadzone zostały także badania Recruiter Nation. Przebadani rekruterzy nie pozostawiają wątpliwości. Polecenia za ... z przedsiębiorstw – także w kolejnych odstępach czasowych. Na przykład, w agencji marketingowo technologicznej MakoLab nagrodę otrzymuje się dwukrotnie – po zatrudnieniu ...
-
Millenialsi ciągle online?
... . Jaki wpływ na ich życie wywiera internet? Ze zrealizowanego przez INEA badania „Internet - dzieli czy łączy?” wynika, że jest on ogromny. Niemal ... możliwość sprawnego łączenia obowiązków zawodowych i uczelnianych. – Studiuję dziennie i równocześnie pracuję w agencji reklamowej w dziennym wymiarze godzin, dlatego nie wyobrażam sobie mojej pracy ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 51/2017
... reguł. Fitch o decyzji UE o uruchomieniu wobec Polski art. 7 traktatu. Eksperci agencji ratingowej Fitch przygotowali raport na temat gospodarczych skutków art ... znane są kategorie produktów, które najchętniej kupujemy jako prezenty. Do badania zostały wybrane więc najpopularniejsze produkty świąteczne z poniższych kategorii: gry komputerowe, konsole, ...
-
Przewodnik wydawcy po reklamie wideo
... w 2015. Dodatkowo, najnowsze badania IAB pokazują, że popularność reklamy wideo w Internecie wśród wydawców wkracza w nowy etap świetności. W badaniu wzięło udział 385 agencji, które ... Time poświęcają czas i pieniądze, aby rozwinąć własną technologię reklamy. Według badania przeprowadzonego przez firmę ve.com, istnieje kilka kanałów, które zyskają na ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 7/2018
... kosztowała 10 tysięcy złotych. Światową gospodarkę może w najbliższym czasie czekać wstrząs. Badania opinii w tej sprawie zrealizowano wśród 200 menadżerów funduszy inwestycyjnych ... B+R przyciągają polskie dotacje na badania oraz niskie podatki. W połowie 2017 roku 17 izraelskich spółek zgłosiło się do agencji z prośbą o pomoc w znalezieniu partnera ...
-
Aplikacje zakupowe. Popularne czy jeszcze nie?
... , jaką zyskały wśród Polaków aplikacje zakupowe, pozwala nam poznać analiza agencji Spicy Mobile, która realizuje pasywny pomiar mobilnej aktywności użytkowników smartfonów i ... pierwszy ekran. Teraz, z liczbą 467 tys. jest daleko w tyle”. Jak wynika z badania, w grudniu 2017 r. najczęściej uruchamianą aplikacją sieci handlowej, po aplikacji drogerii ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 17/2018
... wskaźnik dotyczący oczekiwań spadł do 98,7 pkt ze 100 pkt. Kwietniowe badania to kolejny, comiesięczny pomiar od początku roku, który sygnalizuje hamowanie ... dla tych pacjentów, dla których inne opcje terapeutyczne się skończyły – mówi agencji informacyjnej Newseria Jacek Gugulski, prezes Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Pomocy Chorym na Przewlekłą ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 24/2018
... znacznej presji na rynku pracy – mówi Agata Mężyńska, ekspert Departamentu Rozwoju Gospodarczego Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu. Optymizm widać także wśród już obecnych firm na ... bardzo dobrze ocenia ją 69% respondentów – to najwyższy wynik w historii badania i wzrost o 2 p.p. w stosunku do końca 2017 roku. Najlepiej swoją kondycję postrzegają ...
-
Gdzie największy brak pracowników?
... kandydata – mówi Luiza Luranc, ekspert rynku pracy z agencji zatrudnienia Manpower. – Podobne zależności widzimy w przypadku regionu centralnego, ... . O badaniu: Bieżące wydanie raportu „Niedobór talentów” to 12. globalna edycja i 10. polska edycja badania ManpowerGroup. Na świecie wzięło w nim udział blisko 40 000 respondentów z 43 krajów ...
-
Infrastruktura IT cierpi przez luki w aplikacjach
... implementacji podstawowych procesów bezpieczeństwa IT wiele przedsiębiorstw może stanowić łatwy cel dla osób atakujących. Wyniki badania pokazują, że najsłabiej zabezpieczone są aplikacje internetowe agencji rządowych – każda z nich zawierała luki w zabezpieczeniach wysokiego ryzyka. Przed ewentualną ingerencją z zewnątrz lepiej zabezpieczone są ...
-
Które formy promocji zyskały, a które straciły?
... w agencji Unique One. Informacja o badaniu Monitor Promocji to badanie realizowane co rok przez ARC Rynek i Opinia techniką CAWI (ankiety online). Badanie przeprowadzono na reprezentatywnej miejskiej próbie pełnoletnich osób (N=1006), które skorzystały z przynajmniej jednej promocji w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Termin realizacji badania: 21-23 ...
-
Wizerunek kobiet w reklamie i komunikacji marketingowej wymaga zmian
... częściej oddziałują działania w punktach sprzedaży i przekaz osobisty. Komentując wyniki badania, Rosie Hawkins, zajmująca stanowisko Chief Offer and Innovation Officer w Kantar ... Badanie AdReaction zawiera kilka kluczowych rekomendacji dla twórców reklam, agencji mediowych i ich klientów – pozwolą one skuteczniej osiągnąć zaangażowanie widzów różnej ...
-
Dyskryminacja kobiet zaczyna się już podczas rekrutacji
... kompetencje, to z dużym prawdopodobieństwem zatrudniony zostaje mężczyzna. Jak wskazują analizy agencji Hays, niechęć zarządów i przełożonych, a nawet lekceważenie kobiet na ... są dyrektorkami czy menedżerkami. To tłumaczy, dlaczego 84 proc. respondentów badania Hays wskazało, że najwyższe stanowiska w firmie, w której pracują, zajmuje mężczyzna. ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 13/2019
... 2018 EU Industrial R&D Investment Scoreboard. W ostatniej dekadzie wydatki Huawei na badania i rozwój wyniosły ponad 71 mld USD. Efekty też są widoczne, ... liczy już ponad 1 700 osób, z czego 250 dołączyło w ciągu ostatniego roku – mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Francois Nuyts, prezes zarządu Allegro. – Działalność Allegro opiera się ...
-
3 bariery hamujące rozwój innowacyjności w Polsce
... ciągle bowiem finansują swoją działalność przede wszystkim ze środków własnych. Badania zrealizowane przez Instytut Keralla Research dowodzą, że w minionym roku 7 ... rozwoju projektów innowacyjnych jest kluczowe. Przedsiębiorcy mogą co prawda liczyć na pomoc Agencji Rozwoju Przemysłu, Polskiego Funduszu Rozwoju czy Narodowego Centrum Badań i Rozwoju, ...