-
MoneyTrack: Polak i finanse 2011
... %!). Informacje o badaniu MoneyTrack 2011 to już 3 edycja cyklicznego badania dotyczącego postaw Polaków wobec pieniędzy oraz instytucji i instrumentów finansowych. Projekt jest wspólnym przedsięwzięciem Centrum im. Adama Smitha, Domu Badawczego Maison oraz Agencji MMT Management. Badanie zostało przeprowadzone w listopadzie 2010 na ogólnopolskiej ...
-
Najcenniejsze marki świata 2011 - produkty luksusowe
... , co pozwoliło wielu markom wręcz na podniesienie cen. Inne ważne wyniki badania dotyczące rankingu marek luksusowych Technologie wpływają na zmiany w zakresie komunikacji z konsumentami ... badaniach na temat finansowych i ogólnobiznesowych wyników każdej ze spółek (dane z agencji Bloomberg i Datamonitor). Umożliwia to pokazanie wymiernej roli marek w ...
-
Rynek pracy cudzoziemców 2011
... kadrowe na polskim rynku pracy za istotny problem, wpływający na decyzję o zatrudnieniu pracowników z zagranicy. W raporcie agencji EastWestLink "Rynek pracy cudzoziemców 2011" przedstawione zostały wyniki badania rynku pracy, przeprowadzonego przez analityków EWL na grupie polskich pracodawców zatrudniających obcokrajowców, jak i na zatrudnionych ...
-
Specjaliści i menedżerowie a zmiana pracy
... Artur Skiba, dyrektor zarządzający Antal International i wiceprezes Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. W podziale na branże, szczególnie stabilne nieposzukujące pracy ... czy logistyką pracują osoby o specjalizacjach głównie technicznych. Jak wskazują wyniki Badania Wynagrodzeń Antal International inżynierowie są jedną z lepiej opłacanych grup ...
-
Polacy boją się o wysokość emerytury
... 67. roku życia, w Polsce nie będzie pracy dla seniorów - tak wynika z badania przeprowadzonego przez Instytut Homo Homini dla On Board Public Relations. Z badania przeprowadzonego przez Instytut Homo Homini na zlecenie agencji On Board PR wynika, że głównymi emocjami, które towarzyszą Polakom na myśl ...
-
Polskie marki nie dbają o fanów?
... fanów. Według badania, firmy kierujące się tzw. standardem Socially Devoted mają ogromną szansę na zwiększenie zwrotu z inwestycji (ROI) w mediach społecznościowych. Nowe badanie dotyczące obsługi fanów w mediach społecznościowych przeprowadzone przez Socialbakers, czołowego dostawcę analiz social media i partnera agencji faceADDICTED w Polsce ...
-
Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2012
... wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej, jak i prowizje agencji z tego tytułu (tzw. kick-backi). Wydatki ujęte w badaniu mogą mieć zarówno charakter gotówkowy, jak i barterowy.
-
Polska: wydarzenia tygodnia 46/2013
... – mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Zbigniew Kamieński, zastępca dyrektora Departamentu Innowacji i Przemysłu w Ministerstwie Gospodarki. Głównym celem resortu jest zwiększenie stopnia komercjalizacji wyników badań. Oznacza to skuteczniejsze wprowadzanie ich w życie, a także większy wpływ przedsiębiorców na prowadzone badania. Kamieński ...
-
Mercedes-Benz zwycięzcą Randstad Award 2014
... gospodarczej. Jak pokazują wyniki najnowszej, polskiej edycji największego na świecie badania, dotyczącego wizerunku pracodawców, podkreślana na przestrzeni ubiegłych dwóch ... dopiero na piątym miejscu. Jak komentuje Kajetan Słonina, Dyrektor Zarządzający agencji doradztwa personalnego i pracy tymczasowej Randstad: „W okresie dekoniunktury pracodawcy ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2013
... uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej, jak i prowizje agencji z tego tytułu (tzw. kick-backi). Wydatki ujęte w badaniu mogą mieć zarówno charakter gotówkowy, jak i barterowy. Dane zbierano ...
-
Małe firmy - prognozy III kw. 2014
... jest sprawdzenie nastrojów i sytuacji mikrofirm, które – według danych z Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości – odpowiadają za blisko 30% PKB wytworzonego przez ... iż część przedsiębiorców dokonała już zaplanowanych zakupów. Z przeprowadzonego badania wynika bowiem, że spadł odsetek osób planujących inwestycje w samochód (do 27,4%, czyli o ...
-
Kompetencje pracownika sprzedaży należy mierzyć
... przypadku osób zatrudnionych w sprzedaży - uważa 56% badanych w projekcie badawczym EFFECTIVENESS i agencji SW Research. W praktyce jednak poziom kompetencji mierzy jedynie 28 ... przeglądu wymagają kompetencje zespołu sprzedaży. Kto w sprzedaży osiąga najlepsze efekty? Badania sugerują, że najbardziej skutecznymi sprzedawcami są osoby, które naprawdę ...
-
Rynek pracy: specjaliści i menedżerowie cenią innowacyjne firmy
... o ich środowisko pracy, rozwiną skrzydła – uważa Sławomir Majman, prezes Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych. Innowatorzy osiągną sukces W badaniu HRK określono ... rynku jest również silne zaangażowanie ich pracowników w działania firmy. Wyniki badania HRK wskazują, że z celami organizacji innowacyjnej identyfikuje się 80% badanych. ...
-
Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2016
... i 12% tortu reklamowego. Zobacz, co jeszcze wynika z najnowszego, cyklicznego badania IAB AdEx. Dobrą sytuację na rynku reklamy internetowej potwierdza Włodzimierz Schmidt ... te składają się zarówno przychody uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej, jak i prowizje agencji z tego tytułu. Wydatki ujęte w badaniu mogą ...
-
Praca dorywcza, czyli inteligencja na budowie
... dla inteligenta? Na budowie Praca dorywcza to najczęściej praca fizyczna. Z badania wynika, że takiego zajęcia podejmuje się 21 proc. badanych. Co ciekawe ... i możliwości czasowe pracownika. Z drugiej strony pracodawca bez angażowania agencji pracy otrzymuje możliwość błyskawicznego znalezienia pracownika odpowiadającego jego potrzebom. Aplikacja ...
Tematy: praca dorywcza, dodatkowa praca -
Kogo nie powinien obowiązywać zakaz handlu w niedziele?
... zwolenników, jak i przeciwników. Opinie ulegają jednak zmianom. O ile bowiem w listopadowym badaniu Agencji Badań Rynku i Opinii SW Research przeciwnych temu rozwiązaniu było 42%, o ... także małe sklepy osiedlowe i rodzinne. Przed nami najnowsza porcja danych z ostatniego badania zrealizowanego przez SW Research. Okazuje się, że na przestrzeni ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 25/2017
... Dunajem. Spadek po Wielkiej Brytanii. Trwa rywalizacja w staraniach o lokalizację unijnych agencji, które dotąd były zlokalizowane w Londynie. Chodzi tu o agencje ds. leków i nadzoru ... wydarzeń gospodarczych POLSKI TURYSTA CZĘŚCIEJ PŁACI KARTĄ NIŻ GOTÓWKĄ. Z najnowszego badania, w jaki sposób płacą polscy turyści wynika z niego, że częściej niż z ...
-
Ile reprezentacja Polski straciła po mundialu?
... mundialowych osiągnięć reprezentacja Polski rozczarowała kibiców. Porażka znalazła odzwierciedlenie również w wartości marketingowej drużyny Adama Nawałki. Z badania zrealizowanego przez SW Intelligence, dział analiz Agencji Badań Rynku i Opinii SW Research wynika, że od momentu rozpoczęcia rozgrywek sumaryczny scoring biało-czerwonych spadł o 27 ...
-
Jak korzystamy z mediów w pracy?
... ze smartfonem, słuchamy radia i korzystamy z internetu, bardzo często do celów prywatnych. Agencja mediowa Starcom opublikowała wyniki najnowszego badania z serii HX Study na ten temat. Z badania agencji Starcom i portalu Onet.pl wynika, że 56 % Polaków dojeżdża do pracy samochodem i już w drodze towarzyszy nam radio ...
-
Zatory płatnicze. To boli małe firmy produkcyjne
... z sektora produkcji starają się minimalizować ryzyko już na samym początku. Jak wynika z badania firmy faktoringowej SMEO - 46 proc. przedsiębiorców upewnia się, czy ich kontrahent ... utrzymany. Emocje studzi Minister Inwestycji i Rozwoju Jerzy Kwieciński, który powiedział agencji PAP, że chociaż polska gospodarka nie jest całkowicie obojętna na ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w 2018 r.
... budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej, jak i prowizje agencji z tego tytułu. Wydatki ujęte w badaniu mogą mieć zarówno charakter gotówkowy, jak i barterowy. W badaniu uwzględniono przychody: Aegis ...
-
Atrakcyjność inwestycyjna 8 polskich miast
... w tym prezesów, członków zarządów oraz dyrektorów departamentów. Na potrzeby badania przeanalizowano osiem najważniejszych czynników przesądzających o atrakcyjności inwestycyjnej miast. Mowa ... polskich miast – podkreślił Artur Skiba, prezes Antal i wiceprezes Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Mocną stroną i najlepiej ocenianym czynnikiem, ...
-
Czy polskie firmy są gotowe na ochronę cyberbezpieczeństwa?
... wzrost incydentów cyberbezpieczeństwa. Z opracowanego przez badania PwC badania pt. „Cyber-ruletka po polsku. Dlaczego firmy w walce z cyberprzestępcami liczą na szczęście” wynika ... na incydenty bezpieczeństwa komputerowego – CSIRT GOV prowadzony przez Szefa Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, CSIRT MON prowadzony przez Ministra Obrony Narodowej ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w I poł. 2019 r.
... uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej, jak i prowizje agencji z tego tytułu. Wydatki ujęte w badaniu mogą mieć zarówno charakter gotówkowy, jak i barterowy. W badaniu uwzględniono przychody ...
-
Akcyza na piwo. Polacy przeciwni podwyżce
... wszystkim, że doprowadzi to do wzrostu cen złotego trunku - wynika z badania Agencji Badań Rynku i Opinii SW Research. Wątpią również, aby plany, jakie rządzący mają ... podwyżką akcyzy na piwo opowiada się tylko 4,3 proc. badanych. Wyniki badania komentuje Dyrektor Generalny ZPPP Browary Polskie, Bartłomiej Morzycki: Większość respondentów, ...
-
Inquiry: jak pandemia obniżyła znajomość reklam?
... badania YouGov BrandIndex pokazują, w jaki sposób wybuch pandemii i zmniejszenie budżetów reklamowych przełożyły się ... badania YouGov BrandIndex pokazują, że komunikacja ma silny wpływ na wizerunek, także w czasie lockdownu. Wygrały te marki, które postawiły na podtrzymanie relacji ze swoimi klientami. – komentuje Agnieszka Górnicka, prezes agencji ...
-
Rynek pracy: jest odbicie, 58% firm prowadzi rekrutację pracowników
... pracowników. Najnowsze badania Gi Group i Grafton Recruitment pokazują jednak, że sytuacja powoli ulega poprawie. Jak wynika z najświeższego badania zrealizowanego w lipcu ... produkcji, która nadal boryka się z brakiem zamówień – mówi Magdalena Furs, dyrektor operacyjna w agencji pracy Gi Group. Zdalnie czy w biurze? W 26% firm pracownicy już wrócili ...
-
Odroczony termin płatności? Tak, jeśli to my mamy zapłacić
... kontrahentem, ale już sami na przelew długo czekać nie lubią - wynika z badania zrealizowanego dla KRD i firmy faktoringowej NFG. Taka praktyka dostrzegalna jest w co ... Szkaradek. Pieniądze na poczet przyszłego projektu i bieżące wydatki Weźmy przykład małej agencji kreatywnej: klient zleca zaprojektowanie i wykonanie dużej partii folderów, ulotek, ...
-
Chatboty w oczach Polaków. Czy taka obsługa klienta nam odpowiada?
... , dziś obok takich marek jak Facebook Messenger, Google czy Apple z chatbotami uczestnikom badania kojarzą się także takie marki, jak Orange, inPost, Allegro, czy IKEA, co ... (35 proc.) i dobre dla osób nieśmiałych (23 proc.). Wizerunek chatbota Uczestnicy ankiety agencji Symetria UX wybrali też wizerunek, który powinien mieć chatbot. Okazuje się, że ...
-
Świąteczne zakupy 2020, czyli w pandemii stawiamy na mobilność
... zmuszeni do zamienienia galerii handlowych na kanapę. Według analizy AdColony dla agencji Mobiem, nawet 6 na 10 badanych polskich użytkowników korzysta z telefonu do robienia zakupów ... dla niego odpowiednio dobrany. Co więcej, aż 44 proc. uczestników badania przyznało, że kupiło produkt poprzez angażującą reklamę. Reklama mobilna w procesie zakupowym ...
-
IAB Polska: reklama w internecie znowu zaskakuje
... uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej, jak i prowizje agencji z tego tytułu. Wydatki ujęte w badaniu mogą mieć zarówno charakter gotówkowy, jak i barterowy. Po przeciętnych wynikach roku ...
-
Dlaczego inwestorzy patrzą na Kraków?
... , potencjał biznesowy oraz ocena lokalizacji jako miejsca do życia. Projekt został objęty patronatem Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu oraz Pro Progressio. Kraków stabilny mimo pandemii Wśród respondentów badania Business Environment Assessment Study, którzy zadeklarowali inwestycje w rozwój geograficzny firmy, Kraków cieszy się wysokim ...
-
Reklama online prawie 30% w górę w II kw. 2021
... uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej, jak i prowizje agencji z tego tytułu. Wydatki ujęte w badaniu mogą mieć zarówno charakter gotówkowy, jak i barterowy. W badaniu uwzględniono przychody ...
-
W gry na smartfona codziennie gra co 5. Polak
... lub laptopie. Chętnie wykorzystujemy do gier także konsole i tablety - wynika z badania agencji Inquiry. Jednocześnie 27% badanych uważa, że grają zbyt często. Najnowsze badanie ... o dane zebrane w marcu tego roku na próbie 1004 dorosłych Polaków. Wyniki badania pokazują, że gramy w najrozmaitsze gry coraz częściej. Obecnie 40% dorosłych Polaków gra w ...
-
10 najlepiej i najgorzej ocenionych zawodów 2025
... pilot samolotu pasażerskiego. Najgorzej ocenione profesje to wciąż influencerzy i politycy - wynika z badania "Ranking poważania zawodów 2025" zrealizowanego przez agencję SW Research. Z tego ... – od pandemii po katastrofy naturalne i wypadki – komentuje Piotr Zimolzak, wiceprezes agencji badawczej SW Research. Politycy i influencerzy na dnie Z kolei ...