-
Stare nawyki czy nowe zwyczaje? Jak robimy zakupy online?
Pojawiły się właśnie wyniki szóstej edycji badania agencji badawczej Inquiry, a w niej garść najświeższych informacji dotyczących zwyczajów zakupowych w internecie. Opracowanie wskazuje najważniejsze trendy konsumenckie, potwierdzając m.in., że Polacy to ...
-
Wypatrywanie oznak wzrostu
... agencji ratingowej Standard & Poor's, branża komputerowa wkracza w okres "skromnego i sporadycznego" wzrostu. Powolne ... produktów z logo jabłuszka, zapowiadają wzrost sprzedaży. Zwłaszcza, że czas działa na korzyść Apple – niedawno przeprowadzone badania pokazały, że produkty tej firmy są wśród młodych ludzi zwyczajnie modne. Powodów do optymizmu nie ...
Tematy: branża komputerowa -
Alkohol od lat 18
... i Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych wynika, że coraz więcej Polaków jest przeciwnych sprzedaży alkoholu ... miastach, gdzie nie prowadzono takich działań, tylko 22 proc. nie sprzedało alkoholu nieletniemu. Badania podsumowywały drugą edycję ogólnopolskiej, społecznej kampanii "Alkohol – nieletnim dostęp wzbroniony!". Wykazały one ...
-
Rynek mediów i reklamy X 2005
... badania BriefIndex, wskaźnik koniunktury na rynku mediów i reklamy wzrósł o 6,50 punktów - z 74, ... . Obliczany jest na podstawie deklaracji respondentów (dyrektorów marketingu firm reprezentujących różne branże oraz prezesów agencji reklamowych i domów mediowych) na temat obecnej sytuacji branży oraz oczekiwanych zmian w ciągu najbliższych trzech ...
-
Opakowanie - niemy sprzedawca
... Badania rynku potwierdzają, że jest ono jednym z kluczowych czynników decydujących o zainteresowaniu produktem. Jak ... współpracowników, warto zwracać uwagę nie tylko na cenę usługi, ale również na doświadczenie i dorobek agencji. Z omawianym problemem nasza firma zetknęła się prowadząc projekt dla producenta napoju energetycznego. Zwrócił się on ...
-
Pijemy coraz więcej
... badania przeprowadzonego przez sopocką PBS w kilku dużych miastach i niektórych województwach na temat spożycia alkoholu, wynika, że w naszym kraju ... Anonimowych Alkoholików, a jedynie co trzeci badany słyszał o świetlicach socjoterapeutycznych dla dzieci. Zaledwie dwie trzecie badanych wie o istnieniu Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów ...
-
Niechciana elektrownia atomowa
... badania przeprowadzonego przez GfK Polonia na zlecenie "Rzeczpospolitej" wynika, że większość Polaków ... udzieliło 82 procent przeciwników elektrowni tego typu. Obawy Polaków wynikają zdaniem Macieja Jurkowskiego z Departamentu Bezpieczeństwa w Polskiej Agencji Atomistki z faktu, że rodacy boją się czegoś, czego do końca nie znają. Taka postawa jest ...
-
Polacy zadowoleni ze swoich banków
... swojego banku - wynika z sondażu agencji badawczej Synovate. Badanie przeprowadzono w marcu 2007, na reprezentatywnej próbie 1000 osób, metodą CATI (wywiady telefoniczne wspomagane komputerowo). Ankietowanych zapytano o to, w jakim stopniu są zadowoleni z usług banku, z którego najczęściej korzystają. Wyniki badania pokazały, że wśród respondentów ...
-
Polacy zaniepokojeni zmianami klimatu?
... . w ogóle nie martwi się zmianami klimatu - wynika z najnowszego sondażu międzynarodowej agencji badawczej Synovate i BBC World. Wśród respondentów, którzy przyznali, że ... badanych Polaków stanowi to 22 proc.) Informacje o badaniu W ramach globalnego badania omnibusowego Synovate dotyczącego zmian klimatu, przeprowadzono 14 220 wywiadów w 21 krajach: ...
-
Klimat inwestycyjny w Polsce 2008
... Badań nad Gospodarką Rynkową opracowanego na zlecenie Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych. Zdaniem ankietowanych przedsiębiorców, w największym ... , czyli o 0,1 punktu powyżej przeciętnej. Ocena małych przedsiębiorstw była nieco niższa i wyniosła 3 punkty. Z badania wynika także, że długość okresu funkcjonowania firmy w Polsce ...
-
Analiza mediów - źródło informacji biznesowych
... zamówić raport w firmie consultingowej, kupić analizy rynkowe, przeprowadzić wizję lokalną, wykonać badania marketingowe. Te metody są jednak dość kosztowne. Natomiast wiele informacji, ... informacji na temat ruchów personalnych w działach PR i marketingu firm i dużych agencji sieciowych. Dzięki stworzonej bazie, rozsyła swoje oferty bezpośrednio do ...
-
Stres w pracy ważny dla managerów w Europie
... badania dotyczącego bezpieczeństwa i higieny pracy (ESENER) w Europie wykazują, że w przedsiębiorstwach europejskich rośnie ... przyczynami stresu i przeszkodami w zarządzaniu ryzykiem psychospołecznym. Kilka słów o EU-OSHA Misją Europejskiej Agencji Bezpieczeństwa i Zdrowia w Pracy (EU-OSHA) jest uczynienie Europy bezpieczniejszym, zdrowszym i ...
-
Rynek budowlany w Polsce II poł. 2010 r.
... jednak stosunkowo dobra, podaje raport CEEC Research, Firmy Doradczej KPMG i agencji badawczej Norstat "Budownictwo w Polsce. Druga połowa 2010 roku". W 2011 roku polski ... w polskich przedsiębiorstwach budowlanych uległo poprawie o 10 pkt. proc. od czasu badania przeprowadzonego w marcu 2010 roku i wyniosło we wrześniu przeciętnie 80%. ...
-
Jakie wyjazdy wakacyjne popularne?
... na świecie. Tak wynika z międzynarodowego badania przeprowadzonego przez instytut badawczy Ipsos w 24 krajach świata. Polacy częściej wybierają ... zapytano w międzynarodowym sondażu Ipsos Global Advisor zrealizowanym przez Internet. Badanie zostało przeprowadzone dla agencji Reuters i objęło 24 kraje świata, w tym Polskę. Pytanie zadane przez Ipsos ...
-
Marki piwa w Internecie
... O tym mówi raport "Monitoring marek piwnych w Internecie" przygotowany dzięki współpracy agencji PR Publicon i firmy monitorującej Internet - Brand24.pl. Piwo to najstarszy ... napisali ponad 16000 opinii na temat najpopularniejszych marek piwa. Do badania wybrano 1110 kluczowych wzmianek związanych z wybranymi markami piwnymi, umieszczonymi ...
-
Praca tymczasowa wygodną formą zatrudnienia
... żadnych negatywnych przejawów złego traktowania ze względu na fakt tymczasowego zatrudnienia - wynika z badania przeprowadzonego przez firmę Start People. Badanie poziomu satysfakcji pracowników tymczasowych ... za trzeci kwartał 2011, przeprowadzonych przez Polskie Forum HR, obroty agencji pracy tymczasowych wzrosły o 14 proc. w stosunku do roku 2010. ...
-
Sponsorzy Euro 2012 nie odrobili lekcji z marketingu
... . Jak pokazała praktyka, lekcję z marketingu pilnie odrobiły natomiast podmioty niebędące sponsorami wydarzenia - wynika z najnowszego raportu agencji informacyjnej "PRESS-SERVICE Monitoring Mediów". Liczne badania na temat rozpoznawalności sponsorów jednej z największych imprez sportowych w historii Polski nie pozostawiły złudzeń – kibice są ...
-
Praca tymczasowa doceniana
... zatrudnienia - wynika z badania przeprowadzonego przez agencję Start People. W Polsce praca tymczasowa jest wciąż mało popularna i często kojarzona wyłącznie z prostymi pracami dorywczymi w oparciu o umowę cywilno-prawną. Tymczasem rola zatrudnienia w wymiarze tymczasowym nieustannie rośnie, równie szybko jak stopień specjalizacji agencji pracy. Do ...
-
Inżynierowie cenieni za kompetencje miękkie
... brak kompetencji miękkich u kandydatów - wynika z 7. edycji globalnego badania "Niedobór talentów", przeprowadzone go przez ManpowerGroup w pierwszym kwartale 2012 r. Czynnik ten ... poszukiwanego kandydata – komentuje Kamila Idzik-Kielnar, konsultant Experis Engineering, agencji zatrudnienia, specjalizującej się w rekrutacji inżynierów. – Co warte ...
-
Polacy a kryzys gospodarczy
... odczuwa skutki kryzysu? Zapytano o to polskich internautów. Wyniki badania pokazują, że kryzys nie jest niestety tylko "wymysłem" mediów. Coraz ... wiek ich szanse na znalezienie nowej pracy są najniższe - komentuje Natalia Sitarska z agencji badawczo – strategicznej brainlab, która przeprowadziła badanie. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzone ...
-
Etyka w biznesie: brakuje specjalistów
... w zakresie podnoszenia i przestrzegania standardów etycznych w miejscu pracy - wynika z badania potrzeb w zakresie HR w kontekście etyki w miejscu pracy, przeprowadzonego przez Crido ... Europejskiego Funduszu Społecznego i realizowany pod nadzorem Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Badanie składało się z części ilościowej i jakościowej, ...
-
AIR FRANCE KLM: podróżujący Polacy są wymagający
... badania przeprowadzonego przez AIR FRANCE KLM wynika, że polscy podróżni korzystający z usług francusko– ... roku. Z danych sprzedażowych AIR FRANCE KLM wynika, że aż 80 proc. Polaków kupuje bilety lotnicze za pośrednictwem agencji podróży. Jedynie 20 proc. stanowi sprzedaż własna – z czego 15 proc. pochodzi ze stron internetowych AIR FRANCE KLM, ...
-
Polski grafen idzie do wojska
... Grupy Zbrojeniowej ma w pierwszym etapie wejść 11 spółek z grupy Wojskowych Przedsiębiorstw Remontowo-Produkcyjnych, Huta Stalowa Wola, Centrum Techniki Morskiej i spółki z portfela Agencji Rozwoju Przemysłu - w tym Nano Carbon oraz stocznie, w których ARP ma udziały. Później do PHZ mają wejść firmy należące do Polskiego ...
-
Jak social media wpływają na rynek nieruchomości?
... nie pozostają bez wpływu na branżę nieruchomości - wynika z badania przeprowadzonego przez Freedom Nieruchomości i IMM. W jaki sposób nowe media wpłynęły na ... społecznościowych wzmianki na temat pośrednictwa (w tym popularne słowa i zwroty, a także nazwy największych agencji mieszkaniowych), okaże się, że są one tematem średnio od 100 do 200 rozmów ...
-
W czym programmatic jest lepszy od zwykłej reklamy?
... ,,zwykłą” reklamą? Odpowiedź na to pytanie znajduje się w publikacji agencji Bluerank - ,,Programmatic, czyli…?”. Korzyści biznesowe, jakie daje programmatic Programmatic ... wartość nie przekroczyła 10%. W Polsce udział tych kampanii zdecydowanie rośnie. Według badania przeprowadzonego przez IAB Polska, w tej technologii kupuje 89% respondentów, co ...
-
Najpopularniejsze aplikacje na Androida - listopad 2016
... na Androida cieszyły się w ostatnim czasie największą popularnością użytkowników urządzeń mobilnych? Oto ranking autorstwa agencji Spicy Mobile. Dane, na podstawie których powstało zestawienie Spicy Mobile, pochodzą z badania Mobience (pasywny pomiar korzystania z aplikacji mobilnych oraz oglądalności stron poprzez urządzenia mobilne) i są ...
-
Fake news okiem polskich dziennikarzy
... udzielili Instytutowi ARC Rynek i Opinia polscy dziennikarze ogólnoinformacyjni. Pomysłodawcą i autorem badania jest agencja Public Dialog. Fake news - kluczowe ustalenia Przeszło 4 na ... czujnym w oddzielaniu faktów od manipulacji- powiedział Paweł Bylicki, prezes agencji Public Dialog. Najważniejsze źródła weryfikacji danych to Internet (67%) i ...
-
Pokolenie 55+ zwiększa zakupy w internecie
... to jednak okazuje się, że nie unikają ich również dojrzalsi kupujący. Z badania zrealizowanego przez ARC Rynek i Opinia wynika, że online kupuje już co ... że nie wszyscy sprzedawcy w pełni wykorzystują potencjał drzemiący w tej grupie nabywców. Z danych agencji KERRIS wynika, że w sieci codziennie surfuje już 7 na 10 internautów powyżej 55 roku ...
-
Wideo marketing. Trendy 2018
Według badania AdEx w pierwszym kwartale 2017 roku udział wideo w reklamach internetowych wzrósł do 20,1%. Chociaż rok 2017 niewątpliwie był rokiem wideo marketingu, ... czy tekst. Warto zatem wziąć pod uwagę wspomniane wyżej trendy, które z pewnością pomogą firmom w osiągnięciu zamierzonego celu. Mariusz Maksymiuk – CEO agencji interaktywnej
-
Poszukiwanie pracy: w czwartki, niedziele i przez internet
... lat rozważa zmianę zatrudnienia. Takiej odpowiedzi udzielił co piąty respondent badania zrealizowanego przez Work Service. Eksperci podkreślają, że pracodawcy, którym zależy ... z wykształceniem podstawowym i w wieku 55+. Co piąty badany myśli o zwróceniu się do agencji zatrudnienia. Pracodawcy chcąc dotrzeć do odpowiednich kandydatów powinni podążać ...
-
5 sposobów na skuteczniejszą strategię marketingową
Badania dowodzą, że każdego dnia podejmujemy ponad 70 decyzji. Pokaźna ich część ... krokiem do zawarcia transakcji jest optymalnie zaprojektowany lejek sprzedażowy - zaznacza Bartosz Zieliński Dyrektor Zarządzający w agencji PR Commplace. - Efektywność lejka sprzedażowego będzie mieć swoje odzwierciedlenie w wyniku finansowym przedsiębiorstwa. W ...
-
Kiedy i dlaczego sięgamy po słodycze i słodkie przekąski?
... sposób chcemy uprzyjemnić sobie coraz dłuższe wieczory i powrót do szkolnych i zawodowych obowiązków. Dane agencji Nielsen wskazują, że w II połowie minionego roku wartościowe wzrosty sprzedaży batonów i wafli sięgnęły odpowiednio ... 8-13.05.2019 metodą wywiadów on-line (CAWI) na panelu internetowych SW Panel. W ramach badania przeprowadzono 1007 ...
-
W jakich sektorach polskiej gospodarki będzie praca dla Ukraińców?
... roboczą z Ukrainy. Do takich wniosków doszło Centrum analityczne agencji zatrudnienia międzynarodowego Gremi Personal, które przeprowadziło badanie ofert pracy dla pracowników na polskim rynku pracy. Opracowanie oparte jest na danych uzyskanych z badania przeprowadzonego wśród klientów firmy, analizie ogólnodostępnych danych polskich stowarzyszeń ...
-
Brak cukru w sklepach - co na to Polacy?
... którzy wybrali się do sklepu chcąc kupić cukier - tak wynika z najnowszego sondażu agencji badawczej SW Research. Jak badani zareagowali na deficyt cukru? Czym zamierzają ... rosną, zakup jego zamienników nadal może wiązać się z większymi wydatkami. Wyniki badania pokazują, że spożycie zamienników cukru jest największe w grupie osób o najwyższych ...
-
Centra handlowe wybierane dla promocji i wyprzedaży
... nich głównie wyprzedaży i promocji - wynika z najnowszego raportu agencji Inquiry. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Z jakiego powodu wybieramy zakupy w centrum ... oraz gastronomii korzystamy raczej przy okazji. Warto jednak zauważyć że w tegorocznej edycji badania, wzrósł odsetek osób, które wybierają się do centrum handlowego przede wszystkim w celu ...