-
Internetowe zabawy z Pysiem
... . Głównym celem serwisu, który na zlecenie Agros Nova Sp. z o.o. przygotowała agencja OS3 multimedia, jest promowanie marki Pysio, poprzez dobrą i bezpieczną multimedialną ... i doskonalenia umiejętności. Serwis www.pysio.pl jest pierwszym projektem, który Agros Nova Sp. z o.o. zleciła agencji OS3 multimedia. Kolejne dwa przedsięwzięcia internetowe, ...
-
Marka wysokiej reputacji 2009
... Partner Biznesowy 2009” wyróżnienie zdobył Philips. W środowisku biznesowym największą reputacją cieszy się Volkswagen Poznań Sp. z o. o., który został uznany za Firmę Najwyższej Reputacji w Polsce. Volkswagen Poznań Sp. z o. o. został również nagrodzony tytułem „Najlepszego Partnera Biznesowego” oraz „Najbardziej Polecanej Firmy 2009”. Uznaniem ...
-
Top Employers Polska 2012
... Sp. z o.o. Capgemini Polska CEMEX Polska CGI Information Systems and Management Consultants (Polska) Sp. z o.o. CHI Polska S.A. Citi Handlowy Citibank International GAZ-SYSTEM S.A. GTECH POLAND Sp. ... ITI JTI Polska Sp. z o.o. LIDL Polska MAN Netia S.A. P4 Sp. z o.o. Polski Koncern Naftowy ORLEN S.A. PKO Bank Polski Polska Telefonia Cyfrowa Raiffeisen ...
-
KIG: "Pracodawca godny zaufania" 2012
... Sieci Handlowe”- Jeronimo Martins Polska Laureaci II edycji konkursu o tytuł „Pracodawca Godny Zaufania”: W kategorii: „Transport Kolejowy” - „Koleje Mazowieckie – KM” sp. z o.o. W kategorii: „Banki” - Eurobank S.A. W kategorii: „Telekomunikacja” - Polkomtel S.A. Laureaci III edycji konkursu o tytuł „Pracodawca Godny Zaufania”: W kategorii: „Branża ...
-
Unia Europejska w prasie IV 2005
... od 1. do 30. kwietnia 2005 r. Telefoniczna Agencja Informacyjna Sp. z o.o. prowadziła analizę artykułów prasowych pod kątem zagadnień ... Ogólnopolska - 31 Rynki Zagraniczne - 17 Parkiet - Gazeta Giełdy - 16 Trybuna - 9 Agro Serwis - 7 Polska Gazeta Transportowa - 6 Chlopska Droga - 5 Nowy Przemysł - Mies. Gospodarczy - 5 Business Week - 3 Gazeta ...
-
Polscy internauci a bezpieczeństwo internetowe
... Shops. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono w październiku 2011 roku techniką wywiadów internetowych – CAWI (Computer Assisted Web Interview) przez StudentsWatch sp. z o.o. Operat badania stanowił panel internetowy StudentsWatch.pl reprezentatywny dla populacji polskich Internautów. Łącznie w badaniu wzięło udział 1000 Internautów powyżej ...