-
Linie lotnicze: słaba komunikacja PR
... i dwumiesięczniki. Wykorzystany w audycie medialnym kwestionariusz składał się z dwóch części – pytań otwartych i punktowanych pytań zamkniętych. Badaniem objęto jedenaście linii lotniczych: AeroSvit, Air France-KLM, Air Italy Polska, British Airways, Emirates, Finnair, PLL LOT, Lufthansa, Norwegian Air Shuttle, SAS i WizzAir. Do pobrania:
-
Rynek lotniczy: podsumowanie 2012
... , to stworzenie lub wzmocnienie tanich linii lotniczych powiązanych z tradycyjnymi liniami, jak np. promowane przez Lufthansę Germanwings czy Transavii, podmiotu zależnego Air France-KLM. – Po wydarzeniach roku 2012 nadszedł czas, by transport lotniczy, który symbolizuje globalizację, stał się naprawdę międzynarodowy. Rok 2013 może stanowić ...
-
Transport lotniczy przed problemami
... linie lotnicze w dalszym ciągu dążą do zwiększenia produktywności i dostosowania zdolności przewozowych do zmian popytu (np. w nowej konfiguracji B777 Air France-KLM nie będzie miejsc pierwszej klasy). Niezależnie od utworzenia ogromnej południowoamerykańskiej grupy linii lotniczych LATAM Airlines Group (stworzonej z połączenia chilijskich linii ...
-
Transport powietrzny a mniejszy ruch lotniczy
... Euler Hermes, wyniki linii lotniczych (Delta Airlines, United Airlines, Continental Airlines, American Airlines i US Airways w Stanach Zjednoczonych; Air France-KLM, Lufthansa i British Airways w Europie; Air China, China Southern Airlines i China Eastern Airlines w Chinach; Emirates na Bliskim Wschodzie) wyraźnie odzwierciedlają trendy gospodarcze ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 41/2019
... i 70 kierunków transkontynentalnych. Flota KLM posiada ponad 210 samolotów, w tym maszyny Boeinga, a zatrudnia 33 tys. ludzi. Air France i KLM w 2004 r. utworzyły konsorcjum funkcjonujące do dziś - Air France-KLM Group. Razem obaj przewoźnicy przewożą 100 mln pasażerów rocznie. Niemieckie przedsiębiorstwa są w kłopotach, te kłopoty dziś ...