-
Sieci handlowe w mediach III kw. 2014
... na promocję w prasie, a w radiu zdecydowanie najczęściej można było trafić na spoty reklamowe Lidla. 100 mln zł na wyprawkę szkolną Dla 10 największych ... również swoje oferty produktów związanych ze sportem, zwłaszcza z bieganiem: buty, odzież bądź akcesoria znalazły się m.in. w ofertach Lida i Biedronki. W reklamowy krajobraz na stałe wpisały się ...
-
Jakie wydatki na reklamę w e-commerce? Analizujemy I poł. 2016 r.
... grupą dóbr były - co nie jest właściwie żadnym zaskoczeniem - odzież i obuwie. Budżety reklamowe okazały jednak sporo mniejsze niż przed rokiem. Reklamodawcy wydali o 23% mniej niż w ... odzież i obuwie w sieci i planują zwiększenie wydatków na te produkty. Na odzież, akcesoria i dodatki Polacy wydają średnio 83 zł miesięcznie, czyli o 8 zł więcej niż ...
-
Zakupy online: jakie prezenty świąteczne najpopularniejsze?
... dwukrotnie wzrosła liczba sklepów prowadzących kampanie reklamowe Co ciekawe branże Upominki i akcesoria, Delikatesy, oraz Hobby był tymi, gdzie wzrosty wydatków reklamowych były największe. W tych trzech kategoriach sklepów również wzrost przychodów z kampanii był najwyższy - w przypadku branży Upominki i akcesoria sięgnął nawet 320 proc. Pod ...
-
Jakie wydatki na reklamę w e-commerce? Analizujemy I poł. 2017 r.
... internetowe podniosły wydatki na reklamę o 17%, a pasaże handlowe aż o 73%. Budżety reklamowe cięły natomiast serwisy z ogłoszeniami, aukcje i narzędzia aukcyjne oraz porównywarki cen. Spadki wyniosły ... Polska” Polacy bardzo chętnie kupują w Internecie odzież oraz akcesoria i dodatki. To właśnie na ich promocję reklamodawcy z branży e-commerce ...
-
Ranking stacji benzynowych
... szyb. Gdy klienci znaleźli owe akcesoria, 90,8% z nich oceniło je jako czyste i gotowe do użycia: Polska: - Akcesoria do mycia szyb były czyste i gotowe do ... Wszystkie powierzchnie szklane widoczne z zewnątrz były czyste (97,6%), tak jak i plakaty reklamowe (jeśli w ogóle były) – 98,2%. Ocena dystrybutora i jego otoczenia również wypadła bardzo ...
-
Wykorzystać potencjał (i próżność) konsumenta
... funkcje: zwrócił uwagę konsumentów na niezauważany przez nich dotychczas produkt, jakim są akcesoria meblowe, i uświadomił, że wygląd i jakość mebla zależą w dużym stopniu od wyglądu i ... , samoloty firmy Boeing, znaczki pocztowe TPG Post, gazeta „OhMyNews”); kampanie reklamowe współtworzone przez tych, którzy będą je oglądać (Mercedes Benz); wsparcie ...
-
Spamerzy atakują przez YouTube
... jest w części e-maila przeznaczonej na komentarz. Jak dotąd, tą drogą reklamowane są serwisy randkowe oraz akcesoria dla graczy. Według badań firmy Sophos, aplikacje blokujące spam oraz filtry pocztowe ignorują przesyłki, ponieważ pochodzą one ... generujące setki kont, aby w polu „komentarze i odpowiedzi” umieszczać teksty oraz linki reklamowe ...
-
Komunikacja marketingowa: crossmedia
... a tym samym wzrasta efektywność kampanii reklamowej. Marketerzy optymalizując budżety reklamowe bardzo chętnie korzystają z tego rodzaju narzędzia. Badania, jakie przeprowadziły ... . Nie mniej ważna okazała się postać Harveya Denta. Internauci wyposażeni w akcesoria i gadżety wyborcze, których nie powstydziłaby się prawdziwa kampania polityczna, ...
-
Społeczeństwo informacyjne w Polsce 2006-2010
... pozostałym wyrobom ICT (29%), do których zaliczyć możemy np. części i akcesoria do sprzętu fotograficznego, inteligentne karty czy elektroniczne układy scalone. WYKORZYSTANIE ICT ... towarów i usług jest konkurencyjny w stosunku do tradycyjnego (banery reklamowe, ulotki itp.). Dane wskazują, że największą liczbę podmiotów posiadających własną ...
-
Jakie świąteczne prezenty dla dzieci?
... , lalki i akcesoria dla lalek, Hot Wheels, klocki Lego, zabawki z filmu “Auta”, pieski Chi Chi Love oraz samochody. Co ciekawe, dla przedszkolaków źródłem inspiracji w wyborze prezentów – zgodnie z wynikami badań Grupy Nokaut – są najczęściej wizyty w sklepach (20% ankietowanych), telewizja (17%), gazetki reklamowe (14%) i reklamy ...
-
Strategia zarządzania marką: co-branding i licencjonowanie
... firmy. Oprócz oznakowania produktów licencja na markę zawiera kampanie reklamowe w POS realizowane w wybranych sieciach handlowych. To szerszy co-branding niż ... obejmuje licencja na markę. Są to między innymi: zabawki, odzież i akcesoria odzieżowych, artykuły szkolne, artykuły papiernicze elementy wyposażenia wnętrz produkty szybkozbywalne (FMCG ...
-
Jakie portale społecznościowe wybierają sprzedawcy?
... nich już mniejszym zainteresowaniem. Tylko 22% sklepów prezentuje swoje spoty reklamowe, filmy instruktażowe i widea do produktów na YouTube, przez co platforma ta ... takich jak Instagram i Pinterest – w prezentowaniu takich produktów jak odzież, buty i akcesoria szczególną rolę odgrywają wrażenia optyczne. Kanały na YouTube najczęściej zakładane są ...
-
Social commerce: transmisje live na Facebooku coraz popularniejsze
... swoje strony. Działania organiczne, ale przede wszystkim dobrze robione kampanie reklamowe na Facebooku, Instagramie czy TikToku, wpływają pozytywnie i przyspieszają decyzje zakupowe klientów ... przyrost w stosunku do 2021r. odnotowały artykuły dziecięce (+12%), rowery i akcesoria rowerowe (+19%) oraz sprzęt RTV/AGD (+12%). Live commerce wciąż ...
-
Na zakupy live commerce wydajemy mniej
... formie live commerce, zdarza się oprócz tego kupować w ten sposób takie produkty jak obuwie i akcesoria, kosmetyki, perfumy czy artykuły dla dzieci. Nadal najczęściej są to transmisje ... nie tylko platforma służąca do komunikowania się czy dzielenia przeżyciami. Znaczenie reklamowe tych kanałów znane jest nam już od dawna, ale coraz mocniej popularne ...