-
Polacy a firmy farmaceutyczne
... przeprowadzonych przez PBS DGA, wśród wielu czynników budujących zaufanie do firm farmaceutycznych, respondenci wskazywali właśnie kampanie edukacyjne inicjowane przez te podmioty. Wśród respondentów, którzy zadeklarowali zaufanie do firmy Polpharma, 58 proc. z nich uznało akcje edukacyjne za ważny czynnik budujący zaufanie do firmy, w przypadku ...
-
Rynek sprzętu medycznego wart 4 mld zł
... zdrowotnej, pacjentów) co do oferty firm oraz zastosowania urządzeń medycznych osiągnięte poprzez różnego rodzaju akcje marketingowe (np. kampanie społeczne, szkolenia, ... Monika Stefańczyk, autor raportu. Sprzęt medyczny obszarem zainteresowań firm farmaceutycznych Dla firm farmaceutycznych, działających na stosunkowo nasyconym już rynku, sektor ...
-
Finanse za spiżową bramą: wyzwanie dla papieża Franciszka
... kartami kredytowymi dokonywanych na terenie Stolicy Apostolskiej. Część mediów zarzucała Bankowi Watykańskiemu inwestycje w podejrzane moralnie przedsięwzięcia - w akcje firm farmaceutycznych (w tym tych produkujących potępianie przez Kościół środki antykoncepcyjne czy poronne) czy zbrojeniowych. Ponadto okrzepła watykańska administracja, rządząca ...
-
Rynek farmaceutyczny: nowe trendy w dystrybucji
... 50 placówek. W listopadzie 2009 r. Skarb Państwa ogłosił, że zamierza sprzedać akcje Cefarmu Rzeszów, które są w jego posiadaniu. Jednym z prawdopodobnych nabywców akcji ... wynika z badania przeprowadzonego przez PMR wśród największych firm farmaceutycznych w Polsce, około jedna trzecia firm farmaceutycznych obecnych na rynku polskim stosuje obecnie, ...
-
Podnosimy poziom polskiej ambicji. Wywiad z prezesem PZU SA, Michałem Krupińskim
... zł za akcję – niż kilka miesięcy wcześniej płacili inwestorzy giełdowi, którzy kupowali akcje po cenie 126 zł za sztukę w procesie przyspieszonej budowy książki popytu. Z ... Marzy mi się, aby było u nas jak w Szwajcarii, gdzie jest wiele firm farmaceutycznych czy zaawansowanych technologicznie, które zatrudniają pół miliona Niemców, ale które przede ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 44/2019
... bardzo niski. Wniosek jest prosty: rząd musi stworzyć program pomocy dla firm farmaceutycznych. W innym przypadku polscy producenci leków nie mają szans i przegrają rywalizację z azjatyckimi ... dobrze mógłbym też zrezygnować z tych wydatków, by zainwestować np. w akcje, obligacje, metale szlachetne, waluty, kurs języka obcego. Krótko mówiąc, chodzi o ...
-
Pornograficzny spam powraca
... czerwcu było to 30.6 proc. ogółu. Na rosnącą ilość spamu oferującego zakup środków farmaceutycznych przez internet odpowiedział Pfizer, producent Viagry. Firma rozpoczęła aktywną kampanię ... dla odbiorców, ma również coraz większy, szkodliwy wpływ na reputację firm, pod które podszywają się spamerzy." - mówi Alyn Hockey, dyrektor ds. badań w ...
-
Jak promować firmę na social media?
... skupić dużą rzeszę aktywnych fanów wokół produktów farmaceutycznych i nawet finansowych… Sposoby na niewdzięczne branże Są ... na wielkich kampaniach, należy prowadzić małe akcje i dzięki nim tworzyć z klientami autentyczne relacje. Od ... Doba otwartej komunikacji W erze social media wymaga się od firm, aby były bardziej przejrzyste i ludzkie. Oczywiście ...