-
Do kina czy na film?
... potencjał wykazują niestandardowe akcje promocyjne. Wielu widzów zetknęło ... Polska. O badaniu Mindshare Polska Badanie Zachowania w kinie zostało zrealizowane w marcu 2015 roku za pomocą metody CAWI (Computer Assisted Web Interviews), czyli internetowych ankiet komputerowych. Próbę badawczą stanowiło 503 regularnych widzów kina (odwiedzających kino ...
-
Kim jest polski inwestor?
... Polska oraz Radia PiN 102 FM. Najbardziej zapobiegliwi Polacy zarabiają inwestując w akcje oraz jednostki funduszy inwestycyjnych, uznawane wciąż za bardziej wyrafinowane instrumenty finansowe. Acxiom Polska ...
-
Yuppies - młodzi, wykształceni i dobrze zarabiający
... Polska przygotował ... kredyty konsumpcyjne (18%). Stawiają na nowoczesne instrumenty finansowe - bankowość internetową, akcje i fundusze inwestycyjne, aczkolwiek 26% z nich swoje pieniądze trzyma ... %), inwestują w gadżety elektroniczne i sprzęt rtv/agd (komputery - 64%, aparaty cyfrowe - 20%, kino domowe - 17%). Nie poświęcają zbyt wiele czasu na ...
-
Jaki jest polski turysta?
... oferty, a konsumenci podejmują ostateczne decyzje odnośnie miejsca i rodzaju wypoczynku. Acxiom Polska przyjrzał się uważniej osobom, które w ciągu ostatnich trzech lat spędzały ... sprzętu rtv/agd typu: pralko-suszarka, zmywarka, kino domowe, aparaty cyfrowe, dwa - trzy razy częściej inwestują w lokaty, akcje czy jednostki funduszy a ich rachunki za ...
-
Profil polskiego inwestora
... Kowalskiego – dwa razy częściej znajdziemy w nim aparat cyfrowy, kamerę czy kino domowe, oczywiście także komputer. Co bardzo interesujące inwestorzy giełdowi ... . Mariusz Pawłowski, Acxiom Polska - "Obserwowany na przestrzeni ostatnich kilkunastu miesięcy wzrost zainteresowania aktywnymi formami inwestowania, takimi jak: akcje, obligacje, fundusze ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 22/2019
... już dziś wartość ponad 600 mld USD. Akcje największego producenta stali na świecie ArcelorMittal tanieją o 7 ... negatywnych skutków tytoniowego nałogu. Według raportu: Polska znajduje się w czołówce państw, w których palacze ... latach na popularność tytoniu wpłynęła również kultura masowa – kino i pierwsze reklamy kierowane do kobiet, w których ...