-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych XI 2010
... handlowych pod koniec roku. Rozpoczęły się już akcje promocyjne i coraz więcej wiadomo również o spodziewanych wynikach sprzedażowych poszczególnych sieci w 2010 roku. W edycji listopadowej Rankingu nie nastąpiła wprawdzie jeszcze zmiana lidera, jednakże dystans między siecią Tesco (hipermarkety) i drugą w klasyfikacji Biedronką zmniejszył się do ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych V 2012
... i jej nowatorskie akcje promocyjne pozwalają prognozować jej dalszy dynamiczny rozwój na polskim rynku. W formacie supermarketów liderem jest Intermarché (73,17 pkt.), przed Tesco (72,73 ... które tworzą nową jakość na polskim rynku. Tesco rozwija koncept hipermarketów kompaktowych Tesco Express, Carrefour tworzy sieć franczyzowych średnich sklepów ...
-
Sieci handlowe w social mediach III kw. 2016
... miejscu znalazła się Biedronka, za nią Lidl, a na trzeciej pozycji Tesco. Duże zaangażowanie internautów w kwestie związane z tematyką dotyczącą branży handlowej nie ... przełomie września i października poparła „czarny protest” i ogólnopolski strajk kobiet – akcje wyrażające sprzeciw wobec zaostrzenia ustawy antyaborcyjnej. Podczas gdy wypowiedzi ...
Tematy: Boże Narodzenie, sieci handlowe, IMM, monitoring mediów, Biedronka, tesco, Lidl, social media -
Inwestycje w nieruchomości komercyjne, czyli cenowy impas
... 81% wolumenu inwestycji handlowych w I kw. 2024 r., dwie pozostałe transakcje dotyczyły Galerii Sandecja w Nowym Sączu przejętej przez Focus Estate Fund oraz Tesco w Górze Kalwarii przeznaczonego do przebudowy i zmiany funkcji. Parki handlowe są nadal postrzegane jako bezpieczna opcja inwestycyjna, często oferująca bardziej opłacalny ...
-
Polskie media a gotowanie w domu
... tesco, które "zatrudniło" do reklamy Makłowicza, a kartki z przepisami były przy wejściu ~mimo iż uwielbiam Makłowicza, marketingowo lepiej został wypromowany Okrasa i Pascal w Lidlu [forum.wizaz.pl] Zdrowie przede wszystkim Akcje ...
-
Centra handlowe po pandemii. Jakie trendy?
... ul. Połczyńskiej w Warszawie. Sklep DIY, który powstanie w miejscu gdzie dotychczas działało Tesco, będzie 9 lokalizacją sieci w aglomeracji warszawskiej. Trzeci co do wielkości obiekt – Galeria Bawełnianka ... w centrach handlowych sklepy second-hand nowego typu, wypożyczalnie mebli oraz akcje promujące dawanie drugiego życia obuwiu i innym częścią ...
-
Tydzień 18/2005 (02-08.05.2005)
... na 24,5 mln. W ciągu ostatniego kwartału nastąpił dalszy wzrost o 1,45 mln. Brytyjska Grupa Tesco - właściciel sieci hipermarketów (ma ich w Polsce 48) zamierza w naszym kraju utworzyć w tym roku ok. ... obowiazek ten dotyczy państw członkowskich, ale przecież każda światowa firma może kupić akcje dowolnej firmy nie bezpośrednio, a z pośrednictwem ...
-
Idea CSR nieznana młodym internautom
... najczęściej wymieniano firmy Procter&Gamble, Danone, Coca-Cola, Microsoft, Nestlé, Avon, Tesco, Unilever, Polsat, czy TVN. Niektóre osoby wskazywały organizacje pozarządowe lub ... CSR wydają się bardziej aktywne i świadome oraz chętne do angażowania się w różne akcje np. charytatywne, organizowane przez firmy NGO. Niespełna 40% badanych przyznało, ...
-
Korporacje - organizacje transnarodowe
... rzeczowy. W tym miejscu możemy sobie zadać pytanie. Dlaczego sprzedawca w sklepie TESCO sprzedający produkty w Polsce zarabia brutto 2 tysiące złotych a w tej samej sieci w ... inwestorów giełdowych na całym świecie, którzy lokują pieniądze jedynie w wybrane akcje lub branże. Jednym z nielicznych sektorów gospodarki, które oparły się ogólnemu ...
-
Sieci handlowe znów promują zdrowe produkty
... , Heineken, Henkel, Jeronimo Martins, Johnson-Johnson, L'Oreal, Nestle, P&G, PepsiCo, Unilever, Tesco czy Walmart. Naprzeciw oczekiwaniom konsumentów – Prawie połowa firm, które należą do ... na 10 należących do inicjatywy firm (58 proc.) angażują się w akcje, których cele jest zwalczanie głodu. W ciągu ostatniego roku przekazały one potrzebującym ...
-
Cyfrowe platformy usług wyrównują szanse małych sklepów
... zobaczyć „3 sztuki w cenie 2” lub „dodatkowy produkt za 1 grosz”, a nawet bardziej egzotyczne akcje tj. „miksuj w zestawie dowolne smaki”, „weekendowy hit” czy „happy hours”. ... na wnioski lub rekomendacje, aby miały wartość. Duże sieci handlowe – w tym Tesco, czyli obecny właściciel firmy Dunnhumby – od dawna rozumieją wartość analityki danych ...