-
Burza w kieliszku wódki, czyli Żytnia Extra i reklamowy skandal
... zaszczuwania PRowców od Żytniej po błędzie jednego człowieka? #Żytnia”, „Kolejny przyklad akcji "najpierw robie, potem mysle" Podejmowanie ryzyka w #SoMe to glupota a nie ... w przypadku Żytniej zakończyła się przeprosinami, z zaznaczeniem, że prywatne poglądy właściciela browaru nie powinny wpływać na sprzedaż piwa, Polmos Bielsko-Biała tłumaczy się z ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych 2015
... r. było także przejęcie kontrolnego pakietu akcji polskiego dewelopera Echo Investment przez Griffin Real Estate. „Inwestorzy tradycyjnie już poszukiwali produktów prime, czyli wiodących centrów handlowych w głównych aglomeracjach, czego przykładem są spektakularne transakcje sprzedaży Riviery w Gdyni, Starego Browaru w Poznaniu czy Bonarka City ...
-
Facebook w Polsce 2013
... ich portrety zawisły w Tyskim Browarium, uwieczniając ich wkład w historię browaru. Drugą wartą uwagi akcją, świetnie wykorzystującą potencjał mediów społecznościowych, ... wsparcia reklamy Serca fanów w świetnym stylu zdobywało także PZU, które w akcji #dorenifera doskonale wykorzystało medium, jakim jest Facebook. Internauci w okresie świątecznym ...
-
Ciemne strony internetu
... Tyskie okazuje się, oględnie mówiąc, co najmniej manipulacją ze strony tego browaru. A więc: jak Tyskie nam, tak my Tyskie! – pisze autor witryny zamieszczonej ... dotarcia z komunikacją. Firmy mają ograniczone zasoby i nie ma np. sensu organizowanie ogólnokrajowej akcji PR, gdy problem dotyczy niewielkiej grupy internautów. Działania zakrojone na ...
-
Snapchat w rękach e-commerce
... się po zabawne motywy, które na klika sekund rozbawiają użytkowników. Ulotność przekazów ze Snapchata może jednak również skłaniać do refleksji. W akcji przeprowadzonej przez Światowy Fundusz na rzecz przyrody WWF przemijanie snapów obrazowało niepokojącą kondycję zagrożonych wyginięciem gatunków zwierząt: Snapchat – medium dla ...