-
Chmura motorem rozwoju contact center
... , dyrektor regionalny na rynek Europy Środkowej i Wschodniej, Interactive Intelligence. Frost & Sullivan przewiduje, że w 2017 roku globalny rynek hostowanych rozwiązań contact center osiągnie wartość 3.162 bilionów dolarów, co oznacza średnie roczne tempo wzrostu 12,1%. W tym samym czasie sektor rozwiązań wdrożonych w modelu tradycyjnym ...
-
Technologie mobilne w contact center
... od spodziewanych korzyści biznesowe. „Pierwszym problemem wdrożeń technologii mobilnych w contact center jest fakt, że większość firm buduje rozwiązania dla klientów ... i deklaracje – z pozostałych systemów bazodanowych firmy. „Udane wdrożenie technologii mobilnych w contact center oznacza wzrost zadowolenia klientów, obniżenie kosztów pracy działu ...
-
ESET Security Management Center i ESET Dynamic Threat Defense
... . przed oprogramowaniem wymuszającym okup (ransomware), botnetami, przed atakami bezplikowymi oraz typu „zero-day” czy APT. Dzięki nowej konsoli ESET Security Management Center, która zastąpiła poprzednią ESET Remote Administrator, można nie tylko zarządzać posiadanymi produktami i usługami ESET, ale również sprawdzać z jej poziomu informacje ...
-
Automatyzacja i integracja w contact center
Automatyzacja oraz integracja kanałów komunikacji - to najbliższa przyszłość branży contact center - uważa Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), globalny dostawcy oprogramowania i usług zwiększających jakość obsługi klienta. Podobne wnioski nasuwają się po ...
-
Co czeka polski rynek data center w 2016 r.?
... przybywa. Raport „Rynek centrów danych w Polsce 2016. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2016-2021” dowodzi, że wartość rodzimego rynku data center podskoczyła w minionym roku o 15%. W tym samym okresie o ponad 10 tys. mkw. powiększyła się również powierzchnia centrów danych, wliczając w to zarówno ...
-
Sekrety sondaży przedwyborczych
... nim udział. Próba w wysokości 1000 osób oznacza, że aby uzyskać taką ilość opinii, call center powinno wykonać nawet do 3 - 4 razy więcej telefonów. Wynika to również z tego, ... kto jest ich zleceniodawcą. Nie bez znaczenia jest również wybór doświadczonego call center, które zrealizuje telefoniczną ankietę. Na szybko – proste pytania i krótki czas ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 6/2017
... przez Wielką Brytanię popiera większość społeczeństwa (53 proc.). Konsekwencje Brexitu. Wg analiz w wyniku wystąpienia Wielkiej Brytanii z UE kraj ten utraci ok. 30 tys. ... 35% wzrost przychodów. Zaufanie globalnych i lokalnych liderów Outsourcing contact center w Polsce to potężna, zaawansowana biznesowo branża świadcząca usługi dla największych firm ...
-
Wdrożenie Google Analytics 4. Co się zmieniło i jak skonfigurować GA4?
... konieczne było wykupienie dodatkowego narzędzia, które umożliwiłoby realizowanie analiz predykcyjnych. W GA4 funkcja ta dostępna jest domyślnie i ... takimi jak Google Merchant Center, Google Optimize czy BigQuery. Jak skonfigurować zdarzenia w GA4? Jedną z najważniejszych modyfikacji struktury Google Analytics 4 jest oparcie analiz na zdarzeniach, a ...
-
Rynek biurowy w Warszawie: ranking dzielnic
... miasta, jak: Warsaw Spire, Generation Park, Proximo, Grzybowska 43, Prime Corporate Center, Atrium 2. A kolejne duże inwestycje są planowane, w tym m.in.: Sienna Towers, Proximo ... i Crown Square, Karolkowa Business Park, Warsaw Trade Tower, PeKaO Tower i Wola Center. Z zestawień Walter Herz wynika, że kiedy zakończy się realizacja obecnych projektów, ...
-
Rynek biurowy w Polsce 2014
... r. Największym budynkiem oddanym do użytku w ubiegłym roku był Gdański Business Center. Mateusz Polkowski, Dyrektor w Dziale Badań Rynku i Doradztwa, JLL, komentuje: „2014 ... i kluczowym najemcą w większości miast pozostawał sektor nowoczesnych usług biznesowych. Z analiz wynika, że 2015 r. będzie równie aktywny. W budowie na głównych rynkach ...
-
Opinie klientów ważne dla firm
... ich lojalność może przynieść prawdziwe korzyści. Firmy muszą zunifikować swoje działania w ramach zintegrowanej strategii analizy „opinii klientów” obejmującej dane z contact center, mediów społecznościowych, punktów sprzedaży i badań. Dział obsługi klienta ma znacznie większe możliwości pozyskiwania opinii klientów i przekuwania ich na konkretne ...
-
Gdzie oferty pracy w 5 najpopularniejszych branżach?
... pracy zamieszczane przez rekruterów oraz zarobki w najpopularniejszych branżach. Z analiz wynika, że w większości województw są to: sprzedaż (w 9 województwach publikuje ... się inżynierią, elektroniką i technologią, a także obsługą klienta i pracą w call center. W większości z tych specjalności najłatwiej o pracę w woj. mazowieckim, jednak na ...
-
10 najczęściej hakowanych haseł dostępu
... ciągle było mało. Potwierdzają to analizy National Cyber Security Center, z których wynika, że ulubionymi kombinacjami internautów pozostają rzeczone „123456”, „ ... Slipknot. Wnioski, jakie płyną z analizy przygotowanej przez National Cyber Security Center, brytyjskiej agencji zajmującej się kwestiami związanymi z cyberbezpieczeństwem, powinny dać do ...
-
Mobilny dostęp do Internetu: ceny 2007
... niż w przypadku pozostałych technologii. Dosyć często pojawiającym się problemem, jest również kwestia braku społecznej akceptacji budowy masztów czy stacji bazowych. Z analiz wynika, że kolejnym ograniczeniem dostępu do Internetu w sieci ruchomej są limity transferu danych, po przekroczeniu, których drastycznie spada przepustowość łącza ...
-
Rynek usług roamingu pod lupą
... sieci komórkowych powinny pozwolić krajowym organom regulacyjnym zrzeszonym w ERG oraz IRG na wypracowanie wspólnego podejścia odnośnie definicji tego rynku. Wnioski z analiz mogą posłużyć do określenia działań, jakie powinny zostać podjęte w celu przeprowadzenia efektywnej regulacji usług roamingu. Operatorzy sieci komórkowych w Polsce mają ...
-
McAfee Total Protection
... Do większości cech Total Protection można uzyskać dostęp przez główną aplikację Security Center, która pokazuje na pierwszy rzut oka wskaźniki stanu wszystkich właściwości. ... konfigurować każdy składnik lub zgłębiać jego szczegóły użytkowe. Nawet używając Security Center jako bazy, w produkcie jest tak wiele funkcjonalności, że czasem trudno znaleźć ...
-
PTK Centertel ukarany
... PTK Centertel, operatora sieci Orange, karę w wysokości 5 mln zł za udzielanie niespójnych i nieprawdziwych informacji niezbędnych do prowadzenia analiz rynkowych. W trakcie prowadzonych analiz i wyznaczania przedsiębiorców o znaczącej pozycji rynkowej w zakresie roamingu międzynarodowego w sieciach ruchomych Polska Telefonia Komórkowa Centertel Sp ...
-
Mobilny internet: porównanie cen VIII 2009
... . Urząd podkreśla, iż problem nie dotyczy wszystkich analizowanych operatorów, a jedynie wybranych przypadków, nie mniej jednak, przy okazji kolejnych analiz w zakresie mobilnego Internetu jak również innych raportów dotyczących telefonii ruchomej, Prezes UKE będzie również monitorował wiarygodność i rzetelność informacji zamieszczanych ...
-
Mobilny Internet: porównanie cen V 2010
... zapisy w tych ostatnich przysparzały problemów samym konsultantom. Stąd też Prezes UKE zamierza prowadzić dalszy monitoring w tym zakresie, przy okazji kolejnych analiz cen usług mobilnego Internetu oraz innych usług w sieciach ruchomych. Do pobrania:
-
Rynek pracy specjalistów III kw. 2011
... IT (ponad 20 tys. propozycji) oraz do działów call center i obsługi klienta (prawie 16 tys. ofert). Największy przyrost ofert, w stosunku do ... kwartału, odnotowano w przypadku działów: produkcji (wzrost o 15%); obsługi klienta i call center (o 13,4%) oraz księgowości (o 12,4%). Spadło natomiast zapotrzebowanie na HR-owców (spadek o 6,2%), finansistów ...
-
Systemy Business Intelligence przyspieszą
... bardziej zaawansowane aplikacje BI. Przykładowo, polska firma Holicon, świadcząca usługi contact center wykorzystuje tzw. Platformę Wymiany Informacji (PWI), która gromadzi ... sprzyjać upowszechnianiu rozwiązań analitycznych w organizacjach, a także digitalizacji i automatyzacji analiz. Po pierwszym kryzysie ekonomicznym, aż 70% respondentów ...
-
Podróże Polaków 2013
... usług turystycznych. Podstawę analiz stanowią dane biura podróży FLY.PL, biorące pod uwagę nie tylko statystyki z ubiegłego roku, ale ... odwrócenie tendencji. W roku 2010 ponad połowa klientów FLY.PL wybrała rezerwację za pośrednictwem Contact Center, gdzie mogli porozmawiać z ekspertem i to on dokonał za nich wszystkich formalności. Trzy lata później ...
-
Nieruchomości komercyjne w regionie EMEA III kw. 2014
... podaż takich obiektów. W tym roku jedynym dużym obiektem, który zmienił właściciela było CH Poznań City Center, podczas gdy w analogicznym okresie ubiegłego roku były to m.in. Silesia City Center, Galeria Dominikańska czy Złote Tarasy (sprzedaż udziałów należących do m.st. Warszawa). Przewidujemy, że zarówno ...
-
Nieruchomości komercyjne w Polsce w 2014 r.
... i na obrzeżach centrum. Wśród największych oddanych projektów wymienić można: Gdański Business Center 1 A i B, Eurocentrum Office Complex I czy Warsaw Spire B. W 2014 r. w sześciu głównych ... 800 mkw. Pod koniec 2014 r. otworzyły się także dwa centra wyprzedażowe: Outlet Center w Lublinie oraz Outlet Białystok. Na rynku spożywczym zmniejszyło się ...
-
Rynek biurowy w Polsce I kw. 2015
... Mokotowa. Do największych transakcji zawartych w I kw. 2015 r. należą: nowa umowa PZU w Konstruktorska Business Center (17 500 mkw.), odnowienie umowy najmu przez HP (10 400 mkw., University Business Center II) oraz odnowienie i ekspansja P4 (10 200 mkw., Marynarska Business Park). Zdaniem ekspertów JLL ...
-
Centra handlowe w Polsce: oferta szeroka czy unikalna?
... charakteryzuje się Galeria Krakowska. Mimo mniejszej powierzchni najmu niż w Bonarka City Center, funkcjonuje tam taka sama liczba marek z koszyka bazowego. Dzięki obecności takich ... spozycjonowanym obiektem w Krakowie. Dużą atrakcyjnością cechuje się także Bonarka City Center, a oferta obu galerii w dużej mierze uzupełnia się. Na kolejnym miejscu ...
-
Rynek biurowy w Warszawie w I poł. 2016
... i Doradztwa, JLL. Największe zrealizowane biurowce w I półroczu to wspomniane Warsaw Spire A (59 100 mkw.) i Q22 (46 400 mkw.) oraz Gdański Business Center D (29 300 mkw.) i Proximo I (28 700 mkw.). Tylko w II kw. do użytku oddano 237 000 mkw. W aktywnej budowie w Warszawie pozostaje ...
-
Jest praca dla studentów. A tych coraz mniej
... na zdobycie pierwszego doświadczenia zawodowego zwłaszcza w handlu, pracach biurowych, call center i przy opiece nad dziećmi. W tym ostatnim przypadku zarobki są najwyższe. ... Najwięcej ofert pracy dla studentów czeka obecnie w handlu, pracach biurowych, call center i przy opiece nad dziećmi. Średnie wynagrodzenia w telefonicznej obsłudze klienta ...
-
Hakerzy celują w polskie wojsko
... wskazuje Ehab Khalifa, koordynator działu Technological Developments Unit, Future Center for Advanced Research and Studies w Abu Dhabi (Emiraty Arabskie). W swojej analizie ... – powiedział otwierając tegoroczną edycję ćwiczeń Ian West, szef NATO Cyber Security Center. Stopień alarmowy CHARLIE-CRP w Polsce Pod koniec maja br. premier RP - Mateusz ...
-
Polska największym producentem zniczy w Europie
... bliskich zapalimy znicze. Zapewne wyprodukowane w Polsce, bo z analiz Akcenty wynika, że Polska jest największym eksporterem zniczy i świec w Europie. Liderem światowym są ... Akcenty w Polsce. Polskie znicze palą się na całym świecie Według danych International Trade Center wartość eksportu polskich zniczy i świec w 2023 roku osiągnęła 764 mln EUR, co ...
-
Magazyny w Polsce mają za sobą stabilny rok
... skutkować dalszym spadkiem poziomu pustostanów i ich stabilizacją na poziomie 6-7%. Rozwój sektora Data Center Polski rynek Centrów Danych dynamicznie się rozwija, przyciągając zarówno krajowych operatorów, jak ... . Na koniec 2024 roku w Polsce funkcjonowało ponad 120 obiektów typu Data Center, a prognozy wskazują, że do 2030 roku ich liczba może się ...
-
Zarządzanie kapitałem ludzkim: 10 trendów
... oraz analizie kilkunastu badań polskich i zagranicznych, m.in. Deloitte i PSZK, KPMG, Trio Management i Nowoczesna Firma, Pracuj.pl, SMG/KRC, Masie Center, Learning Consortium i Blanchard International, powstało zestawienie 10 głównych trendów w zakresie zarządzania kapitałem ludzkim: Rozwijanie pracowników jako strategiczne narzędzie budowania ...
-
Niebezpieczne luki a aktualizacja oprogramowania
... w czasie rzeczywistym, tak jak ma to miejsce, na przykład, w przypadku produktu Kaspersky Endpoint Security wspomaganego konsolą administracyjną Kaspersky Security Center. Jego zróżnicowany zestaw narzędzi śledzi aplikacje, urządzenia i aktywność sieciową. Jeśli chodzi o luki, pierwszym krokiem jest sprawdzenie inwentarza. Rzeczywiście, dla ...
-
Komunikacja z klientem ważna dla polskich firm
... są do tego przygotowane ani technicznie, ani merytorycznie. – mówi Krzysztof Chyliński Dyrektor Departamentu Technologii w Holicon. Organizacja dobrego contact center wymaga całego zaplecza logistycznego - dostosowanych do tego pomieszczeń, narzędzi, systemów, specjalistycznych aplikacji oraz przeszkolonych pracowników. Wewnętrzne działy w firmie ...
-
Marketing: nowoczesne technologie to konieczność
... jako pierwszy niezwiązany bezpośrednio z komunikacją elektroniczną obszar sklasyfikowano ośrodki call center. Wyniki badania wskazują również na powszechne wśród marketerów dążenie ... działań, a w ostatecznym rozrachunku także zwiększenie przychodów firmy. Z naszych analiz wynika, że marketerzy, którzy inwestują w przyszłość oraz w nowoczesne ...