-
Jak wdrażać system ERP?
... , praca z dokumentami i danymi słownikowymi specyficznymi dla danej firmy pozwalają dojść do fazy, którą można określić przysłowiem „nie taki diabeł straszny…”. Andrzej Boryka, Dyrektor ds. Wdrożeń w
-
Najbardziej dochodowe programy TV I kw. 2012 r.
... melodia. Przychody „Jedynki z tego tytułu wyniosły 25,8 mln zł. W pierwszej dziesiątce reklamowych lokomotyw znaleźli się także: Ewa Drzyzga (Rozmowy w toku), Andrzej Sztaba, Kora, Urszula Zapendowska, Wojtek Łozowski, Maciej Rock, Paulina Sykut (Must be the music), Krystyna Mazurówna, Joanna Liszowska, Michał Malitowski ...
-
Najbardziej dochodowe programy TV 2012 r.
... TVN blisko 102 mln zł. Na trzecim miejscu uplasował się mocny team jurorów i prowadzących muzycznego programu „Must be the music” - Andrzej Sztaba, Kora, Urszula Zapędowska, Wojtek Łozowski, Maciej Rock, Paulina Sykut – w 2012 r. celebryci zarobili dla Polsatu 98 mln zł. W pierwszej szóstce ...
-
Polscy blogerzy - TOP 10
... raz w badaniu „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” wzięli udział Marta Dymek (Jadlonomia.com), Paweł Opydo (Zombiesamurai.pl), Michał Szafrański(Jakoszczedzacpieniadze.pl) oraz Andrzej Tucholski (Jestkultura.pl). Analiza obejmuje publikacje, jakie ukazały się w 2014 r. i dotyczy źródeł internetowych, prasy oraz RTV. Jak przystało na blogerów ...
-
Monitoring mediów: gwiazdy "Małych Gigantów" żyłą złota dla TVN
... temat Andrzeja Grabowskiego, Krzysztofa Ibisza, Beaty Tyszkiewicz, Anny Głogowskiej oraz Iwony Pavlović wyniosła 8,8 tys. Największy udział w tak wysokim wyniku miał Andrzej Grabowski. Ostatnie miejsce na podium zajęli odpowiednio: pod względem liczby publikacji reprezentanci „Twoja Twarz Brzmi Znajomo” z wynikiem 7,8 tys. materiałów (AVE ...
-
Lojalność partnerów w relacjach biznesowych
... ofert, prezentacji lub taki rozwój produktu, aby doprowadzić do zharmonizowania przyjmowanych ról i do zaspokajania indywidualnych potrzeb. Andrzej Łapeta jest odpowiedzialny za strategie w Firmie Reklamowej KUC. e-mail: a.lapeta@kuc.com.pl LITERATURA: Ken Burnett, "Relacje z kluczowymi klientami", Oficyna Ekonomiczna, 2002 Coker, Del Gaizo, Murray ...
Tematy: