-
Polacy a zakupy spożywcze przez Internet
... w sieci są: książki, płyty i filmy (51 proc.), sprzęt RTV i AGD 37 proc.), a także odzież, biżuteria i dodatki (36 proc.). Artykuły dla kolekcjonerów (9 proc.) i chemia gospodarcza (9 proc.) to z kolei rzeczy, których zakup deklaruje najmniej respondentów. Badanie zostało zrealizowane na próbie 1,5 tys. internautów w grudniu 2012 roku.
-
E-commerce kontra zakupy tradycyjne
... .), filmy i muzykę (42 proc.) oraz książki (40 proc.). Produkty, które najrzadziej kupowaliśmy za pośrednictwem Internetu to: żywność i delikatesy spożywcze, chemia gospodarcza i kosmetyki, rośliny i artykuły ogrodnicze oraz meble. W ciągu ostatniego roku zakupu wyłącznie online w tych kategoriach dokonał nie więcej niż co piąty badany. Prym ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 38/2014
... czy większych, zakupów. – Tesco Value obejmuje ponad 300 produktów we wszystkich kategoriach – informuje wiceprezes Grabowska. – Są to najbardziej popularne artykuły spożywcze, chemia gospodarcza oraz kosmetyki. Przejrzeliśmy każdy produkt, przetestowaliśmy go z klientami, upewniliśmy się, że jego jakość jest właściwa, a gdy była taka potrzeba ...
-
Wzrost cen hamuje, a zakupy nie tanieją
... danych również wynika, że w sierpniu na froncie drożyzny znalazła się chemia gospodarcza ze wzrostem o 26,3% rdr. W lipcu zdrożała rdr. o 24,6%, a w czerwcu – o ... maju – o 14,5% rdr. To kolejna kategoria produktów, których ceny dynamicznie rosły w ostatnich miesiącach. A tego typu artykuły szybko się psują. Utrzymywanie wysokich cen, przy jednoczesnym ...
-
Średni koszyk zakupowy w 2022 roku podrożał o 12,5%
... koniec lutego 2022, wraz z atakiem Rosji na Ukrainę, sytuacja gospodarcza skomplikowała się jeszcze mocniej. Zerwane łańcuchy dostaw, zaniepokojenie i widmo ... przez ASM Sales Force Agency badanie uwzględnia najpopularniejsze artykuły FMCG podstawowych dziesięciu kategorii: chemia domowa, kosmetyki; dodatki; mięso, wędliny, ryby; mrożonki; nabiał; ...