-
Instytucje badania rynku i opinii I 2005
... . Natomiast rezultaty sondaży dotyczących opinii nt. rządu Marka Belki cytowane były w 4 proc. artykułów. Tak więc wyniki badań dotyczących kwestii wyborczych znalazły się w 43 proc. publikacji, które zakwalifikowano do tej grupy tematycznej. W 12,5 proc. publikacji przywoływano wyniki badań nastrojów Polaków. W przewidywaniach dotyczących ...
-
Instytucje badania rynku i opinii II 2005
... i publicystów. Monitorowaliśmy polską prasę pod kątem 12 instytucji badania rynku i opinii: ACNielsen, AGB Polska, ARC Rynek i Opinia, CASE, CBOS, Gfk Polonia, Ipsos ... badania nastrojów Polaków: opinii o sytuacji na rynku pracy, stanu zadowolenia z aktualnej sytuacji w kraju itp. Już kolejny miesiąc z rzędu cytowane są wyniki badań nt. Warszawy i ...
-
Rynek badań klinicznych 2008
... Prawo Badań Klinicznych, przygotowywane jest także nowe rozporządzenie w sprawie wniosku o rozpoczęcie badania klinicznego produktu leczniczego oraz o wydanie przez komisję bioetyczną opinii o badaniu klinicznym produktu leczniczego. Jednocześnie, większość ankietowanych jest zdania, że w ciągu najbliższego roku sytuacja na rynku badań klinicznych ...
-
Dobry lekarz: polegamy na opinii znajomych
... Największym zaskoczeniem badań było to, że aż 26 proc. ludzi przeglądających fora internetowe nie jest w stanie stwierdzić, które z zamieszczonych tam opinii są prawdziwe, ... , ludzi przychylnych, ludzi nieprzychylnych, hejterów i zamawianych „pisarzy opinii”. Dodanie opinii odbywa się bez żadnej weryfikacji osobowej, a informacje podawane ...
-
Firmy rodzinne w opinii Polaków
... zatrudniają one ok. 80% pracowników. O raporcie „Polacy o firmach rodzinnych 2015”: Raport został opracowany na zlecenie Fundacji Firmy Rodzinne na podstawie badań opinii według projektu i pomysłu agencji inACT Public Relations Badanie zrealizowano w dniach 21-28.08.2015 r. metodą indywidualnych wywiadów CAWI z kwestionariuszem jako instrumentem ...
-
Polskie tygodniki opinii w roku 2012
... dyskusje dziennikarzy i internautów, chociażby kontrowersyjnymi okładkami. Jak wynika z badań popularności w internecie – był najczęściej wspominanym tygodnikiem roku, a ... na podstawie analizy 132 933 publikacji internetowych na temat tygodników opinii z okresu 1 stycznia – 31 grudnia 2013. W badaniu użyte zostały dane pochodzące z publikowanych ...
-
Cyfryzacja w Polsce w opinii Polaków
... . Polaków możliwość oglądania w cyfrowej jakości Euro 2012 jest równie ważna, co budowa dróg i stadionów - wynika z badań TNS OBOP przeprowadzonych dla Instytutu Globalizacji pt. "Polacy a cyfryzacja". Z badań wynika, że 41 proc. pytanych nie zgadza się ze stwierdzeniem "Polacy są dobrze przygotowani do cyfryzacji ...
-
Mikro i małe firmy w czasie recesji i wzrostu gospodarczego. Wyniki badań mogą zaskakiwać
... dzisiaj? Odpowiedzi na te pytania dostarcza raport Polskich Badań Czytelnictwa, którego autorzy porównali sytuację w okresie wzrostu gospodarczego z połowy 2018 roku z początkiem ... średnia wyższa lubi czytać prasę drukowaną: Czytelnictwo dzienników ogólnopolskich i tygodników opinii w tych grupach wynosi od dwudziestu kilku do trzydziestu kilku ...
-
Karty lojalnościowe w opinii Polaków
... Badań Rynku i Opinii Publicznej na zlecenie PAYBACK potwierdza, że na polskim rynku programów lojalnościowych jest ... punktów zanim można otrzymać nagrodę (53%) nieatrakcyjne nagrody (49%) Co czyni program lojalnościowy atrakcyjnym w opinii respondentów to: Jedna karta może być używana w wielu punktach sprzedaży (76%) Zgromadzone punkty można ...
-
Zmiany klimatu w opinii Polaków
... zahamować negatywne przemiany dotykające naszą planetę - wynika z ogólnopolskich badań przeprowadzonych dla CSRinfo przez instytut badawczy TNS-OBOP. W przeprowadzonym w ... , który badał jedynie ogólne postawy środowiskowe oraz poznanie nastawienia opinii publicznej do coraz poważniejszego problemu zmian klimatycznych. Wyniki badania pokazują, ...
-
Instytucje badania rynku i opinii III 2005
... - wynika z najnowszego sondażu Centrum Badania Opinii Społecznej. Sporo publikacji (4,1 proc.) dotyczyło wyników badania nastrojów Polaków: opinii o sytuacji na rynku pracy, stanu zadowolenia z aktualnej sytuacji w kraju itp. Wśród artykułów traktujących o tematyce społeczno-politycznej najczęściej cytowano wyniki badań CBOS – 204 artykułów na 416 ...
-
Hejterzy zagrażają dobrej opinii firm
... dane z różnych prowadzonych na świecie badań na temat internautów. Dowodzą one, że internauci przywiązują dużą wagę do opinii zamieszczanych w sieci. Aż 92 proc. ... domeną tylko polskiego Internetu. Na fabrykowaniu pozytywnych opinii swoich produktów i negatywnych opinii produktów konkurencji przyłapany został niedawno koncern Samsung. Korea Fair ...
-
Prawa bezrobotnych w opinii Polaków
... Praca.pl. Urzędy Bezrobocia? Krakowskie Stowarzyszenie Future przekazało w lipcu 2008 r. wyniki badań projektu pod tytułem: „Urząd Pracy czy Urząd Bezrobocia”. ... "Badane urzędy, zdaniem koordynatorek projektu, niestety okazały się Urzędami Bezrobocia. Wyniki badań pokazały, że dla bezrobotnych urząd jest przede wszystkim dystrybutorem świadczeń, ...
-
TNS OBOP: handel ludźmi w opinii Polaków
... żebrania czy pracy” - komentuje wyniki badania Agata Zadrożna, Konsultant ds. badań TNS OBOP. Większość Polaków (65%) uważa, że w naszym kraju ... Dyrektora Departamentu Polityki Migracyjnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji. „Pierwszym wnioskiem z badań jest potrzeba skupienia się na jakości informacji przekazywanych do społeczeństwa ...
-
Cyberslacking w opinii pracowników
... pracownicy dużych firm, zatrudniających ponad 250 osób. Jak wynika z badań firmy Gemius dotyczących korzystania z Internetu w pracy, pracodawcy zwykle nie ... pracy przyznaje, że w ich miejscu pracy wyraźnie zabroniono używania Internetu do celów prywatnych. W opinii co drugiego pracownika jego pracodawca toleruje cyberslacking, jeśli nie przeszkadza ...
-
Telemedycyna w opinii Polaków
... jednak jedyną barierą rozwoju telemedycyny. Są nią także postawy Polaków i brak wiedzy na ten temat” – komentuje Magdalena Sawińska, Lider Sektora Badań Rynku Medycznego TNS OBOP. Informacje o badaniu Dane pochodzą z raportu "Postawy Polaków wobec technologii teleinformatycznych w medycynie", który został przygotowany w ramach badania ...
-
Szara strefa w opinii Polaków
... osoby w wieku 15-34 lata stanowiły niemal 45% wszystkich zatrudnionych w szarej strefie. Co popycha młodych ludzi do pracy w gospodarce nieformalnej? Według badań Resortu Pracy z 2007 roku, praca w szarej strefie to najczęściej dobrowolny wybór, a nie, jak można by przypuszczać bieda czy inna sytuacja ...
-
Kryzys gospodarczy w opinii Polaków
... gospodarczym. Pierwsza edycja została zrealizowana w sierpniu 2008 roku, czyli na miesiąc przed bankructwem banku Lehman Brothers, a kolejna w grudniu 2008. Z przeprowadzonych badań wynika, że kryzys nie ma większego wpływu na niepokój i obawy Polaków, związanych z ich sytuacją na rynku pracy, jednakże coraz więcej ...
-
Imprezy firmowe w opinii pracowników
Aż 70 proc. pracowników ceni dobre relacje z kolegami z pracy, wynika z badań Show Service Events Marketing. Jako najlepszy sposób ich budowania, ankietowani wskazują imprezy firmowe. Polacy chcieliby, aby pracodawca co najmniej 2 razy w ...
-
Restrukturyzacja dla mikrofirm oczami przedsiębiorców
Polscy przedsiębiorcy są przekonani, że ustawowe narzędzia restrukturyzacji to rozwiązanie zarezerwowane wyłącznie dla dużych przedsiębiorstw - wynika z badania zrealizowanego przez Ośrodek Badań Opinii OBOAK na zlecenie PMR Restrukturyzacje SA. Przeciwną i słuszną zresztą opinię formułuje zaledwie co pięćdziesiąty z respondentów. Tak wysoki poziom ...
-
Bank przyjazny dla przedsiębiorców 2006
... , zagregowane wyniki badań przeprowadzonych na łącznej próbie - 4247 klientów tradycyjnych oraz 1859 klientów elektronicznych korzystających z usług 137 oddziałów bankowych z całego kraju. Byli to klienci 25 banków. Wyniki badań opinii klientów banków w układzie wojewódzkim W tabeli obok przedstawiono wyniki badań opinii klientów banków, którzy ...
-
Sekrety sondaży przedwyborczych
... momencie pojawia się jednak coraz więcej wątpliwości co do wartości przeprowadzonych badań opinii społecznej. Analizy przygotowywane w tym samym czasie mogą się różnić w wynikach nawet ... w nim udział. Próba w wysokości 1000 osób oznacza, że aby uzyskać taką ilość opinii, call center powinno wykonać nawet do 3 - 4 razy więcej telefonów. Wynika ...
-
Polacy a firmy farmaceutyczne
... Polaków zaufaniu do firm farmaceutycznych" przygotowanego przez firmę On Board PR na podstawie badań opinii publicznej przeprowadzonych przez PBS DGA, wśród wielu czynników budujących zaufanie ... . Dostępne mechanizmy monitorowania aktywności odbiorców i zbierania ich opinii pozwalają na rozwój narzędzi coraz bardziej dostosowanych do wymagań ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 16/2011
... małe i wystarczy jakaś klęska żywiołowa i świat znajdzie się w strefie zagrożenia. Szybko rosnące ceny żywności są szczególnie niebezpieczne dla biednych krajów. Z badań opinii społeczeństwa amerykańskiego wynika, że 78 proc. badanych jest przeciwna (a 67 proc. jest zdecydowanie przeciwna) zmniejszeniu deficytu budżetowego i długu publicznego przez ...
-
1/3 Polaków zakupy przez Internet robi min. raz w miesiącu
... w sklepach stacjonarnych. To niektóre wnioski, do których prowadzi drugi z raportów opracowanych w ramach cyklu badań opinii publicznej w projekcie POLSKI MONITOR OPINII – wspólnej inicjatywy Banku PKO BP, Fundacji Instytutu Badań Rynkowych i Społecznych (IBRiS) oraz Forum Zrównoważonej Technologii. Celem, który przyświecał autorom raportu, było ...
-
Masowe płatności: Polacy chcą e-faktur
... faktury przez Internet. Chcą także otrzymywać faktury w wersji elektronicznej - tak wynika z badań opinii Polaków na temat masowych płatności jakie przeprowadził TNS OBOP we współpracy ... a 20% klientów internetowych banków codziennie loguje się do swojego rachunku. Z naszych badań wynika też, że aż 60% właścicieli e-kont dokonuje płatności on-line. ...
-
Jakie właściwie powinno być konto bankowe?
... kont bankowych. Jak więc wygląda idealny ROR i jakie cechy decydują o jego atrakcyjności w oczach konsumentów? Akcja Miliony Polaków to jedno z największych badań opinii publicznej o produktach bankowych, w ramach którego 22 tysiące internautów wyraziło swoją opinię na temat najbardziej użytecznego konta bankowego. Dzięki wynikom badania ...
-
Remonty bez pomocy specjalisty?
... % ankietowanych samodzielnie lub z pomocą rodziny i znajomych wykonuje drobne prace remontowe lub dekoracyjne w swoim domu - wynika z badań opinii przeprowadzonych na potrzeby projektu "Bosch w Twoim domu". Internetowe badania opinii publicznej przeprowadzono w dniach 16-20 marca 2006 na próbie 782. osób. W ankiecie wzięło udział 524 kobiety i 258 ...
-
Czy ufamy pracodawcy?
... badań PBS DGA – tylko około 1/3 z kilkunastu milionów aktywnych zawodowo Polaków w pełni ufa informacjom przekazywanym im przez pracodawców. Według raportu "Czy ufamy pracodawcom?" przygotowanego przez firmę doradczą On Board PR na podstawie badań opinii ... relations. Dokument opracowano w oparciu o badania opinii społecznej przeprowadzone przez ...
-
Świąteczne przygotowania Polaków
... adresu do miejsca pracy zamiast do domu pozwala odebrać przesyłkę odpowiednio wcześniej. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzone przez Instytut Badań Opinii Homo Homini. Metoda badawcza: Standaryzowane wywiady kwestionariuszowe, realizowane technice CATI- wywiady telefoniczne wspomagane komputerowo. Jednostka badania: populacja dorosłych ...
-
Wakacje 2017: Rodzina 500 plus nie pomoże biurom podróży?
... brak szczęścia do kluczowych prognoz, podobnie zresztą jak wiele renomowanych firm badań opinii do wyników politycznych sondaży. Grudniowe wyniki dynamiki płac (zwłaszcza realnych ... ale ich skumulowany przyrost w dłuższym okresie. Kwestia jego definicji jest kwestią badań skuteczności modelu, ale dla uproszczenia można przyjąć okres 12-miesięczny, ...
-
Firmy deweloperskie wg Polaków
... przez firmę doradczą On Board PR. Raport opracowany na podstawie badań opinii społecznej TNS OBOP przedstawia społeczne oczekiwania wobec marek deweloperów i ma ... dewelopera, skalę wpływu na reputację firm różnych źródeł opinii, rolę, którą w kształtowaniu opinii publicznej na temat firmy deweloperskiej pełnią media. Z przedstawionych w nim ...
-
Jak przeprowadzić samodzielny audyt marki?
... mediów społecznościowych istnieje ogromne ryzyko, że reputacja firmy, na skutek negatywnych opinii, może mocno ucierpieć. Audyt stanowi instrument wczesnego wykrywania potencjalnych ... jakie są ich cele na danym etapie interakcji z marką. Skorzystaj z ankiet, badań opinii i analizy feedbacku klientów, aby uzyskać wgląd w ich doświadczenia na różnych ...
Tematy: marka, marki, opinie, opinie klientów, audyt marki, audyt opinii, wizerunek marki, wizerunek firmy, rebranding -
Polscy pracownicy a zadowolenie z pracodawcy
... "Atrakcyjny pracodawca, czyli kto?", przygotowanego przez On Board PR Ecco Network w partnerstwie z Polską Konfederacją Pracodawców Prywatnych Lewiatan na podstawie badań opinii publicznej przeprowadzonych przez PBS DGA, dokładnie 59 proc. badanych chętnie poleciłoby swojego pracodawcę innym potencjalnym pracownikom firmy. Jednocześnie aż 35 ...
-
Materiały budowlane: marka istotna dla 55% Polaków
... kieruje się opiniami pracowników sklepu - wynika z raportu "Marka budowlana - jak zdobyć klienta" firmy doradczej On Board PR przygotowanego na podstawie badań opinii publicznej zrealizowanych przez PBS DGA. Ponad połowa Polaków, którzy planują przeprowadzanie jakiś robót remontowo-wykończeniowych przyznaje, że podczas zakupów produktów budowlanych ...