-
Banki tracą klientów
... badań, które przeprowadził Pentor wynika, że klienci banków są wobec nich coraz mniej lojalni. ... 70 tys., w 2005 odeszło 13 tys., a przybyło 82 tys. Więcej klientów zyskuje niż traci także mBank czy Pekao S.A. Z badań Pentora wynika także, że coraz więcej Polaków korzysta z usług bankowych, wskaźnik "ubankowienia" wzrósł z 55 proc. w ubiegłym roku do ...
-
Czy małe sklepy przetrwają?
... BPO. Pomocą mogą również służyć badania przeprowadzone przez instytuty i firmy badawcze. Z badań Pentora (Pentor Research – Zwyczaje zakupowe Polaków 2010) wynika, że Polacy nadal lubią ... Istotna jest lokalizacja – 79% konsumentów wg Pentora, nie chodzi na zakupy dłużej niż 10 minut. Z prowadzonych na rynku badań wynika wręcz, że bliskość sklepu to ...
-
Rozrywkowa reklama z marką
... reklamodawców modele, ale wskazują na nie również wyniki wielu badań. Na przykład, już z wczesnych (2004 r.) badań firmy Pentor „Postawy Polaków wobec reklamy” można ... . Na pytanie „Co najbardziej podoba się konsumentom w reklamach?” w cytowanym już badaniu Pentora uzyskano takie odpowiedzi, jak: humor (51 proc.), muzyka (32 proc.), piękny krajobraz, ...
-
Polacy chcą mieć wybór
... klientom abonamentu telefonicznego. Z kolei aż 70 proc. badanych rozważyłoby skorzystanie z tej możliwości. Badanie Pentora zostało przeprowadzone metodą wywiadów telefonicznych na reprezentatywnej próbie 800 osób. Błąd statystyczny badań przeprowadzanych tą metodą wynosi 3,5 proc. Wyniki sondażu wskazują na powszechną chęć wprowadzenia tzw. WLR ...
-
Jak spędzamy czas wolny?
... źródłem drobnych przyjemności ciągle jeszcze najczęściej płaci się gotówką. Wyniki badań potwierdzają opinie i wypowiedzi znanych aktorów: Renaty Dancewicz oraz Pawła Królikowskiego. ... (81%), kosmetyków (81%), kupno odzieży (84%) czy biżuterii i dodatków (93%). „W badaniu Pentora drobne przyjemności kojarzą się bardziej ze sferą ducha niż materii. ...
-
Polacy lubią małe sklepy
Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Pentora, a opublikowanych w Dzienniku Gazecie Prawnej, małe sklepy są dla Polaków ulubionym miejscem na robienie zakupów. Małe sklepy znikają z rynku w szybkim tempie. ...