-
Polscy operatorzy MVNO mało popularni
... z portalem Wirtualna Polska. Wskaźnik dla WPMobi wyniósł 0,2% i był najwyższy tylko w grupie wiekowej 15-17 l. (1,7%). Drugi i trzeci etap badania rozpoznawalności to badanie znajomości spontanicznej i wspomaganej. W pierwszym przypadku chodziło o operatorów wymienianych samodzielnie przez respondentów, w drugim – o rozpoznawanie nazw z listy ...
-
Programy lojalnościowe w stagnacji
... ” klientowi, poprzez efektywną komunikację. Prostota jest kluczem także do lojalności. Wyniki badania pokazują, że niemal 30% uczestników programów lojalnościowych na bieżąco śledzi swój ... część ilościową oraz część jakościową. Badanie CAPI (N= 800) zrealizowano od 12 do 28 lipca 2008 r. Badanie CAWI (N=306) od 22 do 25 lipca 2008 r.. Badanie ...
-
Specjaliści IT: trudności w centrach danych
... się na drugim miejscu. Wybór zielonych centrów danych motywowany kosztami Według badania Symanteca wybór tzw. „zielonych” centrów danych w 2008 był podyktowany głównie względami ... implementacji. Raport wskazuje na pilną potrzebę znalezienia nowych rozwiązań Ostatnie badanie Symantec świadczy o tym, że firmy nadal dążą do ograniczenia złożoności ...
-
Firmy rodzinne to głównie firmy mikro
... sumie firmy rodzinne stanowią jedną trzecią przedsiębiorstw MSP zlokalizowanych we wspomnianych miejscowościach. Firmą rodzinną kieruje założyciel… Badanie pokazuje, iż blisko 90% firm zidentyfikowanych do badania jako firmy rodzinne ma świadomość rodzinnego charakteru i określa się mianem firmy rodzinnej. Własność i zarządzanie w polskich firmach ...
-
Najpopularniejsze media na świecie
... do indywidualnych potrzeb odbiorców”, mówi Dariusz Nachyła, Partner Deloitte. Z przeprowadzonego badania wynika, że platformą, na której inteligentne reklamy z pewnością znajdą zastosowanie są media społecznościowe. Ich użytkownicy z większości państw, w których wykonano badanie, twierdzą, że zamieszczane w nich rekomendacje i rankingi mają większy ...
-
Programy lojalnościowe zyskują popularność
... nagrody. Informacje o badaniu Badanie ogółu populacji jest przeprowadzane z wykorzystaniem techniki CAPI, czyli wywiadów bezpośrednich wspomaganych komputerowo. Badanie „BTL Monitor 2010” zostało przeprowadzone na reprezentatywnej, miejskiej próbie ludności Polski w wieku 15 - 49 lat (N=800). Próba do badania miała charakter losowo-kwotowy i była ...
-
Jacy są polscy dziennikarze 2010?
... udostępnienie swoich danych w internetowej bazie dziennikarzy MediaContact. Przyjęto, że uczestnikami badania będą wszyscy dziennikarze, którzy wypełnią rozesłaną mailowo ankietę online, zatem próba badawcza nie miała charakteru losowego i reprezentatywnego. Badanie przeprowadzono między 13 a 30 września 2010 roku. Wcześniej kwestionariusz poddany ...
-
Marketing społecznościowy 2010
... wyjątkowo słabo. Jedynie 20 proc. uczestników badania wskazało NK.pl. Informacje o badaniu Badanie, którego wyniki opisuje Raport Social Media Brand Index 2010 to projekt agencji marketingu interaktywnego Think Kong realizowany m.in. we współpracy z IAB Polska. Badanie zostało zrealizowane pod patronatem IAA (Międzynarodowego Stowarzyszenia ...
-
Poszukiwanie pracy raczej po godzinach
... grupie 2400 internautów w wieku 24-45 lat z wykształceniem co najmniej średnim. Badanie responsywności ogłoszeń – badanie responsywności na ogłoszenia umieszczone w portalach pracy zrealizowane przez SMG KRC w okresie listopad-grudzień 2008 oraz listopad 2010. W ramach badania analizie poddano aplikacje otrzymane w odpowiedzi na 10 różnych ogłoszeń ...
-
Polacy otwarci na głosowanie przez Internet
... – mówi Marcin Kuśmierz, Dyrektor Zarządzający home.pl, partnera merytorycznego badania. Co ciekawe, większość badanych uprawnionych do głosownia i korzystających z Internetu ... PiS – na tę partię głosowałoby 14 proc. Informacje o badaniu Badanie, przeprowadzone metodą wywiadu bezpośredniego w domach respondentów przy użyciu komputera (CAPI), zostało ...
-
Polscy internauci komentują marki i produkty
... ich do takich aktywności można planować efektywne działania i strategie cyfrowe. Wyniki badania Digital Life pokazują, że 46% polskich respondentów, którzy wypowiadają się w ... sponsoring, czy kampanie w wyszukiwarkach.” Informacje o badaniu Digital Life to badanie o niespotykanej dotąd skali, zakresie i zasięgu. 72 tysiące wywiadów z respondentami z ...
-
Polscy konsumenci a żywność funkcjonalna
... .: soki z witaminami lub jogurty ze specjalnymi szczepami bakterii. Jak ukazują wyniki badania przeprowadzonego przez firmę badawczą Gemius na zlecenie On Board PR, pojęcie ... CAWI Real Time Sampling zapytano o zdanie grupę 1000 osób w wieku 15 i więcej lat. Badanie przeprowadzono w dniach w dniach 11.10 - 13.10.2011. Próbę dobrano metodą ...
-
Rynek reklamy przed Euro 2012
... temat kampanii reklamowych na Mistrzostwa Europy dostępne są w raporcie z badania. Informacje o badaniu Badanie „Monitoring reklam na EURO 2012” realizowane jest metodą ilościową na losowej próbie reprezentatywnej Polaków w wieku 15-50 lat z wykorzystaniem techniki CAWI. Schemat badania zakłada przeprowadzenie do dnia 21 maja 5 pomiarów w odstępach ...
-
Globalni konsumenci a kanały sprzedaży
... prezentuje się w jednolity sposób we wszystkich kanałach. Główne wnioski badania: Internet pozostaje dominującym kanałem w sprzedaży cyfrowej. Strony internetowe są ... być identyfikowane przez smartphony w momencie przekroczenia progu tradycyjnego sklepu. Badanie Capgemini wyodrębnia sześć segmentów - grup kupujących w nowych kanałach sprzedaży: Social ...
-
Sezon narciarski 2012/2013 poza krajem
... również płacić tam kartą, niż gotówką - podaje Diners Club Polska. Firma Diners Club Polska zaprezentowała wyniki internetowego badania pt.: „Polacy na stoku 2012/2013”. Badanie przeprowadzone zostało wśród miłośników białego szaleństwa. Udzielone odpowiedzi posłużyły analizie zachowań Polaków na stoku, sprawdzeniu w jakie rejony narciarskie ...
-
Utrata pracy nie przeraża
... w ramach Barometru Rynku Pracy zostały przygotowane i opracowane na zlecenie Work Service S.A. przez Instytut Badania Opinii Homo Homini. Badanie zostało podzielone na dwie kategorie: Pracowników – Badanie ogólnopolskie, zrealizowane 6 września 2013 r., na losowo-kwotowej, liczebnie reprezentatywnej próbie dla ogółu dorosłych mieszkańców ...
-
Programy lojalnościowe: wolimy korzyści materialne
... jakichkolwiek danych osobowych. Informacja o badaniu Badanie „Monitor Programów Lojalnościowych” miało charakter ilościowy i zostało zrealizowane metodą CATI (wspomaganych komputerowo wywiadów telefonicznych). Badanie przeprowadzono w dniach 02.09.– 20.09.2013 r. W pierwszej części badania przeprowadzono wywiady na reprezentatywnej próbie dorosłych ...
-
Tożsamość w sieci
... istnieje coś takiego jak osobowość internetowa? Według najnowszego globalnego badania przeprowadzonego przez MasterCard (NYSE:MA), odpowiedź brzmi: TAK. Program Digital Sharing ... dyrektor stworzonego przez MasterCard zespołu Global Insights, który przeprowadził wspomniane badanie. „To badanie pokazuje, że niezależnie od tego, kim są i gdzie mieszkają ...
-
Wyjazdy motywacyjne: najnowsze trendy
... zapytania są często opracowane przez działy zakupów w danej firmie. Rodzaj badania i metodologia Badanie „Najnowsze trendy w branży spotkań, konferencji, eventów i podróży motywacyjnych” zostało przeprowadzone w dniach 22.07-15.10.2013 roku. Podstawę badania stanowiły wywiady jakościowe ustrukturyzowane, wykonane na próbie 300 (N=300) respondentów ...
-
Handel zagraniczny: nastroje przedsiębiorców 2014
... natomiast ten sam problem ma jedynie co pięćdziesiąty eksporter (2%). Zgodnie z wynikami badania im większa firma, tym lepsze jest jej nastawienie do przyszłości ... niż zagrożeń. Informacje o badaniu Ogólnopolskie badanie „Plany importerów i eksporterów” dla AKCENTY w dniach 29-31.10.2013 r. przeprowadził Instytut Homo Homini. Badanie zostało ...
-
BMW zwycięzcą Global Randstad Award 2014
... i międzynarodowo. Zarobki równie ważne dla wszystkich krajów Wyniki ogólnoświatowe badania Randstad Award są również spójne z wynikami polskimi w obszarze ... największy na świecie projekt badawczy dotyczący wizerunku i czynników atrakcyjności pracodawców. Pierwsze badanie przeprowadzono w 2000 roku w Belgii. W 2014 roku odbyło się w 23 krajach na 5 ...
-
Ewolucja złośliwego oprogramowania I kw. 2014
... specjalne. Badanie przeprowadzone przez BAE Systems wskazało na powiązanie Turli ze szkodliwym oprogramowaniem o nazwie 'Agent.btz', które pochodzi z 2007 r. i zostało użyte w 2008 r. do zainfekowania lokalnych sieci oddziałów wojska amerykańskiego na Bliskim Wschodzie. Kaspersky Lab „odkrył” tę kampanię ukierunkowaną podczas badania incydentu ...
-
Przedsiębiorczość Polaków: snujemy marzenia czy realizujemy?
... (face-to-face), w domach respondentów. Badanie Omnibus przeprowadzane jest na reprezentatywnej, ogólnopolskiej próbie 1001 osób w wieku 15+. Próba ma charakter losowo-kwotowy, czyli zapewnia losowy dobór lokalizacji do badania,a jednocześnie gwarantuje zgodność struktury próby ze strukturą populacji. Celem badania było poznanie postaw Polaków wobec ...
-
Perspektywy zatrudnienia III kw. 2014
... jedyne ujemne prognozy odnotowane w tej edycji badania ManpowerGroup. Informacje o badaniu Barometr Manpower Perspektyw Zatrudnienia to kwartalne badanie, które mierzy intencje pracodawców związane ze zwiększeniem lub zmniejszeniem całkowitego zatrudnienia w ich oddziale w najbliższym kwartale. Badanie jest przeprowadzane od przeszło 50 lat ...
-
Media społecznościowe bez znaczenia dla e-commerce?
... czy Apple Watch, (42%) staną się bardziej istotne w procesie zakupowym. Badanie Capgemini wyodrębniło na rynkach dojrzałych i rozwijających się sześć kategorii kupujących, którzy ... dotyczących sprzedaży wielokanałowej”. O raporcie „Digital Shopper Relevancy” Wyniki badania oparte są na odpowiedziach z ankiet przeprowadzonych wśród 18 000 osób, które ...
-
Branża leasingowa w Internecie czyli co w sieci mówi się o leasingu
... . Badanie komunikacji firm leasingowych w Internecie objęło okres od 1.01.2013 do 30.09.2014 roku. Analizowana była aktywność firm leasingowych na Facebooku, Twitterze, forach internetowych, blogach, YouTube oraz na portalach internetowych. W sumie w analizowanym okresie pojawiło się 12762 materiałów związanych z leasingiem. Z badania wyłączono ...
-
Firmy rodzinne potrzebują zmian w stylu zarządzania
... dynamika, z jaką przebiega transfer władzy, raczej nie należy do oszałamiających. Badania przeprowadzone przez PARP pokazują, że proces ten rozpoczął się w zaledwie 15% firm ... . Jedynie 12% badanych przyznaje, że w firmie w tych obszarach decyzyjni są sukcesorzy. „Badanie wykazało, że sukcesja w polskich firmach rodzinnych jest na dość wczesnym ...
-
Perspektywy zatrudnienia II kw. 2015
... jedyne ujemne prognozy odnotowane w tej edycji badania ManpowerGroup. Informacje o badaniu Barometr Manpower Perspektyw Zatrudnienia to kwartalne badanie, które mierzy intencje pracodawców związane ze zwiększeniem lub zmniejszeniem całkowitego zatrudnienia w ich oddziale w najbliższym kwartale. Badanie jest przeprowadzane od przeszło 50 lat ...
-
Dojazd do pracy rowerem? Raczej nie
... technologii. Wyniki badania Większość osób biorących udział ... Badania prowadzone dla IT LOFT Parku mają odpowiedzieć na pytanie, czy stworzenie takiej infrastruktury rowerowej dla przyszłych pracowników będzie miało sens. Na tę chwilę jednak bezdyskusyjne pozostają jednak parkingi dla samochodów, które pomieścić mają 280 pojazdów. O badaniu Badanie ...
-
Koniunktura gospodarcza wg MŚP IV kw. 2015
... 1-10 lat. Informacje o badaniu Badanie zostało przeprowadzone metodą CAWI (Computer Assisted Web Interviews), czyli ankiety, którą badani wypełniają samodzielnie przez Internet. Do badania zostali zaproszeni przedstawiciele sektora MSP. Łącznie w badaniu wzięło udział 551 respondentów. Badanie zostało zrealizowane w listopadzie oraz grudniu ...
-
Wakacje 2016: dobra passa w przyszłym roku?
... górkę Jak wykazują rozliczne badania sondażowe, w tym również opublikowane niedawno przez niektóre media wyniki najnowszego badania Confidence Index za drugi kwartał 2016 roku przeprowadzanego periodycznie przez uznaną globalną firmą PageGroup, która posiada 152 biura na całym świecie, w tym 3 w Polsce. Badanie Confidence Index PageGroup ...
-
Przemysł 4.0: droga przez chmurę
... sztuczną inteligencję. Celem zrealizowanego przez Oracle badania było przyjrzenie się sposobom, w jakie przedsiębiorstwa z regionu EMEA zarządzają procesami przechodzenia do modelu Przemysł 4.0, a także technologiom, w które inwestują najwięcej, aby odnieść sukces w erze gospodarki opartej na danych. Badanie pokazało, że większość respondentów już ...
-
Telefon służbowy w niebezpieczeństwie
... komórkę w celach prywatnych. Powyższe statystyki pochodzą z badania zrealizowanego przez TNS na zlecenie firmy Samsung Electronics Polska. Jego autorzy przyjrzeli się, w jaki sposób telefon służbowy służy pracownikom średnich i dużych przedsiębiorstw, menedżerom oraz freelancerom. Badanie wskazuje, że aż 55% pracowników niższego i średniego ...
-
Sektor MŚP: liczy się eksport i e-commerce
... co czwarta (24%) wzrost ten przewiduje w ciągu najbliższych 12 miesięcy od przeprowadzenia badania. Trend ten powoduje również zwiększone zapotrzebowanie na usługi logistyczne. Przedsiębiorcy ... mobilnej. Ok. 65% badanych firm wykorzystuje do sprzedaży media społecznościowe. „Badanie zlecone przez FedEx jasno pokazuje, że eksport oraz e- i m-handel ...
-
Usługi finansowe mają być innowacyjne
... wyzwanie czy partnerstwo? - Polska odpowiedzialna za ponad 1/3 rynku FinTech w regionie Badanie Salesforce ,,2017 Connected Banking Customer Report” przeprowadzone na grupie klientów ... uważają je za wygodniejsze (56%), szybsze i łatwiejsze w obsłudze (55%). Z badania Salesforce wynika, że klienci banków detalicznych zdecydowanie rzadziej kierowaliby ...