-
10 globalnych zagrożeń wg AON. Cyberataki na szczycie rankingu
... obecnie i przewidywalnie w przyszłości, zajmując najwyższą pozycję od początku istnienia badania. Cyberbezpieczeństwo było również wymieniane na liście 10 największych ryzyk w ... do 2024 r. wskoczy ono do pierwszej piątki na świecie i w Europie. „Globalne badanie zarządzania ryzykiem 2021” obejmuje również szczegółowe omówienie kluczowych kwestii, w ...
-
CEO: nie boją się recesji, wierzą we wzrost firmy i gospodarki
... gospodarczego. Badanie jest częścią serii KPMG CEO Outlook oferującej unikalne spojrzenie na zmianę sposobu myślenia globalnych prezesów w ostatnich burzliwych społecznie, gospodarczo i geopolitycznie latach. Oprócz badania, na którym opiera się aktualny raport (przeprowadzone na przełomie lipca i sierpnia 2022 roku), odbyło się również badanie CEO ...
-
Nowoczesny patriotyzm: mamy 5 typów identyfikacji z polskością
... narodem. To współcześnie jedyne badanie, które w tak dokładny i pogłębiony sposób eksploruje temat tożsamości narodowej w Polsce. Celem badaczy było nie tylko sprawdzenie, jaka część społeczeństwa utożsamia się z polskością, ale również zrozumienie, jakie motywacje i bariery stoją za poszczególnymi postawami. Badania przeprowadzono na grupie 1504 ...
-
Fundusze private equity z rosnącym optymizmem patrzą w przyszłość
... finansowego Deloitte w Polsce, lider zespołu M&A Corporate Finance. 20-letnia historia badania Central Europe Private Equity Confidence Survey pozwala na wskazanie wyraźnego ... opinię wyrażało 67 proc. badanych. Spodziewany dynamiczny ruch na rynku Najnowsze badanie Deloitte pokazuje, że fundusze private equity chcą w najbliższym czasie koncentrować ...
-
Rynek pracy, czyli obawy przedsiębiorców i spokój pracowników?
... . planuje tu ponad połowa firm (54 proc.). Metodologia badania Pracownicy: Badanie przeprowadzono na Ogólnopolskim Panelu Badawczym Ariadna na ogólnopolskiej próbie ... miejscowości zamieszkania. Termin realizacji: 3-6 października 2023. Metoda: CAWI. Pracodawcy: Badanie przeprowadzono na Ogólnopolskim Panelu Badawczym Ariadna na ogólnopolskiej ...
-
Płaca minimalna w 2025 r. znowu w górę. Zadowoleni są cudzoziemcy
... zawodowo i mieszkający w Polsce, uczestnikami była też grupa osób, która przeszła rekrutację i procedury legalnego pobytu i przyjedzie nad Wisłę w celach zarobkowych. W ramach badania ilościowego posłużono się ankietą internetową (CAWI) oraz badaniem DAR. Badanie odbyło się we wrześniu 2024 r.
-
Apple najcenniejszą marką świata 2025
... jedynie 7% wartości w globalnej setce (spadek z 26% w 2006 r.). Martin Guerrieria, Dyrektor badania Kantar BrandZ, zauważył: Nawet podczas kryzysów gospodarczych najcenniejsze marki ... łączą rygorystyczną analizę danych finansowych z szeroko zakrojonymi badaniami wartości marek. Badanie BrandZ już od 1998 roku jest źródłem pogłębionych informacji ...
-
Społeczności internetowe przyszłością sieci
... . Badanie pokazuje także, iż wzrost penetracji szerokopasmowego dostępu do Internetu w Europie pozytywnie wpływa na ilość czasu, jaką Europejczycy spędzają online i przyczynia się do wzrostu zainteresowania porównywarkami cen, stronami zawierającymi aktualności i informacje lokalne, blogami, radiami internetowymi i ściąganiem muzyki. Według badania ...
-
Benefity pracownicze w czasie kryzysu. Trendy 2020
... . Sposób finansowania benefitów Raport przedstawia sposoby finansowania poszczególnych świadczeń. Z badania wynika, że firmy najczęściej decydują się w całości pokrywać szkolenia ... w firmie ankietowani zwracali szczególną uwagę na problemy z komunikacją i niedopasowaną ofertą. Badanie wykazało, że pracownicy często nie zdają sobie sprawy z tego, z ...
-
Znaczenie offshoringu jest przeceniane?
... potrzebna jest infrastruktura na miejscu, infrastruktura, którą wzmacnia szkolenie techniczne i edukacja, rosnące inwestycje w badania i rozwój, a także polityka rządu, która „eliminuje bariery ograniczające swobodny przypływ talentu”. Badanie wskazuje także, że profesjonaliści branży IT mogą zapewnić sobie długoterminowe zatrudnienie w tej branży ...
-
Czy mobilna TV odniesie sukces?
... testy swoich nowych transmisji bezprzewodowych. Badania pokazały, że spośród tysiąca osób uczestniczących w teście 59 proc. oceniło telewizję mobilną jako atrakcyjną albo bardzo atrakcyjną. Użytkownicy oglądali na swoich telefonach przeciętnie 66 minut programów telewizyjnych tygodniowo. Podobne badanie przeprowadzone w Oxford przez O2 pokazało ...
-
Polskie mieszkania: czas na remonty
... – badanie ASM W kwietniu 2006 roku ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku przeprowadziło badanie dotyczące planów remontowych Polaków na lata 2006 – 2007 na ogólnopolskiej próbie 2646 gospodarstw domowych. Szczegółowej analizie poddano 810 gospodarstw, które w planach mają przeprowadzenie remontu w okresie 2006 – 2007. Celem pierwszego etapu badania ...
-
Jaka jest współczesna młodzież?
... Planet Edge, Synovate, komentuje -"Wyniki badania pokazują, że wraz z rosnącym brakiem wiary w system edukacji i rynek pracy, młodzi ludzie w Europie poświęcają coraz więcej czasu i energii zajęciom wykonywanym w wolnym czasie, aby odczuć tożsamość i przynależność do grupy rówieśników. Badanie pokazuje, że dla dzisiejszej młodzieży NAJWAŻNIEJSZĄ ...
-
Polscy operatorzy MVNO mało popularni
... z portalem Wirtualna Polska. Wskaźnik dla WPMobi wyniósł 0,2% i był najwyższy tylko w grupie wiekowej 15-17 l. (1,7%). Drugi i trzeci etap badania rozpoznawalności to badanie znajomości spontanicznej i wspomaganej. W pierwszym przypadku chodziło o operatorów wymienianych samodzielnie przez respondentów, w drugim – o rozpoznawanie nazw z listy ...
-
Programy lojalnościowe w stagnacji
... ” klientowi, poprzez efektywną komunikację. Prostota jest kluczem także do lojalności. Wyniki badania pokazują, że niemal 30% uczestników programów lojalnościowych na bieżąco śledzi swój ... część ilościową oraz część jakościową. Badanie CAPI (N= 800) zrealizowano od 12 do 28 lipca 2008 r. Badanie CAWI (N=306) od 22 do 25 lipca 2008 r.. Badanie ...
-
Specjaliści IT: trudności w centrach danych
... się na drugim miejscu. Wybór zielonych centrów danych motywowany kosztami Według badania Symanteca wybór tzw. „zielonych” centrów danych w 2008 był podyktowany głównie względami ... implementacji. Raport wskazuje na pilną potrzebę znalezienia nowych rozwiązań Ostatnie badanie Symantec świadczy o tym, że firmy nadal dążą do ograniczenia złożoności ...
-
Firmy rodzinne to głównie firmy mikro
... sumie firmy rodzinne stanowią jedną trzecią przedsiębiorstw MSP zlokalizowanych we wspomnianych miejscowościach. Firmą rodzinną kieruje założyciel… Badanie pokazuje, iż blisko 90% firm zidentyfikowanych do badania jako firmy rodzinne ma świadomość rodzinnego charakteru i określa się mianem firmy rodzinnej. Własność i zarządzanie w polskich firmach ...
-
Najpopularniejsze media na świecie
... do indywidualnych potrzeb odbiorców”, mówi Dariusz Nachyła, Partner Deloitte. Z przeprowadzonego badania wynika, że platformą, na której inteligentne reklamy z pewnością znajdą zastosowanie są media społecznościowe. Ich użytkownicy z większości państw, w których wykonano badanie, twierdzą, że zamieszczane w nich rekomendacje i rankingi mają większy ...
-
Programy lojalnościowe zyskują popularność
... nagrody. Informacje o badaniu Badanie ogółu populacji jest przeprowadzane z wykorzystaniem techniki CAPI, czyli wywiadów bezpośrednich wspomaganych komputerowo. Badanie „BTL Monitor 2010” zostało przeprowadzone na reprezentatywnej, miejskiej próbie ludności Polski w wieku 15 - 49 lat (N=800). Próba do badania miała charakter losowo-kwotowy i była ...
-
Jacy są polscy dziennikarze 2010?
... udostępnienie swoich danych w internetowej bazie dziennikarzy MediaContact. Przyjęto, że uczestnikami badania będą wszyscy dziennikarze, którzy wypełnią rozesłaną mailowo ankietę online, zatem próba badawcza nie miała charakteru losowego i reprezentatywnego. Badanie przeprowadzono między 13 a 30 września 2010 roku. Wcześniej kwestionariusz poddany ...
-
Marketing społecznościowy 2010
... wyjątkowo słabo. Jedynie 20 proc. uczestników badania wskazało NK.pl. Informacje o badaniu Badanie, którego wyniki opisuje Raport Social Media Brand Index 2010 to projekt agencji marketingu interaktywnego Think Kong realizowany m.in. we współpracy z IAB Polska. Badanie zostało zrealizowane pod patronatem IAA (Międzynarodowego Stowarzyszenia ...
-
Poszukiwanie pracy raczej po godzinach
... grupie 2400 internautów w wieku 24-45 lat z wykształceniem co najmniej średnim. Badanie responsywności ogłoszeń – badanie responsywności na ogłoszenia umieszczone w portalach pracy zrealizowane przez SMG KRC w okresie listopad-grudzień 2008 oraz listopad 2010. W ramach badania analizie poddano aplikacje otrzymane w odpowiedzi na 10 różnych ogłoszeń ...
-
Polacy otwarci na głosowanie przez Internet
... – mówi Marcin Kuśmierz, Dyrektor Zarządzający home.pl, partnera merytorycznego badania. Co ciekawe, większość badanych uprawnionych do głosownia i korzystających z Internetu ... PiS – na tę partię głosowałoby 14 proc. Informacje o badaniu Badanie, przeprowadzone metodą wywiadu bezpośredniego w domach respondentów przy użyciu komputera (CAPI), zostało ...
-
Polscy internauci komentują marki i produkty
... ich do takich aktywności można planować efektywne działania i strategie cyfrowe. Wyniki badania Digital Life pokazują, że 46% polskich respondentów, którzy wypowiadają się w ... sponsoring, czy kampanie w wyszukiwarkach.” Informacje o badaniu Digital Life to badanie o niespotykanej dotąd skali, zakresie i zasięgu. 72 tysiące wywiadów z respondentami z ...
-
Polscy konsumenci a żywność funkcjonalna
... .: soki z witaminami lub jogurty ze specjalnymi szczepami bakterii. Jak ukazują wyniki badania przeprowadzonego przez firmę badawczą Gemius na zlecenie On Board PR, pojęcie ... CAWI Real Time Sampling zapytano o zdanie grupę 1000 osób w wieku 15 i więcej lat. Badanie przeprowadzono w dniach w dniach 11.10 - 13.10.2011. Próbę dobrano metodą ...
-
Rynek reklamy przed Euro 2012
... temat kampanii reklamowych na Mistrzostwa Europy dostępne są w raporcie z badania. Informacje o badaniu Badanie „Monitoring reklam na EURO 2012” realizowane jest metodą ilościową na losowej próbie reprezentatywnej Polaków w wieku 15-50 lat z wykorzystaniem techniki CAWI. Schemat badania zakłada przeprowadzenie do dnia 21 maja 5 pomiarów w odstępach ...
-
Globalni konsumenci a kanały sprzedaży
... prezentuje się w jednolity sposób we wszystkich kanałach. Główne wnioski badania: Internet pozostaje dominującym kanałem w sprzedaży cyfrowej. Strony internetowe są ... być identyfikowane przez smartphony w momencie przekroczenia progu tradycyjnego sklepu. Badanie Capgemini wyodrębnia sześć segmentów - grup kupujących w nowych kanałach sprzedaży: Social ...
-
Sezon narciarski 2012/2013 poza krajem
... również płacić tam kartą, niż gotówką - podaje Diners Club Polska. Firma Diners Club Polska zaprezentowała wyniki internetowego badania pt.: „Polacy na stoku 2012/2013”. Badanie przeprowadzone zostało wśród miłośników białego szaleństwa. Udzielone odpowiedzi posłużyły analizie zachowań Polaków na stoku, sprawdzeniu w jakie rejony narciarskie ...
-
Utrata pracy nie przeraża
... w ramach Barometru Rynku Pracy zostały przygotowane i opracowane na zlecenie Work Service S.A. przez Instytut Badania Opinii Homo Homini. Badanie zostało podzielone na dwie kategorie: Pracowników – Badanie ogólnopolskie, zrealizowane 6 września 2013 r., na losowo-kwotowej, liczebnie reprezentatywnej próbie dla ogółu dorosłych mieszkańców ...
-
Programy lojalnościowe: wolimy korzyści materialne
... jakichkolwiek danych osobowych. Informacja o badaniu Badanie „Monitor Programów Lojalnościowych” miało charakter ilościowy i zostało zrealizowane metodą CATI (wspomaganych komputerowo wywiadów telefonicznych). Badanie przeprowadzono w dniach 02.09.– 20.09.2013 r. W pierwszej części badania przeprowadzono wywiady na reprezentatywnej próbie dorosłych ...
-
Tożsamość w sieci
... istnieje coś takiego jak osobowość internetowa? Według najnowszego globalnego badania przeprowadzonego przez MasterCard (NYSE:MA), odpowiedź brzmi: TAK. Program Digital Sharing ... dyrektor stworzonego przez MasterCard zespołu Global Insights, który przeprowadził wspomniane badanie. „To badanie pokazuje, że niezależnie od tego, kim są i gdzie mieszkają ...
-
Wyjazdy motywacyjne: najnowsze trendy
... zapytania są często opracowane przez działy zakupów w danej firmie. Rodzaj badania i metodologia Badanie „Najnowsze trendy w branży spotkań, konferencji, eventów i podróży motywacyjnych” zostało przeprowadzone w dniach 22.07-15.10.2013 roku. Podstawę badania stanowiły wywiady jakościowe ustrukturyzowane, wykonane na próbie 300 (N=300) respondentów ...
-
Handel zagraniczny: nastroje przedsiębiorców 2014
... natomiast ten sam problem ma jedynie co pięćdziesiąty eksporter (2%). Zgodnie z wynikami badania im większa firma, tym lepsze jest jej nastawienie do przyszłości ... niż zagrożeń. Informacje o badaniu Ogólnopolskie badanie „Plany importerów i eksporterów” dla AKCENTY w dniach 29-31.10.2013 r. przeprowadził Instytut Homo Homini. Badanie zostało ...
-
BMW zwycięzcą Global Randstad Award 2014
... i międzynarodowo. Zarobki równie ważne dla wszystkich krajów Wyniki ogólnoświatowe badania Randstad Award są również spójne z wynikami polskimi w obszarze ... największy na świecie projekt badawczy dotyczący wizerunku i czynników atrakcyjności pracodawców. Pierwsze badanie przeprowadzono w 2000 roku w Belgii. W 2014 roku odbyło się w 23 krajach na 5 ...
-
Ewolucja złośliwego oprogramowania I kw. 2014
... specjalne. Badanie przeprowadzone przez BAE Systems wskazało na powiązanie Turli ze szkodliwym oprogramowaniem o nazwie 'Agent.btz', które pochodzi z 2007 r. i zostało użyte w 2008 r. do zainfekowania lokalnych sieci oddziałów wojska amerykańskiego na Bliskim Wschodzie. Kaspersky Lab „odkrył” tę kampanię ukierunkowaną podczas badania incydentu ...