-
Rynek pracy, czyli obawy przedsiębiorców i spokój pracowników?
... . planuje tu ponad połowa firm (54 proc.). Metodologia badania Pracownicy: Badanie przeprowadzono na Ogólnopolskim Panelu Badawczym Ariadna na ogólnopolskiej próbie ... miejscowości zamieszkania. Termin realizacji: 3-6 października 2023. Metoda: CAWI. Pracodawcy: Badanie przeprowadzono na Ogólnopolskim Panelu Badawczym Ariadna na ogólnopolskiej ...
-
Płaca minimalna w 2025 r. znowu w górę. Zadowoleni są cudzoziemcy
... zawodowo i mieszkający w Polsce, uczestnikami była też grupa osób, która przeszła rekrutację i procedury legalnego pobytu i przyjedzie nad Wisłę w celach zarobkowych. W ramach badania ilościowego posłużono się ankietą internetową (CAWI) oraz badaniem DAR. Badanie odbyło się we wrześniu 2024 r.
-
Apple najcenniejszą marką świata 2025
... jedynie 7% wartości w globalnej setce (spadek z 26% w 2006 r.). Martin Guerrieria, Dyrektor badania Kantar BrandZ, zauważył: Nawet podczas kryzysów gospodarczych najcenniejsze marki ... łączą rygorystyczną analizę danych finansowych z szeroko zakrojonymi badaniami wartości marek. Badanie BrandZ już od 1998 roku jest źródłem pogłębionych informacji ...
-
Ciche straty, głośny problem. Kradzież w sklepie wymknęła się spod kontroli?
... które ograniczą straty ukryte w procesach operacyjnych. Kradzione produkty Analiza wyników badania pokazuje, że wśród najczęściej kradzionych towarów dominują produkty spożywcze (23%), produkty akcyzowe ... , które pozwolą ograniczyć te najbardziej powtarzalne schematy zachowań. Badanie przeprowadzone wspólnie z SGH ma być nie tylko diagnozą, ale ...
-
Znaczenie offshoringu jest przeceniane?
... potrzebna jest infrastruktura na miejscu, infrastruktura, którą wzmacnia szkolenie techniczne i edukacja, rosnące inwestycje w badania i rozwój, a także polityka rządu, która „eliminuje bariery ograniczające swobodny przypływ talentu”. Badanie wskazuje także, że profesjonaliści branży IT mogą zapewnić sobie długoterminowe zatrudnienie w tej branży ...
-
Czy mobilna TV odniesie sukces?
... testy swoich nowych transmisji bezprzewodowych. Badania pokazały, że spośród tysiąca osób uczestniczących w teście 59 proc. oceniło telewizję mobilną jako atrakcyjną albo bardzo atrakcyjną. Użytkownicy oglądali na swoich telefonach przeciętnie 66 minut programów telewizyjnych tygodniowo. Podobne badanie przeprowadzone w Oxford przez O2 pokazało ...
-
Polskie mieszkania: czas na remonty
... – badanie ASM W kwietniu 2006 roku ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku przeprowadziło badanie dotyczące planów remontowych Polaków na lata 2006 – 2007 na ogólnopolskiej próbie 2646 gospodarstw domowych. Szczegółowej analizie poddano 810 gospodarstw, które w planach mają przeprowadzenie remontu w okresie 2006 – 2007. Celem pierwszego etapu badania ...
-
Społeczności internetowe przyszłością sieci
... . Badanie pokazuje także, iż wzrost penetracji szerokopasmowego dostępu do Internetu w Europie pozytywnie wpływa na ilość czasu, jaką Europejczycy spędzają online i przyczynia się do wzrostu zainteresowania porównywarkami cen, stronami zawierającymi aktualności i informacje lokalne, blogami, radiami internetowymi i ściąganiem muzyki. Według badania ...
-
Jaka jest współczesna młodzież?
... Planet Edge, Synovate, komentuje -"Wyniki badania pokazują, że wraz z rosnącym brakiem wiary w system edukacji i rynek pracy, młodzi ludzie w Europie poświęcają coraz więcej czasu i energii zajęciom wykonywanym w wolnym czasie, aby odczuć tożsamość i przynależność do grupy rówieśników. Badanie pokazuje, że dla dzisiejszej młodzieży NAJWAŻNIEJSZĄ ...
-
Polscy operatorzy MVNO mało popularni
... z portalem Wirtualna Polska. Wskaźnik dla WPMobi wyniósł 0,2% i był najwyższy tylko w grupie wiekowej 15-17 l. (1,7%). Drugi i trzeci etap badania rozpoznawalności to badanie znajomości spontanicznej i wspomaganej. W pierwszym przypadku chodziło o operatorów wymienianych samodzielnie przez respondentów, w drugim – o rozpoznawanie nazw z listy ...
-
Programy lojalnościowe w stagnacji
... ” klientowi, poprzez efektywną komunikację. Prostota jest kluczem także do lojalności. Wyniki badania pokazują, że niemal 30% uczestników programów lojalnościowych na bieżąco śledzi swój ... część ilościową oraz część jakościową. Badanie CAPI (N= 800) zrealizowano od 12 do 28 lipca 2008 r. Badanie CAWI (N=306) od 22 do 25 lipca 2008 r.. Badanie ...
-
Specjaliści IT: trudności w centrach danych
... się na drugim miejscu. Wybór zielonych centrów danych motywowany kosztami Według badania Symanteca wybór tzw. „zielonych” centrów danych w 2008 był podyktowany głównie względami ... implementacji. Raport wskazuje na pilną potrzebę znalezienia nowych rozwiązań Ostatnie badanie Symantec świadczy o tym, że firmy nadal dążą do ograniczenia złożoności ...
-
Firmy rodzinne to głównie firmy mikro
... sumie firmy rodzinne stanowią jedną trzecią przedsiębiorstw MSP zlokalizowanych we wspomnianych miejscowościach. Firmą rodzinną kieruje założyciel… Badanie pokazuje, iż blisko 90% firm zidentyfikowanych do badania jako firmy rodzinne ma świadomość rodzinnego charakteru i określa się mianem firmy rodzinnej. Własność i zarządzanie w polskich firmach ...
-
Najpopularniejsze media na świecie
... do indywidualnych potrzeb odbiorców”, mówi Dariusz Nachyła, Partner Deloitte. Z przeprowadzonego badania wynika, że platformą, na której inteligentne reklamy z pewnością znajdą zastosowanie są media społecznościowe. Ich użytkownicy z większości państw, w których wykonano badanie, twierdzą, że zamieszczane w nich rekomendacje i rankingi mają większy ...
-
Programy lojalnościowe zyskują popularność
... nagrody. Informacje o badaniu Badanie ogółu populacji jest przeprowadzane z wykorzystaniem techniki CAPI, czyli wywiadów bezpośrednich wspomaganych komputerowo. Badanie „BTL Monitor 2010” zostało przeprowadzone na reprezentatywnej, miejskiej próbie ludności Polski w wieku 15 - 49 lat (N=800). Próba do badania miała charakter losowo-kwotowy i była ...
-
Jacy są polscy dziennikarze 2010?
... udostępnienie swoich danych w internetowej bazie dziennikarzy MediaContact. Przyjęto, że uczestnikami badania będą wszyscy dziennikarze, którzy wypełnią rozesłaną mailowo ankietę online, zatem próba badawcza nie miała charakteru losowego i reprezentatywnego. Badanie przeprowadzono między 13 a 30 września 2010 roku. Wcześniej kwestionariusz poddany ...
-
Marketing społecznościowy 2010
... wyjątkowo słabo. Jedynie 20 proc. uczestników badania wskazało NK.pl. Informacje o badaniu Badanie, którego wyniki opisuje Raport Social Media Brand Index 2010 to projekt agencji marketingu interaktywnego Think Kong realizowany m.in. we współpracy z IAB Polska. Badanie zostało zrealizowane pod patronatem IAA (Międzynarodowego Stowarzyszenia ...
-
Poszukiwanie pracy raczej po godzinach
... grupie 2400 internautów w wieku 24-45 lat z wykształceniem co najmniej średnim. Badanie responsywności ogłoszeń – badanie responsywności na ogłoszenia umieszczone w portalach pracy zrealizowane przez SMG KRC w okresie listopad-grudzień 2008 oraz listopad 2010. W ramach badania analizie poddano aplikacje otrzymane w odpowiedzi na 10 różnych ogłoszeń ...
-
Polacy otwarci na głosowanie przez Internet
... – mówi Marcin Kuśmierz, Dyrektor Zarządzający home.pl, partnera merytorycznego badania. Co ciekawe, większość badanych uprawnionych do głosownia i korzystających z Internetu ... PiS – na tę partię głosowałoby 14 proc. Informacje o badaniu Badanie, przeprowadzone metodą wywiadu bezpośredniego w domach respondentów przy użyciu komputera (CAPI), zostało ...
-
Polscy internauci komentują marki i produkty
... ich do takich aktywności można planować efektywne działania i strategie cyfrowe. Wyniki badania Digital Life pokazują, że 46% polskich respondentów, którzy wypowiadają się w ... sponsoring, czy kampanie w wyszukiwarkach.” Informacje o badaniu Digital Life to badanie o niespotykanej dotąd skali, zakresie i zasięgu. 72 tysiące wywiadów z respondentami z ...
-
Polscy konsumenci a żywność funkcjonalna
... .: soki z witaminami lub jogurty ze specjalnymi szczepami bakterii. Jak ukazują wyniki badania przeprowadzonego przez firmę badawczą Gemius na zlecenie On Board PR, pojęcie ... CAWI Real Time Sampling zapytano o zdanie grupę 1000 osób w wieku 15 i więcej lat. Badanie przeprowadzono w dniach w dniach 11.10 - 13.10.2011. Próbę dobrano metodą ...
-
Rynek reklamy przed Euro 2012
... temat kampanii reklamowych na Mistrzostwa Europy dostępne są w raporcie z badania. Informacje o badaniu Badanie „Monitoring reklam na EURO 2012” realizowane jest metodą ilościową na losowej próbie reprezentatywnej Polaków w wieku 15-50 lat z wykorzystaniem techniki CAWI. Schemat badania zakłada przeprowadzenie do dnia 21 maja 5 pomiarów w odstępach ...
-
Globalni konsumenci a kanały sprzedaży
... prezentuje się w jednolity sposób we wszystkich kanałach. Główne wnioski badania: Internet pozostaje dominującym kanałem w sprzedaży cyfrowej. Strony internetowe są ... być identyfikowane przez smartphony w momencie przekroczenia progu tradycyjnego sklepu. Badanie Capgemini wyodrębnia sześć segmentów - grup kupujących w nowych kanałach sprzedaży: Social ...
-
Sezon narciarski 2012/2013 poza krajem
... również płacić tam kartą, niż gotówką - podaje Diners Club Polska. Firma Diners Club Polska zaprezentowała wyniki internetowego badania pt.: „Polacy na stoku 2012/2013”. Badanie przeprowadzone zostało wśród miłośników białego szaleństwa. Udzielone odpowiedzi posłużyły analizie zachowań Polaków na stoku, sprawdzeniu w jakie rejony narciarskie ...
-
Utrata pracy nie przeraża
... w ramach Barometru Rynku Pracy zostały przygotowane i opracowane na zlecenie Work Service S.A. przez Instytut Badania Opinii Homo Homini. Badanie zostało podzielone na dwie kategorie: Pracowników – Badanie ogólnopolskie, zrealizowane 6 września 2013 r., na losowo-kwotowej, liczebnie reprezentatywnej próbie dla ogółu dorosłych mieszkańców ...
-
Programy lojalnościowe: wolimy korzyści materialne
... jakichkolwiek danych osobowych. Informacja o badaniu Badanie „Monitor Programów Lojalnościowych” miało charakter ilościowy i zostało zrealizowane metodą CATI (wspomaganych komputerowo wywiadów telefonicznych). Badanie przeprowadzono w dniach 02.09.– 20.09.2013 r. W pierwszej części badania przeprowadzono wywiady na reprezentatywnej próbie dorosłych ...
-
Wyjazdy motywacyjne: najnowsze trendy
... zapytania są często opracowane przez działy zakupów w danej firmie. Rodzaj badania i metodologia Badanie „Najnowsze trendy w branży spotkań, konferencji, eventów i podróży motywacyjnych” zostało przeprowadzone w dniach 22.07-15.10.2013 roku. Podstawę badania stanowiły wywiady jakościowe ustrukturyzowane, wykonane na próbie 300 (N=300) respondentów ...
-
Handel zagraniczny: nastroje przedsiębiorców 2014
... natomiast ten sam problem ma jedynie co pięćdziesiąty eksporter (2%). Zgodnie z wynikami badania im większa firma, tym lepsze jest jej nastawienie do przyszłości ... niż zagrożeń. Informacje o badaniu Ogólnopolskie badanie „Plany importerów i eksporterów” dla AKCENTY w dniach 29-31.10.2013 r. przeprowadził Instytut Homo Homini. Badanie zostało ...
-
BMW zwycięzcą Global Randstad Award 2014
... i międzynarodowo. Zarobki równie ważne dla wszystkich krajów Wyniki ogólnoświatowe badania Randstad Award są również spójne z wynikami polskimi w obszarze ... największy na świecie projekt badawczy dotyczący wizerunku i czynników atrakcyjności pracodawców. Pierwsze badanie przeprowadzono w 2000 roku w Belgii. W 2014 roku odbyło się w 23 krajach na 5 ...
-
Ewolucja złośliwego oprogramowania I kw. 2014
... specjalne. Badanie przeprowadzone przez BAE Systems wskazało na powiązanie Turli ze szkodliwym oprogramowaniem o nazwie 'Agent.btz', które pochodzi z 2007 r. i zostało użyte w 2008 r. do zainfekowania lokalnych sieci oddziałów wojska amerykańskiego na Bliskim Wschodzie. Kaspersky Lab „odkrył” tę kampanię ukierunkowaną podczas badania incydentu ...
-
Przedsiębiorczość Polaków: snujemy marzenia czy realizujemy?
... (face-to-face), w domach respondentów. Badanie Omnibus przeprowadzane jest na reprezentatywnej, ogólnopolskiej próbie 1001 osób w wieku 15+. Próba ma charakter losowo-kwotowy, czyli zapewnia losowy dobór lokalizacji do badania,a jednocześnie gwarantuje zgodność struktury próby ze strukturą populacji. Celem badania było poznanie postaw Polaków wobec ...
-
Perspektywy zatrudnienia III kw. 2014
... jedyne ujemne prognozy odnotowane w tej edycji badania ManpowerGroup. Informacje o badaniu Barometr Manpower Perspektyw Zatrudnienia to kwartalne badanie, które mierzy intencje pracodawców związane ze zwiększeniem lub zmniejszeniem całkowitego zatrudnienia w ich oddziale w najbliższym kwartale. Badanie jest przeprowadzane od przeszło 50 lat ...
-
Media społecznościowe bez znaczenia dla e-commerce?
... czy Apple Watch, (42%) staną się bardziej istotne w procesie zakupowym. Badanie Capgemini wyodrębniło na rynkach dojrzałych i rozwijających się sześć kategorii kupujących, którzy ... dotyczących sprzedaży wielokanałowej”. O raporcie „Digital Shopper Relevancy” Wyniki badania oparte są na odpowiedziach z ankiet przeprowadzonych wśród 18 000 osób, które ...
-
Branża leasingowa w Internecie czyli co w sieci mówi się o leasingu
... . Badanie komunikacji firm leasingowych w Internecie objęło okres od 1.01.2013 do 30.09.2014 roku. Analizowana była aktywność firm leasingowych na Facebooku, Twitterze, forach internetowych, blogach, YouTube oraz na portalach internetowych. W sumie w analizowanym okresie pojawiło się 12762 materiałów związanych z leasingiem. Z badania wyłączono ...
-
Firmy rodzinne potrzebują zmian w stylu zarządzania
... dynamika, z jaką przebiega transfer władzy, raczej nie należy do oszałamiających. Badania przeprowadzone przez PARP pokazują, że proces ten rozpoczął się w zaledwie 15% firm ... . Jedynie 12% badanych przyznaje, że w firmie w tych obszarach decyzyjni są sukcesorzy. „Badanie wykazało, że sukcesja w polskich firmach rodzinnych jest na dość wczesnym ...


5 Najlepszych Programów do Księgowości w Chmurze - Ranking i Porównanie [2025]