-
Najpopularniejsze wtyczki do przeglądarek
Gemius prezentuje raport: "Analiza popularności wtyczek. Zestawienia, rankingi dla różnych przeglądarek i systemów operacyjnych". Na podstawie badania zrealizowanego w marcu 2011 r. zebrano dane na temat dodatków do przeglądarek internetowych stosowanych przez polskich internautów. Wyniki podzielono według systemów operacyjnych ...
-
Seniorzy w Internecie a działania marketingowe
... na poziomie 65 proc. W grupie 60+ jedynie 12 proc. osób korzysta z sieci, jednak jest to, według danych z marca 2012 r. badania Megapanel PBI Gemius, rzesza 912 979 internautów! Mało tego, wkrótce będzie ich milion i więcej. Należy zwrócić uwagę na to, że liczba starszych ...
-
Zakupy online: ważna jakość produktów i oszczędność czasu
... kluczowym czynnikiem towarzyszącym decyzjom zakupowym Polaków, coraz większą rolę odgrywa jakość i oszczędność. Wskazuje na nie już co piąty internauta - wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Gemiusa i e-Commerce Polska. W badaniu wzięło udział 1,5 tys. internautów. Wyniki pokazują, że największą wagę do wysokiej jakości produktów ...
-
Urządzenia mobilne: rządzą serwisy informacyjne i publicystyka
... starej generacji. W zależności od typu urządzenia, internauci poszukują w sieci innych informacji. Gemius po raz kolejny wziął pod lupę mobilny ruch internetowy i sprawdził, z jakich ... , aktualne informacje z kraju i ze świata czy dane giełdowe – dodaje. Z badania Gemiusa dotyczącego ruchu na stronach internetowych wynika, że w czerwcu 2013 roku z ...
-
Zarządzanie zasobami ludzkimi: czas na miękki HR
... z raportu Randstad „HR – zmiana klimatu”. Mobilność pracowników Najważniejszym wnioskiem płynącym z badania jest fakt, że duży odsetek pracowników rozważa obecnie zmianę pracy, ... przeprowadził dla Randstad Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR) należący do grupy Gemius S.A. W badaniu wzięło udział 879 osób odpowiedzialnych za planowanie i ...
-
Mężczyźni wybierają ubezpieczenia direct
... cenowo oferty. Dotyczy to wszystkich kupowanych online produktów, także ubezpieczeń – dodaje Bartłomiej Behnke, Superpolisa.pl. Potwierdzają to wyniki zrealizowanego przez Gemius badania „E-commerce w Polsce 2014”. Na pytanie o motywację do robienia zakupów przez internet aż 90% mężczyzn (73% kobiet) odpowiedziało, że skłania ich ...
-
E-commerce cierpi przez porzucenie koszyka
... . Podstawą będą więc: dostępność serwera, prawidłowo działające płatności internetowe, odpowiednio zintegrowane wszelkie dodatkowe funkcjonalności. Cena, cena, cena Według badania przeprowadzonego przez firmę Gemius w kwietniu 2014 roku, nadal to cena stanowi główny argument decyzyjny dla klientów e-sklepu (aż 73% ankietowanych!). Co ciekawe, ważne ...
-
Prawie połowa Polaków robi zakupy przez internet
... popularności przesądza przede wszystkim wygoda oraz oszczędność czasu. Jak wynika z badania zrealizowanego przez TNS Polska, 42% Polaków przyznaje, że w sieci kupuje ... w e-sklepie, w znacznej mierze uzależniona jest od asortymentu. Zgodnie z ostatnim raportem Gemius dla E-commerce Polska „E-commerce w Polsce 2015”, deklarowany wydatek (w ciągu 6 ...
-
Omnichannel. Tego nie można lekceważyć
... konsumentów. Według najnowszego raportu „E-commerce w Polsce 2016”, przygotowanym przez Gemius dla e-Commerce Polska, 81% kupujących i 41% niekupujących w sieci szuka ... 2016” mówią więc same za siebie: wielokanałowość w sprzedaży to już konieczność. Tymczasem z badania porównywarki cen idealo przeprowadzonego w kwietniu 2016 roku wynika, że ...
-
Niech Dzień Bezpiecznego Internetu trwa cały rok
... upłynęło już przeszło ćwierć wieku. Dane GUS wskazują, że dostęp do sieci posiada obecnie już 80 proc. polskich gospodarstw domowych. Badania PBI i Gemius dowodzą z kolei, że u schyłku minionego roku rzesza polskich internautów liczyła sobie 27,5 miliona osób. I to właśnie te 27,5 miliona ...
-
Lead generation. Jak pozyskać klienta przez internet?
... produktów finansowych oraz z zakresu zdrowia i edukacji. Dodatkowym atutem dla wykonawców i sprzedających jest system wystawiania rekomendacji przez klientów. Według badania przeprowadzonego przez Gemius dla E-commerce Polska aż 50% respondentów wskazuje na opinie o sprzedawcy jako czynnik wpływający na jego wiarygodność. Przykłady z zagranicy ...
-
E-commerce. Trendy 2018
... uznaje metodę płatności za ważną przy wyborze e-sklepu. M-commerce Nieustannie rośnie rola smartfonów w rozwoju handlu internetowego. 47 proc. Respondentów badania “E-Commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska” używa telefonu komórkowego do zakupów. Rozwój technologii mobilnych i tworzenie stron RWD może tylko zwiększyć udział zakupów ...
-
12 powodów, dla których warto stosować sms-y w e-commerce
... na tak! Dynamiki rozwoju może pozazdrościć e-commerce niejedna branża. Z danych Gemius wynika, że ta pierwsza rośnie o około 20% rocznie, a więc 7 razy ... - wysoka jakość obsługi definiowana np. przez atrakcyjny system powiadomień, życzenia okolicznościowe, badania satysfakcji czy programy lojalnościowe powodują, że klienci wracają do e-sklepu, ...
-
Sztuczna inteligencja jest już wszędzie?
... skrócenie czasu obsługi pacjenta, szybsze postawienie diagnozy oraz zaproponowanie leczenia w ramach przyjętej klasyfikacji. e-zakupy ze sztuczną inteligencją w tle Według badania "E-commerce w Polsce 2018. Gemius dla e-Commerce Polska", coraz więcej Polaków robi zakupy przez Internet. Może to wynikać z rosnącego zaufania do kupowania w sieci ...
Tematy: sztuczna inteligencja, AI -
Przed świętami o okazje cenowe może być trudno
... po to, by znaleźć się na wysokiej pozycji w porównywarkach cenowych, a te, według badania „Zakupy Świąteczne 2018”, są źródłem inspiracji prezentowych dla prawie 40 proc. ... są dla nas podstawowym źródłem wiedzy o bożonarodzeniowych upominkach. Jak pokazują dane Gemius, liczba odsłon w Ceneo.pl w listopadzie wyniosła 156 mln, dla porównania we ...
-
Rynek reklamy online w Polsce po III kw. 2018
... na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej, jak i prowizje agencji z tego tytułu. Wydatki ujęte w badaniu mogą ... oparte są na danych PwC oraz IHS. Od roku 2016 do analiz włączono także dane Gemius AdReal oraz Sotrender, które ...
-
Internet: kobiety ze smartfonem, mężczyźni z komputerem
... zakupem, proporcja ta odwraca się na korzyść komputerów Dokładny wgląd w wyniki badania SMSAPI ujawnia też, że w pewnych grupach respondentów sympatia do ... i tablety. Dla mężczyzn ten wynik był o 16% niższy. Niedawno zaś polska firma Gemius policzyła wizyty w najpopularniejszych serwisach, dzieląc je wg. urządzenia i płci. W przypadku większości ...
-
Oferty pracy: czy spece od e-commerce mogą narzekać?
... na których wdrożenie nie wszyscy z nich byli przygotowani. Z raportu „E-commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska” dowiadujemy się, że już 20 mln Polaków ... 90% kandydatów z branży zostało zaproszonych do udziału w rekrutacji – wynika z najnowszego badania Devire „Rynek Zmiany Pracy”. Firmy szukają również programistów, wytwarzających platformy ...
-
Co czeka e-commerce w 2022 roku?
... przewidywania IdoSell. Handel internetowy w ciągu ostatnich dwóch lat znacząco przyspieszył. Jak wynika z raportu Gemius "E-commerce w Polsce 2021", już 77 proc. Polaków (użytkowników internetu) robi zakupy online. Jak wynika z badania, 33 proc. konsumentów znacznie częściej decyduje się na sprawunki online. Rozwój e-commerce generuje ...
-
Internauci pod lupą: co interesowało nas w święta?
PBI oraz Gemius przedstawiają analizę danych z badania Mediapanel, która objęła okres od 1 marca do 10 kwietnia. Jej zasadniczym celem było przyjrzenie się, w jaki sposób Polacy konsumują treści ...
-
Reklama w internecie i telewizji. Kto jest liderem?
Pojawiły się wyniki gemiusAdReal - cross-mediowego badania rynku reklamy. Jego autorzy wzięli pod lupę kreacje reklamowe, które pojawiły się w telewizji i internecie w marcu bieżącego roku. Oto, do jakich ...
-
Żywiec i Kompania Piwowarska, czyli zmasowany atak przed majówką
... ? Jakie kanały reklamowe cieszyły się szczególną popularnością? Która z marek piwa zdominowała konkurencję pod względem udziału kontaktów reklamowych? Analitycy Gemius przyjrzeli się danym z badania gemiusAdReal, aby znaleźć odpowiedź na to pytanie. Analizie poddaliśmy aktywność reklamową marek z branży piwowarskiej, w okresie od początku kwietnia ...
-
E-commerce zawiódł. Na czym branża TSL zarobi w tym roku najwięcej?
... już jednak są, choć płynie z nich raczej umiarkowany optymizm. Według badania Mastercard SpendingPulse, które mierzy sprzedaż detaliczną w sklepach stacjonarnych oraz ... produktową e-commerce, nie tylko w Polsce, ale także na świecie. Z niedawnego raportu Gemius analizującego sektor e-handlu w naszym kraju w 2023 r. wynika, że odzież, akcesoria i ...
-
Logistyka e-commerce rośnie trzy razy szybciej niż rynek kontraktowy
... ciekawą sytuację w tym kontekście można było obserwować na początku roku w zestawianiu największych platform e-commerce działających w naszym kraju. Według badania Mediapanel realizowanego przez Gemius i PBI, po grudniowej górce zakupowej większość dużych serwisów sprzedażowych zanotowała spadek, jednak wyraźnie wzrosła liczba użytkowników Shein ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio IX 2024
Pojawiły się najświeższe dane z gemiusAdReal - cross-mediowego badania rynku reklamowego. Pod lupę wzięto przekaz reklamowy, który pojawiał się we wrześniu bieżącego roku w internecie, telewizji i radio. Oto, kto znalazł ...
-
Co się stało z Naszą Klasą, czyli jak zmienił się świat social mediów w Polsce?
... historia mediów społecznościowych w Polsce sięga początków obecnego wieku, a jej prekursorami nie są wcale światowi giganci, ale rodzime serwisy. Z okazji 20-lecia badania Mediapanel, Gemius i PBI postanowiły przyjrzeć się, jak na przestrzeni dwóch dekad zmienił się świat social mediów, w którym obracają się Polacy. Z tego ...
-
Audiobooki i ebooki: Polacy czytają i słuchają, wydawnictwa nie zarabiają?
... wydawcy postanawiają sprzedawać swoje produkty online decydują się raczej na e-księgarnie i market place’y niż na własne sklepy. Według badania „E-commerce w Polsce 2023. Gemius dla E-commerce Polska” najbardziej znaną marką zajmującą się sprzedażą książek online jest Empik (66 proc.), następnie platforma Allegro (25 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio X 2024
Są już najnowsze dane z gemiusAdReal - cross-mediowego badania rynku reklamowego dotyczący październikowych działań reklamowych w internecie, telewizji i radio. Czy w czołówce najbardziej aktywnych i najhojniejszych reklamodawców doszło do przetasowań? Z tego tekstu ...
-
Polski e-commerce 2004 vs 2024
Dziś Black Friday - zakupowe święto coraz popularniejsze wśród polskich konsumentów. Z tej okazji, a także z okazji 20-lecia badania Mediapanel, realizowanego przez Gemius oraz PBI, eksperci przyjrzeli się oglądalności serwisów zakupowych online na przestrzeni ostatnich dwudziestu lat. Jakie są wnioski z tej analizy? W analizie ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio XI 2024
Są już najnowsze dane z gemiusAdReal - cross-mediowego badania rynku reklamowego. Tym razem analiza objęła przekaz reklamowy emitowany w internecie, telewizji i radio w listopadzie bieżącego roku. Przyjrzyjmy się, którzy reklamodawcy byli ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w I 2025
Pojawiła się najnowsza odsłona comiesięcznego raportu z rynku reklamy, bazującego na danych z gemiusAdReal - cross-mediowego badania tego obszar. Opracowanie tradycyjnie już rzuca światło na najbardziej aktywnych i najhojniejszych reklamodawców w trzech rodzajach mediów - w internecie, telewizji i radio. Kto w pierwszym ...
-
Eko opakowania w e-commerce to dla logistyki szansa, wyzwanie i dylemat
... również działania operatorów logistycznych obsługujących e-commerce oraz badania prowadzone wśród konsumentów, którzy podejmują lub przynajmniej deklarują bardziej odpowiedzialne decyzje w obszarze realizacji dostaw. W Polsce potwierdzeniem takich deklaracji jest m.in. zeszłoroczny raport Gemius i PBI dotyczący sektora e commerce. Wynika z niego ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w II 2025
Pojawiła się najnowsza odsłona gemiusAdReal - cross-mediowego badania rynku reklamy internetowej, telewizyjnej i radiowej. To solidna porcja informacji o najbardziej aktywnych i najhojniejszych reklamodawcach. Która z branż i która z marek podjęły w lutym tego ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w III 2025
Jest już najświeższa edycja gemiusAdReal - cross-mediowego badania kreacji reklamowych, które pojawiły się w marcu bieżącego roku w radio, telewizji i w internecie. Opracowanie tradycyjnie dostarcza nam informacji o najbardziej aktywnych i najhojniejszych reklamodawcach. ...