-
Nowy broker internetowy
... dobór mediów przy kampanii reklamowej. Dzięki wykorzystaniu metodologii badawczej Gemius Effect oraz autorskiego oprogramowania o nazwie NetPlanner™, Galposter Online - na podstawie zebranych danych intermetrycznych i analizy kosztu dotarcia - ma możliwość badania m.in. bezpośredniego efektu danej kampanii; skuteczności percepcyjnej kampanii oraz ...
-
Ceny mieszkań w aglomeracjach I 2007
... dzielnic Warszawy - Wawra (0,9%), Rembertowa (0,4%) i Wesołej (0,2%). Nieruchomości - domena kobiet Jak wskazują wynika badań Megapanel PBI/Gemius realizowanych przez Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. i Gemius S.A. wśród osób korzystających z serwisu OFERTY.NET zdecydowaną przewagę mają kobiety. Płeć piękna stanowi średnio aż 55% użytkowników ...
-
Oferty turystyczne z internetu
... można dzięki nim znaleźć coś odpowiedniego na każdą praktycznie kieszeń. Według badań firmy Gemius, wśród bogatej oferty biur podróży sporą popularnością cieszą się wycieczki ... pojętej problematyki turyzmu zarówno w ujęciu krajowym jak i na świecie. Badania nad ekonomiczno - społecznymi uwarunkowaniami rozwoju gospodarczego oraz analizy trendów ...
-
Firmy kurierskie łamią prawa konsumentów
... w sieci. W zeszłym roku zakupy w ten sposób zrobiło 66 proc. Polaków (Gemius, raport E-commerce 2004-2008). Nadając przesyłkę za pośrednictwem firmy kurierskiej oczekujemy przede ... stanowi zmiany umowy i nie wymaga jej wypowiedzenia". W wyniku przeprowadzonego badania Prezes UOKiK wszczęła do tej pory postępowania przeciw 12. przedsiębiorcom z ...
-
Prawa użytkowników social media
Nk.pl i Facebook to dwa najpopularniejsze serwisy społecznościowe w Polsce, a liczba ich użytkowników stale rośnie. Z badania Megapanel PBI/Gemius wynika, że w styczniu nk.pl miał 12,3 miliona, podczas gdy polski Facebook miał niemal 9,9 miliona użytkowników. Niestety wraz z ...
-
Najpopularniejsze wtyczki do przeglądarek
Gemius prezentuje raport: "Analiza popularności wtyczek. Zestawienia, rankingi dla różnych przeglądarek i systemów operacyjnych". Na podstawie badania zrealizowanego w marcu 2011 r. zebrano dane na temat dodatków do przeglądarek internetowych stosowanych przez polskich internautów. Wyniki podzielono według systemów operacyjnych ...
-
Seniorzy w Internecie a działania marketingowe
... na poziomie 65 proc. W grupie 60+ jedynie 12 proc. osób korzysta z sieci, jednak jest to, według danych z marca 2012 r. badania Megapanel PBI Gemius, rzesza 912 979 internautów! Mało tego, wkrótce będzie ich milion i więcej. Należy zwrócić uwagę na to, że liczba starszych ...
-
Zakupy online: ważna jakość produktów i oszczędność czasu
... kluczowym czynnikiem towarzyszącym decyzjom zakupowym Polaków, coraz większą rolę odgrywa jakość i oszczędność. Wskazuje na nie już co piąty internauta - wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Gemiusa i e-Commerce Polska. W badaniu wzięło udział 1,5 tys. internautów. Wyniki pokazują, że największą wagę do wysokiej jakości produktów ...
-
Urządzenia mobilne: rządzą serwisy informacyjne i publicystyka
... starej generacji. W zależności od typu urządzenia, internauci poszukują w sieci innych informacji. Gemius po raz kolejny wziął pod lupę mobilny ruch internetowy i sprawdził, z jakich ... , aktualne informacje z kraju i ze świata czy dane giełdowe – dodaje. Z badania Gemiusa dotyczącego ruchu na stronach internetowych wynika, że w czerwcu 2013 roku z ...
-
Zarządzanie zasobami ludzkimi: czas na miękki HR
... z raportu Randstad „HR – zmiana klimatu”. Mobilność pracowników Najważniejszym wnioskiem płynącym z badania jest fakt, że duży odsetek pracowników rozważa obecnie zmianę pracy, ... przeprowadził dla Randstad Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR) należący do grupy Gemius S.A. W badaniu wzięło udział 879 osób odpowiedzialnych za planowanie i ...
-
Mężczyźni wybierają ubezpieczenia direct
... cenowo oferty. Dotyczy to wszystkich kupowanych online produktów, także ubezpieczeń – dodaje Bartłomiej Behnke, Superpolisa.pl. Potwierdzają to wyniki zrealizowanego przez Gemius badania „E-commerce w Polsce 2014”. Na pytanie o motywację do robienia zakupów przez internet aż 90% mężczyzn (73% kobiet) odpowiedziało, że skłania ich ...
-
E-commerce cierpi przez porzucenie koszyka
... . Podstawą będą więc: dostępność serwera, prawidłowo działające płatności internetowe, odpowiednio zintegrowane wszelkie dodatkowe funkcjonalności. Cena, cena, cena Według badania przeprowadzonego przez firmę Gemius w kwietniu 2014 roku, nadal to cena stanowi główny argument decyzyjny dla klientów e-sklepu (aż 73% ankietowanych!). Co ciekawe, ważne ...
-
Prawie połowa Polaków robi zakupy przez internet
... popularności przesądza przede wszystkim wygoda oraz oszczędność czasu. Jak wynika z badania zrealizowanego przez TNS Polska, 42% Polaków przyznaje, że w sieci kupuje ... w e-sklepie, w znacznej mierze uzależniona jest od asortymentu. Zgodnie z ostatnim raportem Gemius dla E-commerce Polska „E-commerce w Polsce 2015”, deklarowany wydatek (w ciągu 6 ...
-
Omnichannel. Tego nie można lekceważyć
... konsumentów. Według najnowszego raportu „E-commerce w Polsce 2016”, przygotowanym przez Gemius dla e-Commerce Polska, 81% kupujących i 41% niekupujących w sieci szuka ... 2016” mówią więc same za siebie: wielokanałowość w sprzedaży to już konieczność. Tymczasem z badania porównywarki cen idealo przeprowadzonego w kwietniu 2016 roku wynika, że ...
-
Niech Dzień Bezpiecznego Internetu trwa cały rok
... upłynęło już przeszło ćwierć wieku. Dane GUS wskazują, że dostęp do sieci posiada obecnie już 80 proc. polskich gospodarstw domowych. Badania PBI i Gemius dowodzą z kolei, że u schyłku minionego roku rzesza polskich internautów liczyła sobie 27,5 miliona osób. I to właśnie te 27,5 miliona ...
-
Lead generation. Jak pozyskać klienta przez internet?
... produktów finansowych oraz z zakresu zdrowia i edukacji. Dodatkowym atutem dla wykonawców i sprzedających jest system wystawiania rekomendacji przez klientów. Według badania przeprowadzonego przez Gemius dla E-commerce Polska aż 50% respondentów wskazuje na opinie o sprzedawcy jako czynnik wpływający na jego wiarygodność. Przykłady z zagranicy ...
-
E-commerce. Trendy 2018
... uznaje metodę płatności za ważną przy wyborze e-sklepu. M-commerce Nieustannie rośnie rola smartfonów w rozwoju handlu internetowego. 47 proc. Respondentów badania “E-Commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska” używa telefonu komórkowego do zakupów. Rozwój technologii mobilnych i tworzenie stron RWD może tylko zwiększyć udział zakupów ...
-
12 powodów, dla których warto stosować sms-y w e-commerce
... na tak! Dynamiki rozwoju może pozazdrościć e-commerce niejedna branża. Z danych Gemius wynika, że ta pierwsza rośnie o około 20% rocznie, a więc 7 razy ... - wysoka jakość obsługi definiowana np. przez atrakcyjny system powiadomień, życzenia okolicznościowe, badania satysfakcji czy programy lojalnościowe powodują, że klienci wracają do e-sklepu, ...
-
Sztuczna inteligencja jest już wszędzie?
... skrócenie czasu obsługi pacjenta, szybsze postawienie diagnozy oraz zaproponowanie leczenia w ramach przyjętej klasyfikacji. e-zakupy ze sztuczną inteligencją w tle Według badania "E-commerce w Polsce 2018. Gemius dla e-Commerce Polska", coraz więcej Polaków robi zakupy przez Internet. Może to wynikać z rosnącego zaufania do kupowania w sieci ...
Tematy: sztuczna inteligencja, AI -
Przed świętami o okazje cenowe może być trudno
... po to, by znaleźć się na wysokiej pozycji w porównywarkach cenowych, a te, według badania „Zakupy Świąteczne 2018”, są źródłem inspiracji prezentowych dla prawie 40 proc. ... są dla nas podstawowym źródłem wiedzy o bożonarodzeniowych upominkach. Jak pokazują dane Gemius, liczba odsłon w Ceneo.pl w listopadzie wyniosła 156 mln, dla porównania we ...
-
Rynek reklamy online w Polsce po III kw. 2018
... na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej, jak i prowizje agencji z tego tytułu. Wydatki ujęte w badaniu mogą ... oparte są na danych PwC oraz IHS. Od roku 2016 do analiz włączono także dane Gemius AdReal oraz Sotrender, które ...
-
Internet: kobiety ze smartfonem, mężczyźni z komputerem
... zakupem, proporcja ta odwraca się na korzyść komputerów Dokładny wgląd w wyniki badania SMSAPI ujawnia też, że w pewnych grupach respondentów sympatia do ... i tablety. Dla mężczyzn ten wynik był o 16% niższy. Niedawno zaś polska firma Gemius policzyła wizyty w najpopularniejszych serwisach, dzieląc je wg. urządzenia i płci. W przypadku większości ...
-
Oferty pracy: czy spece od e-commerce mogą narzekać?
... na których wdrożenie nie wszyscy z nich byli przygotowani. Z raportu „E-commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska” dowiadujemy się, że już 20 mln Polaków ... 90% kandydatów z branży zostało zaproszonych do udziału w rekrutacji – wynika z najnowszego badania Devire „Rynek Zmiany Pracy”. Firmy szukają również programistów, wytwarzających platformy ...
-
Co czeka e-commerce w 2022 roku?
... przewidywania IdoSell. Handel internetowy w ciągu ostatnich dwóch lat znacząco przyspieszył. Jak wynika z raportu Gemius "E-commerce w Polsce 2021", już 77 proc. Polaków (użytkowników internetu) robi zakupy online. Jak wynika z badania, 33 proc. konsumentów znacznie częściej decyduje się na sprawunki online. Rozwój e-commerce generuje ...
-
Internauci pod lupą: co interesowało nas w święta?
PBI oraz Gemius przedstawiają analizę danych z badania Mediapanel, która objęła okres od 1 marca do 10 kwietnia. Jej zasadniczym celem było przyjrzenie się, w jaki sposób Polacy konsumują treści ...
-
Reklama w internecie i telewizji. Kto jest liderem?
Pojawiły się wyniki gemiusAdReal - cross-mediowego badania rynku reklamy. Jego autorzy wzięli pod lupę kreacje reklamowe, które pojawiły się w telewizji i internecie w marcu bieżącego roku. Oto, do jakich ...
-
Żywiec i Kompania Piwowarska, czyli zmasowany atak przed majówką
... ? Jakie kanały reklamowe cieszyły się szczególną popularnością? Która z marek piwa zdominowała konkurencję pod względem udziału kontaktów reklamowych? Analitycy Gemius przyjrzeli się danym z badania gemiusAdReal, aby znaleźć odpowiedź na to pytanie. Analizie poddaliśmy aktywność reklamową marek z branży piwowarskiej, w okresie od początku kwietnia ...
-
E-commerce zawiódł. Na czym branża TSL zarobi w tym roku najwięcej?
... już jednak są, choć płynie z nich raczej umiarkowany optymizm. Według badania Mastercard SpendingPulse, które mierzy sprzedaż detaliczną w sklepach stacjonarnych oraz ... produktową e-commerce, nie tylko w Polsce, ale także na świecie. Z niedawnego raportu Gemius analizującego sektor e-handlu w naszym kraju w 2023 r. wynika, że odzież, akcesoria i ...
-
Logistyka e-commerce rośnie trzy razy szybciej niż rynek kontraktowy
... ciekawą sytuację w tym kontekście można było obserwować na początku roku w zestawianiu największych platform e-commerce działających w naszym kraju. Według badania Mediapanel realizowanego przez Gemius i PBI, po grudniowej górce zakupowej większość dużych serwisów sprzedażowych zanotowała spadek, jednak wyraźnie wzrosła liczba użytkowników Shein ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio IX 2024
Pojawiły się najświeższe dane z gemiusAdReal - cross-mediowego badania rynku reklamowego. Pod lupę wzięto przekaz reklamowy, który pojawiał się we wrześniu bieżącego roku w internecie, telewizji i radio. Oto, kto znalazł ...
-
Co się stało z Naszą Klasą, czyli jak zmienił się świat social mediów w Polsce?
... historia mediów społecznościowych w Polsce sięga początków obecnego wieku, a jej prekursorami nie są wcale światowi giganci, ale rodzime serwisy. Z okazji 20-lecia badania Mediapanel, Gemius i PBI postanowiły przyjrzeć się, jak na przestrzeni dwóch dekad zmienił się świat social mediów, w którym obracają się Polacy. Z tego ...
-
Audiobooki i ebooki: Polacy czytają i słuchają, wydawnictwa nie zarabiają?
... wydawcy postanawiają sprzedawać swoje produkty online decydują się raczej na e-księgarnie i market place’y niż na własne sklepy. Według badania „E-commerce w Polsce 2023. Gemius dla E-commerce Polska” najbardziej znaną marką zajmującą się sprzedażą książek online jest Empik (66 proc.), następnie platforma Allegro (25 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio X 2024
Są już najnowsze dane z gemiusAdReal - cross-mediowego badania rynku reklamowego dotyczący październikowych działań reklamowych w internecie, telewizji i radio. Czy w czołówce najbardziej aktywnych i najhojniejszych reklamodawców doszło do przetasowań? Z tego tekstu ...
-
Polski e-commerce 2004 vs 2024
Dziś Black Friday - zakupowe święto coraz popularniejsze wśród polskich konsumentów. Z tej okazji, a także z okazji 20-lecia badania Mediapanel, realizowanego przez Gemius oraz PBI, eksperci przyjrzeli się oglądalności serwisów zakupowych online na przestrzeni ostatnich dwudziestu lat. Jakie są wnioski z tej analizy? W analizie ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio XI 2024
Są już najnowsze dane z gemiusAdReal - cross-mediowego badania rynku reklamowego. Tym razem analiza objęła przekaz reklamowy emitowany w internecie, telewizji i radio w listopadzie bieżącego roku. Przyjrzyjmy się, którzy reklamodawcy byli ...