-
Konsumenci wybrali: Amazon, Snapchat i TikTok potrafią robić reklamy
... platformie, marketerzy już trzeci rok z rzędu zaklasyfikowali X na ostatnim miejscu pod względem zaufania wśród wszystkich globalnych marek w rankingu. W ramach przeprowadzonego badania firma Kantar zapytała marketerów o plany inwestycyjne na rok 2026 w różnych kanałach komunikacji reklamowej. Twórcy i influencerzy powinni odnieść korzyść z rozwoju ...
Tematy: reklama, działania marketingowe, marketing, social media, Amazon, Snapchat, TikTok, Prime Video, YouTube, Instagram, Google, Netflix -
Work-life balance po polsku? Praca na L4
... obowiązki nawet wtedy, gdy ich kondycja na to nie pozwala. Z badania „HR & Payroll Pulse Europe 2025” przeprowadzonego wśród 5 625 menedżerów HR i 16 000 pracowników z 16 ... temat i uświadamia nas pod jaką presją funkcjonuje pokolenie Z. Według naszego badania 39,8 proc. pracowników poniżej 25. roku życia pracuje regularnie w godzinach nadliczbowych, ...
-
Jesienny ranking witryn
Według badania Interbus1 - przeprowadzonego przez TNS OBOP we wrześniu i październiku br. - trzy najczęściej wymieniane z pamięci serwisy internetowe to Onet, Wirtualna Polska i Interia. Na kolejnych ...
Tematy: serwisy internetowe -
Internet w Polsce - XI 2003
... badania Interbus przeprowadzonego przez TNS OBOP w listopadzie 2003 roku - liczba Internautów wynosi 7,1 mln, co ... , treści, na wybrane tematy, które są regularnie aktualizowane. Przedstawione powyżej wyniki pochodzą z ciągłego badania Interbus zrealizowanego w miesiącu listopad 2003 roku przez TNS OBOP na reprezentatywnej próbie mieszkańców Polski ...
Tematy: badania internautów, polski internet -
Internet w Polsce - I kw. 2004
... badania TNS Interbus, przeprowadzonego przez TNS OBOP, najbardziej znanym portalem wśród internautów jest Onet.pl (www.onet.pl). ... zasoby, treści, na wybrane tematy, które są regularnie aktualizowane. Przedstawione powyżej wyniki pochodzą z ciągłego badania TNS Interbus zrealizowanego w okresie od stycznia do marca 2004 roku przez TNS OBOP na ...
-
Inwestycyjny optymizm
... sondażu Barometru Klimatu Inwestycyjnego w Polsce, przeprowadzonego przez firmę badawczą Synovate na zlecenie Brytyjsko-Polskiej Izby Handlowej (BPCC), potwierdza pozytywny trend odnośnie poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce. W trakcie obecnej, piątej już fali badania Indeks Otoczenia Biznesowego (BE INDEX), monitorujący ...
Tematy: -
Rośnie nienawiść w internecie
... internetu i poczty elektronicznej, odnotowała w ciągu czterech miesięcy bieżącego roku 26 proc. wzrost ilości stron WWW propagujących przemoc i nienawiść. Z badania przeprowadzonego przez firmę SurfControl wynika, że ilość stron internetowych promujących nienawiść wobec różnych grup społecznych, religijnych i narodowych (m. in. Amerykanów ...
-
Udany debiut Heyah
... rynek telefonii komórkowej nowa marka Heyah jest już rozpoznawana przez ponad połowę dorosłych Polaków (51%) - wynika z badania TNS Telecoms Indem, przeprowadzonego w kwietniu 2004 roku przez TNS OBOP. Z badania wynika również, że markę Heyah znają przede wszystkim ludzie młodzi. W grupie osób w wieku 15 – 29 ...
-
Oszustwa finansowe w sieci
... dotyczący 'scamu' - technik stosowanych przez internetowych oszustów, prowadzących do przechwycenia danych kart kredytowych, numerów kont lub wyłudzenia pieniędzy w transakcjach on-line. Z badania przeprowadzonego przez SurfControl wynika, że liczba 'scamu' od maja zeszłego roku zwiększyła się z 3 do 155, co oznacza wzrost o 477 proc. W pierwszych ...
-
Tele2 umacnia pozycję
... wspomagana Tele2 - wynika z badania TNS Telecoms Index, przeprowadzonego w październiku 2004 r. przez TNS OBOP. Obecnie wynosi ona 76%. Zdaniem Beaty Durki, szefa ... Znajomość wspomagana Telekomunikacji Polskiej utrzymuje się na stałym poziomie 99%. Z badania TNS OBOP wynika ponadto, że coraz więcej gospodarstw domowych, korzystających z telefonii ...
-
Rynek samoobsługi w call center
... z obsługi, a 74% postrzega sterowaną głosem aplikację samoobsługową IVR jako satysfakcjonującą alternatywę dla 24-godzinnego serwisu z asystą agentów. "Wnioski płynące z badania przeprowadzonego przez Genesys naświetlają kluczową rolę, jaką aplikacja self-service odgrywa w centrach obsługi klienta i w życiu ludzi. Chcemy być obsłużeni bez względu ...
-
Badanie bezpieczeństwa konsumentów XII 2004
... poczucie zagrożenia - wynika z sondażu przeprowadzonego na zlecenie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Wyniki grudniowego sondażu wskazują również, że umiejętność i skłonność konsumentów do dochodzenia roszczeń nie ulega zasadniczym zmianom. Od grudnia 2003 roku Urząd prowadzi cykliczne badania bezpieczeństwa konsumentów oraz stopnia ich ...
-
Zwyczaje żywieniowe Polaków 2005
... Prozdrowotni (20 proc.) – osoby wyczulone na zdrowy skład produktów, poszukujący zdrowej żywności Informacje o badaniu Wyniki pochodzą z ostatniej fali cyklicznego badania „Zwyczaje żywieniowe Polaków”, przeprowadzonego w maju 2005 roku na reprezentatywnej, ogólnopolskiej, 1000 osobowej próbie mieszkańców Polski w wieku powyżej 15 lat.
-
Polacy i okulary
... , kobiety oraz mieszkańcy miast - wynika z badania OMNIMAS przeprowadzonego przez TNS OBOP. Niewielką popularnością cieszą się w Polsce soczewki kontaktowe – stosuje je zaledwie ok. 1% Polaków w wieku 15 i więcej lat. Natomiast blisko 60% badanych w ogóle osób nie używa szkieł korekcyjnych. Z badania TNS OBOP wynika ponadto, że ...
-
Okulary? Niechętnie...
... ) zakładają je w zależności od potrzeby. Na sposób korzystania ze szkieł korekcyjnych mają wpływ zarówno poziom wykształcenia, jak i wiek - wynika z badania OMNIMAS przeprowadzonego przez TNS OBOP. „Istotnym czynnikiem wpływającym na sposób używania okularów korekcyjnych jest poziom wykształcenia. Osoby lepiej wykształcone - z wykształceniem co ...
-
Mercedes najbardziej pożądany
... nie musiałby brać pod uwagę jego ceny - wynika z najnowszego sondażu przeprowadzonego przez TNS OBOP. Następnymi w kolejności "wymarzonymi" markami są BMW i Volkswagen (po 9%) oraz Volvo ... 15-29 lat), a także pochodzące z miast do 100 tysięcy mieszkańców - komentuje wyniki badania Justyna Sawicka z TNS OBOP - Volkswagen to marka „dla wszystkich”, ...
-
Fiat królem szos
... i używanych (22%), które aktualnie posiadają Polacy. Takie są wnioski z badania Omnimas przeprowadzonego przez TNS OBOP. Wśród nowych samochodów na dalszych miejscach znajdują się: Daewoo ... jako nowy vs używany (Osoby, które posiadają własny samochód, n=436) - Wyniki badania wskazują, że szczególnie młodzi ludzie są bardziej skłonni kupować ...
-
Chińskie auta w Polsce?
... , a 10% z nas brałoby pod uwagę takie auto rozważając zakup samochodu - wynika z badania Omnimas przeprowadzonego przez TNS OBOP. Zachętą do zakupu takiego auta byłaby dla nas ... z TNS OBOP Rys.1 Czy słyszał(a) Pan(i) o samochodach nowych marek produkowanych w Chinach? Wyniki badania TNS Omnimas pokazują, że 10% Polaków brałoby pod uwagę samochód ...
-
Spyware w Polsce i na świecie III kw 2005
... do przygotowywania sygnatur nowych rodzajów spyware. Najnowszy raport „State of Spyware” zawiera także wyniki badania przeprowadzonego w Stanach Zjednoczonych wśród osób odpowiadających za bezpieczeństwo IT w dużych firmach. Według badania 98 procent ankietowanych uznało spyware za zagrożenie dla swojej organizacji, natomiast dwie trzecie badanych ...
-
Po co firmie intranet?
... - system wymiany i publikacji oparty na technologii internetowej, ułatwiający komunikację pomiędzy pracownikami, dający łatwy dostęp do informacji w firmie. Według danych z badania autorstwa Contium, przeprowadzonego przez Pentor, z Intranetu w Polsce, firmy korzystają już od dawna. Prawie 38% firm, które posiada to narzędzie, korzysta z niego już ...
Tematy: intranet, dzielenie się wiedzą -
Satysfakcjonująca praca
... zadowolenie z pracy czerpią osoby zatrudnione w przedsiębiorstwach z sektora produkcji przemysłowej oraz handlu hurtowego i detalicznego - wynika z ogólnopolskiego badania satysfakcji pracowników przeprowadzonego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR) oraz portal Pracuj.pl. Dobre relacje ze współpracownikami, satysfakcjonujące ...
-
Jeśli samochód, to używany
... Polaków planuje zakup samochodu - wynika z badania Omnimas* przeprowadzonego przez TNS OBOP. Wśród osób zamierzających dokonać zakupu 80% planuje nabyć auto używane, a 19% zdecydowanych jest na samochód fabrycznie nowy. Wyniki badania TNS OBOP dotyczącego planów motoryzacyjnych wskazują ponadto, że większość (67%) Polaków zamierzających nabyć ...
-
Opieka zdrowotna wg Europejczyków
... na poważne zabiegi chirurgiczne. Najmniej, bo tylko 29% badanych, niepokoją porady lekarskie dotyczące niegroźnego problemu zdrowotnego. Tak wynika z najnowszego badania Europe Health przeprowadzonego w 13 europejskich krajach przez Reader's Digest. W świetle sondażu Reader’s Digest, spośród wszystkich badanych krajów to właśnie Polacy są ...
-
Poparcie dla polityki Unii
... , a także wspólną politykę międzynarodową wobec innych krajów - wynika z sondażu Eurobarometr, zrealizowanego przez TNS Opinion & Social (w Polsce TNS OBOP). Według badania przeprowadzonego dla Komisji Europejskiej pod koniec 2005 roku, ponad trzy czwarte (77%) mieszkańców Unii Europejskiej deklaruje poparcie dla programu wspólnej polityki ...
-
Polskie cztery kółka
... 41% posiadanych przez Polaków aut ma więcej niż 10 lat - wynika z badania OMNIMAS, przeprowadzonego przez TNS OBOP. Najpopularniejszą marką samochodu pozostaje Fiat - posiada go co czwarty (25%) właściciel auta w naszym kraju. Z badania TNS OBOP wynika ponadto, że połowa (50%) gospodarstw domowych w Polsce posiada ...
-
Google otwiera "wirtualny supermarket"
... jak handel nieruchomościami w sieci. Google bada handlowe możliwości Google Base w świetle opublikowanego właśnie badania, które pokazuje, że wielu wiodących sprzedawców uważa, że nie są wystarczająco konkurencyjni w sieci. Według badania przeprowadzonego przez firmę Forrester na zlecenie Google, mniej niż połowa (41 proc.) sprzedawców, którzy ...
-
Jak kupujemy samochody
... tylko 8% dorosłych Polaków kupiło samochód. Zdecydowana większość osób (96%) nabyła używane auto. Jedynie 4% respondentów kupiło samochód fabrycznie nowy - wynika z badania OMNIMAS przeprowadzonego przez TNS OBOP. Zakup samochodu w ciągu ubiegłego roku częściej deklarowali: mężczyźni (10%), osoby w wieku 18-29 lat (11%) oraz 30-39 lat ...
-
PR w branży motoryzacyjnej
... , • Dziennikarze preferują e-mail jako najwygodniejszą drogę kontaktu z firmami (43 wskazania na 57 odpowiedzi). Ranking działań PR firm motoryzacyjnych Na podstawie badania przeprowadzonego przez IBRM Samar i agencję ITBC Communication powstał ranking firm, ustalony na bazie ocen działań public relations prowadzonych dla poszczególnych marek ...
-
Polacy chcą zakazu palenia
Jak wynika z ogólnopolskiego badania przeprowadzonego przez Polskie Radio we współpracy z Instytutem Badania Opinii i Rynku PENTOR, ponad trzy czwarte Polaków uważa za zasadne wprowadzenie zakazu palenia we wszystkich miejscach publicznych. Dane te zaprezentowano ...
-
Samochody używane kupujemy za gotówkę
... lub dla swojego gospodarstwa domowego - wynika z badania OMNIMAS przeprowadzonego przez TNS OBOP w lutym 2006 roku. Największą popularnością cieszyły się samochody ... badanych (Rys. 2). Średnia cena samochodu zakupionego w 2005 roku to 10 624 zł. Z badania wynika, że zdecydowana większość samochodów została zakupiona za gotówkę. Co dziesiąty ...
-
Znaczenie telefonu stacjonarnego dla Polaków
... . Nie wkroczył jednak zupełnie w intymną sferę naszego życia – większość Polaków nie wyznałaby miłości przez telefon. To tylko niektóre z wniosków płynących z badania przeprowadzonego przez TNS OBOP na zlecenie UPC Polska, dostawcy usług telewizyjnych, internetowych i telefonicznych. "Ogólnie z badań wynika, że telefon stacjonarny trzyma się ...
-
Outsourcing IT wciąż rośnie
... ich niektóre wcześniejsze decyzje dotyczące outsourcingu były błędne i przenosi pracę informatyczną z powrotem do firmy - wynika z dorocznego badania Global IT Outsourcing Study, przeprowadzonego przez DiamondCluster International. W podobnym badaniu przeprowadzonym dwa lata temu, żaden z menadżerów ankietowanych przez DiamondCluster nie powiedział ...
-
Kto naprawia nasze auta?
... (32%) odpowiedzialnych za naprawy samochodu w gospodarstwie domowym samodzielnie wykonuje czynności związane z bieżącą konserwacją i serwisowaniem auta - wynika z badania MAA, przeprowadzonego przez TNS OBOP i TNS Infratest. Jednak najpopularniejszym miejscem dokonywania takich napraw są warsztaty niezależne (nieautoryzowane), które odwiedza 38 ...
-
Firmy zwiększą wydatki na innowacje
... także możliwy koszt nie generowania wzrostu i zysków z innowacji, co jest możliwe i to, że firmy muszą sprostać wymaganiom giełdy". Inne wnioski z badania przeprowadzonego przez BCG to: Innowacje są rosnącym priorytetem strategicznym dla większości firm. Konsekwentnie do zwiększania wydatków, szefowie kładą większy nacisk strategiczny ...
-
Zakłady sportowe w internecie - intratny biznes?
... zdecydowanie więcej odsłon, niż miało to miejsce w kwietniu i maju, co może wskazywać na większą liczbę zawieranych zakładów. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR), przed Mistrzostwami Świata zamiar zawierania w internecie zakładów związanych z mundialem deklarowało 4 proc. dorosłych internautów ...


5 Najlepszych Programów do Księgowości w Chmurze - Ranking i Porównanie [2025]