-
5 sposobów na długotrwały sukces w e-commerce
... w kanałach social media. 3. Budowanie pozytywnych doświadczeń klienta Klienci chcą bezproblemowych zakupów i interakcji z firmą. Odwiedzając witrynę liczą na przejrzysty układ strony i intuicyjną nawigację, jasne zasady płatności oraz możliwość śledzenia przebiegu zamówienia. Olbrzymie znaczenie ma również dobra obsługa klienta. Badania Sana ...
-
Kompetencje cyfrowe zniszczą lukę w płacach?
... dzięki czemu poprzeczka ambicji podnosi się coraz to wyżej. Z zeszłorocznego badania Accenture „Getting to Equal” wynika, że do stanowisk menedżerskich aspiruje już ... jako narzędzie rozwoju. Dostęp do kursów online, budowanie sieci kontaktów przez social media, współpraca na odległość – to tylko część rozwiązań, jakie dają powszechnie dostępne zasoby ...
-
Atmosfera w pracy i rozwój zawodowy. To liczy się najbardziej
... środki stosowane przez pracodawców w celu podniesienia kwalifikacji swojej kadry. Natomiast, jak wynika z badania Wonga, 35 proc. ankietowanych przy zmianie miejsca pracy, poza ... na markę przedsiębiorstwa lub opinie na jego temat w kanałach social media. Prestiżowa pozycja potencjalnego pracodawcy, a także sposób komunikowania się ze społeczeństwem ...
-
Trendy 2018. Gdzie zmierza reklama cyfrowa?
... tym danych osobowych, informacji o lokalizacji i zainteresowaniach konsumenta. Z badania wynika, że wykorzystanie danych osobowych i lokalizacyjnych w działaniach reklamowych będzie ... roku wzrosła o 34%. Oprócz tego rosną wydatki na reklamę w social media (26%). Biorąc pod uwagę strukturę branżową, najwięcej na reklamę cyfrową wydały: handel (18% ...
-
Walka o customer experience musi trwać
... technologie wspierające marketing 1-to-1: CRM, analityka marketingowa, zarządzanie komunikacją w social media. W niedalekiej przyszłości na czoło tej listy trafią rozwiązania ... śledzony i zarzucany spamem, co ułatwia budowanie relacji marki z konsumentem. Niestety, badania wykonane przez Periscope McKinsey wskazują, że aż 78% detalistów przyznaje ...
-
6 sposobów na Customer Experience w sklepie internetowym
... chatbota, jak pracowników, którego głównym zadaniem będzie obsługa zapytań klientów, i to w różnych kanałach komunikacji (chat, email, social media). 5. Więcej metod płatności Z tegorocznego badania Blue Media wynika, że aż połowie respondentów zdarzyło się nie skończyć zakupów internetowych w związku z brakiem dogodnej metody płatności. Wśród ...
-
Czy TikTok naprawdę jest zagrożeniem? Jak chronić siebie i dzieci?
... Najgroźniejszy dla najmłodszych Podobnie jak wszystkie inne social media, TikTok ma najbardziej szkodliwy wpływ na dzieci i nastolatków. Głównym problemem jest dostęp do szkodliwych treści promujących m.in. nękanie (bullying), samookaleczenia, czy zaburzenia odżywiania. Niedawne badania we Włoszech, przeprowadzone wśród 78 pacjentów z zaburzeniami ...
-
Komunikacja zunifikowana: trendy technologiczne 2013
... i bezpiecznych aplikacji komunikacyjnych, przystosowanych do pracy na każdym urządzeniu.” Badania, przeprowadzone przez Frost & Sullivan wśród ponad 700 firm amerykańskich ... 22% zadeklarowało chęć wdrożenia tego narzędzia w ciągu najbliższych 2 lat. Social media i wideokonferencje to wciąż technologie niszowe i według analityków Frost & Sullivan ...
-
Jak Internet wpływa na decyzje zakupowe klientów?
... decyzję. Mnóstwo szacunku i dużo miłości – lovemark Tradycyjna marka (w ujęciu jeszcze sprzed ery social media) to coś, co – według Robertsa – gromadzi dużo szacunku, ale niewiele miłości. ... to klientom), po drugie… oferował coś natychmiast za trochę więcej pieniędzy. Badania Amazon pokazują, że jeśli różnica w cenie nie przekracza 10 proc., ...
-
Telefon służbowy w niebezpieczeństwie
... zarządzającej zadeklarowało, że nie wykorzystuje telefonu służbowego do celów prywatnych. - Jak pokazują nasze badania, ponad połowa pracowników wykorzystuje telefony służbowe bez ograniczeń. Sprawdzają w firmowej komórce swój profil w social media, odbierają prywatne maile, korzystają z bankowości mobilnej. Niestety od tego nie uciekniemy. Po ...
-
Dane osobowe i zdjęcia najbliższych tanio sprzedam
... niż przykrość po stracie przyjaciela, partnera czy zwierzęcia. Autorzy badania zapytali ankietowanych, w jakim stopniu zasmuciłyby ich różne sytuacje, w tym m.in. ... ludzie są skłonni sprzedać je za szokująco małe pieniądze. Czytaj także: - Social media: frustracja przyćmiewa przyjemność - Dane osobowe, czyli właściwie które? Uczestników eksperymentu ...
-
Jak miewają się studenci na rynku pracy?
... , 39% znajduje oferty na portalach z ogłoszeniach, 23% przyznaje, że korzysta z rekomendacji znajomych. Social media i funkcjonujące przy uczelniach biura karier pomagają studentom z rzadka - korzystanie z nich deklaruje odpowiednio 9 i 8% badanych. Z badania wynika, że płatne staże wciąż nie są powszechną praktyką. Aż 71% studentów deklaruje, że ...
-
Zachowania konsumentów w dobie zakupów omnichannel
... gazetka reklamowa. To kilka wniosków płynących z badania opracowanego przez EY. Pierwszy z opracowanych przez ... wszystkie dostępne kanały zarówno online ( np. media społecznościowe, aplikacje mobilne, porównywarki cenowe) jak i ... o elektronikę, aż 27% ankietowanych szukało wiedzy o produkcie w social mediach. Informacje o badaniu Badanie zostało ...
-
Kobiety sięgają po "męskie" zawody. Nie tylko w branży IT
... (81%), prawo (80%), księgowość i audyt (80%), a także gastronomia (76%), nauka i badania (72%) czy biotechnologia i farmacja (72%). Nie tylko kosmetyczki, trenerki ... rozwijałam sprzedaż na Europę i świat w branży kosmetycznej, pisałam artykuły dla social media, pracowałam w biurze rachunkowym, a nawet w fabryce mrożonej pizzy w Anglii. W końcu, ...
-
Polski Internet a literatura
... badania Biblioteki Narodowej odnotowują spadek czytelnictwa", "5-procentowa stawka VAT dobije czytelnictwo ... do nienawiści - ambiwalentne postawy wobec literatury zbadał Instytutu Monitorowania Mediów w ramach projektu Kompas Social Media z okazji tegorocznych Warszawskich Targów Książki. Warszawskie Targi Ksiązki odbędą się po raz trzeci, w tym roku ...
-
Praca dla specjalistów: CSR i employer branding
... określić usytuowanie danego specjalisty w strukturze firmy. Na przykład, jak wynika z badania „Wyzwania HR 2013” przeprowadzonego przez Pracuj.pl i IIBR, zdaniem 38% ... dziedzina, która wymaga wiedzy z wielu innych obszarów (HR, marketing, planowanie strategiczne, komunikacja, reklama, social media) i na tym moim zdaniem polega jej trudność, ale także ...
-
Polski Internet a Święta Wielkanocne
... analiza wypowiedzi internautów nadal stawia pod znakiem zapytania ich religijne przeżywanie zbliżających się świąt - wynika z badania Instytutu Monitorowania Mediów przeprowadzonego w ramach projektu Kompas Social Media. Instytut Monitorowania mediów zbadał popularność haseł związanych z Wielkanocą w Internecie w marcu 2013 r. Wyniki okazały się ...
-
Sytuacja młodych na rynku pracy
... otwiera nowe możliwości i poszukiwanie pracy raczej ułatwia. - twierdzi Michał Sławiński, Social Media Director w The Digitals. Wiarygodne, ale czy skuteczne? Studenci i ... Agnieszka Maciuk - Grochowska z Instytutu Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego. Cel raportu Głównym celem badania była chęć sprawdzenia, jakie źródła wykorzystują obecnie studenci ...
-
Trendy CSR 2014
... corporate social responsibility - CSR) oraz firm zaangażowanych we wdrażanie i promowanie CSR? Czy czeka nas rewolucja czy ... to tylko niektórzy interesariusze firm. Wymagania tych grup wobec przedsiębiorstw stają się coraz większe. Badania potwierdzają, że pracownicy i pracowniczki cenią sobie kulturę etyczną firmy, a konsumenci chcą wiedzieć więcej ...
-
Pokolenie Y na wysokich obrotach
... siecią, wchodzimy w środowisko, które sprzyja pobieżnej lekturze i braku koncentracji. Liczne badania – między innymi eksperyment oparty na śledzeniu ruchów gałek ocznych, ankieta ... Biorąc po uwagę, że około 55% pracowników biurowych w Wielkiej Brytanii korzysta z social media w godzinach pracy, a blisko 6% poświęca na to więcej niż godzinę, serwis ...
-
Ubezpieczenia w mediach społecznościowych
... z praktykowanych sposobów jest docieranie do potencjalnych klientów poprzez media społecznościowe. To bardzo dobry pomysł, jednak okazuje się, że firmy ubezpieczeniowe raczej nie wspierają tego typu działań. To niektóre z wniosków, jakie nasuwa lektura raportu z najnowszego badania IRCenter. Punktem wyjścia analizy były dwa modele ...
-
Rynek usług IT: stabilny wzrost, nowe wyzwania
... świat, do jakiego dostawcy muszą się dostosować i w którym, jak pokazują badania IDC, coraz więcej z nich z sukcesem się odnajduje. Nowe wyzwania dla integratorów ... klientów. Inwestycje w technologie tzw. Trzeciej Platformy (chmura, rozwiązania mobilne, analityka/Big Data i social media), są obecnie jedynym sposobem na to, by sprostać nowym wyzwaniom. ...
-
E-commerce: jak budować relacje z klientem?
... osoby wygrywają bon na kolejne zakupy czy upominek. Zadbaj o informację Według badania SalesBee, aż 27 proc. osób kupujących w Internecie obawia się oszustwa ze ... najszybciej dotarły do klientów. Trzeba tylko pamiętać, żeby treść udostępniana poprzez social media nie była zwykłym marketingiem, a pokazywała treści interesujące naszych klientów. Za ...
-
Prostota ułatwia sukces w e-commerce. Klienci chcą przejrzystości
... lepiej. Adres mailowy i telefon to podstawa, można wykorzystać też social media. Nie warto korzystać z formularzy kontaktowych – klient nie będzie czuł, że przedstawia swój problem żywej osobie, która chce mu pomóc. Wiarygodność to podstawa Według badania SalesBee, aż 27 proc. osób kupujących w Internecie obawia ...
-
Trendy w e-commerce na 2016 rok według e-Izby
... to wyzwania przed całą branżą retail internetową, jak i tradycyjną. Badania Forester Research pokazują bowiem, że w celach zakupowych smartfony wykorzystywane są ... detalicznej online. Łączenie swojego programu lojalnościowego z e-mail marketingiem, a nawet social media uruchamia zintegrowany kanał komunikacji i buduje wspólnotę z klientami. – mówi ...
-
Branża motoryzacyjna: jest praca, nie ma specjalistów
... komentarzu Pawła Gosa, prezesa zarządu Exact Systems: - Z ostatniej edycji „Badania opinii i nastrojów przedstawicieli Automotive”, którą zrealizowaliśmy w połowie ubiegłego roku ... czy obecność na najważniejszych targach pracy. Nie można zapomnieć też o kanałach social media, które stanowią codzienność młodych ludzi – mówi Jacek Opala. Coraz częściej ...
-
3 główne trendy na rynku CRM
... szybko postępującej ewolucji CRM mocno zyskało na znaczeniu. Jak pokazują badania, 26 proc. badanych firm przypisuje swój sukces w stosowaniu CLV bardziej efektywnemu ... miejscu. Przez ostatnie lata zmieniały się kanały dotarcia do konsumenta (rozkwit social media, wzrost znaczenia mobile’u) czy zachowania zakupowe klientów, ale sztuka zarządzania ...
-
5 sposobów na sprzedaż przez content marketing
... treści są jednym z głównych powodów, dla których użytkownicy śledzą marki w social media. Wartościowe materiały w formie tekstu, grafiki czy video potrafią również sprzedawać ... ten pierwszy powinien zachęcać czytelnika do podjęcia natychmiastowej akcji. Jak pokazują badania Demand Metric, 86 proc. internautów przewija reklamy video, 44 proc. z ...
-
Po co nam Customer Journey Mapping?
... analizy statystyk, danych sprzedażowych i marketingowych), jak i źródła zewnętrzne (zlecone badania). Jak wygląda mapa Customer Journey? Najpierw należy zebrać wszystkie istotne dane ... wskazywanych przez marketerów, który wyprzedza content marketing, mobile, personalizację i social media. Badanie Econsultancy wskazało, że dla większości firm obsługa ...
-
Za co lubimy audiobooki i ebooki?
... . Dlaczego chętnie korzystamy z ebooków? Korzystanie z ebooków, jak pokazują wnioski z badania, nie oznacza zaprzestania korzystania z książek tradycyjnych. Największe zalety, ... na wakacje? A może czytnik e-booków? - Czytelnictwo ma się dobrze? Tak twierdzą social media dlaczego sięgamy po ebooki? Ważną rolę w korzystaniu z ebooków odgrywa wpływ ...
-
#10yearchallange. Jak zmienił się ruch w sieci?
... W styczniu 2009 roku profile na Facebooku, największej na świecie platformie social media, posiadało 150 milionów osób, obecnie jest ich już ponad 2 miliardy ... eliminując przy tym coraz bardziej zaawansowane cyberzagrożenia”. Wideo i gry rządzą w Internecie Według badania Cisco Visual Networking Index z 2009 roku, najwięcej globalnego ruchu IP ...
-
Internet: kobiety ze smartfonem, mężczyźni z komputerem
... się zakupem, proporcja ta odwraca się na korzyść komputerów Dokładny wgląd w wyniki badania SMSAPI ujawnia też, że w pewnych grupach respondentów sympatia do urządzeń ... przez kanał mobilny wykorzystując aplikacje mobilne, SMS-y czy typowo smartfonowe social media jak np. Instagram - mówi Andrzej Ogonowski z SMSAPI. Wnioski te są zbieżne z wynikami ...
-
Jak wygląda poznański rynek pracy IT?
... pasywni, do których należy dotrzeć poprzez inne kanały, takie jak social media czy uczestnictwo w renomowanych spotkaniach branżowych, które są skierowane dla określonej, ... zlecenie Miasta Poznania. Ważnym elementem raportu są zaprezentowane wyniki badania, którego celem było zweryfikowanie potencjału, możliwości i barier rozwoju analizowanej ...
-
Millennialsi na wakacjach
... proc. amerykańskich Zetek przyznaje, że o ich planach wakacyjnych w znacznym stopniu decydują social media. W ujęciu globalnym 60 proc. Millennialsów bierze pod uwagę, czy ... tylko dodatkiem, od którego wymaga się przede wszystkim szybkości. Potwierdzają to badania PayPal, które wskazują, że aplikacji mobilnych w celu realizacji szybszych transakcji ...
-
Cyberprzestępcy manipulują sztuczną inteligencją
... nie umyka uwadze cyberprzestępców. Z badania zrealizowanego w ramach europejskiego projektu SHERPA wynika, że ci ostatni szczególnie upodobali sobie manipulowanie przy już istniejących systemach. W kręgu ich zainteresowań znajdują się m.in. rozwiązania AI stosowane w wyszukiwarkach, social mediach oraz serwisach z rekomendacjami. Cybermanipulacje ...