-
Zmiana pracy: 90% Polaków nie mówi "nie"
... czekając na propozycję od potencjalnego pracodawcy. Najbardziej stabilną branżą jest PR i Social Media – tutaj aż 38% respondentów nie szuka pracy i nie chce ... że zmiana pracy nierzadko staje się faktem. Jak czytamy w komunikacie z badania, w ciągu ostatniego roku pracodawcę zmieniło 44% respondentów. Pracodawcom najtrudniej było zatrzymać młodych ...
-
Infodemia: czy sztuczna inteligencja wyeliminuje fake newsy?
... metody dotarcia do odbiorców, boty są coraz bardziej atrakcyjnym narzędziem odziaływania w mediach społecznościowych. Potwierdzają to badania IAB Polska „Dezinformacja w sieci”, które wskazują na social media jako główne źródło nieprawdziwych informacji. Według badań Państwowego Instytutu Badawczego NASK co piąty polski internauta twierdzi również ...
-
Jak działać na rynku e-commerce w dobie koronawirusa?
... słowa kluczowe i zastanów się nad tym, czy nie należy ich zaktualizować. Wykorzystaj social media, aby zaznaczyć swoją obecność w sieci. W czasie pandemii jeszcze więcej osób spędza ... dodatkowo nie wydłużać dostawy. Warto mieć to na uwadze, szczególnie, że niedawne badania e-izby wykazały, że aż 59% osób zamawiających produkty spożywcze online oceniło ...
-
Powrót z home office już za chwilę. Jak będą działać biura?
... ? Jakie wyzwania wiążą się z nową rzeczywistością biurową? Przed nami wyniki badania przeprowadzonego przez CIONET, Deloitte i VMware pośród przeszło setki dużych i ... możemy zorganizować zarówno z poziomu specjalistycznych platform, jak i zwykłych komunikatorów social media. Codzienne zadania możemy z kolei wykonywać z poziomu aplikacji chmurowych ...
-
Praca zdalna: najpopularniejsze słuchawki i headsety
... płynące z otoczenia są jedną z kwestii, które przeszkadzają podczas wideokonferencji. Z danych uzyskanych z badania zleconego przez ClickMeeting wynika, że najbardziej rozpraszającą dla 66 proc. ankietowanych ... chatbotów. SentiOne, wykorzystując autorską technologię, zbiera dane z ponad 5 milionów źródeł, takich jak social media oraz blogi, strony ...
-
Polacy i zdrowe odżywianie: dlaczego nie zawsze się udaje?
... raz kolejny zrealizowała projekt badawczy dotyczący zdrowego odżywiania Polaków. Z badania dowiadujemy się, że dla 80% z nas zdrowe odżywianie stanowi ... czerpiemy takie informacje? Internet, a konkretnie strony internetowe poświęcone zdrowemu odżywianiu oraz social media to źródło oczywiste i jedne z najczęstszych (wliczając kanały na YouTube, ...
-
Jacy freelancerzy są najbardziej poszukiwani?
... . wzrost odnotowali freelancerzy w kategorii SEO (optymalizacja stron internetowych) oraz social media (m.in. realizacja kampanii reklamowych czy prowadzenie profili w mediach społecznościowych). W Polsce freelancing można uznać za synonim kreatywności, a z tegorocznego badania rynku polskich freelancerów wynika, że fotografia oraz grafika to jedne ...
-
6 porad jak się nie dać oszukać w Black Friday i Cyber Monday
... że media społecznościowe są obecnie źródłem 88% wszystkich oszustw zakupowych, a przestępcy przyciągają kupujących, poprzez najpopularniejsze w social mediach produkty1. Musimy pamiętać o tym, że cyberprzestępcy również śledzą trendy zakupowe. Wiedzą, że bardzo wiele osób, jak wskazują badania aż 32%, odkrywa nowe produkty i marki w social mediach2 ...
-
Czy smartfony i aplikacje rządzą życiem młodych Polaków?
... budzą niepokój wśród młodych Polaków. Przemawiają za tym wyniki badania przeprowadzonego przez firmę doradczo-technologiczną Future Mind, według których ... Future Mind. Znajomi przegrywają z social mediami Mobilność i natychmiastowy dostęp do informacji stają się standardem dla młodego pokolenia. Smartfony i media społecznościowe odgrywają kluczową ...
-
Jak promocje działają na Polaków?
... social shoppers”, dla których zakupy to cały proces społeczny. Dotarcie do każdego z nich to obecnie spore wyzwanie dla handlu – mówi Maciej Tygielski, CEO, MyShop.mobi. Więcej niż cena Z badania ... ” (37% wskazań), ale w tym przypadku liczą się także media społecznościowe (27%). Informacje o promocjach sprzętu elektronicznego docierają do klientów ...
-
Unia Europejska oczami Polaków
... ) najczęściej uważają, że o Unii Europejskiej media ... media. Wyższe są wśród nich odsetki osób uważających, że informacji jest albo za dużo, albo za mało i że są one zbyt negatywne. Informacje o badaniu W raporcie zaprezentowano wybrane wyniki badania Eurobarometr zrealizowanego na zlecenie Komisji Europejskiej przez konsorcjum TNS Opinion & Social ...
-
Rynek reklamy online w Polsce po III kw. 2018
... w urządzeniach mobilnych, a także komunikacja marketingowa prowadzona w social mediach oraz wideo online. Na dynamikę rynku ... badania uzyskane z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej, jak i prowizje agencji z tego tytułu. Wydatki ujęte w badaniu mogą mieć zarówno charakter gotówkowy, jak i barterowy. W badaniu uwzględniono przychody: Aegis Media ...
-
E-commerce, płatności, marketing, komunikacja - trendy na 2024 rok
... komunikacji – stroną internetową, social mediami, newsletterem itp., ... obserwowane trendy w płatnościach. Z realizowanego przez nas cyklicznie badania opinii wynika, że najczęściej wybieraną formą ... media Łączenie handlu elektronicznego z reklamą cyfrową, znane jako commerce media, może być znaczącym trendem w e-handlu na 2024 rok. Commerce media ...
-
Nowy marketing: dialog między marką i odbiorcą
... oraz dostępną w każdej chwili (nowe, elektroniczne media, e-commerce). Marka musi umieć odnaleźć się ... wartości, własnego wizerunku) i włączyć do obiegu (w obieg social networks) jako nową wartość (współuczestnictwo, współkreowanie - WEB ... słuchanie - zwrotny kanał informacji od klienta (badania marketingowe, ePR, budowanie i rozwój społeczności wokół ...
-
Polski Internet a wybór ZUS czy OFE
... deklarują wolę wyboru jednego z wariantów emerytalnych. Jak wynika z monitoringu social mediów, w okresie od listopada 2013 do lipca 2014, deklaracje typu „zostaję w ... na Facebooku, Twitterze i internetowym forum Gazety Wyborczej (forum.gazeta.pl) – wynika z badania IMM. W sieci padają różne argumenty – od racjonalnych i podpartych liczbami, po ...
-
Polacy a zakup wycieczki online
... oferty, reklama, personel sprzedaży; źródła publiczne: media, organizacje konsumenckie; źródła doświadczalne: ... social shopping”. Jak wskazują badania, decyzję o zakupie klienci podejmują jednak w biurze podróży. Stąd niezmiernie ważny okazuje się kontakt osobisty, pomoc w wyborze i polecenie przez sprzedawcę w bezpośredniej rozmowie. Badania ...
-
Mikropożyczki online - wizerunek w Internecie w I kw. 2014
... social mediach, ich analizie, a także tworzeniu automatycznych raportów uwzględniających podstawowe dane na temat monitorowanej firmy. Chcąc sprawdzić tendencję aktywności firm pożyczkowych, porównano wyniki badania ...
-
Wydawnictwa literackie i ich wizerunek w mediach
... tym okresie niemal 15 tysięcy unikalnych użytkowników social mediów! Rok 2015 jednak zaskoczył ... i przekazywania informacji dla każdego wydawcy. Komentarz do badania: Grażyna Grabowska, prezes zarządu spółki Targi w Krakowie, ... sur Blanc, Wydawnictwo Olesiejuk, Wydawnictwo Bukowy Las, Media Service Zawada, Dom Wydawniczy Rafael, Instytut Wydawniczy ...
-
Handel detaliczny, czyli chatboty i hiperpersonalizacja
... zyskiwał na popularności – hiperpersonalizacja. Jak wynika z badania KPMG, hiperpersonalizacja łącząca dane behawioralne i dane w ... Growth w KPMG w Polsce. Co trzeci Millenials na świecie wykorzystuje media społecznościowe jako podstawowe narzędzie do interakcji z markami ... walutą społeczną (ang. social currency) tj. odnoszącą się do zakładanego ...
-
Zachowania konsumentów: zakupy wielokanałowe
... powinni być jak ich klienci: smart, social i przede wszystkim omnicommerce - podkreśla Patrycja Sass - Staniszewska, Prezes Izby Gospodarki Elektronicznej. Zakupy smartfonem w górę Z badania wynika, że 4 na 10 internautów dokonało ... 14 proc. oddało swój głos na platformy zakupowe, 12 proc. na e-sklepy, a 8 proc. na media społecznościowe. Dla 7 proc. ...
-
Marki zaangażowane w cele społeczne są silniejsze
... sprawach społecznych, kulturalnych, środowiskowych lub politycznych. Według badania Accenture, na decyzje zakupowe polskich konsumentów – ... opinię w gronie znajomych (53%), rzadziej w social mediach (29%). Stosunkowo często ... postępuje niespójnie, zostanie to momentalnie wykryte i nagłośnione. Media społecznościowe zniszczą taką markę bardzo szybko. ...
-
Ekologia w e-commerce. Ewolucja zielonych trendów
... odbiorców, które do tej pory w głównej mierze wybierały stacjonarne wizyty w sklepach. Z badania przeprowadzonego przez firmę Nielsen wynika, że aż połowa liderów segmentu ... rolę w tym obszarze pełnią media społecznościowe, które stały się jednym z najszybciej rosnących kanałów e-sprzedaży bezpośredniej. Social commerce to już nie tylko zauważalny ...
-
Substytucja usług głosowych w Polsce i UE
... lokalizacji. Informacja o badaniu: Źródłem danych do opracowania były badania konsumenckie w zakresie usług telekomunikacyjnych. Dla Polski wykorzystano w tym celu raporty ... Household Survey opracowany przez TNS Opinion & Social na zlecenie Dyrekcji Generalnej Społeczeństwo Informacyjne i Media (INFSO) Komisji Europejskiej w lipcu 2011 r. Opiera ...
-
Reklama natywna w grach scenariuszowych
... niedostępnych wcześniej dla internetowej społeczności. Z raportu „Digital, Social & Mobile in 2015” wynika, że w ... Jednymi z najczęściej instalowanych aplikacji na smartfonach są gry. Z badania „IAB Polska Mobile, 2013” wynika, że ... (53 proc. ankietowanych w badaniu IPG Media Lab/Sharethrough). Dlatego w webowo-mobilnych grach scenariuszowych przekaz ...
-
Ochrona danych osobowych klientów priorytetem instytucji finansowych
... jak technologia może wpływać na utratę kontroli nad danymi są media społecznościowe. Przeszło 90 proc. ich użytkowników jest przekonanych ... tylko 12 proc. – informacjami, jakie publikują w social mediach. – Oprócz istniejącego od dawna obowiązku ... zależności od rodzaju zastosowanego narzędzia. Badania pokazują, że najwięcej zastrzeżeń budzą technologie ...
-
Strategia marketingowa - najważniejsze elementy
... Rekomendujemy przede wszystkim analizę: produktów działań z obszaru media relations, obecności w social mediach, atrakcyjności strony WWW, działań posprzedażowych, akcji specjalnych. ... blogi zawierające treści podobne do Twoich. Elementy strategii marketingowej: content Badania przeprowadzone przez Hubspot wykazały, że w 2020 roku aż 70% marketerów ...
-
Najsilniejsze marki w e-commerce 2022. Allegro numerem jeden
... zakupów było już widać w czasie pandemii. Jak przekonują organizatorzy badania, także wybuch wojny w Ukrainie i napływ ... zawierając pięcioletnią umowę o strategicznym partnerstwie z InPostem. Media, w których najczęściej pisano o branży W pierwszej piątce ... specyfikę prasy, portali internetowych i social mediów. Wartością decydującą o miejscu brandu w ...