-
Działy HR stosują narzędzia informatyczne
... ich automatyzacja, tak aby szef działu personalnego mógł skupić się na szukaniu odpowiedzi na strategiczne pytania” – dodaje Paweł Wierzbicki. „Nasze badanie sugeruje nawet, że duże znaczenie ma również rozwój i rekrutacja dyrektorów działów HR pochodzących ze stanowisk operacyjnych – ludzi, którzy wiedzą, czym ...
-
Reputacja firmy ważniejsza niż zyski
... . - Bardzo niepokojące jest jednak ujawnienie faktu, że przedsiębiorstwa nadal nie poradziły sobie z zarządzaniem niefinansową sprawozdawczością w tym zakresie. Infomacje o badaniu Badanie ilościowe: ankieta rozesłana pocztą elektroniczną, przeprowadzona wśród 1300 posiadaczy kwalifikacji CGMA z 61 krajów w ciągu tygodnia od 9 lipca 2013 r. Wyniki ...
-
Ceny transferowe: kontrole coraz częstsze
... ) zadeklarowało, że w ciągu minionych 3 lat zwracali się z prośbą o pomoc do rządu własnego kraju w celu załagodzenia sporu z organami skarbowymi innego kraju. Badanie ujawniło ponadto, że firmy starają się zapewniać (w szczególności na rynkach wschodzących) niezbędne zasoby umożliwiające sprawne zarządzanie źródłami sporów z organami skarbowymi ...
-
Dyrektywa tytoniowa: Polacy przeciwni
... przepisów, które nadmiernie ingerują w wolność obywateli i przynoszą szkody gospodarce, jak na przykład dyrektywa tytoniowa. Międzynarodowy instytut badawczy Populus przeprowadził badanie opinii publicznej w dniach 6 czerwca-1 lipca 2013 r. na próbie 1035 pełnoletnich obywateli naszego kraju. W badaniu zauważalna jest tendencja do krytykowania ...
-
Współpraca społecznościowa to większa efektywność pracy
... , jak przedsiębiorstwa postrzegają współpracę, firma Oracle wspólnie z firmami Leader Networks i Social Media Today przeprowadziła wśród kadry kierowniczej wyższego szczebla badanie dotyczące możliwości, jakie zapewniałaby szefom działów marketingu i informatyki efektywniejsza współpraca, oraz przeszkód na drodze do tej współpracy i do osiągania ...
-
Szkodliwe oprogramowanie, spam i phishing groźne dla firm
... 200 000 nowych próbek szkodliwego oprogramowania. Zmusza to firmy, aby więcej uwagi poświęciły swojemu bezpieczeństwu, szczególnie gdy doświadczą cyberincydentu. Jednak badanie pokazuje, że tylko 71% firm w pełni zaimplementowało ochronę przed szkodliwym oprogramowaniem (moduły antywirusowe oraz chroniące przed oprogramowaniem szpiegującym). Jest ...
-
Europejski konsument na rynku. Jak kupujemy?
... z wynikiem 6,8%. Czternaście niemieckich regionów znalazło się w pierwszej sześćdziesiątce. Niemcy uznawane są za najbardziej obiecujący rynek handlowy w Europie, co potwierdza także badanie CBRE How Active Are Retailers in EMEA, według którego w Niemczech planuje ekspansję więcej sieci handlowych niż w jakimkolwiek innym kraju Europy ...
-
Branża przemysłowa: trendy
... reagowania na zmieniające się potrzeby klienta, a inwestycje w systemy CRM są pierwsze na liście priorytetów inwestycji w nowe technologie. Informacje o badaniu Badanie zostało przeprowadzone przez Stanton Chase International metodą wywiadów on-line, wśród menedżerów najwyższego szczebla firm z sektora przemysłowego z całego świata, w okresie od ...
-
Najlepsze reklamy telewizyjne X 2013
... tę kampanię (dla wielu innych był to po prostu „znany amerykański aktor”). Ewidentnie w reklamie Polacy cenią najbardziej rodzimych celebrytów. Metodologia: Badanie dla Lowe Media zrealizował IPSOS w dniach 12-26 listopada. Było ono przeprowadzone metodą CAPI na 1006 osobach powyżej 16 roku życia ...
-
Trendy IT w turystyce w 2013 roku
... się poważnym źródłem rekomendacji, które wpływa na końcową decyzję turystów co do wyboru celu podróży, zaś firmom turystycznym pozwala na badanie preferencji podróżnych – komentuje Iwona Białobrzycka. Branża oczekuje również szybkiego i bezproblemowego dostępu do usług i informacji za pośrednictwem urządzeń mobilnych, takich jak ...
-
Mikropożyczki online - wizerunek w Internecie
... (794 wątki), kolejnymi natomiast platforma społecznościowa facebook (496) jak również wszelkiego rodzaju informacje prasowe oraz newsy (469). Informacje o badaniu Badanie dotyczy aktywności wybranych firm pożyczkowych udzielających mikropożyczek online. W celu stworzenia raportu przetworzono 4514 wątków, które ukazały się między 1 listopada a 31 ...
-
Ochrona danych osobowych: tożsamość na celowniku
... to kierunek, który staje się kluczowy nie tylko do realizacji celów działów marketingu, ale też szeroko rozumianego biznesu. – komentuje Lapierre. Badanie nastrojów konsumenckich, optymalizacja łańcucha dostaw, wykrywanie oszustw - to wszystko może być prostsze dzięki Big Data. W Polsce największe obawy wzbudza jednak ...
-
Branża IT: trendy komunikacyjne
... w Europie Środkowo-Wschodniej”. Dokument opracowano na podstawie ankiet oraz wielogodzinnych rozmów z kluczowymi specjalistami ds. komunikacji największych firm IT. Badanie „Trendy w komunikacji firm technologicznych w Europie Środkowo-Wschodniej” przeprowadzono w IV kwartale 2013 roku w Polsce, Bułgarii, Rumunii, Estonii, Słowenii oraz ...
-
Gazeta Wyborcza najczęściej cytowanym dziennikiem w 2013 roku
... ogólnopolskich na pierwszym miejscu znalazła się Polityka (1457), na drugim – Wprost (1307), a na trzecim – Gazeta Polska (1095). Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono na podstawie dzienników i tygodników ogólnopolskich oraz dzienników regionalnych (lista w Rankingu). Uwzględniono wszystkie artykuły, które ukazały się w mediach w okresie od ...
-
Smartfony - chleb powszedni
... , podobnie jak możliwość robienia zdjęć, jest mocno ukonstytuowana i w porównaniu do lat ubiegłych, niewiele się zmienia w częstotliwości jej użytkowania. O badaniu: Badanie zostało zrealizowane w dniach 11-16 stycznia 2014 roku na reprezentatywnej próbie ogólnopolskiej tysiąca gospodarstw domowych metodą wywiadów bezpośrednich (CAPI), przez TNS ...
-
Najczęściej cytowane media III 2014
... money.pl, a telewizją – TVN 24 Biznes i Świat. Media regionalne Dziennik Polski był w analizowanym czasie najczęściej cytowanym medium regionalnym. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono na podstawie 3 581 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 do 31 marca 2014 r. Dziennikarze odnosili się do ...
-
Monitoring mediów: cytowania I-III 2014 r.
... metropolita krakowski miał romans i syna o imieniu Adam z niejaką Ireną Kinaszewską (w latach 60. sekretarka w krakowskiej redakcji Tygodnika Powszechnego). Metodologia Badanie przeprowadzono na podstawie dzienników i tygodników ogólnopolskich oraz dzienników regionalnych (lista poniżej). Uwzględniono wszystkie artykuły, które ukazały się w mediach ...
-
Ulice handlowe w Warszawie i Krakowie
... ulice handlowe Warszawy w tym Chmielną, Nowy Świat, Plac Trzech Krzyży, Mokotowską, Plac Zbawiciela i Plac Konstytucji, Marszałkowską i Aleje Jerozolimskie. W Krakowie badanie objęło ulicę Floriańską, Rynek Główny, Szewską i Grodzką. CBRE wykazało, że sektor ulic handlowych w Warszawie czerpie wyraźne korzyści z deficytu powierzchni w centrach ...
-
Najcenniejsze marki technologiczne świata 2014
... oraz Big Data spowolniła tempo wzrostu, choć także odbiła się niekorzystnie na sytuacji konkurentów, tzn. firm SAP i Oracle. Informacje o badaniu Badanie najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100, realizowane na zlecenie WPP przez Millward Brown Optimor, obecnie weszło w dziewiąty rok swojej historii ...
-
Najcenniejsze marki świata 2014 - handel detaliczny
... kontynuuje swoją ekspansję. IKEA awansowała także aż o 24 pozycje w globalnym zestawieniu Top 100, przesuwając się na miejsce 50. Informacje o badaniu Badanie najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100, realizowane na zlecenie WPP przez Millward Brown Optimor, obecnie weszło w dziewiąty rok swojej historii ...
-
Marketing mobilny w Polsce 2014
... , dyrektorzy komunikacji marketingowej lub specjaliści ds. komunikacji online), domów mediowych (planerzy online), agencji interaktywnych, wydawców oraz brokerów reklamy online. Badanie miało postać anonimowego sondażu internetowego, który przeprowadzono na wybranej próbie 266 osób w okresie od 3 kwietnia do 9 maja 2014 roku.
-
Najcenniejsze marki odzieżowe świata 2014
... upodabniać się do swoich bohaterów” – powiedziała Elspeth Cheung, kierujące zespołem wycen rankingu BrandZ w instytucie Millward Brown Optimor. Informacje o rankingu BrandZ Badanie najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100, realizowane na zlecenie WPP przez Millward Brown Optimor, obecnie weszło w dziewiąty rok swojej historii ...
-
Najcenniejsze marki świata 2014 - telekomunikacja
... skorzystali na posiadaniu wizji poszerzania swojej oferty” – stwierdziła Anastasia Kourovskaia, wiceprezes na region EMEA w instytucie Millward Brown Optimor. Informacje o badaniu Badanie najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100, realizowane na zlecenie WPP przez Millward Brown Optimor, obecnie weszło w dziewiąty rok swojej historii ...
-
Monitoring mediów: cytowania V 2014
... temat tygodnika Polityka (67). Nazwa czasopisma pojawiała się m.in. w kontekście patronatów medialnych, Letnich Ogrodów Polityki oraz zapowiedzi publikacji. Metodologia Badanie przeprowadzono na podstawie dzienników i tygodników ogólnopolskich oraz dzienników regionalnych (lista poniżej). Uwzględniono wszystkie artykuły, które ukazały się w mediach ...
-
Jak rozwijają się obszary wiejskie?
... przyczynić się do rozwiązania tych wątpliwości – wyjaśnia Marek Zagórski, prezes Fundacji Europejski Fundusz Rozwoju Wsi Polskiej. O badaniu Badanie „Monitoring rozwoju obszarów wiejskich” obejmuje problematykę demograficzną, a także zagadnienia związane z dostępnością przestrzenną, sektorem rolniczym i pozarolniczym, stopniem dezagraryzacji ...
-
Monitoring mediów: cytowania VI 2014
... publikowano na temat tygodnika Wprost (186). Nazwa czasopisma pojawiała się głównie w kontekście wizyty funkcjonariuszy ABW w siedzibie tygodnika. Metodologia Badanie przeprowadzono na podstawie dzienników i tygodników ogólnopolskich oraz dzienników regionalnych (lista poniżej). Uwzględniono wszystkie artykuły, które ukazały się w mediach ...
-
Monitoring mediów: cytowania VII 2014
... na temat tygodnika Wprost (288). Nazwa czasopisma pojawiała się głównie w kontekście wizyty funkcjonariuszy ABW w siedzibie tygodnika. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono na podstawie dzienników i tygodników ogólnopolskich oraz dzienników regionalnych (lista poniżej). Uwzględniono wszystkie artykuły, które ukazały się w mediach w okresie ...
-
Monitoring mediów: cytowania VIII 2014
... ), na drugim - Polityka (98), a na trzecim Do Rzeczy (78). Najwięcej informacji pojawiło się na temat tygodnika Polityka (54). Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono na podstawie wybranych dzienników i tygodników ogólnopolskich oraz dzienników regionalnych. Uwzględniono wszystkie artykuły, które ukazały się w mediach w okresie od 1 do ...
-
Społeczna odpowiedzialność biznesu: za mało raportów
... spółki, których akcje w dniu 30 czerwca 2014 roku były notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie SA, w tym na rynku NewConnect. Badanie zostało przeprowadzone metodą GES Risk Rating, która polega na ocenie systemów zarządzania w zakresie ochrony środowiska, społecznej odpowiedzialności oraz ładu korporacyjnego ...
-
Monitoring mediów: cytowania IX 2014
... ), na drugim - Polityka (124), a na trzecim Newsweek Polska (80). Najwięcej informacji pojawiło się na temat tygodnika Polityka (58). Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono na podstawie dzienników i tygodników ogólnopolskich oraz dzienników regionalnych (lista poniżej). Uwzględniono wszystkie artykuły, które ukazały się w mediach w okresie od ...
-
Polacy dobrze znają język angielski
... English Proficiency Index to kolejna, czwarta już edycja najszerszego międzynarodowego zestawienia, którego celem jest zmierzenie stopnia znajomości języka angielskiego. Tegoroczne badanie objęło 63 kraje i grupę złożoną z ponad 750 tysięcy osób, które ukończyły 18 roku życia. Jego wyniki są szczególnie optymistyczne dla ...
-
Monitoring mediów: cytowania X 2014
... ), na drugim - Wprost (116), a na trzecim - Newsweek Polska (94). Najwięcej informacji pojawiło się na temat tygodnika Polityka (93). Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono na podstawie dzienników i tygodników ogólnopolskich oraz dzienników regionalnych (lista poniżej). Uwzględniono wszystkie artykuły, które ukazały się w mediach w okresie od ...
-
Najlepsze perfumerie i drogerie internetowe
... w Internecie — dodaje. Waldemar Sokołowski, prezes Rzetelnej Firmy, przyznaje również, że dla pań niezwykle istotna jest wiarygodność sklepu internetowego: — Jak pokazuje badanie „Polka kupuje świadomie”, 57% Polek sprawdza wiarygodność sklepu internetowego, zanim skorzysta z jego usług. Z kolei 46% szuka opinii na temat towaru ...
-
Dobra konsumpcyjne: rewolucja technologiczna u progu
... na podstawie badania przeprowadzonego w kwietniu 2014 r. przez instytut badawczy Oxford Economics na zlecenie KPMG International i organizacji The Consumer Goods Forum. Badanie przeprowadzono w 32 krajach, uczestniczyło w nim 469 osób należących do ścisłego kierownictwa firm działających w branży spożywczej i sektorze dóbr konsumpcyjnych.
-
Marketing treści: budowanie wiarygodności w sieci
... , szczególnie, jeśli starają się zrozumieć skomplikowane tematy związane z nowymi technologiami, inżynierstwem, nauką lub prawem. Bądź ekspertem lub zatrudnij eksperta Badanie przeprowadzone na uniwersytecie w Syracuse wykazały, że "wnikliwy" content jest najbliżej skorelowany z wysoką postrzeganą wiarygodnością bloga przez użytkowników. Jeśli nie ...


Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei