-
Najczęściej cytowane media I 2013
... z monitoringu prasy, radio i telewizji, w których padały nazwy mediów: tytułów prasowych, portali internetowych, stacji radiowych i telewizyjnych lub tytuły ich programów. UWAGA: Badanie nie obejmuje cytowań opublikowanych w internecie. Natomiast pod uwagę brane są cytowania mediów internetowych, jeśli pojawiły się one w pasie, radio bądź ...
-
Strategia CSR to rzadkość
... do przekazywania informacji o programach CSR i zrównoważonego rozwoju. Informacje o badaniu Badanie Grayling PULSE uruchomione w kwietniu 2012 r. to darmowy raport kwartalny w formacie ... i komunikacji na poziomie zarządu w niektórzy firmach zajmujących wiodące pozycje na rynkach. Badanie PULSE ma na celu zapewnić cenne dane i wnioski, które posłużą ...
-
Reklama kontekstowa 2012
... kampanie w sieciach kontekstowych. Celem badania było oszacowanie rozmiarów rynku reklamy kontekstowej i przybliżenie jego charakterystyki. Ze względu na celowy dobór próby badanie nie ma charakteru reprezentatywnego i stanowi jedynie ogólny zarys badanej tematyki. W badaniu wzięło udział 44 specjalistów z domów mediowych i agencji interaktywnych ...
-
Rynek energii niestabilny
... ogłosił wyniki 15. edycji raportu the European Energy Market Observatory (EEMO). Badanie pokazuje, że kombinacja takich czynników jak przeciągający się kryzys ekonomiczny, deregulacja ... dużą skalę zamykanie elektrowni gazowych w regionie. Przeprowadzone niedawno przez IHS badanie ocenia, że elektrownie gazowe o mocy około 130.000 MW w całej Europie ...
-
Portale społecznościowe: ranking stworzony przez Polki
... z social mediów? Odpowiedzi na to pytanie poszukiwały PMR oraz Westwing Home & Living, jedna z wiodących internetowym firm z branży wyposażenia wnętrz. Przeprowadzone badanie dowiodło, że ulubionym portalem Polek jest zdecydowanie Facebook - codzienne korzystanie z tego portalu deklaruje 7 na 10 Polek. Najbardziej aktywnymi jego użytkowniczkami ...
-
Branża leasingowa w 2015 r. i prognozy na 2016 r.
... przypadku jedynie przedsiębiorcy niemieccy i łotewscy. – powiedział Mieczysław Woźniak, Wiceprzewodniczący Komitetu Wykonawczego Związku Polskiego Leasingu, Dyrektor Zarządu Leaseurope. Badanie Komisji Europejskiej oraz inne, zrealizowane w podobnym zakresie badania potwierdzają, że leasing jest głównym, obok środków własnych, źródłem finansowania ...
-
Ustalanie ceny produktu, czyli pricing i jego zalety
... to m.in. firma KPMG zapytała brytyjskich przedsiębiorców. Pricing kluczowy dla wielu zarządów Badanie dowodzi, że aż 87% firm deklaruje posiadanie wyraźnie określonej strategii, na ... różnych sektorów, w tym m.in. dóbr i usług przemysłowych, motoryzacyjnego, dóbr konsumpcyjnych oraz usług biznesowych. Badanie zostało przeprowadzone w celu weryfikacji ...
-
Finansowanie działalności MŚP. Faktoring coraz popularniejszy?
... prezes zarządu Eurofactor Polska SA. Im większa firma, tym częściej korzysta z faktoringu Badanie wyraźnie dowodzi, że faktoringiem w największym stopniu interesują się firmy średnie. ... zmian, które sprzyjają wzrostowi lub działają hamująco na rozwój firm. Badanie przygotowywane jest przez Ecorys na zlecenie Europejskiego Funduszu Leasingowego SA., ...
-
Freelancing wraca na etat, ale nie w Polsce
... z pracą freelancera – mówi Anna Barbachowska, HR Business Partner w ADP Polska. Badanie pokazuje na popularność freelancing wciąż może liczyć we Włoszech - ... pracowników na temat aktualnego środowiska pracy oraz ich oczekiwania związane z przyszłością. Badanie zostało przeprowadzone przez niezależną agencję badań rynku Opinion Matters na zlecenie ...
-
Wolimy aktywne wakacje?
... także stacjonarny wypoczynek – mówi Monika Masztakowska z Diners Club Polska. Mężczyźni nieznacznie aktywniejsi Badanie dowodzi również, że na aktywne wakacje częściej stawiają ... sport, a 56,4 proc. zwiedzać i poznawać nowe miejsca. Nota metodologiczna: Badanie zostało zrealizowane przez Instytut Badań Rynkowych i Społecznych 25-26 kwietnia ...
-
Freelancing w Polsce i na świecie 2019
... w zakresie terminowego regulowania zobowiązań wobec wolnych strzelców uległa poprawie na polskim rynku. Raport „Freelancerzy w Polsce 2019” został przygotowany w oparciu o badanie przeprowadzone metodą CAWI, w którym wzięło udział 1224 freelancerów w pierwszym kwartale br. Najliczniejszą grupę respondentów stanowią osoby między 25 a 34 rokiem ...
-
Coface TOP 500 CEE: kolejny rok dominacji Orlenu
... na adekwatny wzrost marży, która byłaby w stanie zrekompensować wyższe koszty – dodaje Grzegorz Sielewicz. Duże przedsiębiorstwa w Polsce oraz w sektorze motoryzacyjnym Najnowsze badanie potwierdza, że w Polsce mają siedzibę największe przedsiębiorstwa regionu, których zagregowane obroty rosną z roku na rok. Największe firmy z publikacji Coface są ...
-
Kiedy marketing przynosi największe zyski? Jak je mierzyć?
... polu przynoszą największe zyski? Odpowiedzi na to pytanie dostarcza najnowsze, międzynarodowe badanie firmy Salesforce. Ze względu na to, że potrzeby rynkowe i konsumenckie ... obsługa, sprzedaż i zapewnianie klientom pozytywnych doświadczeń. Taktyki na czasie Badanie pokazało, jakie taktyki zarządzania Customer Experience przynoszą największy zwrot z ...
-
Płatności zbliżeniowe i programy lojalnościowe. Tego chcą konsumenci
... proc. klientów chce zdobywać lub realizować nagrody bez podawania poufnych informacji. Badanie pokazało, że około połowa konsumentów zgłosiła trudności przy realizacji nagród. ... konsumenci są gotowi przestać robić zakupy w sklepie, który ich rozczarowuje. Jednakże badanie wykazało, że młodsi klienci, których określa się mianem cyfrowego pokolenia, ...
-
Polskie banki awangardą cyfryzacji. Do poprawy user experience
... że we wszystkim jest ona awangardą. Potwierdzeniem tego jest zrealizowane przez Deloitte badanie "Digital Banking Maturity 2020. How banks are responding to digital (r)evolution?". Wynika z ... odzwierciedlających 10 obszarów aktywności klientów na wszystkich etapach relacji z bankiem oraz przeprowadzili badanie UEQ (User Experience Questionnaire), ...
-
Aplikacje randkowe: cyberstalking i doxing ciągle groźne
... online? W dobie pandemii i rozpędzonego do granic możliwości postępu technologicznego cyfrowe rozwiązania stały się nierozerwalnie związane z randkowaniem i szukaniem miłości. Szczegółowe badanie dziewięciu popularnych aplikacji randkowych pod kątem ich bezpieczeństwa wyraźnie jednak dowodzi, że głos serca nie powinien zastępować głosu rozsądku ...
-
Wzrost cen uderza we wszystkie branże
... na koniec 2021 było to 5,4 proc. Gorszy dostęp do finansowania? Cykliczne badanie Skaner MŚP, prowadzone dla Rejestru Dłużników BIG InfoMonitor, pokazuje, że ... pogłębiał problemy przedsiębiorców - dodaje Sławomir Grzelczak, Prezes BIG InfoMonitor. Badanie zrealizowane w ramach projektu „Skaner MŚP”, przez Instytut Keralla Research, prowadzone co ...
-
AI w miejscu pracy zauważa 48% pracowników
... o wyborze konkretnej oferty – mówi Natasza Michorzewska, manager zatrudnienia stałego w Manpower. AI w miejscu pracy – czy jest się czego obawiać? Jak pokazuje badanie, 52% polskich pracowników nie zauważa w swojej branży zmian związanych z automatyzacją procesów i wykorzystaniem elementów AI. Z drugiej jednak strony, pozostałe 48% talentów ...
-
Jak blokowanie reklam wpływa na komunikację marketingową?
... oprogramowanie blokujące reklamy wzrastał o kilka punktów procentowych rocznie. Ostatnie badanie IAB Polska pokazuje, że odsetek dorosłych internautów stosujących adblocki w 2023 ... zapewnienie odpowiednich standardów ochrony danych i transparentności komunikatów – badanie pokazuje, że użytkownicy coraz bardziej zwracają uwagę na kwestie związane ...
-
Apple najcenniejszą marką świata 2025
... lifestyle’owe kosztem wydatków na symbole statusu. O badaniu Kantar BrandZ: Badanie Kantar BrandZ jest globalnym miernikiem wartości marki, ponieważ ilościowo określa ... Kantar łączą rygorystyczną analizę danych finansowych z szeroko zakrojonymi badaniami wartości marek. Badanie BrandZ już od 1998 roku jest źródłem pogłębionych informacji ...
-
Konsumenci wybrali: Amazon, Snapchat i TikTok potrafią robić reklamy
... Bubani. Metodologia: Raport Media Reactions 2025 powstaje w oparciu o następujące elementy: a) Badanie sondażowe z udziałem 21 300 konsumentów w wieku 16–65 lat, przeprowadzone na ... ). Na każdym rynku przebadano co najmniej 500 osób. b) Globalne badanie ankietowe zrealizowane wśród 974 dyrektorów zajmujących się marketingiem (reklamodawców, agencji ...
Tematy: reklama, działania marketingowe, marketing, social media, Amazon, Snapchat, TikTok, Prime Video, YouTube, Instagram, Google, Netflix -
Ubezpieczenie na życie u 14% Polaków
... Badaniem, przeprowadzonym na zlecenie największych ubezpieczycieli, w tym ING, zostały objęte osoby w wieku 20-55 lat, będące członkami gospodarstw domowych z miesięcznymi dochodami per capita powyżej 600 zł netto. Tak określona grupa obejmuje ok. 7,9 mln dorosłych Polaków. Badanie zostało zrealizowane za pomocą komputerowych wywiadów bezpośrednich ...
-
Odpowiedzialność finansowa a konsumpcja
... trzecią część wypłaty, jeżeli zostanie, przeznaczyć na jakieś rozrywki.” Badania ING Życie dowiodły, że kobiety i mężczyźni w podobny sposób odpowiadają na pytania ... nabyć umiejętności podejmowania odpowiedzialnych decyzji finansowych. Informacje o badaniu Badanie prowadzone było etapowo. Najpierw prowadzone były pogłębione badania jakościowe (tzw ...
-
Polskie firmy a outsourcing
... Celem badania pt. „Dojrzałość outsourcingowa polskich przedsiębiorstw” było przedstawienie kompleksowej wizji wykorzystania outsourcingu przez średnie i duże przedsiębiorstwa w Polsce. Badanie zostało wykonane w sierpniu 2010 r. na grupie menedżerów wyższego i średniego szczebla reprezentujących 200 polskich przedsiębiorstw z sektora przemysłowego ...
-
Flota samochodowa: CFM w Polsce 2010
... i Bankowy Fundusz Leasingowy (857). Floty mniejsze, pojedyncze, poniżej 800 samochodów obsługują m.in. ING Car Lease (760), Carefleet (620), KBC Autolease (484), Athlon (415) czy ... ponad pięciu lat monitoruje rynek outsourcingu flot służbowych w Polsce tzw. rynek CFM. Badanie jest prowadzone dwa razy w roku i pokazuje stan polskiej branży CFM na ...
-
Sponsoring sportowy w Polsce
... strategicznego raportu. - Profesjonalizacja polskiego sportu przebiega wielowymiarowo i obejmuje także coraz ciekawszą ofertę klubów i związków sportowych dla marketerów. Zrealizowane badanie potwierdziło tezę, że marki, które „spróbowały” sponsoringu jako narzędzia komunikacji dostrzegły jego skuteczność. Docelowo powinno to pociągnąć za sobą ...
-
Noworoczne postanowienia finansowe Polaków
... Czy dotrzymujemy postanowień noworocznych? Z kolei z ankiety, przeprowadzonej w tym roku przez ekonomistów ING na stronie internetowej wynika, że zapał do dotrzymywania ... zaangażowanie znajomych żeby przypominali nam o naszych postanowieniach. Informacje o badaniu Badanie zostało przeprowadzone online przez TNS Nipo w listopadzie 2011 na próbie N ...
-
Jak reklamują się małe firmy?
... pytanie dostarcza badanie zlecone przez ING Bank Śląski. Okazuje się, że przeszło 60% przedsiębiorców z tego sektora stawia na reklamę ... przygotowanego, dedykowanego wideo z artystką i zamieścić je na swoim fanpage’u. *badanie przeprowadzono na zlecenie ING Banku Śląskiego w kwietniu 2019 roku. W badaniu wzięło udział N=300 osób z mikro N=134 oraz ...
-
Onet zbada płace
... temat tempa zmian wynagrodzeń osób w podobnym wieku, mających podobne obowiązki zawodowe. Badanie obejmuje również dla kadrę kierowniczą. Każdy menedżer, zarządzający co najmniej 30 ... Twórcy badania mają nadzieję, że liczba ankietowanych będzie nadal rosła. Wprawdzie badanie w Internecie nie jest tak precyzyjne, jak prowadzone tradycyjnymi metodami, ...
Tematy: onet.pl, wynagrodzenia.pl -
Pornografia w Internecie
... przyrostkiem .US oraz ponad narodowych domen takich, jak .COM i .NET. Badanie wykazało istnienie ponad 46 milionów stron WWW zawierających treści pornograficzne. ... ). - W bazie danych znaleziono pornograficzne strony WWW z domenami internetowymi wszystkich krajów Europy. Badanie przeprowadzono na podstawie globalnej bazy danych adresów URL i stron ...
-
Firmy europejskie i marketing
... wyniki badań, Brian Jacobs – szef Global Media Practice działającej w ramach MB powiedział: „Badanie przeprowadzone przez MB pokazało, że konsumenci w Europie wykorzystują liczne media ... więc można do nich dotrzeć, wykraczając poza tradycyjne kanały komunikacji. Nasze badanie wskazuje na rosnącą rolę marketingu internetowego w całej Europie – aż 42% ...
-
Trafić z ceną
... i prosprzedażowego. SYMULACJE – ELASTYCZNE TWORZENIE SCENARIUSZY RYNKOWYCH Typowe badanie ceny, podobnie jak inne badanie marketingowe, dostarcza zazwyczaj zestawu danych w postaci raportu z wykresami, podsumowaniem i rekomendacjami. Odpowiednio przeprowadzone badanie w oparciu o komputerowy test Conjoint zawiera dodatkowy element: program ...
-
Internet mobilny w Europie i na świecie
... 24 proc. 19-procentowy wynik Stanów Zjednoczonych uplasował je na końcu zestawienia. Badanie comScore pokazało także, że mężczyźni nieco chętniej korzystają z treści internetowych ... spada na pozycję drugą z udziałem rzędu 17 proc. Portale i providerzy Badanie przeprowadzone przez comScore pokazało także najpopularniejsze wśród użytkowników mobilnego ...
-
Marketerzy nie doceniają pokolenia baby-boomers
... dotyczące nabywania dóbr i usług. Badanie przeprowadzone we współpracy z KRC Research pokazuje, że ten potencjał pozostaje niewykorzystany. Badanie „B2F” przeprowadzone na 502 ... na temat produktów i udziela wskazówek dotyczących zakupu przyjaciołom i znajomym z kręgu baby-boomers. Badanie udowodniło, że komunikacja oparta na relacji B2F ma charakter ...
-
Jak pracownicy korzystają ze służbowych komputerów?
... oraz wskazuje potencjalne zagrożenia, jakie mogą wynikać z takich zachowań. Badanie ujawnia, że prawie 80 proc. pracowników podłącza służbowe laptopy do Internetu ... aktualizacje oprogramowania antywirusowego i antyspamowego samodzielnie. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono wśród 1 058 pracowników z 5 krajów: Wielka Brytania, Holandia, ...


Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei