-
Czy reklama telewizyjna wzbudza zaufanie?
... podczas SuperBowl. Czasami działa efekt śmieszności i familiarności.” Informacje o badaniu Dane pochodzą ze zrealizowanego przez IRCenter raportu „Badanie zaufania do reklamy w telewizji”. Badanie zostało przeprowadzone w styczniu 2015 metodą CAWI na reprezentatywnej próbie n=401 aktywnych internautów oraz metodą skanu generycznych dyskusji ...
-
Internetowe oszustwa płatnicze: komu i jak zagrażają najbardziej?
... zakupowe (53 proc.), a aż 77 proc. konsumentów oczekuje od swoich ulubionych marek personalizowanych usług i rabatów. Klienci muszą wybrać – albo szybko i wygodnie, albo ... Kanady, Malezji, Meksyku, Irlandii i Indii (co najmniej 500 respondentów biznesowych w każdym kraju). W Polsce badanie Adyen Retail Report 2023 przeprowadzono na grupie 500 osób ...
-
Podróbki oznaczają utratę 18 tys. miejsc pracy każdego roku
... (14 427). João Negrão, dyrektor wykonawczy EUIPO, stwierdził: Towary podrobione wiążą się z rzeczywistymi kosztami – dla konsumentów, dla marek i dla naszych gospodarek. To najnowsze badanie pokazuje bardzo realne koszty w odniesieniu do utraconych dochodów i miejsc pracy w UE. Ustalenia dotyczące podrabiania towarów podkreślają cenną pracę ...
-
Czego szuka Polak na zakupach i czy to dostaje?
... kolejny wskazują, że konsumenci chcą, by ich przywiązanie do wybranych marek było dostrzegane i premiowane. W tym roku warto skierować swoją uwagę w stronę technologii ... (42 proc.) oraz zwiększoną lojalność klientów (48 proc.). O badaniu Badanie konsumenckie: Badanie przeprowadzone między 15 stycznia 2024 r. a 29 stycznia 2024 r. 38 000 dorosłych ...
-
Jaka jest współczesna młodzież?
... wykonywanym w wolnym czasie, aby odczuć tożsamość i przynależność do grupy rówieśników. Badanie pokazuje, że dla dzisiejszej młodzieży NAJWAŻNIEJSZĄ wartością są przyjaciele – ważniejszą ... Nastąpiła również zmiana w postawie młodych ludzi odnośnie zaangażowania firm / marek w organizację koncertów i wydarzeń muzycznych - tylko 3 proc. uważa obecnie, ...
-
Marketing zintegrowany w Polsce
... pole oddziaływania ulotki, katalogi oraz gazetki reklamowe dotarły w ciągu poprzedzających badanie dwunastu miesięcy do 2/3 polskiej populacji osób w wieku 15-75, ... czasowej zapewne byłyby to oczywiście wyższe wartości. Informacje o badaniu Badanie TGI obejmuje około 4000 marek z ponad 320 kategorii na próbie 36 000 respondentów rocznie, a ...
-
Administracja publiczna a zarządzanie oprogramowaniem
... Europy Centralnej i Wschodniej. Prorektor ds. rozwoju SGH, prof. dr hab. Marek Bryx podkreśla natomiast, że w interesie Państwa jest podnoszenie poziomu zarządzania w każdym ... informatycznymi. Taki wniosek, zgodnie z innymi konkluzjami raportu, pozwala podsumować badanie stwierdzeniem, że pomimo widocznych problemów istnieje istotny potencjał do ...
-
Co kupujemy w Internecie?
... kobiety, coraz częściej kupują też odzież przez Internet. Dostęp do wielu zagranicznych marek, które nie są obecne w polskich sklepach, oraz możliwość wymiany lub zwrotu ... czy zegarki, oraz artykuły żywnościowe. Było to odpowiednio 11 i 6 proc. „Badanie wskazuje, że e-handel rozwija się w Polsce bardzo dynamicznie. Właściciele sklepów internetowych ...
-
Tendencje na rynku pracy specjalistów III kw. 2012
... brokerów – w tych instytucjach można liczyć na ciekawe oferty pracy.” – zauważa Marek Krzywoń, lider zespołu w Antal Insurance. Farmacja Sytuacja specjalistów i menedżerów ... danych pozyskanych w rozmowach z 20 546 pracodawcami w ponad 50 krajach. Badanie przeprowadzono metodą CATI i CAWI. W anonimowym badaniu udział wzięli zarówno główni kierownicy, ...
-
Media społecznościowe bez znaczenia dla e-commerce?
... czternastu dojrzałych rynkach objętych badaniem. Widać w tym duży potencjał rozwoju dla marek obecnych w tych regionach, bądź dla tych, które chcą się tam ... Glass czy Apple Watch, (42%) staną się bardziej istotne w procesie zakupowym. Badanie Capgemini wyodrębniło na rynkach dojrzałych i rozwijających się sześć kategorii kupujących, którzy ...
-
Małe firmy - prognozy III kw. 2014
... obejmowałby najmniejsze spośród istniejących na rynku podmiotów gospodarczy i to w tak kompleksowy sposób. To jedyne badanie, którego celem jest sprawdzenie nastrojów i sytuacji mikrofirm, które – według danych z Polskiej Agencji Rozwoju ... zł, co także oznacza powrót do pozytywnego trendu po lipcowym spadku w tej kategorii kredytów. Marek ...
-
Celebryci nie zachęcają do zakupów
... poszukiwali autorzy raportu. Badanie zrealizowano za pomocą ankiet internetowych na reprezentatywnej próbie liczącej 509 osób. Główne wyniki badania: Tradycyjna reklama telewizyjna pozostaje wciąż najpopularniejszym źródłem informacji o nowych produktach i markach wśród internautów. Swoją wiedzę na temat produktów i marek głównie z telewizji ...
-
Najlepsi pracodawcy wg menedżerów 2014
... zmiany, które dotyczą jedynie przetasowania miejsc – ubiegłoroczni zwycięzcy zajęli inne miejsca niż rok temu, jednak wciąż utrzymują pozycję wiodących marek w swojej branży. „Badanie Antal International „Najbardziej pożądani pracodawcy w opinii specjalistów i menedżerów” już po raz piąty pozwala nam docenić firmy, które najskuteczniej budują ...
-
Do kina czy na film?
... źródło informacji o nowościach filmowych. Większość widzów zauważa też reklamy marek i produktów w kinie, a wysoki potencjał wykazują niestandardowe akcje promocyjne. Wielu widzów ... Świątek, Director, Client Leadership, dom mediowy Mindshare Polska. O badaniu Mindshare Polska Badanie Zachowania w kinie zostało zrealizowane w marcu 2015 roku za pomocą ...
-
King, Sapkowski, Kapuściński czyli Polak pokazuje jak czyta
... kolei mężczyźni chętniej stawiają na pozycje historyczne, fantastykę, komiksy oraz literaturę faktu. Badanie Merlin.pl wykazało, że młodsi częściej sięgają po fantastykę, komiksy ... kryminałów: Agatha Christie, Camilla Läckberg, Zygmunt Miłoszewski, Jo Nesbø, Marek Krajewski czy Harlan Coben. Fantastykę zdominował Andrzej Sapkowski (32%) oraz ...
-
Co media społecznościowe mówią o grypie?
... - tak jak i niemal wszystkie pozostałe - bez odpowiedzi ze strony marek. Przykładem może być zdjęcie zamieszczone na Instagramie przez Adama Bogutę, uczestnika ... - wynika z raportu przygotowanego przez ekspertów medycznych oraz firmę doradczą Ernst & Young. Badanie E&Y wskazuje, że w sezonie z epidemią pośrednie koszty grypy w funkcjonowaniu ...
-
Małe firmy - prognozy 2016
... je zrealizować. Informacje o badaniu Badanie nastrojów wśród mikroprzedsiębiorców zostało przeprowadzone przez Grupę Idea Banku po raz XVII. Ta edycja badania objęła 500 osób prowadzących jednoosobowe działalności gospodarcze, w dniach 2 listopada – 15 grudnia 2015 r. Badanie miało formę sondażu telefonicznego. Marek Siudaj, Katarzyna Siwek,
-
Najlepsi pracodawcy wg menedżerów 2016
... menedżerowie wytypowali najbardziej pożądanych pracodawców w 16 branżach. Na 71 wyróżnionych marek, jedynie 38 to również ubiegłoroczni laureaci. 33 pracodawców ... lub trafia do niego po okresie nieobecności. Informacje o badaniu Badanie Najbardziej pożądani pracodawcy w opinii specjalistów i menedżerów zostało przeprowadzone metodą CAWI oraz ...
-
Najczęściej odwiedzane ulice handlowe w Europie
... , jak i handlowej ze szczególnym uwzględnieniem marek luksusowych w prestiżowej lokalizacji. Metodologia Niniejsze, pierwsze w historii badanie zostało skoordynowane przez zespoły ds. Badań i Analiz Rynku oraz Powierzchni Handlowych BNP Paribas Real Estate, działające w 23 miastach europejskich. Badanie przeprowadzono w sobotę, 10 czerwca 2017 ...
-
Profilaktyka antynowotworowa, czyli 90 mld zł zysku
... liczby zgodne z amerykańskimi danymi Myriad Genetics. Jednocześnie dziś już wiadomo, że badanie tylko tych dwóch genów jest mniej opłacalne niż badanie uwzględniające większą liczbę potencjalnie zmutowanych genów. Analizując 70 genów ... dotkliwym kosztem choroby jest ten, który ponoszą pacjenci. I tu rola profilaktyki jest nieoceniona – mówi Marek ...
-
Upadłości firm - co hamuje polski biznes?
... się przed bankructwem. W ostatnich sześciu latach głośno było o upadłości tak znanych marek jak m.in. Alma, Goclever, Atlantic czy Alfa Star. Gdy fala doniesień o ... w ich firmie nigdy nie została przeprowadzona szczegółowa analiza rynku, obejmująca np. badanie konkurencji, ocenę szans i zagrożeń czy weryfikację popytu i podaży. Ten krok pominęli ...
-
W rekrutacji pracowników liczy się informacja zwrotna
... do wdrożenia. Mają one znaczący wpływ na pozytywne zmiany w postrzeganiu tych marek przez kandydatów. Dla przykładu, Renault Retail Group czy mBank opracowały rozwiązania, ... eRecruiter oraz Koalicji na rzecz Przyjaznej Rekrutacji. Partnerem badania jest Great Digital. Badanie składa się z dwóch części. Opinie kandydatów na temat rekrutacji zostały ...
-
Smart shopping po polsku: czy kupujemy sprytnie?
... rozważni zakupoholicy - oszczędni i sprytni - mają smart shopping we krwi Badanie Smart Shopping Index 2021 przeprowadzone zostało przez BravoKupony, platformę ... e-commerce AliExpress oraz KFC zajmują odpowiednio 2 i 3 miejsce w pierwszej piątce najczęściej wyszukiwanych marek w Polsce, oferujących oferty specjalne, atrakcyjne zniżki czy też rabaty. ...
-
Automotive: ceny samochodów rosną, Polska odporna na COVID
... najwyższa w Polsce W każdym z 11 państw, w których zostało przeprowadzone badanie „MotoBarometr 2021”, przedstawiciele zakładów motoryzacyjnych najczęściej byli zdania, że automotive ... Exact Systems. I dodaje: – Spodziewamy się, że wzrost cen samochodów w przypadku marek popularnych w 2022 roku osiągnie dynamikę około 15% r/r, w segmencie ...
-
Jak pokolenie Z konsumuje media społecznościowe?
... chodzące reklamy, które kierują się chęcią zysku i nie sprawdzają promowanych marek i produktów”. Zdecydowana większość młody uważa też, influencerzy promują sztuczne życie, ... Clue PR: „Więcej treści wideo i nieustanne zanurzenie w mediach społecznościowych” Zleciliśmy badanie, aby lepiej zrozumieć, jak i jakie treści konsumują nasi odbiorcy. Jako ...
-
Inflacja zwalnia, ale koszyk zakupowy nadal drożeje. Raport o cenach w sieciach handlowych
... bada ceny tych samych 40 produktów w 14 sieciach handlowych zarówno w sklepach tradycyjnych, jak i w kanale e-commerce. Badanie ASM Sales Force Agency obejmuje porównanie cen analogicznych produktów FMCG (tych samych marek i o tych samych gramaturach) z rożnych kategorii, w sklepach stacjonarnych, internetowych oraz tzw. hybrydach (czyli sieciach ...
-
Czym grozi źle przeprowadzona rekrutacja pracowników?
... Doświadczenia kandydatów a sukcesy rekrutacyjne Najnowsze badanie Pracuj.pl ujawniło, że niemal wszyscy ... Badanie Pracuj.pl pokazało również, że Polki i Polacy są spolaryzowani pod względem tego, czy negatywne doświadczenia rekrutacyjne (ich osobiste lub ich bliskich) mają wpływ na to, czy chętniej lub mniej chętnie kupują produkty lub usługi marek ...
-
Limuzyna czy pickup? Z jakim autem kojarzą się Polakom kandydaci na prezydenta?
... łączy w sobie zwinność, prostotę i niskie koszty eksploatacji. Grzegorz Braun (15%), Marek Jakubiak (12%) i Adrian Zandberg (12%) najczęściej postrzegani są jako robocze pickupy ... dbałość o środowisko – tłumaczy ekspert On Board Think Kong. Metodyka badania Badanie zostało przygotowane przez zespół agencji komunikacji marketingowej On Board Think ...
-
Najpopularniejsi wśród Internautów
... najważniejsze wydarzenia i trendy w pierwszym półroczu tego roku. Dodatkowo badanie omawia najciekawsze zmiany w zainteresowaniach internatów w porównaniu z 2002 rokiem. ... kosztem Sony. W zestawieniu umocniła się pozycja wszystkich producentów samochodów (łącznie 5 marek w pierwszej dziesiątce), a największym awansem w stosunku do ubiegłego roku mogą ...
-
Jak kupujemy leki
... .2003r. na reprezentatywnej próbie 1000 Polaków w wieku 15 lat i więcej. OTC Track to badanie o charakterze syndykatowym prowadzone dla marek leków dostępnych bez recepty. OTC Track obejmuje monitoring znajomości marek, reklam oraz używania leków OTC na przestrzeni całego roku. Każdego tygodnia w badaniu uczestniczy 250 ...
-
Telekomunikacyjne debiuty
... upływie podobnego okresu od jej debiutu. Badanie TNS Telecoms Index pozwala na porównanie efektów działań marketingowych marek, które w ostatnim roku pojawiły się na polskim rynku telefonii komórkowej. Prezentowane dane pochodzą z trzeciego miesiąca od momentu wejścia nowych marek na rynek, tj. z października 2004 dla ...
-
Marki godne zaufania
... roku nagrody - Srebrne Godło European Trusted Brands - dla tych marek, które według respondentów zdobyły najwyższe uznanie w minimum 3 z pięciu kryteriów określających ... konsumentów na pozycję rynkową marki." - mówi Alicja Fuksiewicz odpowiedzialna za badanie European Trusted Brands w Polsce. W ramach tegorocznej edycji badania Srebrnymi Laureatami ...
-
Inwestycje w SSE: zbyt wygórowane kryteria
... wyniosła ponad 156 tys.” W kwietniu firma doradcza Deloitte zakończyła badanie przeprowadzone wśród 400 przedstawicieli inwestorów strefowych w celu poznania ich opinii na temat ... W niektórych przypadkach może to skutkować koniecznością zapłaty podatku” – podkreśla Marek Sienkiewicz, menedżer w dziale doradztwa podatkowego Deloitte. Eksperci ...
-
Jakie marki samochodów szukane w sieci?
... auta terenowe i szybkie, sportowe kabriolety? Informacje o badaniu Dane pochodzą z analizy statystyk dotyczących wyszukiwań na mobile.eu – Grudzień 2009, mobile.eu. Badanie preferencji dzieci zostało przeprowadzone za pomocą rozmowy z dziećmi Akademii Zabaw i Twórczego Rozwoju Edukado oraz Przedszkolu nr 282 w Warszawie.
-
Social media w różnych branżach
... kampanii promocyjnych rośnie nawet o 40%. Badanie przeprowadzone przez conScore, GroupM oraz M80 wskazuje, że internauci lepiej zapamiętują marki jeżeli widzą je zarówno w wyszukiwarkach, jak i w sieciach. W polskiej sieci WWW możemy znaleźć narzędzia do monitorowania dyskusji na temat marek w mediach społecznościowych. Jednym z takich narzędzi ...