-
Celebryci nie zachęcają do zakupów
... poszukiwali autorzy raportu. Badanie zrealizowano za pomocą ankiet internetowych na reprezentatywnej próbie liczącej 509 osób. Główne wyniki badania: Tradycyjna reklama telewizyjna pozostaje wciąż najpopularniejszym źródłem informacji o nowych produktach i markach wśród internautów. Swoją wiedzę na temat produktów i marek głównie z telewizji ...
-
Najlepsi pracodawcy wg menedżerów 2014
... zmiany, które dotyczą jedynie przetasowania miejsc – ubiegłoroczni zwycięzcy zajęli inne miejsca niż rok temu, jednak wciąż utrzymują pozycję wiodących marek w swojej branży. „Badanie Antal International „Najbardziej pożądani pracodawcy w opinii specjalistów i menedżerów” już po raz piąty pozwala nam docenić firmy, które najskuteczniej budują ...
-
Do kina czy na film?
... źródło informacji o nowościach filmowych. Większość widzów zauważa też reklamy marek i produktów w kinie, a wysoki potencjał wykazują niestandardowe akcje promocyjne. Wielu widzów ... Świątek, Director, Client Leadership, dom mediowy Mindshare Polska. O badaniu Mindshare Polska Badanie Zachowania w kinie zostało zrealizowane w marcu 2015 roku za pomocą ...
-
King, Sapkowski, Kapuściński czyli Polak pokazuje jak czyta
... kolei mężczyźni chętniej stawiają na pozycje historyczne, fantastykę, komiksy oraz literaturę faktu. Badanie Merlin.pl wykazało, że młodsi częściej sięgają po fantastykę, komiksy ... kryminałów: Agatha Christie, Camilla Läckberg, Zygmunt Miłoszewski, Jo Nesbø, Marek Krajewski czy Harlan Coben. Fantastykę zdominował Andrzej Sapkowski (32%) oraz ...
-
Co media społecznościowe mówią o grypie?
... - tak jak i niemal wszystkie pozostałe - bez odpowiedzi ze strony marek. Przykładem może być zdjęcie zamieszczone na Instagramie przez Adama Bogutę, uczestnika ... - wynika z raportu przygotowanego przez ekspertów medycznych oraz firmę doradczą Ernst & Young. Badanie E&Y wskazuje, że w sezonie z epidemią pośrednie koszty grypy w funkcjonowaniu ...
-
Małe firmy - prognozy 2016
... je zrealizować. Informacje o badaniu Badanie nastrojów wśród mikroprzedsiębiorców zostało przeprowadzone przez Grupę Idea Banku po raz XVII. Ta edycja badania objęła 500 osób prowadzących jednoosobowe działalności gospodarcze, w dniach 2 listopada – 15 grudnia 2015 r. Badanie miało formę sondażu telefonicznego. Marek Siudaj, Katarzyna Siwek,
-
Najlepsi pracodawcy wg menedżerów 2016
... menedżerowie wytypowali najbardziej pożądanych pracodawców w 16 branżach. Na 71 wyróżnionych marek, jedynie 38 to również ubiegłoroczni laureaci. 33 pracodawców ... lub trafia do niego po okresie nieobecności. Informacje o badaniu Badanie Najbardziej pożądani pracodawcy w opinii specjalistów i menedżerów zostało przeprowadzone metodą CAWI oraz ...
-
Najczęściej odwiedzane ulice handlowe w Europie
... , jak i handlowej ze szczególnym uwzględnieniem marek luksusowych w prestiżowej lokalizacji. Metodologia Niniejsze, pierwsze w historii badanie zostało skoordynowane przez zespoły ds. Badań i Analiz Rynku oraz Powierzchni Handlowych BNP Paribas Real Estate, działające w 23 miastach europejskich. Badanie przeprowadzono w sobotę, 10 czerwca 2017 ...
-
Profilaktyka antynowotworowa, czyli 90 mld zł zysku
... liczby zgodne z amerykańskimi danymi Myriad Genetics. Jednocześnie dziś już wiadomo, że badanie tylko tych dwóch genów jest mniej opłacalne niż badanie uwzględniające większą liczbę potencjalnie zmutowanych genów. Analizując 70 genów ... dotkliwym kosztem choroby jest ten, który ponoszą pacjenci. I tu rola profilaktyki jest nieoceniona – mówi Marek ...
-
Upadłości firm - co hamuje polski biznes?
... się przed bankructwem. W ostatnich sześciu latach głośno było o upadłości tak znanych marek jak m.in. Alma, Goclever, Atlantic czy Alfa Star. Gdy fala doniesień o ... w ich firmie nigdy nie została przeprowadzona szczegółowa analiza rynku, obejmująca np. badanie konkurencji, ocenę szans i zagrożeń czy weryfikację popytu i podaży. Ten krok pominęli ...
-
W rekrutacji pracowników liczy się informacja zwrotna
... do wdrożenia. Mają one znaczący wpływ na pozytywne zmiany w postrzeganiu tych marek przez kandydatów. Dla przykładu, Renault Retail Group czy mBank opracowały rozwiązania, ... eRecruiter oraz Koalicji na rzecz Przyjaznej Rekrutacji. Partnerem badania jest Great Digital. Badanie składa się z dwóch części. Opinie kandydatów na temat rekrutacji zostały ...
-
Smart shopping po polsku: czy kupujemy sprytnie?
... rozważni zakupoholicy - oszczędni i sprytni - mają smart shopping we krwi Badanie Smart Shopping Index 2021 przeprowadzone zostało przez BravoKupony, platformę ... e-commerce AliExpress oraz KFC zajmują odpowiednio 2 i 3 miejsce w pierwszej piątce najczęściej wyszukiwanych marek w Polsce, oferujących oferty specjalne, atrakcyjne zniżki czy też rabaty. ...
-
Automotive: ceny samochodów rosną, Polska odporna na COVID
... najwyższa w Polsce W każdym z 11 państw, w których zostało przeprowadzone badanie „MotoBarometr 2021”, przedstawiciele zakładów motoryzacyjnych najczęściej byli zdania, że automotive ... Exact Systems. I dodaje: – Spodziewamy się, że wzrost cen samochodów w przypadku marek popularnych w 2022 roku osiągnie dynamikę około 15% r/r, w segmencie ...
-
Jak pokolenie Z konsumuje media społecznościowe?
... chodzące reklamy, które kierują się chęcią zysku i nie sprawdzają promowanych marek i produktów”. Zdecydowana większość młody uważa też, influencerzy promują sztuczne życie, ... Clue PR: „Więcej treści wideo i nieustanne zanurzenie w mediach społecznościowych” Zleciliśmy badanie, aby lepiej zrozumieć, jak i jakie treści konsumują nasi odbiorcy. Jako ...
-
Inflacja zwalnia, ale koszyk zakupowy nadal drożeje. Raport o cenach w sieciach handlowych
... bada ceny tych samych 40 produktów w 14 sieciach handlowych zarówno w sklepach tradycyjnych, jak i w kanale e-commerce. Badanie ASM Sales Force Agency obejmuje porównanie cen analogicznych produktów FMCG (tych samych marek i o tych samych gramaturach) z rożnych kategorii, w sklepach stacjonarnych, internetowych oraz tzw. hybrydach (czyli sieciach ...
-
Najpopularniejsi wśród Internautów
... najważniejsze wydarzenia i trendy w pierwszym półroczu tego roku. Dodatkowo badanie omawia najciekawsze zmiany w zainteresowaniach internatów w porównaniu z 2002 rokiem. ... kosztem Sony. W zestawieniu umocniła się pozycja wszystkich producentów samochodów (łącznie 5 marek w pierwszej dziesiątce), a największym awansem w stosunku do ubiegłego roku mogą ...
-
Jak kupujemy leki
... .2003r. na reprezentatywnej próbie 1000 Polaków w wieku 15 lat i więcej. OTC Track to badanie o charakterze syndykatowym prowadzone dla marek leków dostępnych bez recepty. OTC Track obejmuje monitoring znajomości marek, reklam oraz używania leków OTC na przestrzeni całego roku. Każdego tygodnia w badaniu uczestniczy 250 ...
-
Telekomunikacyjne debiuty
... upływie podobnego okresu od jej debiutu. Badanie TNS Telecoms Index pozwala na porównanie efektów działań marketingowych marek, które w ostatnim roku pojawiły się na polskim rynku telefonii komórkowej. Prezentowane dane pochodzą z trzeciego miesiąca od momentu wejścia nowych marek na rynek, tj. z października 2004 dla ...
-
Marki godne zaufania
... roku nagrody - Srebrne Godło European Trusted Brands - dla tych marek, które według respondentów zdobyły najwyższe uznanie w minimum 3 z pięciu kryteriów określających ... konsumentów na pozycję rynkową marki." - mówi Alicja Fuksiewicz odpowiedzialna za badanie European Trusted Brands w Polsce. W ramach tegorocznej edycji badania Srebrnymi Laureatami ...
-
Inwestycje w SSE: zbyt wygórowane kryteria
... wyniosła ponad 156 tys.” W kwietniu firma doradcza Deloitte zakończyła badanie przeprowadzone wśród 400 przedstawicieli inwestorów strefowych w celu poznania ich opinii na temat ... W niektórych przypadkach może to skutkować koniecznością zapłaty podatku” – podkreśla Marek Sienkiewicz, menedżer w dziale doradztwa podatkowego Deloitte. Eksperci ...
-
Jakie marki samochodów szukane w sieci?
... auta terenowe i szybkie, sportowe kabriolety? Informacje o badaniu Dane pochodzą z analizy statystyk dotyczących wyszukiwań na mobile.eu – Grudzień 2009, mobile.eu. Badanie preferencji dzieci zostało przeprowadzone za pomocą rozmowy z dziećmi Akademii Zabaw i Twórczego Rozwoju Edukado oraz Przedszkolu nr 282 w Warszawie.
-
Social media w różnych branżach
... kampanii promocyjnych rośnie nawet o 40%. Badanie przeprowadzone przez conScore, GroupM oraz M80 wskazuje, że internauci lepiej zapamiętują marki jeżeli widzą je zarówno w wyszukiwarkach, jak i w sieciach. W polskiej sieci WWW możemy znaleźć narzędzia do monitorowania dyskusji na temat marek w mediach społecznościowych. Jednym z takich narzędzi ...
-
Coca-Cola najlepszą marką spożywczą
... . Znakomite wyniki wizerunkowe w branży artykułów spożywczych zanotowała także Delecta, Heineken, Nestle oraz Pepsi. Delecta straciła tylko jeden punkt do lidera. Badanie Top Marka zostało przeprowadzone na podstawie monitoringu 1000 tytułów prasowych – między innymi prasy ogólnopolskiej, regionalnej, czy specjalistycznej. Pod uwagę wzięto ...
-
Marketingowcy tracą czas pracy
... akceptacją materiałów (20%). „Zastosowanie odpowiedniej metodyki i oprogramowania pozwala zmniejszyć ryzyko wystąpienia tego typu problemów.” – dodaje Marek Roj. Informacje o badaniu Badanie Barometr Project Management) zostało przeprowadzone w marciu na grupie 582 pracowników firm marketingowych: agencji reklamowych, interaktywnych, PR ...
-
Naming na eksport
... wszystkim proces lingwistyczny i zaniedbania w analizach znaczenia słów skutkują koniecznością wymiany nazwy. Badanie znaczenia nazwy jest szczególnie ważne dla produktów oferowanych na rynkach ... czytają. Nazwa PUPA nie jest pod względem znaczenia bezpieczna. Wśród marek modeli samochodów: Matchbox, Hot Wheels, Tomica, Majorette działa firma Sieper ...
-
Marki na portalach społecznościowych
... samych konsumentów. Treściami, których ciągle przybywa, a jak pokazało badanie Digital Life, obecnie 59% polskich konsumentów wypowiada się na temat marek w Internecie. W rezultacie powstaje ogromny szum informacyjny, który zaśmieca cyfrowy świat i bardzo utrudnia dążenia marek do zostania dostrzeżonym przez konsumentów. Wszystko to sprawia, że ...
-
Praca dla specjalistów: CSR i employer branding
... Na razie małe zainteresowanie kandydatami specjalizującymi się w CSR potwierdza też badanie przeprowadzone na zlecenie Harvard Business Review Polska i CSR Consulting. Wynika ... bowiem budowanie przewagi konkurencyjnej opartej na kapitale ludzkim.– tłumaczy Marek Kozłowski, Attraction&Recruitment Assistant Manager w PwC. Ekspert podkreśla, że w tej ...
-
Polacy piją jasne piwo
... – mówi Marek Skrętny, ... Marek Puta, właściciel łódzkiej Piwoteki Narodowej, w której można dostać piwa z różnych zakątków kraju i świata. Jego obserwacje potwierdzają badania Homo Homini. Np. piwa górnej fermentacji (m.in. Stout, Ale) rozpoznaje 16,9 proc., a piwa dolnej fermentacji (m.in. koźlak, porter) – 22,6 proc. Informacje o badaniu Badanie ...
-
Infrastruktura drogowa w Polsce
... o 186 mld PLN niższe niż w sytuacji braku załamania produkcji budowlanej – tłumaczy Marek Rozkrut. Szereg projektów w ramach kolejnej perspektywy finansowej UE na lata ... minimalizację ewentualnych błędów. Niezbędne jest również bardziej efektywne badanie ofert składanych przez wykonawców pod kątem deklarowanego doświadczenia oraz potencjału, jakim ...
-
Konsumpcjonizm w odwrocie? Teraz liczy się współdzielenie
... które szukają sposobów mających pomóc klientom w ograniczeniu marnotrawstwa. Coraz większa liczba marek ułatwia swoim klientom odsprzedaż lub oddanie niepotrzebnych im już towarów. ... , RPA, Hiszpanię, Turcję, Ukrainę, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Wielką Brytanię, Stany Zjednoczone i Wietnam. Badanie zostało opracowane przez Havas Worldwide i ...
-
Emotional branding dla kobiet
... odmienne komunikaty emocjonalne. Najpełniejszy obraz segmentów psychograficznych polskich konsumentek przedstawia badanie „Polki same o sobie”, zrealizowane przez agencję komunikacji marketingowej ... dbałość o rozsądne wydanie każdej złotówki. Są one najwierniejszymi konsumentkami marek z tradycjami, typu Winiary lub Ludwik, mimo że zwykle nie są one ...
-
"Zacne suchary" podbijają Internet
... znaczeń dziś podstawowe jest inne niż kiedyś – ocenia w komentarzu do raportu IMM prof. Marek Łaziński. Podkreśla, że np. „heca” jeszcze przed 20 laty była młodzieżowym ... , a zgromadzonej w ramach plebiscytu „Ocalimy od zapomnienia”, oraz na badaniach własnych IMM. Badanie oparto na publikacjach z okresu 01.01.2014 – 31.01.2015. Autor badania: Łukasz ...
-
Top Marka w mediach 2015 - bankowość
... się zdobyć za wydźwięk publikacji w latach 2008-2015. Badanie stanowiło swoistego rodzaju podsumowanie aktywności branż i marek w okresie od lipca 2014 do czerwca 2015. ... Na czwartym miejscu uplasował się Bank Pekao, a za nim – nieobecny w pierwszej piątce marek prasowych – Alior Bank. Użytkownicy social media najczęściej wymieniali Bank BPH – 324 tys ...
-
Polacy i prezenty świąteczne: liczy się cena, ale i reputacja marki
... udziale mediów przestają być wystarczające. Ostatnie lata przyniosły pokaźny wzrost znaczenia reputacji marek i firm. Okazuje się zatem, że budując sukces i przewagę ... , które zakupy zostawią na ostatnią chwilę, tuż przed Wigilią (12%). Informacje o badaniu Badanie zostało zrealizowane dla Fundacji na rzecz reputacji marki „Premium Brand” przez Dom ...
-
Rozwój przedsiębiorstw przez wzrost płac?
... zarabia on zbyt mało, a pracodawca, bo koszty zatrudnienia są wysokie – tłumaczy Marek Jarocki, Dyrektor w Dziale Doradztwa Podatkowego EY. Wyniki badania EY znajdują też potwierdzenie ... zwiększyć inwestycje i nakłady na badania i rozwój – podsumowuje Michał Grzybowski. O badaniu: Badanie „Wzrost przedsiębiorstw przez wzrost płac” przeprowadzono we ...