-
Candidate Experience, czyli o wysokich kosztach złej rekrutacji
... zaangażowana cała organizacja, a nie tylko dział HR. Jedna droga dla dwóch marek Opracowanie „Candidate Experince” nie pozostawia wątpliwości - marka pracodawcy oraz ... specjalistyczne, menedżerskie i wyższe, posiadających co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe. Badanie zostało zrealizowane w dniach 22.01-8.02.2019. Ankietę wypełniło łącznie ...
-
Filantropia efektem ubocznym COVID-19?
... marek społecznie odpowiedzialnych, a dla więcej niż co trzeciej osoby (38%) prowadzenie przez firmę działań w obszarze CSR jest zachętą do zakupu jej produktów lub usług. BADANIE ... społecznych, biznesu i darczyńców indywidualnych. Badanie „Filantropia w Europie Środkowo-Wschodniej (CEE) 2020” Badanie zostało przeprowadzone w maju 2020 roku przez ...
-
Lojalność e-klienta
... rynku docelowego, - zdobycie zaufania e-klienta, - dostarczanie obsługi na wysokim poziomie, - oferowanie silnych marek, - właściwe zarządzanie procesem komunikacji, - tworzenie firmowych klubów, - badanie preferencji klientów, - obserwowanie i analizowanie zadowolenia klienta. Zdefiniowanie rynku docelowego Zajmowanie nisz internetowych przez ...
Tematy: -
Najpopularniejsze marki w polskich centrach handlowych
... . Raport to publikacja mająca na celu standaryzację terminologii i uzupełnienie wiedzy o rynku centrów handlowych w Polsce. - Po raz kolejny przeprowadziliśmy największe badanie najemców (marek) oraz poziomu wynajmu w 213 centrach handlowych w Polsce, które łącznie stanowią ok. 70% nowoczesnej powierzchni centrów handlowych w kraju. Wzięliśmy pod ...
-
Jakie samochody firmowe w Polsce?
... uwagę, że przedstawiciele jednej firmy bardzo często jeżdżą samochodami różnych marek (czasami nawet 5). Jest to szczególnie widoczne w mikro i małych przedsiębiorstwach, gdzie ... opłat w pierwszym roku trwania umowy – komentuje Tomasz Sudaj. Metodologia badania Badanie „Samochody firmowe: portret i finansowanie” zostało przeprowadzone przez Instytut ...
-
Jakie marki najchętniej polecają konsumenci?
... badanie rynkowe online. Konsumenci oceniali znajomość marek oraz wskazywali, czy poleciliby je innym. Odpowiadali również na pytanie otwarte o rolę, jaką w ich życiu odgrywa marka. Łącznie pod ocenę poddanych zostało ponad 2000 marek ...
-
Najcenniejsze marki świata 2014 - telekomunikacja
... okazji notując wzrost o 14% przy wartości marki wynoszącej 12,2 mld USD. Kilka marek – w tym BT i Verizon – ukierunkowało się na osiąganie wysokich marż i bardzo obiecujące ... na region EMEA w instytucie Millward Brown Optimor. Informacje o badaniu Badanie najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100, realizowane na zlecenie WPP przez Millward ...
-
Sklepy meblowe w mediach: IKEA, a potem długo, długo nic
... marce rzadziej warto częściej zaglądać i nawiązywać rozmowę z potencjalnymi Klientami. W przypadku marek: Jysk, IKEA, czy Fabryka Mebli Forte możemy mówić o większym ... a na drugim portale internetowe – 9 mln zł AVE. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono na podstawie wybranych marek z branży meblarskiej: Abra, Agata Meble, IKEA, Black Red White ...
-
H&M bije Reserved. Gdzie kupujemy ubrania?
... czy Zara). Zwrócić uwagę należy również na dużą liczbę marek polskich producentów, w tym cztery z sześciu marek należących do grupy LPP (Reserved, House, ... (17%). Informacje o badaniu Firma PMR przeprowadziła badanie na reprezentatywnej próbie 606 dorosłych mieszkańców Polski. Badanie zrealizowano techniką wywiadów telefonicznych CATI. Do rozmowy ...
Tematy: odzież, obuwie, marki odzieżowe, H&M, Reserved, moda, handel detaliczny, odzież damska, moda męska -
Kobiety na rynku pracy. Portret własny
... – tłumaczy Marek Jurkiewicz. Widać jednak zmiany. Nie chodzi tu tylko o wynagrodzenia, ale także o stworzenie w firmie atmosfery przyjaznej kobietom. Jak pokazuje badanie InfoPraca.pl ... przełoży się to na lepszą sytuację w firmie – podsumowuje Jurkiewicz. Informacje o badaniu Badanie „Portret kobiety pracującej” zostało przeprowadzone w dniach 27.02 ...
-
Indeks NBI: Niemcy znowu na prowadzeniu
... uprzednim wstrząsie, ponownie się ustabilizowało. Francja i Japonia – skok w globalnym postrzeganiu narodowych marek Francja i Japonia zanotowały poprawę, korzystając ze spadku Stanów Zjednoczonych, ... . Próbę stanowi 20 185 osób w wieku +18 lat w 20 krajach. Tegoroczne badanie zrealizowano w dniach 7-25 lipca 2017 roku. 50 krajów, które brały udział ...
-
Czy pandemia COVID-19 trwale zmieni zwyczaje zakupowe Polaków?
... lub produkty pochodzące od rozpoznawalnych polskich marek, na które wskazało 24% badanych. Te same typy marek wskazywane były przez konsumentów jako preferowane w ... 2020 r. metodą ankiet internetowych CAWI wśród członków panelu internetowego firmy Norstat. Badanie zostało zrealizowane na próbie internautów reprezentatywnej ze względu na płeć, wiek i ...
-
Kobiety częściej robią zakupy świąteczne online
... . 44 proc. zrobi zakupy w sklepach internetowych. Decydując się na zakupy w sieci, najczęściej wybieramy platformy typu marketplace i e-sklepy znanych marek. Elektronikę i zabawki kupujemy online Badanie Deloitte pokazuje, że 56 proc. Polaków, myśląc o bożonarodzeniowym szaleństwie zakupowym, preferuje raczej sklepy stacjonarne, a 44 proc. woli ...
-
Customer experience: banki i ubezpieczyciele zasługują na uznanie
... w raporcie wnioski na temat poszczególnych marek i ich działania na polskim rynku w zakresie zarządzania doświadczeniami klientów zostały opracowane wyłącznie na podstawie wyników badania konsumenckiego zrealizowanego przez zewnętrzną agencję badawczą oraz publicznie dostępnych informacji. Badanie miało na celu zebranie indywidualnych opinii ...
-
Zakupy online tracą klientów. Polacy wracają do centrów handlowych?
... mogą generować lepsze marże oraz przywiązywać konsumentów do marek dostępnych tylko u nich. Z kolei producenci lokalnych marek znajdują się pod coraz większą presją, ... marca 2021 roku na grupie 1001 osób w wieku 18-65 lat. Swoim zasięgiem badanie objęło cały kraj i wszystkie grupy społeczne. Respondenci odpowiadali na pytania dotyczące obecnych ...
-
7 najważniejszych trendów marketingu 2022
... osobowych. Wreszcie, aż 57 proc. ankietowanych wykazuje większe przywiązanie do marek, które w swej działalności dostrzegają problem nierówności społecznych. W kontekście zyskującego na ... biznesu, wartości DEI (diversity, equity, inclusion) są ważne, ale badanie Deloitte pokazuje, że kluczowe jest powiązanie ich z autentycznością działań podejmowanych ...
-
Konsumenci wierzą w zrównoważony rozwój, ale są bariery
... - 13% Właściciele marek powinni skoncentrować wysiłki na ograniczeniu ilości odpadów i wskazywaniu drogi ku zmniejszeniu emisji CO2 Badanie, pokazuje, że konsumenci dostrzegają inne problemy społeczne i środowiskowe w różnych sektorach gospodarki i oczekują, że firmy się nimi zajmą. Na szczycie listy priorytetów dla marek na całym świecie ...
-
10 trendów w marketingu na 2024 rok
... coraz ważniejsze stanie się badanie skuteczności jej działania. Kultura na pierwszym miejscu – Konsumenci coraz dobitniej wyrażają swoje oczekiwania wobec marek. Około 80 ... w planowaniu działań marketingowych firmy będą musiały zadbać o zsynchronizowanie przekazu marek z szeroko pojętymi zmianami kulturowymi. Kontrola przekazu a cancel culture – ...
-
Konsumenci przyszłości: pokolenie XD
... sprawę, że nawet trzylatki wykazują już przywiązanie do marek. Dzieci nie żyją, jak my przed laty, w świecie klocków, ... marek ważne jako konsumenci przyszłości. To jednak tylko jeden z aspektów wartych poruszenia. Pokolenie XD jest bardzo istotne z punktu widzenia marketingu aż w trzech obszarach. Prześledźmy je po kolei. Aktualni konsumenci Badanie ...
-
Tajemniczy klient: sklepy odzieżowe
... Badanie INTERNATIONAL SERVICE CHECK odbyło się pomiędzy 3 a 16 czerwca 2013 roku. W tym czasie wyselekcjonowani przez firmę tajemniczy klienci odwiedzili 33 centra handlowe w 20 miastach na terenie Polski, dokonując oceny 54 marek ... w indywidualnych raportach z wizyt). Co niepokojące, aż cztery z badanych marek zawsze plasowały się na ostatnim miejscu ...
-
Mikropożyczki online - wizerunek w Internecie
... oraz newsy (469). Informacje o badaniu Badanie dotyczy aktywności wybranych firm pożyczkowych udzielających mikropożyczek online. W celu stworzenia raportu przetworzono 4514 wątków, które ukazały się między 1 listopada a 31 grudnia 2013 roku. W badaniu podjęto analizę 15 wiodących marek z rynku zobowiązań krótkoterminowych. Na liście znalazły ...
-
Jak zostać królem customer experience?
... najlepiej ocenionych przez konsumentów marek w obszarze zarządzania doświadczeniami klientów znalazło się stosunkowo dużo marek o polskich korzeniach. Aż połowa ... Badanie zostało zrealizowane wg tej samej metodologii KPMG Nunwood, która jest wykorzystywana do badań na innych rynkach. W raporcie KPMG znalazło się również zestawienie stu marek ...
-
Euro w Polsce: czy chcemy wspólnej waluty?
... byli dr Robert Sobiech (Collegium Civitas) i prof. Marek Góra (Szkoła Główna Handlowa), a jego celem było poznanie społecznych postaw wobec wprowadzenia euro w Polsce. Badanie ujawniło niektóre obawy związane z pomysłami wprowadzenia wspólnej waluty. Długi proces wprowadzenia euro Marek Tatała, CEO Fundacji Wolności Gospodarczej, zwraca uwagę ...
-
Euro w Polsce: zapomniany temat?
... części wynika z ogólnych sympatii politycznych, a w znacznie mniejszym determinowane jest wiekiem, wykształceniem czy miejscem zamieszkania – tłumaczą Marek Góra i Robert Sobiech, autorzy koncepcji badania. Rzeczywiście - badanie ujawnia, że wyborcy partii aktualnej koalicji rządzącej są raczej pozytywnie nastawieni do euro, jednak przedstawiciele ...
-
Elektronika użytkowa: sklep online vs. tradycyjny market
... unikalnych użytkowników określonej przez Megapanel PBI/Gemius oraz zgodności asortymentu z kategoriami ujętymi w badaniu. Badanie zrealizowano 20 października. Przedmiotem jednodniowego badania było 400 produktów najpopularniejszych marek, które na potrzeby analizy podzielono na następujące kategorie: aparaty fotograficzne; urządzenia drukujące ...
-
Optymalizacja kosztów - trendy w Polsce
... czy funkcje. Największego potencjału do optymalizacji kosztów firmy upatrują w zmianach w obszarach IT oraz administracji” – mówi Marek Chlebus, dyrektor w dziale konsultingu Deloitte. Przeprowadzone badanie wskazuje także największe bariery dla efektywnego wdrażania programów optymalizujących. Najczęściej wskazywanym elementem był brak wsparcia ze ...
-
Cebra 2011: znane osobistości + marki
... Orlen, Mercedes, Tissot Andrzejowi Wajdzie – Tissot, BPH, Mercedes, Nissan Informacje o badaniu Badanie CEBRA zostało zainicjowane w 2010 roku z myślą o zaoferowaniu informacji i analiz medialnych spółkom z branży medialnej (rozpoznanie i wykorzystanie marek mediów), agencjom (wsparcie silnych strategii ukierunkowanych na konkretne kanały medialne ...
-
Polski konsument lubi zakupy
... Badanie pokazuje także, że aż dla trzech na czterech Polaków ważna jest marka produktu, po który sięga. Dodatkowo, aż co trzeciego konsumenta w ogóle nie interesuje oferta marek ... 43%). W Czechach konsumentów oszczędnych jest aż 41%. Henkel – orientacja na klienta Badanie pokazuje, że mimo podobieństw, w poszczególnych krajach istnieją też znaczne ...
-
Media tradycyjne coraz chętniej korzystają z social media
... media mają dużą siłę medialnego rażenia. Wyprzedzają popularnością wiele znanych medialnych marek: Komentarz do badania, Magdalena Grabarczyk-Tokaj, Kierownik ds. Rozwoju Badań, Instytut ... YouTube oraz innych serwisów tego typu m.in. wykop.pl, instagram.com itp. Badanie z okresu 1.08 – 31.07.2014 wykonano co miesiąc na bazie tych samych ...
-
Branża leasingowa w Internecie czyli co w sieci mówi się o leasingu
... Leasing, VB Leasing, Volkswagen Leasing oraz wspomniany wcześniej Związek Polskiego Leasingu. Badanie komunikacji firm leasingowych w Internecie objęło okres od 1.01. ... materiałów – 74% (1897 wpisów) – miała wydźwięk neutralny. Dla wszystkich marek w social media udział negatywnych komentarzy wyniósł 17% (437 wpisów) , a pozytywnych – 9% (233 wpisy) ...
-
Rynek pracy CEE: bezrobocie poniżej średniej i presja płacowa
... cennymi kwalifikacjami i tworzą strategie HR oferujące atrakcyjne wynagrodzenia oraz możliwości rozwoju. Badanie wykazało, że zdaniem pracodawców obecnych na polskim rynku, poza wynagrodzeniem (97 ... i perspektywiczny zarówno dla deweloperów, jak i inwestorów – mówi Marek Wojnar, Partner zarządzający współkierujący praktyką nieruchomości w act ...
-
Allegro, Nike i Adidas na szczycie rankingu detalistów 2023
... a odbudowa pozytywnej percepcji w tej kwestii będzie wymagać dużego wysiłku dla marek lekceważących te aspekty. W najbliższej przyszłości ci, którzy znajdą się po ... zyskały takie marki jak: Vinted, Zalando czy Allegro. Jak wykazało tegoroczne badanie OC&C Retail Proposition Index, coraz więcej konsumentów wybiera hybrydowe podejście w swojej ścieżce ...
-
5 kroków do zredukowania szarej strefy
... , wzmacniają pozytywne normy społeczne oraz zaufanie do instytucji państwa – mówi Marek Rozkrut, Partner EY, szef Zespołu Analiz Ekonomicznych, Główny Ekonomista EY na ... zaangażowanych w szarą strefę jest kluczowe dla skutecznej walki z tym zjawiskiem. Nasze badanie wskazuje, że istotna jest pogłębiona analiza dostępnych danych oraz kompleksowe ...
-
Spółki giełdowe a własność intelektualna
... medialne, co wskazywałoby na gotowość do rozszerzania marek i ofert. Wzory przemysłowe Badanie zgłoszeń wzorów przemysłowych potwierdza przypuszczenia, że dokonują tego wyjątkowo nieliczne firmy. Aż 85 proc. z nich nie chroni ani jednego wzoru. Inaczej niż w przypadku marek, zgłaszanie wzorów przemysłowych nie jest niezbędne w przypadku ...
-
Sieci handlowe doceniają polski rynek
... powierzchni handlowych). Już po raz czwarty firma CBRE przeprowadziła coroczne badanie aktywności sieci handlowych na całym świecie. W tym roku zbadała plany ... ograniczona podaż nowoczesnej powierzchni handlowej wpłynęła znacząco na ograniczenie ekspansji nowych marek. Zyskał na tym Kraków, gdzie w zeszłym roku otworzono 8 sklepów nowych sieci ...